Entertainment alle pijlers

One Born Every minute

22-08-2012 22:10 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt nu ( net 5 22:10)

Een seizoen One Born Every minute uit Engeland. Met een hele foute man, die z'n bevallende vrouw helemaal belachelijk maakt en een jong meisje van 22 die dr eerste kindje krijgt, via een keizersnede.

Volgens mij komt het elke week hopelijk met leukere mannen want deze is te erg..
Doggy style o my god! Die verpleegster vind het ook niet zo grappig
Pfff en blijft die zoon erbij terwijl zij daar in dr blote gat onderzocht wordt? Heel apart
O dat blonde meisje is echt doodsbang, heb even gemist waarom ze nu meteen een keizersnee moet!
Dacht dat de ctg dipte
Ze ligt nu in dr blote doos...
O die zoon erbij, echt nooit!

En zo engels he constant verontschuldigen hahah
Ja zo'n nette mooie taal vind ik dat haha!
Die zoon erbij inderdaad te erg.. Ik zou dat echt nooit willen..
Ik zou het als moeder nooit willen, denk ik. (maar ik ben 21, wat weet ik daarvan? :P). Maar ik zou als zoon ook nooit daarbij willen zijn. Niet bij je eigen MOEDER! :| Dat is gewoon weird ofzo.
Ja te weird! Ik was 22 toen ik beviel maar had echt m'n man en moeder erbij en een paar vrouwelijke artsen.. Moet er niet aan denken..
Aah zielig dat meisje is echt bang!
Aaah ze trilt
En t kindje huilt niet:-(
Ach god wat zielig voor haar, vond haar ook wel wat alleen gelaten zo in het begin van de operatie
En eerst had ze ook niks aan dr man.. Arm kindje met z'n ingewanden uit z'n buikje
O dat lijkt mij zo moeilijk dat je hem meteen ziet worden weggereden. Dat gebeurde bij ons okk wel, maar papa mocht mee en heb hem toch ook eerst even vast mogen houden.
Dat blonde meisje vind ik een schatje.
Bij ons waren ze zoooooo aardig on de operatiekamer. Kletsen en je afleiden en ja ook tranen drogen hoor. Ze zat daar zo verloren op dat rand van dat bed
Je zou haar zo knuffelen, ze heeft ook geen man bij zich maar een jongetje. Gelukkig zijn ze wel lief voor haar
quote:Weekend schreef op 22 augustus 2012 @ 22:47:

En eerst had ze ook niks aan dr man.. Arm kindje met z'n ingewanden uit z'n buikjeOchnee, die van dat blonde meisje? Heb ik gemist. Naar zeg.
Ja hij heeft een afwijking waardoor zijn darmen uit zijn buikje zijn. In het ziekenhuis waar ik lag had mijn kamergenpot dat ook. Die werd met 34 weken opgenomen en werd met 37 weken ingeleid.
Ach wat lief van die zoon. Heeft ze meer aan als die zak.
Ik dacht al de deur, de deur, de deur moet dicht.
O die zoon die heeft het niet meer
Zeker lief van die zoon. Maar die wil je er toch echt niet bij hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven