Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Ja eh ... hoe zeg ik dit zonder mesnen voor hun hoofd te stoten die er mss ook waren.

ik ben echt geen zeikerd, maar de gemiddelde leeftijd lag echt een stuk hoger dan wij zijn.

we hebben hier en daar wel jongeren gezien, maar niet veel.

toen werden de gigolo`s voorgesteld, wat moet ik daar over zeggen, er waren wel een paar die leuk waren, 3 ofzo, maar die waren snel bezet verder een paar met coupe-de solei plukjes enzo, kortom, dat ging hem ook niet worden, want die lekkere neger was er niet vandaag

dus wij zijn naar bubbelbad gegaan en tantraruimte het daar samen lekker gehad en nog eens bubbelen.

daarna, tegen 1 uur ofzo dachten we nou dan gaan we dansen, dansvloer leeg, hele benedenverdieping zo goed als leeg !

dus wij richting kamertjes, maar ook bijna allemaal leeg !

meesten al naar huis ??

nou dan maar weer bubbelen.

daar ook weer lekker gehad samen ...

dus weer richting dansvloer, daar stonden wel een paar van onze leeftijd te dansen, maar we hadden t wel gehad,nog even wat vlees op de grill en daarna lekker naar huis.
Nou, dat speeddaten vlotte niet echt. Wel reacties maar ver uit de buurt. Verder hadden we wel zicht op een l euk feestje maar kreeg de gastvrouw oorontsteking, jammer! Het meeste voor haar natuurlijk.

Nu gaan we richting Innjoy met wat gemengde gevoelens. Mogen ook single mannen binnen. Niet echt ons ding, maar goed. 't Is niet duur dus als niet aanstaat vertrekken we.

Ben benieuwd!
It's never too late start living!
Veel plezier leen en leenman! Enne, verslagje morgen?

Ik ben me aan het voorbereiden op KinkyXtasia van vanavond, nagels al gelakt, gedouched, in de bodylotion. Nu eerst nog koffie en dan de rest!

Heel veel zin in, mooi nieuw lakjurkje gescoord, die moet vanavond dus geshowd worden!
Heel veel plezier Maya! Ik hoop dat je een super avond hebt.
Maya en Leen alletwee veel plezier gewenst vanavond!

Ben benieuwd naar je verslagje Leen, is voor mij niet ver, maar ik heb bij de foto's niet direct een enthousiast gevoel...

Ziet er in sfeerverlichting vast veel leuker uit!

Single mannen in clubs heb ik geen moeite mee, dus dat scheelt.
quote:MoodyMissy schreef op 01 september 2012 @ 15:07:

[...]

altijd leuk ja Ik had een klein verslagje beloofd. Gisteren dus naar een avond van Erofeestjes geweest. De accommodatie is niet luxe, maar zeker ook niet shabby. Het is een grote blokhut en aan de binnenkant zie je ook de naturel houten wanden. Het was goed schoon en er was een eenvoudig buffetje. Entreeprijs en prijzen vd consumpties heel schappelijk. Verhouding mannen/stellen vond ik prima. Leuke ontspannen sfeer, respectvolle omgang, lekker veel actie. Aantrekkelijke mensen om te zien vond ik en van het gesuggereerde drugsgebruik absoluut niks gemerkt, heb het onderwerp ook nog aangekaart en van mensen die er vaker komen begreep ik ze daar ook streng op letten. Ik schat dat er zo'n 70 mensen aanwezig waren, meer dan ik verwacht had, maar een mooi aantal voor de ruimte zoals die is. Ik heb een prima avondje gehad en zal er zeker vaker te vinden zijn.
top Shehot
Moody, hoe vond jij het gisteravond? Voor ons wat duidelijk niet ons ding. We gaan altijd naar feestjes in Organza of in Party Players en daarmee vergeleken was dit maar een kale bedoening met veel te harde muziek. We zijn dan al rond een uur of 1 vertrokken.

Daarna, net toen we de chillruimte wilden opzoeken, sms van een lekker ding. We keken elkaar aan en zeiden beiden: vragen of hij zin heeft om hierheen te komen? Dat had hij. Dus in plaats van een erotisch feest een heerlijk MVM-trio gehad!
oeh een mvm trio, niet verkeerddddddd

zie ero-feesten topic verder
Nou, dit wordt niet zo'n spetterend verslagje. Het is nu eenmaal een andere avond geworden dan verwacht of beter gezegd gehoopt. en eigenlijk hadden we het wel kunnen weten.

Maar goed, hier onze ervaringen met Innjoy in Budel.

Een kleine club of beter gezegd een kleine kroeg met 2 erotische verdiepingen. Bij binnenkomst gingen we allereerst met de trap omlaag en kwamen in een halletje wat tevens de omkleedruimte bleek te zijn. De lockers stonden tegen de muur. Hier werden we ontvangen en konden we ons gelijk omkleden. Er is geen dresscode dus geen geflaneer in korte jurkjes helaas. Vond ik echt jammer. Doe dat nu eenmaal graag.

Hierna betraden we het bargedeelte die nog enigszins iets leek door de vele spiegels. Erg klein en heel jammer, geen dansvloer. Dus niet lekker dansen en teasen. Ontvangst was verder wel hartelijk en we werden meteen geholpen. Ze gaven uitleg, zette drankje neer etc. Voor de speelruimtes moesten we weer naar boven via een hylarische wenteltrap wat mij deed denken aan het beklimmen van een kerktoren. De 2e keer na een paar roseetjes moest ik uitkijken dat ik bovengekomen, draaierig als wat, niet met mijn hoofd in het toilet belandde. Maar goed.

Er was wel zorg besteedt aan de ruimtes boven. Alles was aanwezig en het was schoon. Alleen op de 2e verdieping kon je niet rechtop staan. Nu was dat natuurlijk ook niet de bedoeling maar 't was wel even uitkijken. Er waren daar 2 darkrooms (klein) die we toch niet van plan waren te bezoeken. Dat was het eerste wat we afspraken toen we de bezetting aan de bar zagen. Ik ben echt niet kieskeurig maar de mensen die er waren (stuk of 10, niet veel) daarvan kwam ik echt niet in stemming. Nogmaals, iedereen was hartelijk en respectvol. Ook de single heren bleven op gepaste afstand maar het was voor ons geen klik. Niet alleen uiterlijk maar zeker ook qua sfeer en uitstraling.

Toen we de tweede keer van boven naar beneden naar de bar gingen hoorde we hoempa-muziek Als we gewild hadden, hadden we in polonaise van de wenteltrap af kunnen komen. Deze muziek duurde gelukkig niet lang maar ik kreeg toch echt het idee van een dorpskroeg waar toevallig de bezoekers in lingerie aan de bar zaten met een heel hoog ons-kent-ons gehalte Ze hadden het erg gezellig op hun eigenste kruk en met elkaar dat er waarschijnlijk geen behoefte was aan een bezoekje boven. Wel hadden we stiekume gluurders, een enkel stelletje en wat heren maar och, bekeken worden vind ik niet erg zolang ze maar niet met de neus er bovenop staan. Dat gebeurde ook helemaal niet. Het heeft ons er in ieder geval niet van weerhouden samen te genieten.

Je kunt er natuurlijk met een lang gezicht gaan zitten of er vandoor gaan maar dan heb je zeker een verknoeide avond. Wij hebben er voor gekozen het ons zelf spannend te maken en lekker bezig te zijn.

Het is echter geen aanrader voor een allereerste bezoek omdat je een vertekend beeld van een parenclub krijgt. Dus zeker af te raden voor een eerste bezoek!!

Verder heb ik echt het dansen en teasen gemist, de lekkere (trance)muziek, het uitdagen en verleiden wat voor mij begint in een uitdagend jurkje en niet meteen in lingerie en natuurlijk heb ik de leuke, geile koppels gemist. Dus voor ons geen kroegsfeer meer maar het echte werk. Dan maar wat centjes meer uitgeven!

Voor ons staat het vast. We gaan zeker nog een keer naar een PC maar dan een grote zoals Bornedries of Errox of misschien nog eens Acantus.
Ik kan en wil daar weinig aan toevoegen.

Er was respect, er was plezier, er was spontaniteit.

No bad feelings dus, maar het was niet ons ding.

"Ons ding" hebben we wel uitgebreid gedaan, meerdere keren zelfs. En daar waren de kamers erg geschikt voor.

We zijn later lachend naar huis gereden en daar hebben we de 3-zitter nog flink laten kraken. Samen een lekkere avond gehad.
dubbbel bericht, verwijderd.
anoniem_155000 wijzigde dit bericht op 09-09-2012 12:29
Reden: dubbel bericht
% gewijzigd
Nu ben ik toch zeer benieuwd of meer mensen dit weekend ergens naar toe zijn geweest. Het is hier erg stil!!
Ik moet nog plannen maken voor het weekend...

Voor dinsdag of woensdag

nog op zoek naar iets actiefs.

Iemand een idee?
Veel te druk voor leuke dingen Leen..

Dat van dat hok in Budel had je even moeten vragen, had ik jullie wel voor gewaarschuwd

Waarom zijn jullie eigenlijk niet naar het kasteel in Roermond geweest?

Ook niet heel spectaculair, maar in elk geval wat drukker.

Sammie: jij hebt toch een emmer vol datemeneren op het moment?
En daardoor heb ik doordeweekbestemmingen nodig stout, ik red het niet om al die mannen in de weekenden te plannen
wij hebben voor aanstaande weekend een gezellige date staan met oude bekende eerst lekker hapje eten en dan de rest!!!

heb er echt weer zin in! das maar goed ook want ik zit voortaan vaker in de off mode als de on mode, hey en ik ben nog hartstikke jong kan niet eens mijn leeftijd de schuld geven!

toen wij hier 3 jaar geleden mee begonnen dacht ik o jee dit is verslavend nou is dat even anders uitgepakt we waren kwartaal swingers en dat zijn we nu 3 jaar later nog steeds! maaarrrr helemaal goed op deze manier hebben we er lol in en beheerst het niet te veel ons leven en nu ga ik eens even lekker genieten an hetgeen er allemaal gaat gebeuren as weekend, we appen al wat af echt fun die voorpret!
quote:stout1975 schreef op 10 september 2012 @ 21:06:

Veel te druk voor leuke dingen Leen..

Dat van dat hok in Budel had je even moeten vragen, had ik jullie wel voor gewaarschuwd

Waarom zijn jullie eigenlijk niet naar het kasteel in Roermond geweest?

Ook niet heel spectaculair, maar in elk geval wat drukker.

Sammie: jij hebt toch een emmer vol datemeneren op het moment?Hallo, dat zeg je nu pas We kregen van een koppel goede recenties over deze club. Vraag me nu af wat ze er in zien, maar goed. Ieder z'n meug. Dat kasteel wordt ons steeds afgeraden dus die stap maken we niet. Waarschijnlijk nog wel naar dolce vita, wie weet. Vandaag echter melden zich weer mensen met uitnodigingen voor thuisdates dusse.. we kunnen wel even vooruit weer!
quote:MoodyMissy schreef op 06 september 2012 @ 21:41:

Im baal ... Want die gratis kaartjes voor de fun die van de week zijn aangeboden hier op de pijler zijn me wel beloofd maar nog niet binnen, ik hoop dat ze wel nog komen !Zijn die kaartjes uiteindelijk nou nog gekomen? En kwamen jullie er mee binnen? Of zijn jullie op eigen kosten gegaan?
quote:vicky33 schreef op 10 september 2012 @ 22:13:

wij hebben voor aanstaande weekend een gezellige date staan met oude bekende eerst lekker hapje eten en dan de rest!!!

heb er echt weer zin in! das maar goed ook want ik zit voortaan vaker in de off mode als de on mode, hey en ik ben nog hartstikke jong kan niet eens mijn leeftijd de schuld geven!

toen wij hier 3 jaar geleden mee begonnen dacht ik o jee dit is verslavend nou is dat even anders uitgepakt we waren kwartaal swingers en dat zijn we nu 3 jaar later nog steeds! maaarrrr helemaal goed op deze manier hebben we er lol in en beheerst het niet te veel ons leven en nu ga ik eens even lekker genieten an hetgeen er allemaal gaat gebeuren as weekend, we appen al wat af echt fun die voorpret!

Vicky....ook wij zijn van dit soort swingers. En volgens mij nog vele met ons.

Dit jaar nog maar 2x een feestje gehad en ik hoop dat er misschien nog 1 bij gaat komen ergens in nov/dec. Soms heb/kan je meer dan andere keren.

Genieten is het belangrijkste!

Heel veel plezier en voorpret!
quote:doloris schreef op 11 september 2012 @ 11:29:

[...]

Zijn die kaartjes uiteindelijk nou nog gekomen? En kwamen jullie er mee binnen? Of zijn jullie op eigen kosten gegaan?kaartjes kwamen te laat dus op eigen kosten gegaan...
Een tijdje geleden had ik onderstaande vraag geopend in het sex topic.

Met dit plaatje erbij:

Plaatje van step-in

Bij het zoeken naar een beetje kinky gordel/step-in kwam ik deze tegen op internet. Ik sta in dubio om hem te bestellen. Maar twijfel nog over het draagcomfort. Heeft iemand ervaring hoe dit zit? Ik wil hem aandoen bij een bezoek aan een parenclub. Dus niet voor overdag, zeg maar.

Hierbij nog even hoe het allemaal is verlopen. Ik heb hem besteld en hij is netjes aangekomen. Hij zit mij precies goed dus ik ben er zeer mee in mijn nopjes.

Ben er ook al een keer mee naar een parenclub geweest (Mystique). En ik merkte dat er veel blikken op mij gericht waren. Heb me daar heerlijk kunnen uitleven met flirten. Ik heb het compleet gemaakt met kousen en pumps. Daarboven een mooie bh en een soort openvallende bolero van doorzichtig netmateriaal.

doorzichtige bolero

Een zilverkleurige glitterketting maakte mijn set compleet.

Het vastmaken van de kousen ging sneller dan ik dacht en het stond ontzettend mooi. Ook sloot het geheel strak aan zodat het ook net een heel strak, kort rokje was.

Dit was dus mijn setje voor de dresscode. Aan de bar had ik aan aandacht geen gebrek. Ik ging naast een stelletje zitten en al snel kwamen er een paar mannen bij. Het leuke is dat je van die heerlijke suggestieve gesprekjes kan voeren. Daarbij wordt er ook schaamteloos over en weer geflirt. Heerlijk.

Als je lekker zit te kletsen en te teasen gaat de tijd heel snel. Eerst maar eens een hapje eten in het restaurant. Bij het opscheppen uit het gekoelde deel, waar de salade e.d. ligt, buig ik iets voorover. Wetende dat ik de mensen in het restaurant daarbij een mooi uitzicht geef. Ik ga met mijn bordje aan de grote tafel zitten. Als snel komen andere mensen daar ook bij zitten. Heerlijk al die aandacht, ik kan daar intens van genieten.

Het bubbelen stel ik maar even uit tot na de dresscode. Het uitkleden en weer aankleden was nu wel heel veel werk. En zonde als mijn make-up nu al door gaat lopen. Maar ik liep wel even een rondje langs het bad en liep langs de kamertjes die daar zijn. Ook kijk ik door een kijkgat. 1 stelletje is daar met elkaar bezig.

Terwijl ik kijk voel ik voorzichtig een hand over mijn rug strelen en zacht naar beneden afzakken. Ik kijk even achterom, mijn ogen zijn inmiddels aan het donker gewend, en zie een leuke vent. Ik kijk weer naar het stelletje op de matrassen en voel dat hij mij verder onderzoekt. Er komt nog een man bij en voel nu ineens vel meer gretige handen over mijn lichaam. Het wordt me nu een beetje te veel en te ruw grijpwerk. Ik lach en loop snel verder. En laat de mannen achter. Het is nu nog te vroeg. Na de dresscode gaat, wat mij betreft, het feest pas beginnen.

Op de dansvloer is het rustig. 1 stelletje danst. Ik heb ook zin om te dansen en ga bij hun staan. Ze zijn lief en we dansen al snel met zijn drietjes. De single mannen staan aan de kant met een biertje in hun hand toe te kijken. Zo jammer dat heel veel mannen niet willen dansen. Alleen maar kijken. Jammer, echt een gemiste kans. Geen man die op me afkomt voor een dansje. Ik voel me heerlijk om op de muziek lekker te bewegen.

Dan wordt het weer tijd voor een drankje en ik loop van de vloer af, richting bar. Het is vol. Geen kruk is meer vrij. Ik wurm me tussen een paar krukjes en bestel een cola light. Dan staat een aardige man op van zijn kruk om mij te laten zitten. Hij complimenteerd mij met de dansshow. Ik bedank hem en zeg dat ik het jammer vind dat veel mannen niet willen dansen. Het zijn vaak de stelletjes die dat doen. Hij zei dat veel mannen voor een gezellige avond kwamen en vooral ook voor de vrouwen. Na een tijdje gepraat te hebben vroeg hij ineens of ik zin had om te dansen.

Ik voelde dat hij het voor mij deed. Van nature was het niet zo’n danser, volgens mij. Maar vond het toch erg aardig dat hij het wilde doen. We gingen de vloer op. Gelukkig was het nu wat drukker. Op een snel nummer konden we ons goed uitleven. Daarna volgde een rustig nummer. Hij sloeg zijn armen om me heen. En samen schoven we rustig heen en weer. Ik rook subtiel een after shave of eau de toilette. Niet overheersend of scherp maar heerlijk zacht en zwoel aanwezig. Een mannelijke geur. Ik zei dat hij een heerlijke geur op had. Ook al moest ik dat boven de muziek uitschreeuwen. Hij lachte vriendelijk en zei dat hij het top vond dat hij met mij mocht dansen. Het was best een aardige vent vond ik. Ik drukte mijn lichaam iets meer tegen hem aan en streelde met mijn hand even zijn hals. Dat bleef niet zonder gevolgen. Ik voelde dat er bij hem iets begon te groeien waaruit ik kon opmaken dat hij mij ook wel heel aardig begon te vinden.

Na een tijdje gingen we van de dansvloer. Bij de bar erg druk. Krukken allemaal bezet. Zelfs om te staan was het druk. Maar nog wel op de banken plek. Mijn dansvriend vroeg wat ik wilde drinken en ging een drankje halen. Gezellig samen op de bank gepraat en geflirt.

En toen vond ik het tijd om om te kleden. Sleuteltje bij de bar ophalen en naar de kleedkamer. De trap af om bij de lockers te komen. Alles uit en toen een rood setje aan. Bh en slip (hipster). De pumps weer aan en de trap weer op. Daarna naar de douche en vervolgens het bubbelbad in. Daar zaten al aardig wat mensen in. Een aantal stelletjes die duidelijk heerlijk met elkaar bezig waren. Daarnaast vaak een man die ook met zijn handen bezig was. Ook bij mij kwamen een aantal mannen aan beide kanten staan en werd ik verwend. Ook ik sloeg voor de mannen een handje uit. Na een tijdje ging ik het bad uit om te douchen, af te drogen en aan te kleden.

Daarna weer een drankje, hapje eten en koffie. Daarna de trap op naar de bovenste verdieping. Ik keek weer naar de dingen die zich daar afspeelden. Ik gooide mijn handdoekjes uit en ging daarop liggen. Gelijk gingen er twee mannen naast liggen. Zodra de eerste voorzichtig een hand op mijn lichaam had gelegd durfde de ander dat ook.

En het vervolg weten jullie ongetwijfeld als geen ander. Ik ben goed verwend. Ik heb volop van de mannen genoten. En zij van mij. Na de eerste twee kwamen er nog een paar. Mij hoor je niet klagen. Wel in de gaten gehouden dat iedereen het safe doet. En daarna heb ik mijn dansvriend apart beloond in het afgesloten kamertje. Ik mag hem gerust mr. Big noemen. Hij wist ook precies een vrouw op de juiste manier te plezieren.

Later op de avond nog meegedaan met twee stelletjes. Die lagen in een erotische kamer. De twee vrouwen waren met elkaar bezig. De mannen lagen er achter en deden niets anders dan hun eigen vrouw strelen. Ik ben er vrijblijvend bij gaan liggen. Kijken of de mannen in waren voor wat meer. 1 van de mannen was daar wel voor te porren en weer heerlijk genoten.

Daarna werd het laat, douche gepakt, nog wat gedronken en gepraat en vervolgens aangekleed en richting huis. Met een heerlijke ondeugende roes zat ik in de auto na te genieten. Dit is mijn geile stiekeme geheimpje. Men moest eens weten.
Beter te laat dan over tijd.
Dat klinkt als een fantastische avond Binkie!

En wat een mooie outfit, voor het omkleden in lingerie. (daarna wellicht ook, maar daar staan geen plaatjes van...)

Je schrijft het erg beeldend, wat prettig leest. Leuk.
quote:blinkie123 schreef op 11 september 2012 @ 15:06:

Ben er ook al een keer mee naar een parenclub geweest (Mystique).

...lang spannend verhaal...

Welke avond was dat?
Wat een heerlijk verslag weer binkie, en wat zal je er super hebben uitgezien in je setje.

heerlijk om zulke geheimpjes te hebben en zo te genieten
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven