Ugg ?
zaterdag 25 augustus 2012 om 18:13
zaterdag 25 augustus 2012 om 18:46
zaterdag 25 augustus 2012 om 18:51
quote:Ivetje schreef op 25 augustus 2012 @ 18:50:
Ik heb een aantal paren met diep profiel, nergens last van in de sneeuw. Maar ik draag ze zelden als het sneeuwt. Suede en sneeuw/water is geen goede combi Ja dat snap ik dus niet ze zijn toch voor warme voeten. Terwijl t toch altijd wel sneeuwt. De meeste hebben geen profiel, en die donderen dan tig keer op hun bek.. Ik snap dan niet dat je dat jezelf aan doet. Als er met profiel is koop je die toch lijkt me
Ik heb een aantal paren met diep profiel, nergens last van in de sneeuw. Maar ik draag ze zelden als het sneeuwt. Suede en sneeuw/water is geen goede combi Ja dat snap ik dus niet ze zijn toch voor warme voeten. Terwijl t toch altijd wel sneeuwt. De meeste hebben geen profiel, en die donderen dan tig keer op hun bek.. Ik snap dan niet dat je dat jezelf aan doet. Als er met profiel is koop je die toch lijkt me
zaterdag 25 augustus 2012 om 18:57
@Claudia2010 'mulesing'. En voor de ook volop verkrijgbare nep Uggs: wasbeerhonden. Google er eens op, of in de zoekoptie van youtube (raccoondogs skinned)als je het echt wilt weten. En nee, het zijn niet alleen die vervelende, zeurende dierenactivisten die onderzoek doen naar deze praktijken....
De bio-industrie voor vlees is niet fris, maar dit gebeurt voor mode. Mode voor wie geen zak om dieren geeft. Kan, ieder z'n ding, toch? Als je maar warme tenen hebt èn ja wie weet, zien we het wasbeerhondenvachtje weer veel terug in het straatbeeld deze winter, net als de bloederige wol van het Merino schaap.
Veel plezier van de winter met je UGGS! En wie weet,met het bontje aan je capuchon!
De bio-industrie voor vlees is niet fris, maar dit gebeurt voor mode. Mode voor wie geen zak om dieren geeft. Kan, ieder z'n ding, toch? Als je maar warme tenen hebt èn ja wie weet, zien we het wasbeerhondenvachtje weer veel terug in het straatbeeld deze winter, net als de bloederige wol van het Merino schaap.
Veel plezier van de winter met je UGGS! En wie weet,met het bontje aan je capuchon!
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:19
n.a.v Uggs en zo, het is vooral de aziatische wasbeerhond die uh, laat ik het zo zeggen, gebruikt wordt, niet de wasbeer. Verder ook veel honden-, katten- en vossenbont maar ach, hier zijn het de nertsen. Die boffen nog, die worden nog 'netjes' vergast na een bestaan in een gaaskooi. China doet het tenminste lekker goedkoop! En een mooier resultaat, hè? Een mooi rechtop staande vacht, na levende villing. Overigens kan het nog tot 10 uur duren voor het bloederige hoopje dood is. Tezamen op de grote hoop gegooid met de andere nog levende dieren.
Maar hee, het zal 'ze' worst wezen, want het is MODE!!!! En ze eten toch ook vlees? Nou dan!
...huisdieren hebben ze vast niet...
Maar goed, het gaat in dit topic om de echte UGGS, en dat mulesing gebeurt ook met een doel! Je moet wel het goede leer en de beste wol hebben, hoor. Anders zijn het geen UGGS!
Maar hee, het zal 'ze' worst wezen, want het is MODE!!!! En ze eten toch ook vlees? Nou dan!
...huisdieren hebben ze vast niet...
Maar goed, het gaat in dit topic om de echte UGGS, en dat mulesing gebeurt ook met een doel! Je moet wel het goede leer en de beste wol hebben, hoor. Anders zijn het geen UGGS!
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:26
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:27
quote:Ivetje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:26:
Cookie-dough : er word heel veel nagemaakt, compleet met logo en alles. Maar ook daar ga je naast lopen, want de kwaliteit is slecht.
En ik ben er heel zuinig op, dus vandaar dat ik alleen mijn oudste paar aan doe in de sneeuw de rest wil ik graag netjes houden haha!Ah oke. Vandaar.
Cookie-dough : er word heel veel nagemaakt, compleet met logo en alles. Maar ook daar ga je naast lopen, want de kwaliteit is slecht.
En ik ben er heel zuinig op, dus vandaar dat ik alleen mijn oudste paar aan doe in de sneeuw de rest wil ik graag netjes houden haha!Ah oke. Vandaar.
zondag 26 augustus 2012 om 14:58
dinsdag 28 augustus 2012 om 16:43
Uggs isoleren. Dat houdt dus in dat het warme voeten warm houd en koude voeten koud. Ik heb in de winter ooit die dingen aangedaan terwijl ik koude voeten had. Serieus, ik heb de hele dag koude voeten gehouden! Die worden dan echt niet meer warm. Dus in de zomer ga je er met koude voeten in, dan heb je de hele dag koele voetjes. Niks raars aan dus wat ze in australië doen