December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Jaa maar eigenlijk is dit gewoon stiekem voor extra vriendjes zorgen voor mijn zielige vriendjesaantal daar

En ik vind hem vooral heel lief. En hij is langer dan ik
hahaha, het is een eer om 1 van de 22 te zijn !! Kan nog steeds je foto's niet bekijken. Hyves zal het wel weer even moeten verwerken....... Ben jij zo lang dan ? Was me niet zo opgevallen geloof ik......
Ik ga naar bed anders ben ik nog te laat voor ATWT. Wat heerlijk dat ik 2 avonden achter de computer heb kunnen zitten trouwens. Had nog wat klusjes te doen die ik al een tijdje voor me uit schoof. Dat is het voordeel als Floor lekker slaapt. Krijg je gelijk wat meer energie voor dit soort dingen !!

Truste !!
Ben weer bezig met crea-bea voor mijn ouders en schoonouders die eind mei voor 5 weken op vakantie gaan. Het wordt nu niet een boekwerk voor elke dag met tekst en foto. Nu wordt het gewoon een dagkalender met alleen een foto en de dag en de datum. Beetje afwisseling is ook wel leuk he?

Ongeveer in juli gaat Boyd naar een andere groep op het KDV (is gewoon 1 deur verder, meer verandert er niet) en wil ik ook nog even iets crea verzinnen voor zijn huidige leidster.

Ik zag trouwens ook al een ingepakt moederdagkadootje in zijn tas. Nieuwsgierig......

Schattig

Ik heb mijn oude kleine poppenwagen van zolder gehaald met een pop erin. Boyd loopt hier nu mee rond en vindt het prachtig. Ook de pop laat hij erin zitten. Deze wordt niet eens op de grond gegooid.

Tijdens het eten gaf ik hem de pop in zijn kinderstoel. Ging hij heel lief het hoofdje en gezichtje aaien en hield het popje tegen zijn wangetje. Lief Lief.

Zo kan ik hem goed laten oefenen voor straks met broertje/zusje dat hij deze lief behandeld.

Nurse

Dapper van je dat je al voor een derde gaat. (zal je zien dat deze dan op zich laat wachten)

Gelukkig is onze Boyd nooit ziek en hoef ik dus niet te medderen met afwezig zijn op het werk en dingen regelen. Maar als het anders was geweest en het wel een ziekelijk jongetje was geweest, dan had ik ook nog wel eens 2x nagedacht of werken wel zo handig was.

Maar we hebben nog een 2e op komst, die kan misschien wel heel anders gaan worden.

Oef

Ik hoef op Boyd niet zo te letten, omdat alles veilig is voor hem. (ook wel gemakzucht van mijn kant, bedenk ik me) Uiteraard zijn er dingen waar hij niet aan mag zitten, maar dat is maar zo heel weinig.

Maar misschien als ik lege kopjes op tafel ga zetten, dat hij zijn interesse daarover snel kwijt is. Dan is hij het gewend dat er dingen op tafel staan die niet voor hem zijn.

Ik zou morgen gaan beginnen met oefenen, mag ik wel niet vergeten haha.

De late avondfles geven wij niet meer. Behalve als hij een dag slecht heeft gegeten en hij bijv. om 22.30 wakker wordt. Dan geven we nog even fles melk. Wij geven Boyd na het avondeten nog een fles melk (komt anders niet aan de 300ml per dag) en doen er dan een lepel pap bij voor het vullen van zijn maagje. Misschien een idee voor jou? Of een kant en klaar pyamapapje, is ook dikker.

En ik geef als toetje altijd yoghurt en daar doe ik dan ook een schepje pap bij voor de vulling.

En als je hem om half 12 alleen water geeft? Dan is zijn buikje evengoed gevuld. Babys van deze leeftijd hoeven echt niet meer dan 300ml melk per dag (incl. toetje).

Voor zijn tandjes is het natuurlijk ook niet goed als Brian nog een fles krijgt.

Je moet er pas mee stoppen als je gevoel dat aangeeft, dat hadden wij met de nachtvoeding een half jaar geleden.

Heb je zijn suiker wel eens laten onderzoeken?

Volgens mij hebben ze niet meer melk nodig omdat ze andere voedingsstoffen nodig hebben. En dan wordt hun buikjes gevuld met melk ipv de andere dingen en is er geen plek meer voor vast voedsel.

De melk na het middageten heb ik al geskipt. Nu hij een hele boterham eet, gaat die melk er ook niet altijd meer in. En ik heb liever dat hij met een volle buik de nachten doorslaapt.

Floddertje

Bedankt voor je advies over Nee zeggen. Maar kun je nog iets specifieker uitleggen met wat je bedoelt: kies je strijd. Het klinkt namelijk wel iets waarmee ik iets kan, en wil er dus wat meer van weten. Met een voorbeeld bijvoorbeeld. Bedankt alvast.

En uiteraard ervarend leren is beter. Ik heb in ieder geval gemerkt dat op visite gaan doodvermoeiend is met een jongetje die alles interessant vindt en dus thuis weinig Nee hoort. Kan me dan ook wel voorstellen dat hij het niet gaat snappen.

En wat bedoel je: schrijf je je verwachtingen op? En dan na een jaar terugkijken?

Yora

Dat witte Ikea-bedje hebben wij ook. Alleen toen wij hem kochten, kon de zijkant er nog niet uit. Of wij hebben de andere versie gekocht. Die blauwe kleur vinden wij juist wel leuk voor Boyd. Is wat sprekender dan de witte nu.

Marloes

Verstandig dat je geen reanimatiecursus hebt gedaan. Ik heb 1avond een les gekregen en was gesloopt daarna.

Leuk bij de speeltuin op de camping. Ik weet wel waar jij de hele dag uithangt dan......

Nurse

Ik vind het ook weer byzonder om nu weer zwanger te zijn. Alleen wil ik wel heel graag dat het snel september is. Gewoon dat kleine mensje weer in mijn armen. Daarom vind ik het nu heel leuk dat ik af en toe schopjes krijg. Toch steeds weer even de bevestiging: ik ben er ook nog.

Ainne

Wat een gaaf huisje zeg! Jij bent lekker snel uit de kinders zo. Dan ook maar snel een 3e?

Mette

Geraspte wortelen is denk ik hier nog niet besteed aan Boyd. Die heeft nog moeite met brokjes in zijn eten. Soms gooit hij die gewoon uit zijn mond.
Hoiiii!

Thanks meiden, jullie zijn ook schatten!

Flodder; ahh wat schattig van Timo, leuk stel is het samen!

Yora; ooo ik ga zo naar hyves!! Ik ben benieuwd!

Ik vind het zo knap dat je je studie zo goed doet!

*Ik had wat vannacht; ik lig lekker te tukken; hangt opeens Tris over me heen; en Schreeewt; het is niet goed met Noof Ik zat natuurlijk tegen het plafond, en ren naar Noof d'r kamer, gooi d'r deur open en zij schrikt wakker van mij

Ik Nova weer ingestopt, en ga terug naar onze kamer waar Tris heerlijk ligt te slapen.. Waarschijnlijk een soort droom/slaapwandel iets, want vanmorgen wist hij echt niet waar ik het over had.

Idioot
Joni;oeh leuk zo'n moederdagverrassing! Wat ben je ook een creabea! Je schoonouders boffen maar met zo'n lieve schoondochter!
hahaha Mette; zit hardop te lachen. Sorry hoor want het was vast echt echt schrikken voor jou !!

Joni; ik zal als ik echt even de tijd heb even uitleggen wat ik bedoel.
Jeetje het is niet bij te houden hier....

Nurse, ik zit net je stukje van gisteren te lezen en zie dat je nu bij de ha zit, succes!

Mette, doe je voorzichtig met al dat gesleep....!!

Klinkt lekker dat recept alleen onze kids zijn niet zo van die sla-eters...

jeetje lekkere vent is Tristan, je zal je wel helemaal rot geschrokken zijn!! Gelukkig was alles goed! Ook nog een geluk dat Nova zich zo terug liet stoppen!

Ainne, wat een leuk huis!!

Wij hebben ook wel een huisje in de tuin, maar deze is toch wel wat uitgebreider!

Mooie foto ook van Aimee

Floddertje, wat leuk artis! Wij willen ook nog steeds eens een keertje naar de dierentuin binnenkort!

Wat lief van Timo!

Yora, heb je al uitgenodigd voor hyves, ben benieuwd!!

Spannend hoor zijn verjaardag van het weekend!

Joni, jeetje wat ben je toch crea!

Amber is ook helemaal weg van haar poppenwagen! Inderdaad een goede oefening voor zijn brusje!

Ik hoop op de camping zo'n plekje te hebben dat ik het vanuit mijn luie stoel allemaal in de gaten kan houden hihi!

Mijn vader is gisteren opgenomen met een longontsteking, zo eens horen hoe het met hem gaat.

Mijn ribben voelen nog niet bepaald lekker, gelukkig was het gisteren rustig op mijn werk!

Volgens mij is mijn kleine slaapkopje wakker...!
Daar was ik ook weer, Yora; leuke vent!! Ook grappig dat je z'n familie al kan bekijken

O ja over het daten, ik denk idd dat het voor Yora heftiger om bij jou weg te zijn (logeren) dan met jou daar te slapen. Ik denk sowieso dat ze zich op deze leeftijd nog niet erg kunnen 'hechten'' aan je date, dus dat dat ook geen kwaad kan als ze hem dan ineens minder of niet meer ziet als jij het niet meer leuk vindt oid.

Ik denk wel dat hoe ouder zij wordt hoe lastiger dat gaat worden. Maar goed, das allemaal niet aan de orde, want deze 'stijl' bevalt ons wel, deze houden we

Nurse; en? deed het zeer?

Ik ga zo even boodschappen in de stad halen voor mijn moeder. Ze kan morgen ook nog niet oppassen dus Tris neemt ws vrij. Ik kan moeilijk op mijn eerste dag in mijn nieuwe functie thuisblijven..

En zo'n papadag is ook leuk, haha!

xx
Flodder; ja nu kan ik er ook om lachen, vannacht niet We hebben dit al eens eerder gehad, maar nu lag ik echt in m'n diepe slaap, schrok me helemaal het leplazer. Van de week trouwens ook. Tris had examen in Almere, dus hij ging er vroeg uit. Noof en ik douchen en aankleden, en we komen beneden en ik zet haar in de kinderstoel. (met m'n rug naar de woonkamer) Hoor ik toch iemand kuchen op de bank. Ik maakte helemaal een sprongetje zo schrok ik..

Tris moest pas om 9.30 weg maar ging er vroeg uit om te leren beneden En ik dacht dat hij gewoon om 7.00 de deur uit was, haha!

Marloes; kun je niet wat voor je hoest krijgen? Lijkt me niet echt lekker als je door het hoesten gekneusde ribben krijgt

Wat voor huisje hebben jullie in de tuin? Wil ook wel zoiets..

O ja, waar ik laatst aan dacht; Patries als je nog meeleest, ik ben zo benieuwd hoe het met jou en Tim is!

Ik ga naar de stad, doeg!
Hi meiden,

Ach wat is er veel geschreven. Ik heb gisteren op een afstandje de discussie gevolgd, maar had niet zo'n zin om me ermee te bemoeien. Ik was op mijn werk, dus het was ook niet de beste tijd voor mij om me erin te mengen. Bovendien vind ik dat er nu wel genoeg gezegd is!

Ik wil een heleboel reageren, maar ook nu ben ik weer druk op mijn werk bezig, dus hopelijk heb ik vanavond of anders morgen even uitgebreid de tijd.

Later!
Aaaaaah, schrikken man! Ik moest er wel om lachen zeg. Sta je daar midden in de nacht!
Hallo allemaal,

Nou, het spiraaltje is eruit.

Viel wel mee het ongemak dat ik dr van had, was ook te druk met Roxanne in de gaten houden die het bureau van de arts wilde herorganiseren.

*Maak het plaatje in je hoofd eens: ik liggend op de bank in mn blote kont, roepend naar Roxanne:

''Nee! blijf daar van af'', huisarts tussen mn benen, de mensen in de wachtruimte zullen wel gedacht hebben *

Ga die kleine even uit bed plukken.

Groetjes.
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 16-04-2008 11:11
Reden: spelfout
% gewijzigd
Oh Mette, wat erg! Ik moest wel lachen maar vind het ook wel een beetje zielig dat Tris zo aan het dromen was hoor!

Ons huisje is trouwens van Little Tikes, erg goed merk vind ik zelf, we hebben er ook verschillende speelgoedjes van.

Arwen, hoe is het met je babba?

Marloes, sterkte voor je vader en ook voor jezelf!!

Oke even snel cappuccino maken voor mezelf en dan op de bank met Aimee, tiet en tv!
..
hopelijk kunnen iedereen gewoon blijven lezen wat er staat en hoeft het niet allemaal heel wollig en ingebed. het blijft me wel verbazen dat de een alles mag schrijven en bij andere meningen het plotseling heel erg wollig moet. En dat er dan nog een tijd nagesnikt wordt.

Yora, je vroeg wat ik deed.. zal ik straks wel even om hangmoeders melden.. En een tijdje geleden stond er een ingezonden brief van mij in kinderen, een aantal hadden me daar herkend...

ainnee, heerlijk huisje... ik twijfel heel erg of ik ook zo'n huisje wil.. Ik zou dan zo'n houten huisje willen.. Die zou kunnen komen op de plek waar eigenlijk de kindvriendelijke vijver moet komen en er staat ook al veel speelgoed in de tuin...

beterschap marloes!!

hier nog steeds een zieke casper.. Koorts valt mee, maar hij blijft veel slapen en erg hangerig.. Vanmorgen ligt hij ook al sinds half 9 weer in bed.. Hij heeft eigenlijk alleen ontbeten en wilde weer terug... En ik moet eigenlijk even een paar boodschappen doen... Ik heb express de wandelwagenzak alweer in de wagen gedaan, zodat hij lekker beschut zal liggen...

mette, wat een verhaal van 's nachts.. En dat tris er dan zelf niet uitgaat... Maar hier gaat manlief er meestal zelf eerst uit, hij wordt eerder wakker..
Sannie, Little Tikes heeft ook een "wooden log hut"... van plastic!! Haha. Wel erg praktisch natuurlijk, plastic t.o.v. hout.

Enne, ben het met je eens dat het allemaal niet wollig ingepakt hoeft te worden hoor. Maar ben het niet met je eens dat de een alles mag schrijven en de ander niet. Mij niet opgevallen in ieder geval.
Mette ohhh wat erg van Tris. Jemug dan schrik je je inderdaad het leplazerus zeg. haha. Schrok Noof erg van je?

Nurse ik heb t plaatje in mn hoofd gemaakt..mmm hahaha vooral wat die mensen in de wachtkamer niet zien maar wel horen.

Joni wat ben je toch veel aan t knutselen zeg. Wel lief hoor maar het schept verplichtingen bij de 2e he?

Yora ik ga zo eens inloggen op hyves ben heeeel benieuwd. Nou ingelogd maar ik kan de leuke meneer niet vinden :( Ik kijk zeker verkeerd. Ik doe ook nooit wat met hyves ik zal mijn hyve eens aanpakken als ik ooit tijd heb..

Marloes wat vervelend dat je zo'n last hebt van je ribben zeg. Hoe is t met Amber dr verkoudheid?

Ainne wat leuk zo'n huisje! en wat een leuke foto's ook!

Sannie wat mij betreft mag je schrijven wat je wilt en hoef je niet alles wollig te verpakken. Maar er is toch een groot verschil tussen iets neertypen en mondeling vertellen. Het kwam gewoon erg onaardig een aanvallend over vond ik. Eerst zeg je dat je het 'dom vind overkomen' en vervolgens begin je een verhaal over thuisblijfmoeders vs werkende moeders. Waar dat vandaan kwam begrijp ik niet maar er is hier 1 echte tbm en dat is Nurse dus dan lijkt het toch over haar te gaan?

anyways ik ga aan t werk, Brian ligt te slapen hopelijk krijg ik even iets gedaan wat echt echt af moet. Ik moet een soort promotietekst schrijven voor mijn produkt en dat vind ik zo moeilijk..
Oef:

Ik weet wel een promotie tekst:

''Alles wat Oef doet is wijs en goed, dus kies dit product dan weet ik zeker dat het u lukt''

Zoiets?

Ga nu even mn meiden op bed leggen, misschien straks nog tijd om hier langs te komen.

xx
ja onwijs goed Nurse. Kan je t ook nog ff vertalen in het engels?

Hee bedankt he? ben meteen klaar!
hoii,

Zoo Nova slaapt nu, we zijn in de stad geweest en even de boodschappen naar m'n moeder gebracht; ze is mager geworden.. Ze had al niet veel vlees, maar nu Dus even lekkere dingetjes gebracht zodat ze wat kan aansterken.

Oef; succes met je klus! Hoe gaat het nu met je bedrijf?

Sannie; Normaal gaat Tris er altijd uit, ik hoor haar altijd pas later, haha! Maar nu was ze dus helemaal niet wakker, maar nu droomde hij erg levendig denk ik.

Nurse; ben toch wel nieuwsgierig wat je nu had geschreven en later weer hebt weggehaald..

Gelukkig viel het mee, het spiraal eruit halen, moest wel ontzettend lachen om hoe je erbij lag, en ondertussen Roxanne alles van het bureau afhalen, hihi!

Tinus; hoe gaat het eigenlijk met JP? Kan hij z'n verdriet van het gemis van z'n vader een plekje geven?

O ik bedenk me opeens dat ik nog een rekening moet overmaken, ga het meteen even doen.
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 16-04-2008 13:13
Reden: Sannie vergeten!
% gewijzigd
Mette mijn 'bedrijf' draait nog steeds.

Niet super natuurlijk maar ik blijf toch wel aan het werk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook van mn zus en zwager 2 opdrachten heb maar toch werk is werk.

Die tekst moet ik nu schrijven omdat ik van een potentieel heeeel leuke en grote klant een verzoek kreeg om meer informatie over mijn software. Deze kwam echt out of the blue via mn website binnen en dat gebeurt eigenlijk nooit.

Het is zo'n klein wereldje waarbinnen ik werk dat alles eigenlijk via via komt. Maar deze klant zou echt super zijn dan zou ik wrs ook in Amerika een voet aan de grond krijgen.

Klinkt enorm groot allemaal maar is het niet hoor, nogmaals het is een klein wereldje dus ik moet door de hele wereld mijn klanten proberen te krijgen.

En daarna ga ik natuurlijk mijn bedrijf voor VET veel geld verkopen en rentenieren *droomt verder*
Goed idee Oef, en dan iedere dag biefstuk haha!

Maar dan ligt er nu best een grote druk op je om deze klant binnen te halen.

Spannend!

x
Ik gooi mezelf er even tussen hoor... Heb niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren maar lees wel steeds mee.

GROEP: Hebben jullie kindjes ook een spleetje tussen de voortanden? Manuel heeft echt een een hele brede spleet. Mijn moeder zei dat dat heel normaal is en dat dat nog wel wegtrekt als die bekkies gaan groeien en ze hun volwassen gebit krijgen.

Mette: Nog even op je vraag: Het gaat met pieken en dalen. Hij heeft nu een foto naast zijn bed gezet, heel mooi vind ik dat. Als hij gaat slapen kijkt hij altijd een tijdje naar die foto voor hij het licht uit

doet. Ik merk dat JP er minder vaak over praat maar dat hij toch nog niet lekker in zijn vel zit. Gisteravond hadden we ook nog een beetje woorden, gewoon omdat hij een kort lontje heeft.

(snel verder met werken, ik lees steeds een stukkie bij)
Tinus, JA Leah ook! Hoop dat je moeder gelijk heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven