Werk & Studie alle pijlers

Tekst Uitnodiging Afscheid Collega

30-08-2012 11:39 11 berichten
Ik ben op zoek naar een leuke tekst voor een aankondiging van een afscheid van een collega. Zij is de langszittende collega in ons familiebedrijf en heeft zich met ziel en zaligheid gestort op het werk.

Ik wil er iets leuks van maken, maar met google kom ik helaas alleen standaardteksten tegen..

Wie wil met mij meedenken? Of vinden jullie dat een standaardtekst volstaat? Ik wil er namelijk ook geen popi-jopi-verhaal van maken.....
Alle reacties Link kopieren
Lastig... ik ben al snel geneigd om te gaan rijmen! haha...
Laat je hart gewoon spreken. Dat goeft geen hoogstaande speech te zijn, toch?

Je hebt het zelf over "op haar werk gestort"

Roept bij mij een beeld op van een betonmolen, waar zij met haar hart, ziel, en zaligheid in zit en uitgestort wordt over haar werk...

Tja... Wat zou een psychiater zeggen over deze associatie?

;)
betonmolen hahaha *gaat gelijk op zoek naar plaatje voor op de uitnodiging*

Nee geintje. Ik denk toch dat ik het maar zakelijk houdt. Ik ben zelf ook allergisch voor 'ludieke acties' en ik denk dat zij dat ook niet op prijs stelt.
Als jij er iets moois van wil maken, waarom:

- ben je dan aan het googlen?

- vraag je het aan ons?
'Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Nu is voor ... de tijd om te gaan gekomen'

zooo origineel!
quote:naara schreef op donderdag 30 augustus 2012 12:41 Als <b>jij </b>er iets moois van wil maken, waarom:

- vraag je het aan ons? Doe eens lief
Youp van t hek (over hoe iemand ontslagen werd)

"wij kunnen eigenlijk niet zonder jou. Maar we gaan het wel proberen"
quote:naara schreef op 30 augustus 2012 @ 12:41:

Als jij er iets moois van wil maken, waarom:

- vraag je het aan ons?Ehhh, omdat ik er zelf niet zo goed uitkom en op het forum hier zitten hele wijze mensen die mij wellicht wat verder kunnen helpen. Zoiets?
quote:bijenrompje schreef op 30 augustus 2012 @ 12:49:

Youp van t hek (over hoe iemand ontslagen werd)

"wij kunnen eigenlijk niet zonder jou. Maar we gaan het wel proberen"Die vind ik eigenlijk wel heel leuk voor in het 'afscheidsboek'.
Schrijf leuke positieve anecdotes op over je collega en verwerk die in je tekst. Tenminste het is toch voor een toespraak. Lezen Oudzuid. Het staat in de OP.

Bedenk wat zij voor het bedrijf, collega's, of voor jou binnen het bedrijf heeft betekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven