Na negen jaar...

01-09-2012 21:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alleen om even mijn blijdschap te uiten: na negen, bijna tien jaar, en vier kinderen verder, zijn we eindelijk, EINDELIJK uit de luiers! Gisteren de laatste voor de nacht gebruikt, zoon was al een maand 's nachts droog, ik stond daar in de drogisterij met mijn hand al uitgestoken naar een nieuw pak, en toen dacht ik... Waarom zou ik die eigenlijk nog meenemen?

En nu maar hopen dat hij ook zonder luier droog blijft!

Op naar de aller laatste zwemles!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja zeg, daar gáát m'n blije bui
quote:Enn schreef op 01 september 2012 @ 21:18:

Op naar de aller laatste zwemles!!! Zal ik Solo even roepen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oooh, ik wil ook!

Jongste wordt eind dit jaar 2 en ik hoop zo vurig dat ze net als de oudste twee voor de 2,5 zindelijk is!

Heb er dan bijna 8 jaar luiers op zitten en ben er zó klaar mee!

Geniet van je luier-loze bestaan!
Heerlijk voor jullie! Geniet ervan!
En nu word ik nog wee ook... Toch weer een tijdperk die afgesloten wordt. Niet dat ik dat verluieren zal missen, maar de jongste was toch altijd nog m'n baby. Nu dus echtechtecht officieel z'n grotejommesdiploma gehaald (die krijgen ze bij ons als ze zindelijk zijn, zodat we klaar zijn met die hondermiljoen verdiende stickers ) Die heeft hij vanmiddag gekregen...

Toch wel een kleine snik geloof ik...
Wat goed van je jongste!! Proficiat

Ik realiseer me zojuist ook dat ik er al ruim 5 jaar in zit

Ach ja, de jongsten zijn 2,5 dus ik ga er vanuit dat ik er over een half jaar/jaar ook vanaf ben. Zal ook wel lekker zijn
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Onze jongste is nu bijna drie, was eigenlijk binnen twee weken dag en nacht droog, maarja, voor de nacht hebben we hem toch maar een luier aangedaan zolang de voorraad strekte. Nu niets meer in huis, dus of hij wil of niet, zindelijk zal hij blijven

Gekke is dat oudste het snelst zindelik was, met twee jaar en drie maanden. Tweede zat al op school voordat het kwartje viel dat was wel jammer, anders hadden we nog wat luierloze tijd tussen de oudste twee en de jongste twee kunnen hebben. Derde was met ongeveer dezelfde leeftijd als jonsgte zindelijk. Gemiddeld dus toch die drie jaar gehaald
quote:nouschi schreef op 01 september 2012 @ 21:20:

[...]

Zal ik Solo even roepen?
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zit er 9 jaar in en heb nog een jaar of 3 te gaan! Ik wil ook uit de luiers kinderen hebben
Ach, het kan altijd erger:

http://www.ncregister.com ... s/duggar_family_photo.png
Je-zus. Ja, die heeft er wel wat mee te maken natuurlijk

Zeventien koters. Mijn moeder komt uit een gezin van 14, maar ik heb me dat nog nooit zo beeldend voorgesteld. Niet normaal zeg.

Maar gefeliciteerd Tanneke!
quote:Moosey schreef op 01 september 2012 @ 22:40:

Je-zus. Ja, die heeft er wel wat mee te maken natuurlijk

Zeventien koters. Mijn moeder komt uit een gezin van 14, maar ik heb me dat nog nooit zo beeldend voorgesteld. Niet normaal zeg.

Maar gefeliciteerd Tanneke!Volgens mij inmiddels 19.
Die doen zelf geen luiers meer. Daar hebben ze de oudsten voor
Oh, wat fijn! Ik hoop ook heel snel helemaal uit de luiers te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven