Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ik zei duiken en da nog eerst rooepen. Mama kijk. En dan springen
Nee, dat hebben ze (nog) niet gedaan. Gelukkig.
Anoniem_146139
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:44
quote:keetje_stippel schreef op 30 augustus 2012 @ 20:35:
O, haddik al gezegd dat ik plopjes voel? Oh, da's zo gaaf! Dat is uk die doet de hele tijd!
Anoniem_28281
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:57
Pffff, net aan gekomen op kantoor. Ik heb echt geen zin in. Ik moet vanmiddag wat gaan kopen. De opladder van mijn laptop doet het niet (ik hoop dat het de opladder is). En ik wil dit weekend een diepvries kopen, maar ik krijg Mefsman niet zo ver om mee te denken. Als hij zo blijft doen, doe ik het zonder hem. Mannen! Als ik een boormachinne of zo wou kopen, zou hij zeker meer interesse tonen.
Anoniem_146139
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:04
Heb je al een idee of je een vrieskist of -kast met laden wil?
Anoniem_28281
vrijdag 31 augustus 2012 om 10:03
Ja, ik wil een kast. Een kist vind ik niet zo handig. Ik heb al een idee van wat ik wil. Ik heb er een gezien, maar het is misschiet te groot voor onze keuken.
Brrr ik zat al met een koude neus op de bank, en nu heb ik t helemaal koud
Anoniem_146139
vrijdag 31 augustus 2012 om 10:17
Yep, mooi ding. Kist is idd onhandig, heb zo'n ding gehad, ben je elke keer aan het graven om iets wat onderop ligt te pakken te krijgen. Intussen ben je dan zelf ook half bevroren
Anoniem_28281
vrijdag 31 augustus 2012 om 10:18
Lekker weer om de fleece deken weer eruit te halen en met een boek en lekker muziek naar buiten te kijken.