TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Wanneer begint je school, floofde?
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:44:

Welke plaatjes?In de OP
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:45:

Wanneer begint je school, floofde?En waar is dat?
Peacy Als je er nog niet aan toe was dan was dat zo. Jij moet doen wat jij wil, niet omdat andere zeggen dat t verstandig zou zijn of omdat ze zeggen dat t moet.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:grobbekuiken schreef op 22 augustus 2012 @ 20:42:

[...]

Precies!! Had je het een tijd geleden niet over een tante waar je het heel goed mee kan vinden?Ja. Daar kan ik best terecht. Alleen wordt mijn reistijd naar m'n studie 3x zolang.
OK, da's misschien te lastig. Maar waar is nou die opleiding en wat is je budget om te huren?

En over hoeveel reistijd hebben we het vanaf je tante gezien?
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:45:

Wanneer begint je school, floofde?maandag
quote:grobbekuiken schreef op 22 augustus 2012 @ 20:47:

OK, da's misschien te lastig. Maar waar is nou die opleiding en wat is je budget om te huren?

Tilburg.

360 max aan huur!
http://www.kamertje.nl/kamers_in_tilburg

Kijk hier eens! Inschrijven kan toch geen kwaad?
Ga op school met een decaan of vertrouwenspersoon praten. Misschien kunnen zij je versneld aan een kamer helpen en dan ook meteen helpen met een goed begin van je studie. Beter nu al iets in die richting oppakken dan pas als je klem loopt.
Sta ik al ingeschreven .
Oooow, die OP is van mij! Welk plaatje moet ik weghalen?

Floofde, hoever is t ongeveer van hier naar je school? Want m'n aanbod geld nog steeds. Je kan altijd terecht. Moet je wel tegen een dreumes-puber kunnen.
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:52:

Sta ik al ingeschreven .Hoe kan het dan dat je nog niks gevonden hebt? Ik zie op het eerste gezicht al meerdere opties staan! Met alle respect meid, maar je kan je nu geen "eisen" veroorloven. Het is zaak dat je zo snel mogelijk op jezelf gaat, desnoods op een kamer van 10m2.
360 in Tilburg lijkt me niet onmogelijk. Je hebt er geen villa voor, maar als je maar een goed en betrouwbaar dak boven je hoofd hebt. En voorlopig eens even op een stevige afstand van je ouders, anders blijven ze je voor hun karretje spannen.
Ik zeg het in m'n vorige post misschien wat cru, sorry daarvoor, maar je opties zijn gezien je thuissituatie nou eenmaal vreselijk beperkt.

Of is er nog iets anders wat je tegenhoudt.....
quote:grobbekuiken schreef op 22 augustus 2012 @ 20:54:

[...]

Hoe kan het dan dat je nog niks gevonden hebt? Ik zie op het eerste gezicht al meerdere opties staan! Met alle respect meid, maar je kan je nu geen "eisen" veroorloven. Het is zaak dat je zo snel mogelijk op jezelf gaat, desnoods op een kamer van 10m2.Of ze willen een mannelijke huisgenoot, of ze zijn al bezet, of ik pas niet in hun huis.
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:56:

[...]

Of ze willen een mannelijke huisgenoot, of ze zijn al bezet, of ik pas niet in hun huis.Blijven reageren, stug doorgaan, er móet een keer iets voor je tussenzitten! Er staan momenteel kamers op die pas gisteren/vandaag geplaatst zijn.
Is dat met zo'n voorstel visite enzo? Bagger is dat.
quote:grobbekuiken schreef op 22 augustus 2012 @ 20:55:

Ik zeg het in m'n vorige post misschien wat cru, sorry daarvoor, maar je opties zijn gezien je thuissituatie nou eenmaal vreselijk beperkt.

Of is er nog iets anders wat je tegenhoudt.....Dan zit 't wel heel diep, want daar kom ik zo niet op
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:53:

Oooow, die OP is van mij! Welk plaatje moet ik weghalen?

Floofde, hoever is t ongeveer van hier naar je school? Want m'n aanbod geld nog steeds. Je kan altijd terecht. Moet je wel tegen een dreumes-puber kunnen.

Dreumes-puber wel hoor.

Treinreis is een uur en 11 minuten.. Denk deur tot deur zo'n 2 uur heen.
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:59:

[...]

Dan zit 't wel heel diep, want daar kom ik zo niet op Gelukkig, want ik was echt even bang dat er een andere reden was.
Gewoon doen meis. Erger dan thuis kan niet volgens mij.

Ben je bang dat ze je aanvallen op je uiterlijk?

En wat zijn tv debatten irritant!
quote:grobbekuiken schreef op 22 augustus 2012 @ 21:00:

[...]

Gelukkig, want ik was echt even bang dat er een andere reden was. Naja, heb het lef niet denk ik
En waarom isser niets leuks op tv op woensdag?
http://www.easykamer.nl/S ... LWQlvr1-7ECFccLfAod9wIA9w

http://www.studentzonderk ... enKamer.aspx?stad=Tilburg

http://www.studentenpand.nl/zoek-kamer/Tilburg/

http://www.opmijnkamer.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven