Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was inderdaad zwemmen met Floor en gisteren had ik een hele drukke dag.

Vanmiddag heb ik niks gepland, misschien nog even naar het dorp of boodschappen doen.

Ik kom vanmiddag nog wel even reageren.
sja was gewoon ff werken......van 14.30 gister tot vanochtend 10.30.......

Krokus, nog maar 2 weken (min 2 dagen) het is voor het goede doel!!!!!!

(dies is dus ook hard werken)

@Mirjam, wat ik zelf een heel gave film vond is "the butterfly effect" met Ashton Kutcher (kon het me niet voorstellen maar goed) verder ff blanco.....

@Annie, heb dat ook hoor, kan nu ook krantenberichten ed niet lezen waar iets met kinderen gebeurt (net zoals gisteren dan wordt er op nu.nl gekpt "meisje verscheurd door honden" krijg kippenvel. brrrrrrr wil er leiver niet over nadenken en bedrijf de kop-in-het-zand politiek qua dit soort onderwerpen.

ga nu bijslapen, vanavond naar Claudia!
Ringel ff snel een tip voor je sokken (ik heb ook altijd 100 eenlingen) koop veel verschillende kleuren (anders heb je van die bruine die wel erg op die andere bruine lijken) en knalblauwe kun je moeilijk missen.

Tip 2: ik maak ze altijd aanelkaar voor ik ze de was in pleur. (alleen aan de bovenkant). Het droogt wat lastiger, maar ik heb wel al mijn sokken bij elkaar!

Nu ff verder lezen hihi
Krokus; nog maar 2 weken (min 2 dagen) en het is voor het goede doel!!!

Wat zul jij aan het aftellen zijn!

Ik ben er gewoon nog, maar niet zo vaak aan de pc. Laptop is gister weer opgehaald en nu maar afwachten tot het kreng weer klaar is.

Ella is sinds dinsdag ook niet zo lekker. Ze krijgt haar eerste kiesje door (en meestal volgt nr 2 dan ook snel) maar ze is echt niet te genieten! Ik ben gisteren drie keer met haar naar het speeltuintje op de hoek van de straat gelopen omdat dat én lekker in de zon ligt (ja hier lekker zon), ze hebben er zand en dat vindt Ella lekker en ik kon er lekker bij gaan zitten zonder me dood te ergeren aan het gebrul van Ella. Jemig wat kan ze krijsen. Echt om het minste of geringste is het brullen de afgelopen dagen. Als de hond te dicht bij liep; janken. Als ze haar rechterpinknagel stootte; janken. Als ze niet bij mij mocht zitten; janken. Als ze wel bij mij mocht zitten; janken. Wel drinken, niet drinken, wel spelen, niet spelen en maar janken... En ik weet wel dat ze heel zielig is, maar ik word er gillend gek van. Ik denk dat ik Gordon maar eens ga bellen, dan kan hij gillend naar huis.

Zo dat waren even wat frustraties zeg! haha!

Woensdag zijn we weer naar het zkh geweest; hartje gehoord en dat klonk goed!

Even bloed geprikt omdat ik a.s.woensdag weer naar de internist moet.

Vrijdag gaan we op vakantie (yeah, yeah, yeah!!!) en dan zien jullie me pas ná moederdag terug. Zou de man gedacht hebben aan moederdag??? ik denk het niet..... Ikke wel natuurlijk; ik ben een moeder.

Ik moet eigenlijk notulen uitwerken voor school, maar daar heb ik geen zin in.... Ik word heel melig nu omdat ik eigenlijk moet plassen maar zolang als ik kan aan de pc wil blijven zitten (tot Ella wakker wordt; dan is haar wish weer mijn command)....

Dag!
Pebbles, kun je me een cursus tabel plaatsen geven? Ben een topic gestart voor juli-mama's, heb wel een mooie tabel gemaakt maar geen idee hoe ik hem kan tentoonstellen.

Ris, Mats is ook uit zijn doen, behalve veel en vaak en hard brullen, heeft ie dus ook nog eens diaree om het uur en spuugt ie alles bijelkaar.

Ben echt doodmoe van de korte drukke nachten en overdag wanneer hij maar naar aandacht blijft vragen.
Krokus, je bent jarig!!! Van harte meid! Hier een bosje krokusjes voor jou!

Fijne dag meid!

(zag het op hyves)
Het is rustig hier...

RIS: sounds like Aimee vorige week....JANKEN, JANKEN...

Nu lijkt het redelijk over. Alleen mamma op verder dan 5 m afstand is erruggg moeilijk.....

Ik kom straks nog even. Mijn lasagne is klaar jammie!
Gefeliciteerd Krokus!!!

Ik hoop dat je ondanks alle werkdrukte een hele leuke dag hebt.

@annie: ja hoor, ik wil het je wel uitleggen. Komt ie:

Je moet eerst een fotobewerkingsprogramma binnenhalen, als je Photoshop al hebt dan is dat prima of bijvoorbeeld IrfanView, die heb ik ook. Je kan die laatste gratis downloaden via download.com.

Vervolgens moet je je tabel in excel selecteren (dus blauw maken) en kopieeren. Daarna open je het fotobewerkingsprogamma en kies je plakken (kopje Edit, en dan Paste als je een engels programma hebt).

Je tabel is nu een plaatje en die moet je op je harde schijf opslaan.

Nu heb je nog een plek op het internet nodig waar je je foto kunt plakken. Ik heb via www.photobucket.com een gebruiker aangemaakt en daar kan je je foto's in uploaden. Je kunt het ook als foto op de groep van ons plaatsen of op jullie eigen site.

Vervolgens kan je via rechtermuisklik op de afbeelding en dan "afbeeldingslocatie kopieren" (of via photobucket en dan de link naast de afbeelding kopieeren). Daarna kan je in je openingspost van het juli topic het "schilderijtje" aanklikken om een afbeelding te plaatsen en dan de link die je gekopieerd hebt te plakken. Als het goed is moet hij er nu staan.

Als je iets verandert in de excel tabel moet je het weer overnieuw doen tot aan het uploaden op photbocket of een andere website. Je moet dan wel zorgen dat je eerst de oude verwijdert en de nieuwe onder dezelfde naam upload.

Succes, ik hoop dat je eruit komt en anders hoor ik het wel.
Meiden, heel weinig nieuws hier... manlief is hardlopen, Jas ligt in bed en ik heb het rijk alleen, lekker hoor!

@Krokus: Gefeliciteerd meid! Ik kijk niet zo vaak op Hyves dus met dank aan Annie...

@Babba: Dat heb ik gisteren gegeten, heerlijk, doe jij er ook altijd veel groente doorheen of juist niet?

@Ris: Yep, hier ook van die dagen...alleen maar huilen. Bij Jasmijn zijn nu alle vier de kanten stukken kies, of hele kies door. Scheelt een boel. Kan je er anders niet van dat verdovende spul op smeren? Heeft ze ook van die dunne, zure luiers en uitslag? Jas had dat heel erg...

@Pebbs: Ook lekker druk druk zeker. Je bent nog niet wezen reageren.

@Ringel: Lekker bijgeslapen?

Ik ben vanmiddag met mijn moeder en Jasmijn naar Lisse geweest. Ik heb een picknickkleed van de Hema gekocht. Ideaal ding om Jasmijn op buiten te laten spelen met poppen enzo. Ook handig voor als we over 2 weken naar CP gaan (ik heb zo'n zin trouwens!!!). Verder een boek over 'de peuterjaren' voor slechts 3 euro bij zo'n voordeelboekhandel. Ben benieuwd, het is heel dik en vól lettertjes...behandelt allerlei vragen, wel handig. Ik had baby/peuterbijbel dr. Spock al dus ben nu helemaal op de hoogte

Ga ff tv kijken. Doei!
Pebbles, het is gelukt. Was al bekend met photobucket maar heb voor zekerheid wel een nieuwe account aangemaakt ivm privacy. Kwam er achter dat als je de 'direct link' copied, je in het wijzingsscherm alleen maar de tekst tussen img en haakjes hoeft weg te halen en daar de link tussen te plakken. Hoef je niet via het schilderijtje te werken. Heb hem overigens vanuit good old Paint geupload.

Bloem zit ook bij mijn cluppie!!!
hoi meiden,

ben net terug van tennis............. Heerlijk!!

morgen een drukke dag, kinderfeestje van Bram en ik heb een slaapdienst tot zondag middag. pffff Alles is in huis dus het feest kan beginnen ;)

oja zijn er nog meiden die intersse hebben in een kortingsbon voor mexx van 20 euro? je moet voor 50 bestellen en dan krijg je dus 20 korting.

Krokus; Gefeliciteerd!!

Ris; heerlijk op vakantie. waar gaan jullie heen of heb ik dat gemist? Al kiezen... Mees heeft net tand 5 door

mmoi; zo'n kleed is handig ja. Ik heb er ooit een bij de action gescoord en gebruiken hem regelmatig in de zomer als we gaan varen oid.
Claudia was helemaal goed! Haar liedjes worden elk jaar mooier en ze zag er super uit met d'r dikke buik! (begint dan wel weer xtra te kriebelen hoor)

verder weinig bijzonders, zit met een pijnlijk schouder bah bah bah en nog eens bah. En kan weinig tot niks doen wat boven schouderhoogte uitkomt.

iig weer ff een up

@Annie, was er nog geen juli topic dan?
Hoi hoi,

Wat is het rustig, is iedereen forummoe?

Ringel, er was wel een juli-topic maar die waren naar hyves gegaan. Maar hyves vind ik zo irritant, heb er heel vaak problemen mee. Wat naar dat je schouder weer vervelend doet, is het geen onsteking ofzo?

Pepiet, heb geen interesse in de bon, vandaag toevallig voor Mats een Mexx-jas gekocht (jaja, tweedehands), maar ben niet zo van de merken.
We hebben een paar heel drukke dagen hier, morgen ook nog.

Elke keer als ik van plan ben om te reageren dan komt er weer wat tussen.

@annie: super dat het gelukt is. Je bent zelf ook aardig handig met computers lees ik al. Ik had het er allemaal maar zo uitgebreid mogelijk ingezet want ik wist niet hoever je anders zou komen. Die Bloempje heeft het maar druk, die zat natuurlijk eerst bij de augustus groep en daar komt ze nog steeds af en toe langs. Ze wordt nu ook wel echt een juli moeder natuurlijk (misschien zelfs wel juni).

@pepiet: haha, die snelle Mees is met zijn tandjes dus helemaal niet zo snel. Hier zijn er intussen ook allang 8 tandjes en ondertussen 3 of 4 kiezen. Lekker zeg dat je regelmatig gaat tenissen. Nu ik door de bekkeninstabiliteit niet meer mobiel ben mis ik de beweging wel heel erg.

Ik meld me trouwens graag aan voor de bon. Ik heb nog weinig zomerspul voor Floor en over ruim een maand gaan we naar Griekenland en heb ik wel wat nieuws nodig. Mexx is ook favoriet hier voor de kleren van Floor.

@mmmoi: is dat dat kleed dat ze vorig jaar ook hadden (wat ik ook heb) maar dan in een ander motief? Dat is echt een superkleed. Deze vakantie gaat het zeker weer mee.

@ringel: dat is waar ook, Claudia de Breij is zwanger. Ik las gisteren dat Aukje van Ginneken ook weer zwanger is, uitgereken in oktober. Wel grappig want vorige keer was ze 1 dag eerder uitgerekend als ik dus we gaan aardig gelijk op (en helemaal met Ris).

Vervelend van je schouder, enig idee waar het door komt?

Zo, heb ik in ieder geval gereageerd. Nu eerst eten.
Hier heeeeeeeel erg druk. We zitten midden in het opknappen van het nieuwe huis (waar even een muur uitmoet worden gehaald tussen de keuken en woonkamer en in alle kamers minimaal drie lagen behang met vier lagen verf op de muren zitten). En dan het huishouden in het oude huis, alles inpakken, de kinderen moeten naar school, Max en Tessa hebben prikken gehad (Max gaf geen kik, hij keek heel geboeid hoe ze de naald in zijn arm stak, maf kind) en Tessa is dus niet zo lekker deze dagen. En dan om het af te maken twee verjaardagen dit weekend. Ga weer snel verder hier.

Dag lieve meiden
O ja, Max krijgt extra gehoortesten omdat hij niet goed reageerd. Om uit te sluiten dat het een gehoorprobleem is dus extra testen. Hij woog 15 kilo en is bijna een meter lang. Tessa is inmiddels ruim 6,5 kilo en 62 cm.
Daar was ik ook weer...druk druk vandaag...

@Pepiet: Geen interesse in de bon...Jasmijn heeft voorlopig genoeg kleren, haha!

@Fluf: Sterkte en probeer het ondanks alles een beetje rustig aan te doen hè...

@Pebbs: Dat had ik nog niet gehoord, van Aukje. Leuk. Hoe voel jij je eigenlijk? Ga je nu eindelijk een buikje zien, of nog steeds niet? En het is idd dat kleed van vorig jaar maar dan een nieuw motiefje. Staat nu in de folder. Ideaal ding ja! Mijn vriendin had hem vorig jaar ook dus daardoor weet ik dat. Heb hem vandaag nog gebruikt; Jas heeft met vriendinnetje buiten gespeeld daarop!

@Rest: Hoi...

Meisje ligt in bed, na weeeer een enorme kiezenpoepbroek geproduceerd te hebben. Ik ga nu nog even schoonmaken!!! Gisteren hele benedenverdieping gedaan maar boven kwam ik steeds maar niet aan toe. Jasmijn liep constant om me heen. Ga nu ff snel een poetslap overal langs halen en dan lekker voor de buis met manlief. Fijne avond allemaal!
mijn hemel wat is iedereen druk.

Ik roep dat ook de hele dag tegen mezelf. Is ook wel een beetje zo en ik vind er niets aan om het druk te hebben.

Verjaardag niets aan gedaan. Wel heel bedankt voor de felicitaties. Gisteravond trouwens wel iets gedaan, zwagers en schoonzus zijn langsgeweest. Altijd gezellig. Om half twaalf heb ik ze de deur uit gezet en zijn lief en ik naar bed gegaan.

Vrijdag andere auto gekeken. Niet gelukt. Auto's waren ver boven ons budget. Naja, dan nog maar even wachten.

Vanochtend op bezoek bij vrienden (kunnen we niet echt afzeggen) en vanmiddag HELEMAAL NIETS! Telefoon gaat uit, ik duik gelijk met Roan op bed en doe een bord op de deur met "niet storen".

Dikke kus allemaal.
Krokus, nog maar 2 weken (min 4 dagen????) het is voor het goede doel. Heb je een briefje bij je bed liggen waarmee je de dagen kan weg strepen?

Hier ook druk met dingen uitzoeken en regelen voor tuin, keuken, huis in het algmeen......

pffffft wat een gedoe zeg. vanmiddag bij vrienden op visite en morgen weer werken. dus ook druk druk druk druk.

@fluf, succes met verhuizen.....en alles wat er bij komt kijken!

@Krokus, nog gefliciteerd met je verjaardag! 31 alweer oude geit! (*grijns*)
he lieve ringel, nog anderhalve week zelfs! 29 april is laatste volle dag bij mijn huidige werk. Heb wel aangeboden om ze de nieuwe maand in te helpen. Dat hebben de dames die mij overnemen nog nooit gedaan. Donderdag of vrijdag dus nog even heen.

Broekie!
Ga je toevallig ook naar het bevrijdingsfestival op 5 mei?
kletskous, met je 1633 berichten!
denk wel dat ik even heen ga. Lief moet gewoon werken. Samen gaan?

1633 berichten/ Hahaha. Gewoon een paar maanden overspannen thuis gaan zitten. Dan kom je er vanzelf aan!
Wij (ik) gaan sowieso (nada surf komt, lalalaaaaaa I'm Popular...) we kunnen elkaar daar dan wel ontmoeten ofzo en een biertje drinken op het goede leven.

@rest JOEHOE!!!!!!!!
Jaaaa, daar was ik weer. Veel te druk om te forummen, ik was aan het genieten van het lekkere weer. Lekker met broer, schoonzus en nichtje in het bos geweest en genoten van de zon en wat lekkers te eten en drinken. Ik hoorde vanmiddag dat mijn collega in het ziekenhuis is opgenomen, heeft al maanden last van buikpijnen en ze kunnen maar niet vinden waar het van komt. Dus ben vanavond op visite geweest, ze had net morfine gehad en voelde zich dus kiplekker nu En nu ga ik lekker doucen en the Phone kijken. Alles goed verder met iedereen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven