VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lien, meid van harte met je mooie grote dochter!

Leuke dag gehad?

Loungeset vind ik superleuk staan.

Wij hebben het vorig jaar ook overwogen, maar uiteindelijk voor hardhouten tuinset gegaan (wel verstelbare stoelen),omdat ik de kussens een groot nadeel vind, zoals Wind ook al zei.

Je moet ze elke avond in de schuur leggen en ze nemen dan heel veel ruimte in beslag.

Daarnaast, als er vlekken op de kussens komen, dan is gelijk de hele set naar zijn grootje. Want even makkelijk nieuwe kussens halen, voor bijvoorbeeld standenstoelen, is niet zo makkelijk.

De kussens zijn namelijk bijna nergens los te bestellen.

Dus daar moet je wel even over nadenken.

Wij hebben uiteindelijk een klein bankje van wicker gekocht en dus een tafel met vier stoelen.
O, shoot. DAT was ik dus nog vergeten. Lien, gefeliciteerd met je grote dochter. Wat een leeftijd alweer, 6 jaar!

Een extra groot behangetje vanwege vergeetachtigheid.

quote:Morrie schreef op 16 april 2008 @ 21:15:

He, Koud Bloed heb ik vorige week gelezen. Ik vond hem goed!

Ja, inderdaad, die sauna komt hier vlakbij. Maar ik weet nou niet zeker of ik echt heel graag naar zo'n grote sauna zo dichtbij huis zou gaan. Dan is de kans op bekenden wel heeeeeeeel groot....Zegt niets. Ik ben in Z-Frankrijk op een naturistencamping de directeur van de organisatie waar ik een deel van mijn afstudeerdopdracht heb uitgevoerd tegengekomen. En Mav op diezelfde toch niet al te bekende camping een collega.
Morrie& Meave, ik zou dan echt wel even moeten slikken!

Athena, veel plezier meid. Ik hoop dat de issues van AK op te lossen zijn. Geniet lekker van je weekendje weg en hopelijk kunnen jullie ook lekker bijslapen van Schurkje's nachtelijke escapades en heelrijk romantsch genieten van elkaar en La Dolce Vita!

Ik ga naar bedje, morgen weer een dag. Eer ik slaap is het weer middernacht en morgen weer fris en fruitig eruit. Truste meisjes!
Ben voor de verandering weer eens uit mijn crypte gekomen om jullie een goede nachtrust toe te wensen. Het gaat hier al weer wat beter, dat blijkt. Nog steeds verkouden, maar zoals nu kan ik handelen.

Verhaal van Clairy ken ik niet, en ik ga ook niet op zoek, als ik jullie zo lees. Zeker nu niet, anders ga ik malen in bed. Maar als ik dergelijke verhalen hoor, tel ik mijn zegeningen.

Leuke avond gehad met meiden/vrouwen die ik eigenlijk nauwelijks ken. Soort 'leesgroepje' van mensen die van hetzelfde genre boeken houden, zal 'k maar zeggen, is het makkelijkst uit te leggen. Erg gezellig en inspirerend.

Als vent op tijd thuis is, gaan we vrijdagavond naar de sauna. Gewoon die hier bij mij in de stad. Dat ik iemand kan tegenkomen die ik ken neem ik maar op de koop toe. Is wel eens gebeurd, maar dan met vrouwen. Geen probleem. En stel dat ik een man tegenkom die ik ken, tja, interessant..... Geen idee hoe ik dan reageer, maar goed, hij is dan net zo bloot als ik. Leuke oppas komt weer oppassen. Kost wat, maar dan heb je ook wat. De kinderen zijn gek met haar en ik vertrouw haar met de kinderen, da's voor mij het allerbelangrijkste.

Ook voor Drop is het bedtijd, spreek jullie later!
Vrolijk, het was inderdaad even gek ja. Maar goed, niets aan te doen hè.

Clairy's verhaal is heel verdrietig, maar ik heb zelden een vrouw zo vol kracht gezien.
Volgens mij had ik helemaal gemist Athena dat je naar Italie ging. Wat onwijs lekker zeg. Zou ik ook wel een keertje willen, ga je naar een stad? En ga je alleen met Vent? Dan is het (ik weet niet precies wat de issues zijn) misschien gewoon wel heel goed, even lekker samen zonder kinderen in een andere omgeving. Geniet ervan meid!!!

Degenen die het 'verhaal' Clairy wel volgen, daarvan vraag ik me af waarom jullie dat doen (deze vraag impliceert misschien dat ik dat raar vind, dat is niet zo). Ik heb voor mezelf zoiets dat ik me niet het leed van iedereen kan aantrekken, dat trek ik niet. En bijvoorbeeld op een forum kom je met nogal wat leed in aanraking. Ik heb genoeg aan de mensen in mijn omgeving, of bijvoorbeeld een Mimsey, die ik niet persoonlijk ken maar in ieder geval wel beter dan bijvoorbeeld een Clairy.

De vraag klinkt nu misschien alsof iemand zich moet verdedigen, dat is absoluut niet de bedoeling van de vraag, maar ik vraag het me gewoon af. Als ik al die zielige verhalen van het forum zou gaan bijhouden, dan zou ik zelf 's nachts niet meer slapen, terwijl ik die personen niet eens ken.

Ik ga aan het werk. Weer geen zin. Ben onrustig omdat ik het veel te druk heb en niemand doet er iets aan. Ook ikzelf niet, misschien moet ik daar eens mee beginnen....
Morrie, ik volg het verhaal van Clairy niet echt hoor, het was meer toevalligerwijs dat ik ineens even benieuwd was hoe het met Iris ging en toen over Clairy's zoontje las op dat topic. Wist ook bijvoorbeeld niet (eens) wanneer het kindje begraven zou worden, dus ik zit daar verder ook niet "in", juist omdat het mij ook teveel zou bezighouden als ik dat soort forumleed te actief ga volgen.

Weekend Italie is vanwege 10 jarig bestaan van bedrijf van vent. We gaan naar de stad waar het bedrijf is opgericht (degenen die naam bedrijf nog weten, zullen dan ook weten welke stad). We vliegen morgenmiddag en komen zondagavond terug en alles is door bedrijf geregeld. Erg leuk. Heb er zin in, terwijl ik maar 1 collega van vent ken. Maar weekendje weg met z'n tweeen in even heel andere omgeving kunnen we goed gebruiken, vent en ik. En grappig, ik zag net een topic over iemand die hetzelfde "moet" gaan doen en daar tegenop ziet, open ik dat topic, zie ik dat het van goeie ouwe dropje is!

Omdat ik er niet echt tegenopzie, het meer lastig vind met praktische zaken als: wat moet ik voor kleding mee, hoe kleedt men zich ongeveer in die groep, heb ik maar niet gereageerd, maar moest wel lachen toen ik het las, al is het voor drop niet leuk en heb ik ook geen tips.
Leuk Athena, veel plezier!

Ik heb ooit training gegeven aan mensen van het bedrijf van Vent. Ik ken nog maar 1 naam: Guido. Geen achternaam, geen functie. En het is al een jaar of 8 geleden. Maar wie weet werkt hij er nog en kom je hem tegen. Ik heb hem onthouden omdat ik hem de dag na de training prive tegenkwam en hij toen net uit zijn broek gescheurd was .
Haha, als ik een Guido tegenkom zal ik het voorval aanhalen, wie weet heb ik de goeie te pakken en weet ik het nog.

Zie net op Drops topic dat veel mensen zouden bedanken voor zo'n weekend weg, terwijl ik er dus juist wel zin in heb. Kennelijk ben ik raar .

Wat wel scheelt is dat wij veel vrije tijd krijgen en bijvoorbeeld ook lunchgeld om zelf ergens samen (of met anderen zo we willen) kunnen gaan eten. En toch even met zijn tweeën weg, ouders komen bij ons thuis oppassen, hoe luxe wil ik het hebben!
Inderdaad Athena, grappig! Weet je, het euvel is ook dat ik die zondag eigenlijk ook een workshop heb waarvoor ik tijden geleden al ¤ 80,00 heb betaald en 's avonds les heb waarbij ik voor moet dansen. Vent vindt dit irrelevant, ik niet dus, het draagt gewoon bij aan mijn algehele gevoel over dit weekend weg. Kijk, als het Italië zou zijn had ik er waarschijnlijk ook minder moeite mee, maar we gaan dus varen en ergens een soort sportieve competitie op het strand houden. Ik houd best van sport en ik houd van strand, maar niet van sporten op het strand, veel te vermoeiend . En zoals ik ook bij dat topic schreef, als ik 's nachts naar de plee moet wil ik niet in mijn ponnetje door de boot hoeven lopen en weet ik veel wie tegenkomen. Dat soort dingen vond ik wel lollig in mijn studietijd, maar nu zie ik er met een slaaphoofd in mijn slaapkleding toch een stuk minder fris uit...
Dropje, ik heb je topic niet gelezen hoor, maar waarom ga je dan gewoon niet niet mee? Of wil Dropveter het erg graag?

Harrie gaat nooit mee met mijn bedrijfsuitjes, ook niet als het een dagje is. Het moet toch geen verplichting zijn, het is je eigen vrije tijd, je werkt zelf ook door de week en als je iets anders leukers te doen hebt, zou ik mooi dat gaan doen!
Aha, oho, dat had ik niet meer gelezen in jouw topic. Nee, ik geloof dat ik voor zo'n setting ook zou bedanken. Grote verschil met ons is dat wij allemaal onze eigen kamer in een (naar zegegn) sjiek hotel krijgen, ergens zaterdagavond een keer samen dineren, zondagochtend een borrel om te toasten op 10 jarig bestaan en verder volgens mij geen heel intensieve groepsdingen hebben. Vent en ik hebben dus ook allang bedacht dat we na het ontbijt lekker door het stadje gaan slenteren, kijken of we nog een leuk italiaans babycadeautje kunnen vinden wat onze jongens aan neefje/nichtje-to-be kunnen geven en daarna ergens bij een leuk tentje neerstrijken voor de lunch. Zoiets. Jullie weekend klinkt heel anders. Stomme vraag misschien, maar kun je er niet onderuit? Veter vindt het immers ook niet leuk dat je er zo tegenop ziet. Of vindt hij het nog minder leuk als je zou afhaken?
Omdat ik het lullig vind dat als bijna iedereen zijn of haar partner meeneemt, vent alleen moet gaan. En dan steeds te moeten zeggen als iemand vraagt 'goh, is je vrouw er niet bij', 'nee, die had al wat anders te doen', of 'ze had niet zo'n zin'. Ik heb de indeling van de boten gezien en bijna ieders partner gaat mee. Hij wil echt graag dat ik meega.
Hij vindt het niet leuk als ik tegen mijn zin meega, maar hij vindt het nog minder leuk als ik niet meega. Dus als ik hem de keuze geef, ga ik mee. We moeten er al om 1730u zijn, vertrek is helemaal in het Noord'n des lands, dus ik moet ook nog een middag vrij vragen, ik heb er een hoofd in dat dat lukt dus komen we ook nog eens laat aankakken. Ik zal het programma eens in de ak plakken, ik word al moe als ik het lees!
Drukke pijler zeg, die relatiepijlert! Het loopt storm!
Hmm, lastig Dropje. Misschien moet je het dan maar doen voor hem idd... Of eerder afhaken voor je eigen workshop, al is dat met een boot wat lastig.....

Ik heb zelf altijd liever dat als Harrie meegaat, dat hij er dan ook echt zin in heeft. Anders ben ik continue bezig met te kijken of hij zich nog een beetje vermaakt. Heb er ook geen problemen mee om te antwoorden op de vraag: Waar is je partner? Dan zeg ik inderdaad: Die had al iets anders te doen. Dat kan toch?
Ik zit er nog eens over na te denken, maar ik zou echt niet meegaan. Je hebt die workshop toch al eerder geregeld?

Maar ik ben daar altijd heel makkelijk in, ik ga ook niet mee naar bruiloften van mensen die ik niet ken bijvoorbeeld. Behalve als ik er echt zin in heb. Of dat dan wel of niet netjes is oid, boeit me eigenlijk niet zoveel.

Zelf heb ik nu een uitnodiging voor een bruiloft van een vriendin. Wij spreken altijd alleen maar met de meiden af, nooit met de partners. Ik vraag me danook af of Harrie meegaat, heb het hem nog niet gevraagd, maar met vriendinnen onderling al afgesproken dat we eigenlijk liever zonder partners gaan. Die partners zijn dan toch alleen maar een blok aan je been.
IK denk dat ik met frisse tegenzin mee zou gaan, als vent het echt zo graag zou willen. Maar zodra ik maar enigzins de indruk had dat het hem niet veel zou uitmaken zou ik lekker thuis blijven. Zo, daar heb je wat aan Drop

Lien, nog van harte gefeliciteerd met je grote dochter! Leuke dag gehad?

Wind, hoe gaat het met je vinger?
En, oh Iris-topic lees ik heel af en toe, als Zoyla toevallig als laatste gepost heeft ofzo, om te kijken hoe het gaat. Wist dus globaal wie Clairy is en heb er wel een berichtje gepost toen het me opviel dat het ineens een hele tijd bovenaan stond -en toen bleek dus inderdaad haar zoontje te zijn overleden..

Ik herken wel wat jij schrijft hoor Morrie, van dat niet het hele forumleed op je schouders kunnen en willen nemen. Bepaalde topics begin ik idd al niet aan.
Ik denk dat ik ook wel zou gaan omdat ik daar mijn vent een plezier mee doe. Heb dat ook al eens gedaan, een keer een weekend met allerlei activiteiten en vorig jaar nog naar Edinburgh met MT van Pebblo's toenmalige werkgever. Maar ik kende beide keren al wel wat meer mensen. En ik vind het sowieso altijd wel leuk, nieuwe mensen leren kennen enzo.

Ik ben vanmorgen naar huisarst geweest voor jeuk en heb dus eczeem. Hormoonzalf gekregen nu. Gek, je ziet echt nauwelijks iets maar huid voelt wel vreemd. Is trouwens aanneemlijk dat het is ontstaan in stressperiode met mama ziek. Rugpijn is spier en moet vanzelf overgaan.

Wij hebben vanmorgen iemand gevonden die ons werk uit handen gaat nemen in de vorm van productfoto's klaar voor de site Photoshoppen. En we zijn erkend als leerbedrijf en kunnen dus een stagiair detailkhandel gaan zoeken.

En ik heb een ziek Klein Pebbeltje met koorts schommelend tussen 38,5 en 39,5.

En ik lees heel weinig topics en reageer nog minder.
Fijn dat je een zalfje hebt gekregen. Heb je terloops ook genoemd dat je zo onrustig slaapt in de vrom van dromen of is daar geen pilletje voor? Is het gewoon een vorm van rouw?

Lekker een weekend naar Italie! Q-time in een superromantische omgeving. Lekker hoor meid. En helemaal fijn dat het betaald wordt

Heb net uitnodiging van weekend weg van Veter's werk gelezen en het lijkt me echt ontzettend leuk! Zal wel aan mij liggen maar schreef in de AK ook al dat ik spellen en grote groepen (nieuwe) mensen heel leuk vind en ontzettend competitief ben ingesteld. Dus zet maar mij op een strand en daag me uit

Ik zou dus gaan en genieten van tijd samen!

Vinger gaat niet best. Morgen mag ik bellen voor de uitslag.

Morgen lekker vrij!
Oh, en Clairy kende ik niet maar begrijp nu van jullie dat jullie haar kennen van het topic van het dochtertje van Zoyla. Ik lees daar nooit mee moet ik eerlijk zeggen. Zelfde verhaal als Morrie eigenlijk. Te confronterend enzo... Heel erg maar ik weet het liever niet.
En dropje.. leuk zo'n leesclubje! Dat lijkt me nou ook nog eens leuk!
Oh Drop, dat van die workshop en les moeten afzeggen is niet leuk bovenop je toch al aanwezige twijfels. Doe wat voor jou het beste voelt zou ik zeggen...

Morrie, ik lees het topic van Zoyla omdat ik Zoyla en Iris ken. En zodoende lees ik dus ook de berichten van Clairy.

Peb, succes met de jeuk. Hopenlijk wordt het snel minder door de zalf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven