December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Tinus Brian heeft het ook maar niet zo breed , en volgens mijn moeder is het ook zo dat dat zo 'hoort' Groeit allemaal weer goed blijkbaar.
Pfoei, gelukkig... Niet dat ik ermee zit als hij een spleet tussen zijn tanden heeft, maar mijn zwager heeft dat ook en ik krijg regelmatig grappige opmerkingen over dat Manuel op deze manier wel erg veel op zijn oom lijkt...
Nurse komt weer even binnen gewiebeld

Yora:

Ik heb zelf geen hyves dus kan t niet bekijken volgens mij...t lukt me tenminste niet..

ach, als het een blijvertje is zien we hem vanzelf wel een keertje op HM ofzo he?

En ik snap je keuze om Yora dan bij jullie te laten slapen ookwel en jij kent je meisje toch het beste.

Joni:

Je hebt t dr maar druk mee! creabea:) Wel leuk hoor.

Wat schattig van Boyd... zo kan ie idd een beetje oefenen.

En zou je overwegen ook thuis te blijven als de tweede straks geboren is?

:)schopjes voelen..:)

Ainne:

Wat een mooi donker poppetje is Aimee zeg?! Was Leah ook donker als baby? en een leuk speelhuisje idd.

Mette:

Nahja zeg wat een actie van Tris! Nova zich natuurlijk ook rotgeschrokken?!

En ik had een leuke smiley gevonden op het net maar ik kreeg een wazige link ipv de poppetjes.. die heb ik dus maar weer verwijderd..niets spannends hoor Ja, hoewel, het waren 2 poppetjes die elkaar besprongen! haha!

Wat voor lekkers had trouwens je gehaald voor je moeder?

Marloes:

Bedankt voor je succes wensen:) Tis allemaal goed gegaan gelukkig.

Oei.. beterschap met je vader.. jij ook trouwens!

Sannie:

Beterschap met jullie Casper.

Oef:

Ja, in het engels rijmt t niet meer..

Ben bang dat je het toch zelf moet doen dan..|-)

Voor wat voor soort product is het eigenlijk?

Ow, wacht ik krijg al een beetje een idee door je uitleg aan Mette.

Hopelijk sla je deze klant aan de haak!

Tinus:

Ja, hier ook een spleetje tussen haar tanden.. niet zo'n gigantisch grote maar wel degelijk aanwezig.

En volgens mij klopt het wat je moeder zei.

Heb het zelf trouwens ook gehad.. doordat mn kaak is gaan groeien is die spleet ook dicht gegaan.

Hard aan het werk? Goed bezig!

Hier alles okay.

Heb vandaag nieuwe schoenen voor Roxanne gekocht, ze heeft nu maat 24. Beetje aan de grote kant maar 23 was eigenlijk echt te klein.

Ze waren trouwens wel duur 55 euro. maar ik vond ze zo leuk!

Verder geen bijzonderheden.

Ff posten

P.s. en weer kan ik geen groen kleurtje aan...
Nurse; Foto van de schoenen! Noof heeft schoen 21, voetje is een krappe 20,5 dus die 21 moet ze nog wel even aankunnen.

Ik vond de meeste schoenen best duur.

Tinus; heeft Nova ook, zo'n spleet tussen haar tanden, ik had het vroeger ook.

Mooi idee, dat hij voor het slapengaan nog even aan zijn vader denkt. Het lijkt me na zo'n periode van drukte juist ook zo moeilijk als iedereen doorgaat met het gewone leven terwijl dan juist het gemis op z'n grootst is. Knuf voor JP

Ik heb nergens zin in , dus hou een lekker rustig middagje. Ga zo nog even buitenspelen op ons plein.

x
Mette:

Zijn dan moeders op het pleintje die met je willen spelen?

En idd, ik vind de meeste schoenen ook duur... vooral omdat het maar voor een korte periode is dat ze ze aan heeft..

Twijfel ook ofdat ik de schoentjes die Roxanne aan heeft gehad door laat dragen door Yasmine.. aan de ene kant, ze hebben eigenlijk nog niets geleden.... aan de andere kant vind ik dat ze nieuwe schoentjes verdient.

(wrs worden het gewoon nieuwe schoentjes, vind het veelste leuk om te kopen haha!)
Mette, lekker dat Tristan morgen een dag vrij kan nemen!

Hij is inderdaad lekker bezig van de week!

Ik heb hoestdrank, maar ik ben zo'n muts die pas iets gaat nemen als het te laat is, neem het nu dus wel maar had dat eigenlijk al eerder moeten doen...

Wij hebben dit huisje:

komt volgens mij van de leen bakker. is verder wel een "leeg huisje"dus zonder wasbakje enzo. Maar ze vermaken zich er prima in!

Ik hoop dat je moeder snel weer opknapt door jouw verwennerij!

He je staat in de wie hier!

Nurse, gelukkig is het meegevallen! Handig altijd om zoiets te doen met de kinderen erbij!~

Amber is jaloers op Roxanne d'r maatje 24, heb leuke laarsjes in de kast staan waar ze steeds mee aan komt lopen in maat 24, maar die zijn voor haar toch echt nog te groot...

Sannie, beterschap voor casper!

Oef, helaas knapt Amber ook nog niet echt op, ze blijft er gelukkig redelijk vrolijk onder....

Is het nog gelukt met je tekst?

Tinus, hier geen spleetjes, maar als het goed is groeien ze er inderdaad aardig overheen!

Heb vanmorgen mijn vader gebeld en die voelde zich gelukkig een stuk beter! De antibiotica slaat snel aan! Hij moet i.p. een dag of 3 blijven en dan verder met alleen de orale antibiotica.

Straks weer naar zwemles met Justin, weer een uurtje niks doen in het zwembad...

marloes
Kan geen plaatje van de schoentjes vinden.. het merk weet ik wel : Nimkid...

xx
Ik moet even een dvd'tje branden, dus heb eindelijk ff tijd tussendoor...

Sjemig meiden, ik vond de discussie van gisteren wel pittig hoor. Op zijn tijd weleens lekker, maar op een gegeven moment was de toon niet zo gezellig meer. Vond ik wel jammer om te lezen...

Nurse: Zelf zou ik er ook nog niet aan moeten denken om al zwanger te zijn van nummer drie, want ik vind mijn nummertje één op zijn tijd al een behoorlijk pittig tiepje, maar in jouw situatie, zonder baan en met een mooi groot huis waar het super is voor kindjes om op te groeien had ik misschien ook wel wat meer vaart gemaakt. En je hebt nu twee van die heerljke meiden, dan kan er ook nog wel een derde bij.

(poeh, drie Manuelletjes... zou ik dan ooit nog kunnen slapen?)

Mette: Ben het helemaal eens met andere meiden: jij kan dingen altijd zo mooi omschrijven. Je zou eens een andere carriëre moeten overwegen... als liedjesschrijver van Marco Borsato ofzo, hihi...

Joni: JIj vroeg nog naar of we gevaarlijke spullen uit de woonkamer hebben gehaald. We hebben wel een kastje met dichte deuren genomen voor de audio-apparatuur (hadden we nog staan) en verder heb ik wat planten hoger gezet. Voor de rest moet Manuel het maar leren. Hij heeft een periode gehad dat hij om de haverklap met zijn handen in de aarde van de planten zat, maar nu snapt hij eindelijk dat dat niet mag. Glazen en kopjes zetten we altijd hoger, omdat ik dat gewoon gevaarlijk vindt. De rest wat niet mag is gewoon lastig, maar niet gevaarlijk.

Ainne: Ontzettend lief die foto's van dat huisje!! Ik zou ook wel zo'n huisje willen, maar in ons nieuwe huis hebben we maarr een klein tuintje dus dan blijft er niet zoveel ruimte over.

Marloes: Sjemig jij hoesten, Amber hoesten en je paps een longonsteking! Beterschap allemaal!

Oef: Hoest nu met jullie (eventuele) nieuwe huis? Lukt het om onder de prijs te blijven of gaan die mensen het afkappen? Staat het eigenlijk al lang te koop?

Na het werk ga ik langs het ziekenhuis, op bezoek bij mijn vriendinnetje. Heb wel met haar te doen hoor... bah, je zal maar wekenlang in een kamertje van 3 bij 4 moeten liggen... Komend weekend is ze 34 weken. Ze gaat bevallen tussen dan en 37 weken, dat weet ze al. Even afhankelijk van of de baby in gevaar is of dat haar organen beschadigd raken van de zw-vergiftiging. Tot nu toe gaat het nog goed, maar haar eiwitten in haar urine waren 10x zo hoog als toegestaan.

Hopelijk ben ik nog op tijd om Manuel in bed te leggen, anders zie ik hem pas morgen weer. (of vannacht als ik pech heb)
Tinus: Yora heeft ook een klein spleetje.

Mette: Vond het toch ook wel grappig hoor dat jij bij Nova stond door Tris. hahahaha

Marloes: Leuke speeldingen in de tuin.

Ainne: Jouw speelhuis is ook leuuk maar ik vind vooral de kleur leuk! Mette moet misschien maar even bij jou vakantie gaan houden. Kan ze meteen kijken of het gaat passen Mette en Nova in het huis.

Tinus: Wel vervelend voor je vriendin maar ja ik denk dat ze ook wel blij is dat ze er nog ligt toch?

Sannie: Leuk beroep heb je dan. Ging even googlen op je naam en kwam toen ook de website tegen.

En je hebt mij nergens horen zeggen dat je het wollig moest verpakken.

Yora slaapt! Ik weet niet wat me overkomt!!!

Ze is vandaag weer in de emmer geweest en ze vind het echt nog steeds heeeeerlijk. Wil er eigenlijk ook niet meer uit.

En als ik dan vraag waar zijn je voeten?? Dan komen die ook boven water.

grappig dat met haar voeten, whahaha!
Tinus:

Kan me voorstellen dat als je 1e kindje al zo'n pittig ding is dat je dan even geen 2e of 3e blieft

Hoe was het met je vriendin?

Yora:

Slaapt ze? Wat heb je anders gedaan dan anders?

Hahaha! wat een geweldige foto's

Ohh, ik wilde nog wat vragen aan je maar denk je dat ik het nou nog weet!?

Grmbl...

Ohja! valt ze nooit om zo met emmer en al? of heb je die foto weggelaten

xx
dom dom, ik lees dat yora gegoogled heeft en denk oh help. Want er is een naamgenoot (kwam ik een paar jaar geleden achter toen mijn naam (voor en achter) met een groot artikel in metro oid werd genoemd naar aanleiding van een raportage in nova oid over zelfbeschadigend gedrag). dus ik ben halverwege een reactie en denk toch even checken.. Gelijk alles weg.. Maar goed. de meeste punten zijn van mij en dat stukje over zelfbeschadigend gedrag komt nu niet gelijk naar voren.. Ik google vaak ook even sollicitanten enz, maar weet dus ondertussen wel dat je er erg voorzichtig mee moet zijn want er zijn naamgenoten..

Wat goed dat yora zelf is gaan slapen, echt, als ze 18 is, is het anders... (dat hou ik me met alle dingen die minder zijn voor - bv een renske die momenteel liefst broek en onderbroek uittrekt na het naar de wc gaan dus elke keer discussie dat de kleding weer aan moet.. - doet ze echt niet meer als ze 18 is..)

oja en de dingen op tafeltjes.. Ik heb de echt gevaarlijke dingen opzij gezet. Dus geen kaarsen meer op de salontafel, want daar baal ik van als die zouden omvallen. Wel op een zijtafeltje en daar moet Casper wat meer moeite voor doen.. Koffie staat of op tafel als we erbij zijn, of anders ergens veilig... Herhaling maakt dat het beter gaat en tja soms gaat er wat om.. Renske drinkt uit gewone bekers en soms is Casper sneller dan Renske, maar goed, we kunnen haar drinken ook niet hoog zetten..

Kies je strijd heb ik ook van Floddertje overgenomen, omdat ik het wel mooi vind.. (en eigenlijk deed ik khet ook zo, maar zij formuleerde het zo mooi). Bedenk zelf waar je echt moeite mee hebt, wees daar consequent en duidelijk mee, maar dingen die voor jou minder belangrijk zijn, maak daar ook geen punt van.. Anders ben je constant bezig met boos zijn en nee zeggen en is het risico het grootst dat je niet consequent bent. En dat is volgens mij wel het belangrijkst... Want als je iets de ene keer goed vind en de volgende keer niet, dan is het de keer erop toch weer proberen of het deze keer wel of niet mag.

zo en nu aan de slag...
Yora grappig die foto's! haha die voeten zijn leuk.

Wat lekker dat ze al zo vroeg ging slapen zeg! Hoe gaan de nachten eigenlijk bij jullie? Slaapt ze wel door als ze eenmaal vertrokken is?

Tinus wij hebben een eindvoorstel gekregen van de verkopers maar die prijs was wat ons betreft nog echt te hoog. Dus wij hebben weer een tegenbod gedaan gisteren. We negeren gewoon het woord eindvoorstel en dan kunnen zij beslissen hoe graag ze het huis kwijt willen. Wij zijn heus bereid om het huis niet te kopen dus dat onderhandeld een stuk makkelijker.

Zometeen komt hier een 'verkoop styliste' nou ik ben benieuwd wat de toegevoegde waarde daarvan is. Het is een gratis dienst van onze makelaar dus ik sla het zeker niet af. Maandag worden de foto's gemaakt en dan gaat ons huis ook in de verkoop. Als we niet rond komen met dit huis stellen we misschien de verkoop van ons huis ook nog even uit.

oh en een beetje discussie/oneenigheid hier ik zit er niet mee hoor. Dat hoort er ook wel een beetje bij als je zoveel verschillende vrouwen in een praat-groep stopt.
Hoi hoi!

Wat een lekker weer buiten! Manuel en ik gaan straks als hij wakker is met een vriendin en haar zoontje op de fiets naar een grote speeltuin hier in de buurt. Ik ben benieuwd wat Manuel daar allemaal al kan en durft. Verwacht er niet zoveel van eigenlijk, omdat hij nog zo klein is. Ach als hij maar lekker even buiten kan stappen en het gras kan onderzoeken, is hij al blij!

Hij was vanmorgen al om 5.45 wakker, pff... Flikt ie altijd op dagen dat ik niet hoef te werken. En moet ik wel werken dan moet ik hem om 6.45 wakker maken. Alsof hij het WEET!

Met mijn vriendin gaat het wel goed, al is het natuurlijk megasaai in zo'n ziekenhuiskamer. Ze ligt nu alleen, en soms heeft ze een buurvrouw voor een paar dagen.

Oef: Slim om dat 'eindbod' te negeren. Als die mensen het echt willen verkopen dan zullen ze wel toehappen. Weet je hoe lang het al te koop staat? Per wanneer zou je erin willen?

Ik ben ook heel benieuwd naar de tips die je van die styliste krijgt. Wat ik zelf heb geleerd van mijn 'eigen' topic bij wonen is dat je huis voor het maken van de foto's zo kaal en clean mogelijk moet zijn. Alle troepjes, kussens, fotolijstjes, rommeltjes, stapeltjes... alles moet WEG! Voor je tuin zou het leuk zijn als er iets bloeiends te zien is, zoals een paar bakken viooltjes ofzo. En op je bed kun je het beste een dekbedovertrek nemen in een egale kleur, liefst wit want dat oogt lekker fris.

Yora: Haha, opgevouwen in de tummytub! Grappig, Manuel doet ook zijn voeten omhoog als ik vraag 'waar zijn je tenen?'. Maar als ik vraag 'waar is je neus?' dan doet hij ook die voeten omhoog!! Hmm, hij moet nog veel leren... haha.

Hoe heeft Yora vannacht geslapen? Lekker tot vanmorgen doorgeslapen?

Sannie: Ik heb ook weleens mezelf gegoogled maar ik ben niet interessant genoeg denk ik...

Wel een mooie insteek dat 'kies je strijd'. Daar kan ik me helemaal in vinden.
Tinus ja dat van die troepjes die weg moeten dat heb ik ook begrepen maar ik hoop van haar eigenlijk meer tips te krijgen op het gebied van inrichten. We hebben bijvoorbeeld 1 bijna lege kamer met crosstrainer en ander fittness spul erin. Moeten we dat zo laten, leeghalen of inrichten als slaapkamer voor ons fictieve 2e kind of zo. Geen idee.

Huis staat pas een maand of 3 te koop dus wat dat betreft zullen ze geen haast maken maar ik weet dat ze per 1 mei een nieuw huis hebben dus misschien geeft dat ze wat haast.
Nou Tinus, jullie hebben duidelijk nu "ons" mooie weer te pakken! Hier was het de hele week stralend maar vandaag ineens grauw en regen. Meestal krijgt NL ons weer twee dagen later, dus plan maar niet teveel voor het weekend, haha!

Yora, geweldige foto's!! Wat lachen zeg dat ze dat nog zo leuk vindt!

Nou hier gaat het slapen juist sh*t, voor het eerst in Leahs leven! Van de afgelopen vier nachten heeft ze drie nachten vanaf 5 uur bij ons in bed gelegen. Snap er niets van. Normaal gesproken als ze wakker wordt is het even aai over haar bol, instoppen en speen erin, maar momenteel is ze niet te troosten. En we geven echt niet zo gauw toe hoor, vannacht ben ik drie kwartier bezig geweest (in het donker), bij haar zitten, met haar op schoot, water, speen, muziekje, zelfs luier verschoond maar zelfs uiteindelijk bij ons in bed hield ze niet op (nog een wonder dat Aimee door al dat kabaal sliep). Aan het einde heb ik haar een fles warme melk gegeven en dat hielp. Maar ja, dat gaan we dus niet elke nacht doen hè!

De creche zei vanmorgen dat het misschien wel met de antibiotica te maken zou kunnen hebben. Zou niet weten hoe, maar de kuur is bijna klaar, dus wie weet.
Nou het slapen hier was gisteravond ook van korte duur. Ze wilde niet meer slapen. Elke keer als ik ongesteld moet worden gaat er zo'n avondje aan vooraf. Ik vind het heel vervelend omdat ik vaak zelf dan nog niet helemaal weet dat ik ongesteld ga worden. Ik word dan altijd een beetje bozig dat ze niet wil slapen. (Hele visioenen van die enge nare rotkinderen uit die opvoedprogramma's en dat ze eigenlijk ook gewoon moet doen wat ik zeg gevoel) Maar gelukkig heb ik steeds beter door elke keer als ze niet slaapt waarom ze niet slaapt.

Maar ik vind het zoooooo vervelend dat ze dan niet wil slapen.

Had al helemaal in gedachte dat ik voor de tweede avond een slapende Yora zou hebben.

Hier gaat het ook zoals Sannie zegt. Bepaalde dingen mogen echt niet, bepaalde dingen mogen wel.

Maar ja soms hier toch ook dat het soms wel 'mag' en soms niet. boeken uit de kast trekken bijvoorbeeld Meestal omdat ik dan even zelf iets anders aan het doen ben. (chaotisch rondrennen om op tijd het huis uit te komen bijvoorbeeld) en dan grijpt Yora haar kans.

Yora komt wel in de buurt van de hete kachel maar ze zit er absoluut niet aan en in de buurt van de hete oven. Daar loopt ze met een grote boog omheen (terwijl ik wel goed oplet natuurlijk) en zodra de oven opengaat blijft ze op een afstandje ervan. Ik vertel haar altijd dat het heet is, ik maak het gebaar erbij en ze lijkt het dus te snappen. Deze methode werkt voor mij beter dan haar er helemaal bij weghouden doordat ik dan ook weer niet consequent ben met wel en niet in de keuken mogen.

Nurse: Neeee Yora is nog nooit omgevallen met tummy en al. (wel bijna omdat ik te druk was met foto's maken)
*Yora, heeft jouw dochter ook een lactose-intolerantie eigenlijk? Ik dacht ooit van Mette te hebben begrepen dat 1 van de kindjes hier, geen melkproducten mag (net als mijn dochter) en ik vroeg me af of het Yora was.

Nurse, ben je al zwanger? *
he balen Yora van dat slapen gisteren.

Hoe zit dat eigenlijk, heb je minder melk als je ongesteld moet worden? of smaakt t niet zo lekker of zo?
Mirjam wie ben jij dan? Ik bedoel , ken je mette en anderen van een ander topic? Of heb je ook een december kindje?
Oh Tinus die styliste had best goeie tips hoor. Behalve dan dat we de kat beter weg konden doen, die vond ik ietsje minder realistisch. Verder goede tips gekregen qua inrichting. net met Peet afgesproken dat we de vreselijke-hij-moet-nou-toch-echt-eens-weg-bank gaan uitelkaar slopen en naar t grofvuil brengen.
Hey ladies!

Ik ben er ook weer eens!

Pffft... Joeri is weer beter hoor!

Hij heeft maandag en dinsdag rond de 39 graden koorts gehad, gisteren geen kooorts maar ondertemperatuur! (ik lag te slapen, maar had graag de hele dag zijn temp nog willen checken, vriendlief vond dat niet nodig)

Gisteravond toen ik hem in bed legde had hij 36,5. Om 22.00 uur heb ik zijn luier nog verschoond (in zijn slaap) weer zijn temp gechecht, toen had hij 35,5(!). Een dekentje over hem heen gelegd.

Ik naar het werk, later heeft vriendlief jn temp nog gecheckt (omstreeks 23:30) had ie 35,4!

Ik dus gezegd dat hij de huisartsenpost maar moest bellen, want ik vond het wel een beetje gek.

Wat blijkt, als kindjes koorts hebben gehad kunnzen ze de dag erna wel eens een ondertemp hebben. Het wordt pas gevaarlijk als ze daarbij nog eens sloom of anders zijn dan normaal.

Vanmorgen had Joeri gelukkig 36,9 dus de ondertemp is over (hoop ik). Nu is ie naar het kinderdagverblijf.

Joeri heeft in de dagen dat hij ziek was juist minder geslapen dan normaal. Ik heb hem maandag na zijn fruit naar bed gebracht omdat hij heel moe was. Had ie amper een uurtje geslapen, smiddags weer naar bed, weer amper een uurtje. Dinsdag idem dito.

Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan op het kinderdagverblijf.

Goed, en nu hier....

Herb wel bijgelezen, maar ga niet meer mosterd reageren. Ik vind dat een ieder zijn mening moet kunnen geven, iedereen is anders en juist dat iedereen een eigen mending heef is mooi. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je een ieder maar respecteert... (vind ik)

Maar goed, verder ben ik blij dat we hier toch alles zo fijn tegen elkaar kunnen zeggen en dat we toch al 2 jaar zo met elkaar beppen!

Mette

fijn zo wakker schrikken! Tris zal wel erg bezig zijn geweest met Noof in zijn slaap! Hahahaha!

Ainne

wat een ontzettend leuk huisje! En wat een mooie foto's!

Oef

leuk zo'n styliste in huis! Hahahaha! Ik hoor haar hier al zeggen: tsja, ik zou toch maar jullie hond en de 3 katten wegdoen! No way! Nee, zonder dollen, ik denk dat het best praktisch kan zijn, zeker voor de verkoop van je huis. Ik weet wel dat mochetn wijhier ooit gaan verkopen dat er HEEL wat spullen in een soort tijdelijke opslag moeten, er zijn hier veel en veel en veel te veel extra spullend ie eigenlijk niet nodig zijn! (heb hier bv zo'n soort pastadroger hangen, twee houten roedes aan het plafond, ooit eigenlijk bedoeld voor de verse pasta te laten drogen die ik dan zou maken met mijn pastamassjien, maar ja, er hangen nu vergieten, lepels, raspen, theepotje aan...tsja, vriendlief is niet van de pasta, dus zal niet vaak pasta maken...hmm...toch maar binnenkort weer eens doen! Zo leuk!)

Goed, ik dwaal af! Hahaha! Ik hoop dat het eindbod van jullie geaccepteerd wordt, het scheelt wel dat jullie het huis niet MOETEN hebben omdat je bv snel uit je eigen woning moet. Ach, wie weet!

Wat zei ze over jullie fitnesskamer?

Yora

balen dat je weer ongesteld moet worden, en balen dat Yora daardoor weer minder slaapt! Gek he dat je lijf dan dus kennelijk voor een raar melksmaakje zorgt!

Enneh, ik ga zo even hyves bekijken, ben benieuwd!

Foto's van Yora in de tummytub zijn leuk!

En al een andere nick bedacht???

Tinus

hoe was het in de speeltuin? Wij waren dus afgelopen zaterdag in een soort indoorspeeltuin en Joeri vond het geweldig! Hij heeft zich heerlijk vermaakt! Glijbaan opklimmen en afglijden, soport wipwapding vond ie geweldig ook! Ik zal kijken of ik daar foto's van kan plaatsen!

Nurse

klusze!

Grote voetjes!!! Maat 24??? Hmm...moet binnenkort Joeri's voetjes maar weer eens oplaten meten denk ik...Heeft schoentjes maat 21 en 22.

Marloes

Ook een leuk huisje! Tsja, kinderen hoeven niet zo nodig een wasbakje enzo in het huisje. Zou wel handig zijn, kun je ze meteen de afwas leren!

En handig is dat, hoestdrank nemen als het niet meer nodig is!!!

Zo, ik ga nu even nog een senseootje nemen en een broodje en dan even douchen! Vanaaf de laatste nachtdienst...gelukkig!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 14:51
Reden: Kon ineens geen kleurtje kiezen!
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oef, ik schrijf op eind 2006/begin 2007. Mijn dochtertje is van half januari 2007 (dus net een maandje jonger dan jullie spruitjes). Ik "ken" Mette alleen van het VIVA-forum (en nu dan ook van de Hyves he Mette ) en volgens mij las ik ergens dat ze dit een keer schreef (maar misschien zit ik er dus wel naast?)
Zoo ben bekaf, haha! Er stond nogal een harde wind op de dijk dus Tinus fietste met haar tong op haar knieën en een rode kop naar huis. Pff!

Speeltuin was LEUK!! Gaan we zeker vaker doen! Ik dacht dat Manuel nog wel te klein zou zijn voor veel dingen maar hij heeft zich reuze vermaakt. De schommel vond hij wel een beetje eng (was zo'n kuipschommel waar hij niet uit kon vallen) en hij moest huilen toen ik met hem op schoot keihard van de glijbaan ging... ging mij ook wel erg snel eerlijk gezegd haha! Maar verder lekker in de zandbak lopen kuieren en vunzen en hij is ook een paar keer zelf op de glijbaan geklommen (van onderaf een paar centimeter omhoog en dan op zijn buik weer naar beneden). In het begin had ik de neiging om heel dicht in de buurt te blijven maar later heb ik hem lekker vanaf een bankje in de gaten gehouden. Heerljik, echt genieten! Heb al helemaal zin in de zomervakantie!

Mirjam: Ik denk dat je Floortje van Floddertje bedoelt. Zij had veel problemen met slapen en bleek toen een koemelkintolerantie te hebben.

Hee, jij kent die speeltuin vast ook wel! In K'veer. Leuk issie, hè?!

Knorretje: Misschien moest Joeri daarom wel zo huilen in bad: hij voelde zich gewoon nog niet lekker. Hoe gaat dat nu? Manuel slaapt ook altijd minder als hij ziek is, maar de dagen erna haalt hij dat weer in.

Ik heb ook foto's van de speeltuin. Als Manuel het me gunt dan zal ik ze zo ff plaatsen.

Oef: Nou als ze per 1 mei al gaan verhuizen hebben ze best wel haast lijkt me. Ik ben benieuwd!

Inderdaad wel een raar advies zeg dat je je kat moet wegdoen!! Nou jaaa! Ik kreeg dat advies ook op mijn topic maar daarmee bedoelden ze eerder dat je katten uit logeren moesten als je kijkers kreeg. Nou onzin hoor. Die beesten wonen hier nou eenmaal. De mensen die ons huis nu hebben gekocht gingen juist meteen naar die katten toe om te aaien, zij hebben zelf ook katten. Het kan ook juist iets huiselijks of gezelligs hebben met een kat.

Ainne: He wat maf dat Leah ineens zo vroeg wakker is! Zou het kunnen komen dat haar kamer misschien al vroeg licht is? Wij hebben hier een tijdje vuilniszakken voor het raam gedaan om het donkerder te maken. Bleek niet uit te maken trouwens, maar bij sommige kindjes wel.

Yora: Misschien domme vraag maar welk gebaar maak jij dan voor 'hete oven'? Ik ben juist heel streng in de keuken. Ik heb de mantra van Basu en Joris overgenomen: uittekeuken!

Een hete radiator heeft Manuel altijd wel snel door, maar die wordt natuurlijk nooit zo heet dat hij zich eraan kan verwonden ofzo. Vind ik anders met hete pannen of als ik bijvoorbeeld spekjes bak die spetteren. Dan moet Manuel heeeeeel ver uit de buurt blijven van mij.

Even kijken of het nog lukt om die foto's van vanmiddag te plaatsen. Anders houden jullie ze tegoed!
haai meiden.

ben bekaf, m'n eerste werkdag gehad en zóveel informatie, pff m'n hoofd tolt ervan..

Even gauw dus, de volgende keer kom ik verder reageren;

Oef; whaha, ik zie het al voor me; Oef bij het asiel; 'hoi, ik kom m'n kat brengen want mijn syliste zegt dat een kat zooo niet kan als je je huis verkoopt. ;)

Mirjam; Noof is onderzocht op ka in het ziekenhuis en is dus ook intolerant 'bevonden'. Nu leek het beter te gaan, maar de eczeem is weer terug dus ik denk toch dat we haar teveel melkprodukten hebben gegeven. Ze heeft nooit een zware allergie gehad maar een intolerantie (ik had vroeger wel een zware k.a.).

Floortje deed het ook beter op koemelkvrijdieet.

O ja Oef, ik 'wist' dat Mirjam aan aangepast inenten deed, en dat ze op 2006/2007 schreef, en ik met Nova ook een aangepast inentingsprogramma volg, heb ik aan haar advies gevraagd. En af en toe lees ik mee op hun topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven