wie snap deze symboliek?
zondag 26 augustus 2012 om 22:52
Ik droom al een paar nachten over bergen beklimmen en steile gladde hellingen waar ik steeds vanaf glijd. Alsof er zeep op zit. En ik blijf het proberen. Erg angstig.
De omgeving is trouwrns steeds prachtig, fris en wijds.
Ik snap dat hellingen over moeilijkheden gaan, tenminste, dat denk ik. Betekent het nog meer dan dit? Dromenkenners/snappers/duiders in de zaal?
De omgeving is trouwrns steeds prachtig, fris en wijds.
Ik snap dat hellingen over moeilijkheden gaan, tenminste, dat denk ik. Betekent het nog meer dan dit? Dromenkenners/snappers/duiders in de zaal?
zondag 26 augustus 2012 om 22:58
WANNEER JE droomt over bergen, duidt dit op een groot obstakel (of uitdaging) dat je zou moeten overwinnen. Als je in je droom bovenop de berg staat, geeft dit aan dat je je doel hebt bereikt. Een andere uitleg is dat de berg staat voor een hoger bewustzijn, kennis en spirituele waarheid.
Dromen waarin je een berg beklimt duiden op je ambitie en doorzettingsvermogen.
Als je droomt dat je van een berg valt, suggereren dit dat je (te snel) hogerop wilt komen, zonder eerst na te denken over de weg die je wilt volgen. Het kan ook betekenen dat je geneigd bent om snel op te geven of te vluchten verantwoordelijkheid.
Dit heb ik gevonden op droominfo punt nl, echt handige site!
Dromen waarin je een berg beklimt duiden op je ambitie en doorzettingsvermogen.
Als je droomt dat je van een berg valt, suggereren dit dat je (te snel) hogerop wilt komen, zonder eerst na te denken over de weg die je wilt volgen. Het kan ook betekenen dat je geneigd bent om snel op te geven of te vluchten verantwoordelijkheid.
Dit heb ik gevonden op droominfo punt nl, echt handige site!
zondag 26 augustus 2012 om 23:36
Alles wat je droomt, ben je zelf. Je hebt dus iets in jezelf te overwinnen en tegelijkertijd ben jij ook degene die er voor zorgt dat het je niet lukt. Misschien moet je stoppen met proberen en zoeken naar een andere weg om de berg in jezelf te overwinnen?
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!