Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 4 september 2012 om 13:24
dinsdag 4 september 2012 om 13:26
quote:lughnasadh schreef op 04 september 2012 @ 13:24:
Je postings zijn gisteren meerdere malen verwijderd of aangepast door de mods, er zal dus wel reden zijn geweest om dat te doen.
Verder verwijs ik je naar je nieuwste pareltje, blijkbaar is jouw referentiekader dermate verkreukeld dat je zelf niet eens inziet welke idioterie je schrijft.
toon ff aan waar ik dierenmishandeling verheerlijk want daarvan beschuldig jij mij.
en het onderwerp over berbers is na het zoveelste incident in hilversum en ik gebruik altijd bronnen.
dus als je mij beschuldigd onderbouw dat eens want nu is het vals beschuldigen en laster.
Al meerdere malen dus ik mag hopen dat viva daar wat aan doet.
Je postings zijn gisteren meerdere malen verwijderd of aangepast door de mods, er zal dus wel reden zijn geweest om dat te doen.
Verder verwijs ik je naar je nieuwste pareltje, blijkbaar is jouw referentiekader dermate verkreukeld dat je zelf niet eens inziet welke idioterie je schrijft.
toon ff aan waar ik dierenmishandeling verheerlijk want daarvan beschuldig jij mij.
en het onderwerp over berbers is na het zoveelste incident in hilversum en ik gebruik altijd bronnen.
dus als je mij beschuldigd onderbouw dat eens want nu is het vals beschuldigen en laster.
Al meerdere malen dus ik mag hopen dat viva daar wat aan doet.
dinsdag 4 september 2012 om 13:29
dinsdag 4 september 2012 om 15:26
dinsdag 4 september 2012 om 15:36
quote:lughnasadh schreef op 04 september 2012 @ 15:26:
Ik vraag helemaal niet naar beslissingen, ik vraag of jullie willen kijken. Normaal gesproken komt daar dan een antwoord op in de trant van: "we gaan er naar kijken". Helemaal geen antwoord is niet zo netjes.
Overigens heb ik ook gemaild, maar ook daar geen antwoord op gekregen.
Beste Lughnasadh,
Er waren op het moment van jouw vraag om even te kijken geen stafjes openstaand, vandaar mijn reactie. Ik zal de moderators nog even vragen het topic opnieuw door te nemen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Ik vraag helemaal niet naar beslissingen, ik vraag of jullie willen kijken. Normaal gesproken komt daar dan een antwoord op in de trant van: "we gaan er naar kijken". Helemaal geen antwoord is niet zo netjes.
Overigens heb ik ook gemaild, maar ook daar geen antwoord op gekregen.
Beste Lughnasadh,
Er waren op het moment van jouw vraag om even te kijken geen stafjes openstaand, vandaar mijn reactie. Ik zal de moderators nog even vragen het topic opnieuw door te nemen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 4 september 2012 om 15:37
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 september 2012 @ 15:36:
[...]
Beste Lughnasadh,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dan neem ik aan dat de mods ook optreden tegen laster?
of mag ik ook dingen gaan roepen als xxxx is een pedofiel?
[...]
Beste Lughnasadh,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 4 september 2012 om 15:40
quote:tipsi schreef op 04 september 2012 @ 15:37:
[...]
Beste Tipsi,
Nogmaals, aan alle verzoeken om topics of berichten te beoordelen wordt gehoor gegeven. Melden kan middels het gebruik van het stafje. Inhoudelijke vragen mogen naar forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
[...]
Beste Tipsi,
Nogmaals, aan alle verzoeken om topics of berichten te beoordelen wordt gehoor gegeven. Melden kan middels het gebruik van het stafje. Inhoudelijke vragen mogen naar forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 4 september 2012 om 16:05
De Lieke van Lexmond stalker/troll (MatthO?) is weer terug, heeft een eigen topic geopend "ontmoeting winnen" en is actief in het do not feed the troll topic (hoe ironisch)
Heb m al gestaft. Blijft irritant hoeveel trollen er op dit forum rondhangen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 4 september 2012 om 16:21
quote:deedee86 schreef op 04 september 2012 @ 16:05:
De Lieke van Lexmond stalker/troll (MatthO?) is weer terug, heeft een eigen topic geopend "ontmoeting winnen" en is actief in het do not feed the troll topic (hoe ironisch)
Bedankt voor de melding.
Maatregelen zijn getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Bedankt voor de melding.
Maatregelen zijn getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
dinsdag 4 september 2012 om 17:53
quote:ModeratorViva schreef op 04 september 2012 @ 12:58:
[...]
De plaatjes in je OP zijn geactiveerd Pas wel op, want als je de post edit worden ze waarschijnlijk weer uitgeschakeld.
We hopen deze week de plaatjes weer te kunnen activeren, al zullen we dat niet groots aankondigen.
Oh bedankt!!
Nu kan ik elke dag naar boer Aad kijken
[...]
De plaatjes in je OP zijn geactiveerd Pas wel op, want als je de post edit worden ze waarschijnlijk weer uitgeschakeld.
We hopen deze week de plaatjes weer te kunnen activeren, al zullen we dat niet groots aankondigen.
Oh bedankt!!
Nu kan ik elke dag naar boer Aad kijken