Na negen jaar...
zaterdag 1 september 2012 om 21:16
Alleen om even mijn blijdschap te uiten: na negen, bijna tien jaar, en vier kinderen verder, zijn we eindelijk, EINDELIJK uit de luiers! Gisteren de laatste voor de nacht gebruikt, zoon was al een maand 's nachts droog, ik stond daar in de drogisterij met mijn hand al uitgestoken naar een nieuw pak, en toen dacht ik... Waarom zou ik die eigenlijk nog meenemen?
En nu maar hopen dat hij ook zonder luier droog blijft!
En nu maar hopen dat hij ook zonder luier droog blijft!
zaterdag 1 september 2012 om 21:29
En nu word ik nog wee ook... Toch weer een tijdperk die afgesloten wordt. Niet dat ik dat verluieren zal missen, maar de jongste was toch altijd nog m'n baby. Nu dus echtechtecht officieel z'n grotejommesdiploma gehaald (die krijgen ze bij ons als ze zindelijk zijn, zodat we klaar zijn met die hondermiljoen verdiende stickers ) Die heeft hij vanmiddag gekregen...
Toch wel een kleine snik geloof ik...
Toch wel een kleine snik geloof ik...
zaterdag 1 september 2012 om 21:37
zaterdag 1 september 2012 om 21:41
Onze jongste is nu bijna drie, was eigenlijk binnen twee weken dag en nacht droog, maarja, voor de nacht hebben we hem toch maar een luier aangedaan zolang de voorraad strekte. Nu niets meer in huis, dus of hij wil of niet, zindelijk zal hij blijven
Gekke is dat oudste het snelst zindelik was, met twee jaar en drie maanden. Tweede zat al op school voordat het kwartje viel dat was wel jammer, anders hadden we nog wat luierloze tijd tussen de oudste twee en de jongste twee kunnen hebben. Derde was met ongeveer dezelfde leeftijd als jonsgte zindelijk. Gemiddeld dus toch die drie jaar gehaald
Gekke is dat oudste het snelst zindelik was, met twee jaar en drie maanden. Tweede zat al op school voordat het kwartje viel dat was wel jammer, anders hadden we nog wat luierloze tijd tussen de oudste twee en de jongste twee kunnen hebben. Derde was met ongeveer dezelfde leeftijd als jonsgte zindelijk. Gemiddeld dus toch die drie jaar gehaald
zaterdag 1 september 2012 om 22:33
Ach, het kan altijd erger:
http://www.ncregister.com ... s/duggar_family_photo.png
http://www.ncregister.com ... s/duggar_family_photo.png
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 1 september 2012 om 22:46
quote:Moosey schreef op 01 september 2012 @ 22:40:
Je-zus. Ja, die heeft er wel wat mee te maken natuurlijk
Zeventien koters. Mijn moeder komt uit een gezin van 14, maar ik heb me dat nog nooit zo beeldend voorgesteld. Niet normaal zeg.
Maar gefeliciteerd Tanneke!Volgens mij inmiddels 19.
Je-zus. Ja, die heeft er wel wat mee te maken natuurlijk
Zeventien koters. Mijn moeder komt uit een gezin van 14, maar ik heb me dat nog nooit zo beeldend voorgesteld. Niet normaal zeg.
Maar gefeliciteerd Tanneke!Volgens mij inmiddels 19.
Everything is impossible, even if you believe in it.