Entertainment alle pijlers

One Born Every minute

22-08-2012 22:10 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt nu ( net 5 22:10)

Een seizoen One Born Every minute uit Engeland. Met een hele foute man, die z'n bevallende vrouw helemaal belachelijk maakt en een jong meisje van 22 die dr eerste kindje krijgt, via een keizersnede.

Volgens mij komt het elke week hopelijk met leukere mannen want deze is te erg..
Wat is dat? (kijk bijna geen tv)
Een oude zo te zien. Met die lamlul van een vader en bijna volwassen zoon erbij.
Haha ja leek me ook een oude aflevering!

@ missy: soort bevallings verhalen
Oh echt, ik wil die vader slaan! Hard!
Oei, ishetdanechtzomoeilijl. Dat is dus niet iets wat ik moet gaan kijken
Wat een zak van een man! Echt zo had mijn man zich niet moeten gedragen tijdens de bevalling. Ik zou hem een schop tussen zijn benen geven en kijken hoe hij het dan zou doen.
Oh wat jammer dat het herhalingen zijn! Heb er op TLC vaak naar gekeken.
Leuk programma hè ik kijk ook! Geen idee of het al eerder is uitgezonden! Ik heb het maar een paar keer gezien op tlc!

Toen was ik zelf zwanger en vond ik het natuurlijk helemaal leuk!

Deze aflevering heb ik iig nog niet gezien!

Wel apart om te zien hoe anders het er daar aan toe gaat mbt pijnstilling ed
Nee dit is uit engeland en tlc volgens mij uit amerika
Idd als mijn man zo deed dan had ik hem echt vriendelijk verzocht de kamer te verlaten.. Ook die zoon met z'n foute opmerkingen...
Nouja, dit is 1 geval. Maar die vader zit die moeder die pijn heeft en midden in de weeën zit gewoon te treiteren en hufterige opmerkingen te maken, en die zoon zit er een beetje stom bij te lachen.

Maar goed ik zap verder want heb dit toch al gezien.
Toen ik zwanger en bevallen was vond ik het heerlijk! Nu ook nog wel, Oja zo ging t!

Enne die pijn bestrijding... Huppa nog wat lach gas er bij..
Lachgas kan in Nederland ook hoor
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 22 augustus 2012 @ 22:17:

Oh echt, ik wil die vader slaan! Hard!Die halve zool die die blauwe handschoen opblies? Zoja, ik ook. die zou ik hard de kamer uit hebben getrimd pfff.
Ja die! Wat een zak..
Nog gevaarlijk ook zeg, de deur op slot draaien, als er wat gebeurd kunnnen ze er niet eens bij!
Ja idd deur op slot is niet zo handig!!

Nja ik had een mat glazen deur, word je ook niet vrolijk van!
O wat erger ik me aan die man, zo onvolwassen. Grr ik had hem uit de kamer gezet
Wat een vreselijke vent inderdaad!
quote:Weekend schreef op 22 augustus 2012 @ 22:22:

Toen ik zwanger en bevallen was vond ik het heerlijk! Nu ook nog wel, Oja zo ging t!

Enne die pijn bestrijding... Huppa nog wat lach gas er bij..

Herkenbaar! Tijdens mijn zwangerschap vond ik het geweldig om te kijken. Gewoon om een beetje te zien hoe het bij anderen ging. Het heeft mij een beetje geleerd wat ik niet wilde. En het blijft inderdaad een geweldig programma!

Begrijp alleen nooit zo goed waarom zoveel stellen hele families erij slepen. Vaders, moeders, zussen, broers, oudere kinderen... Die wil je er toch helemaal niet bij hebben.
Kan de OP niet wat specifieker? Waar gaat dit over?
Jee ik kijk niet in m'n eentje! Ik moet over zeven maanden ook weer dus het is een leuke herinnering aan mijn vorige bevalling, zonder lachgas!

Omg die man met die handschoen en het op slotdraaien van die deur en wat doet die zoon daar!! Dan kan je nog beter alleen zijn.

Ik vind het blonde meisje met zorgen over de toekomst heel sympathiek en ze heeft humor, leuk.
quote:louisavuitton schreef op 22 augustus 2012 @ 22:32:

Kan de OP niet wat specifieker? Waar gaat dit over?Kijk maar op Net5
OMG!!! Die man is echt vreselijk! Waarom wil ze überhaupt nog een kind met hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven