Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 29 augustus 2012 om 22:45
haha wat een positieve berichten opeens weer..
hier ook weer happy!
was wat down na hem zaterdag in de kroeg gezien te hebben na wat rot opmerkingen van zijn kant, dacht dat hij er klaar mee was. maar vandaag vroegie wanneer hij me kon zien dus dat wordt volgende week weer een spannend avondje hopelijk
hier ook weer happy!
was wat down na hem zaterdag in de kroeg gezien te hebben na wat rot opmerkingen van zijn kant, dacht dat hij er klaar mee was. maar vandaag vroegie wanneer hij me kon zien dus dat wordt volgende week weer een spannend avondje hopelijk

woensdag 29 augustus 2012 om 23:31
Ook hier even positieve berichten...
Na wat perikelen het besef dat we dit samen graag willen. Er staan wat dates gepland komende weken en ik hoop dat we deze positieve vibes zo even kunnen houden.
Vind het ook wel eens goed te lezen dat er niet alleen maar trubbels zijn.
(ze komen vast wel weer en sterkte voor wie ze nu heeft...)
Na wat perikelen het besef dat we dit samen graag willen. Er staan wat dates gepland komende weken en ik hoop dat we deze positieve vibes zo even kunnen houden.
Vind het ook wel eens goed te lezen dat er niet alleen maar trubbels zijn.
(ze komen vast wel weer en sterkte voor wie ze nu heeft...)
donderdag 30 augustus 2012 om 10:15
Nee ik heb niet het idee dat ie betaald voor mijn diensten. Maar dat komt omdat we heel veel contact hebben. Elke dag wel en sommige dagen heb ik hem uren aan de telefoon. Sex is maar bijzaak bij ons. Maar de volgende keer zal ik eens betalen.
Ik ben ook happy. Kan niet wachten tot mijn hele nacht met minnaar volgende week. Vind het sowieso fijn hem even irl wee te spreken en dan heerlijk de hele nacht sexen en knuffelen.
Ik ben ook happy. Kan niet wachten tot mijn hele nacht met minnaar volgende week. Vind het sowieso fijn hem even irl wee te spreken en dan heerlijk de hele nacht sexen en knuffelen.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:00
donderdag 30 augustus 2012 om 11:19
quote:katnisss68 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:00:
Hier betaalt minnaar ook alles. Zelfs als ik een bakje koffie wil afrekenen.... dat wil hij niet.
En nee ik heb helemaal niet het gevoel dat ie betaalt voor mijn diensten.
Volgende week heb ik weer een paar uurtjes met hem. Kan niet wachten.
Herkenbaar, mijn minnaar wil ook graag alles betalen. Maar de kosten voor het hotel delen we, dat vind ik echt teveel geld. En dat gevoel dat hij betaalt voor m'n diensten ken ik ook niet. Daarvoor zit het bij ons veel te diep.
We respecteren elkaar teveel om het als een dienst te zien.
Hier betaalt minnaar ook alles. Zelfs als ik een bakje koffie wil afrekenen.... dat wil hij niet.
En nee ik heb helemaal niet het gevoel dat ie betaalt voor mijn diensten.
Volgende week heb ik weer een paar uurtjes met hem. Kan niet wachten.
Herkenbaar, mijn minnaar wil ook graag alles betalen. Maar de kosten voor het hotel delen we, dat vind ik echt teveel geld. En dat gevoel dat hij betaalt voor m'n diensten ken ik ook niet. Daarvoor zit het bij ons veel te diep.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:23
quote:p1985 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:10:
Stiekem meer (gebonden) vrouwen die toch een minnaar hebben dan ik had gedacht!
Als jullie een schatting zouden moeten maken, hoeveel procent van de gebonden vrouwen heeft een minnaar denken jullie?Ik heb geen idee. Naar mijn gevoel ben ik de enige in het "dorp" waar ik woon.
Stiekem meer (gebonden) vrouwen die toch een minnaar hebben dan ik had gedacht!
Als jullie een schatting zouden moeten maken, hoeveel procent van de gebonden vrouwen heeft een minnaar denken jullie?Ik heb geen idee. Naar mijn gevoel ben ik de enige in het "dorp" waar ik woon.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:37
quote:meis34 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:19:
[...]
Wij zitten altijd in louche hotels (want stiekem... en overdag...dus maar paar uurtjes). Dus niet al te duur.
Hoop echt dat ik in de nabije toekomst een open relatie bespreekbaar kan maken. Of een gedoogbeleid voor mijn part.
[...]
Wij zitten altijd in louche hotels (want stiekem... en overdag...dus maar paar uurtjes). Dus niet al te duur.
Hoop echt dat ik in de nabije toekomst een open relatie bespreekbaar kan maken. Of een gedoogbeleid voor mijn part.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:47
De laatste keer zaten we in een prachtig hotel, van 9.30 uur tot 16.00 uur en daar betaalden we ¤ 80,- (dacht ik). Ik had het er wel voor over, beetje fatsoenlijk bed is wel prettig
Een open relatie is ook niet altijd alles. Het maakt bepaalde dingen wel makkelijker, maar maak er goede afspraken over!
Een open relatie is ook niet altijd alles. Het maakt bepaalde dingen wel makkelijker, maar maak er goede afspraken over!

donderdag 30 augustus 2012 om 11:57
@Rooss: ja vaak geprobeerd... telkens botste ik tegen die muur.
Dus ik hou het nu even op de vlakte. Wil er niet telkens over beginnen.
Maar binnenkort ga ik toch weer een reactie uitlokken denk ik.
Ik weet van nr1 dat ie een beetje aan het chatten/flirten is op WF (ja ja haha) en daar doet hij ook geheimzinnig over. Dus een mooi uitgangspunt voor een gesprek.
Maar destijds zei hij dat ie alles mét mij wil doen. Of is bang dat ie zelf niet aan de vrouw komt. En dan is het puur de jaloezie van: jij wel en ik niet.
Of de jaloezie dat ie me kwijt raakt?
Maar daar ben ik zeer duidelijk in geweest. Daar hoeft hij niet bang (meer) voor te zijn.
Dus ik hou het nu even op de vlakte. Wil er niet telkens over beginnen.
Maar binnenkort ga ik toch weer een reactie uitlokken denk ik.
Ik weet van nr1 dat ie een beetje aan het chatten/flirten is op WF (ja ja haha) en daar doet hij ook geheimzinnig over. Dus een mooi uitgangspunt voor een gesprek.
Maar destijds zei hij dat ie alles mét mij wil doen. Of is bang dat ie zelf niet aan de vrouw komt. En dan is het puur de jaloezie van: jij wel en ik niet.
Of de jaloezie dat ie me kwijt raakt?
Maar daar ben ik zeer duidelijk in geweest. Daar hoeft hij niet bang (meer) voor te zijn.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:58
quote:meis34 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:47:
De laatste keer zaten we in een prachtig hotel, van 9.30 uur tot 16.00 uur en daar betaalden we ¤ 80,- (dacht ik). Ik had het er wel voor over, beetje fatsoenlijk bed is wel prettig
Een open relatie is ook niet altijd alles. Het maakt bepaalde dingen wel makkelijker, maar maak er goede afspraken over!Oh de bedden zijn meestal wel okay hoor! Ik ben gewoon niet zo moeilijk
Een open relatie is ook niet altijd alles. Het maakt bepaalde dingen wel makkelijker, maar maak er goede afspraken over!Oh de bedden zijn meestal wel okay hoor! Ik ben gewoon niet zo moeilijk

donderdag 30 augustus 2012 om 13:08
Hier ook een happy helft! We hebben eigenlijk nooit wat te klagen, behalve dat we elkaar soms wat vaker zouden willen zien; Heerlijke hoteldate gehad gisteren na een vakantieperiode van twee maanden, pieeuww .... hernieuwde kennismaking haha.
Welkom aan alle nieuwelingen hier!
@Herfstig, wat jammer dat je moet stoppen. Veel goeds gewenst !
@JJ Goed je weer eens te lezen !
@Sylvia, sterkte hoor .. loslaten is rot.
@Kiki, fijn dat jullie het uit kunnen praten vandaag!
Wij doen de kosten altijd sam/sam; ik zou het niet fijn vinden als minnaar altijd betaalt.
Wij doen de kosten altijd sam/sam; ik zou het niet fijn vinden als minnaar altijd betaalt.
donderdag 30 augustus 2012 om 13:19
Heerlijk allergaartje..
Heb ik blijkbaar gemist...hebben jullie beide een nr 1 of een open relatie of iets dergelijks??quote:Allegaartje schreef op 30 augustus 2012 @ 13:08:
Hier ook een happy helft! We hebben eigenlijk nooit wat te klagen, behalve dat we elkaar soms wat vaker zouden willen zien; Heerlijke hoteldate gehad gisteren na een vakantieperiode van twee maanden, pieeuww .... hernieuwde kennismaking haha.
Heb ik blijkbaar gemist...hebben jullie beide een nr 1 of een open relatie of iets dergelijks??quote:Allegaartje schreef op 30 augustus 2012 @ 13:08:
donderdag 30 augustus 2012 om 13:20
quote:Rooss4 schreef op 30 augustus 2012 @ 12:09:
Duidelijk Katniss, zijn flirten op WF lijkt me een zeer goede ingang. Wat me alleen wel lastig lijkt is om als een soort van "tadaaaa" ineens met je huidige minnaar aan te komen. Dan moet je wel een goed verhaal hebben!
Flirten en vreemdgaan liggen natuurlijk wel een flink stuk uit elkaar.
Maar er is een beginnetje misschien.
En uh? Ik kan erg creatief denken. En heb al wat verhalen in mijn hoofd. Niet te ver van de waarheid af als het even kan.
@gaartje: dat zal een knallend weerzien zijn geweest! Klinkt goed!
Over dat betalen: ik vind het ook niet fijn, maar heb (nog) geen baan dus ook geen inkomsten.
Zou dus ook wel dubbel lullig zijn als ik van mijn nr1 zijn geld een hotel zou meebetalen. Maar als het goed is gaat daar verandering in komen.
Duidelijk Katniss, zijn flirten op WF lijkt me een zeer goede ingang. Wat me alleen wel lastig lijkt is om als een soort van "tadaaaa" ineens met je huidige minnaar aan te komen. Dan moet je wel een goed verhaal hebben!
Flirten en vreemdgaan liggen natuurlijk wel een flink stuk uit elkaar.
Maar er is een beginnetje misschien.
En uh? Ik kan erg creatief denken. En heb al wat verhalen in mijn hoofd. Niet te ver van de waarheid af als het even kan.
@gaartje: dat zal een knallend weerzien zijn geweest! Klinkt goed!
Over dat betalen: ik vind het ook niet fijn, maar heb (nog) geen baan dus ook geen inkomsten.
Zou dus ook wel dubbel lullig zijn als ik van mijn nr1 zijn geld een hotel zou meebetalen. Maar als het goed is gaat daar verandering in komen.
donderdag 30 augustus 2012 om 13:30
Silvia, geeft niks hoor. Het valt niet mee om alle verhalen van iedereen hier bij te houden toch? Minnaar en ik hebben beiden een nr.1 relatie en we gaan beiden vreemd (nou ja, we daten al bijna een jaar, dus eigenlijk gaan we 'vertrouwd').
Katniss, nee dat zou heel gortig zijn inderdaad. Fijn dat dat gaat veranderen, financieel op je eigen benen staan is eigenlijk wel het prettigst.
Katniss, nee dat zou heel gortig zijn inderdaad. Fijn dat dat gaat veranderen, financieel op je eigen benen staan is eigenlijk wel het prettigst.

donderdag 30 augustus 2012 om 13:33
Ja natuurlijk ligt het ver uit elkaar. Maar elk vreemdgaan begint bij flirten toch? Als je lang genoeg hebt geflirt wil je elkaar wellicht een keer zien en op die nieuwsgierigheid kan je toch inspelen?
Fijn dat je nog immer een happie helftje ben, Gaar!
(en nog bedankt voor je kadootje... ik heb ervan genoten!!)
Fijn dat je nog immer een happie helftje ben, Gaar!
(en nog bedankt voor je kadootje... ik heb ervan genoten!!)