TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
donderdag 30 augustus 2012 om 12:39
Pimpel: Gefeliciteerd, een knuffel en een kaarsje. Dit gaat een bizarre ervaring worden. De blijheid en de wetenschap dat het de laatste keer is dat oma er bij zal zijn. . Ervaring heb ik er mee, alleen dan als kind zijnde.
Ik was zo blij dat ze er toen nog gewoon bij was, ondanks dat het de laatste keer was.
Ik was zo blij dat ze er toen nog gewoon bij was, ondanks dat het de laatste keer was.
donderdag 30 augustus 2012 om 14:59
Haha leuk missy!! Lijkt me heerlijk om voor 1 euro er lekker tussen uit te gaan * gaat ook veilingen*
O nu goed nieuws: winkel belde net, na de dag balans opgemaakt te hebben bleef er 50 euro over, en omdat ik het miste nemen ze aan dat het van mij is, en kan ik het komen halen!!! Yeah!!
Aja ze geloofde me gelijk want stond helemaal te huilen
Stomme hormonen hahaha
Nu ff blij!
O nu goed nieuws: winkel belde net, na de dag balans opgemaakt te hebben bleef er 50 euro over, en omdat ik het miste nemen ze aan dat het van mij is, en kan ik het komen halen!!! Yeah!!
Aja ze geloofde me gelijk want stond helemaal te huilen
Stomme hormonen hahaha
Nu ff blij!
donderdag 30 augustus 2012 om 16:19
donderdag 30 augustus 2012 om 16:21
donderdag 30 augustus 2012 om 16:23
quote:Yvonne77 schreef op 30 augustus 2012 @ 16:21:
Net met zoonlief bij de Ploep-verpleegkundige geweest. (Ploep = plas/poep ) Zij heeft veel uitleg gegeven over goed toiletgedrag. Dat wordt nog een heel werk om hem goed te leren plassen/poepen. Vooral dat hij er rustig voor gaat zitten.Een vriending van mij heeft hier wel hele goede ervaring mee. Het is even doorzetten, maar dan heb je ook wat.
Net met zoonlief bij de Ploep-verpleegkundige geweest. (Ploep = plas/poep ) Zij heeft veel uitleg gegeven over goed toiletgedrag. Dat wordt nog een heel werk om hem goed te leren plassen/poepen. Vooral dat hij er rustig voor gaat zitten.Een vriending van mij heeft hier wel hele goede ervaring mee. Het is even doorzetten, maar dan heb je ook wat.