Open over seks

13-09-2012 23:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn mensen op een forum plotseling zo open over seks? Waarom zou je met wildvreemde mensen over je seksleven willen beppen?
Omdat anonimiteit de schaamte opheft?
Wilde gok: vanwege de anonimiteit?
Juist omdat het wildvreemden zijn denk ik. Ik zie mezelf niet zo gauw over de heg met de buurvrouw tips voor anale sex uitwisselen eigenlijk.
Dat is toch gezellig. En laten we eerlijk zijn er is toch geen leukere gespreksstof dan sex
Ik sluit mij aan bij de voorgangers, en zo nieuw is dat niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Chartreuse schreef op 13 september 2012 @ 23:17:

Juist omdat het wildvreemden zijn denk ik. Ik zie mezelf niet zo gauw over de heg met de buurvrouw tips voor anale sex uitwisselen eigenlijk.Veel glijmiddel en rustig aan beginnen
En het mooie is iedereen doet het.
quote:amand1969 schreef op 13 september 2012 @ 23:18:

[...]

Veel glijmiddel en rustig aan beginnen

Joh!

Ik zal het morgen aan de buurvrouw overbrengen. Wil je nog 'n terugkoppeling over hoe de praktijk haar bevallen is?
Salt and Peppa zong het vroeger al let's talk about sex!

Het is er gewoon met de paplepel ingegoten
Ik vind het zelf een nogal uitgekauwd gespreksonderwerp.

Seks is iets tussen mij en mijn partner en als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.

Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.
Gelukkig dan maar dat mensen verschillen De een praat ergens niet graag over maar lost het "intern" wel op, en de ander zoekt advies buiten zichzelf. Ongeacht het onderwerp. En beide manieren zijn toch prima, als ze voor jezelf maar werken.
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:23:

Seks is iets tussen mij en mijn partner en als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.

Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.Ik citeer een vriendin van mij die zei " al neuk ik me de hele dag suf dan praat ik nog over sex"
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:23:

als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.

En..dus.. dan is het dus gek/stom/raar/droef/sneu als anderen het wel doen?

En als je nou een prangende vraag hebt over hoe of wat iets aan te pakken?

Dan kan het toch behoorlijk verrijkend zijn hoor!
quote:Chartreuse schreef op 13 september 2012 @ 23:19:

[...]

Joh!

Ik zal het morgen aan de buurvrouw overbrengen. Wil je nog 'n terugkoppeling over hoe de praktijk haar bevallen is?Als het niet werkt: meer glijmiddel. En langzamer opbouwen.
ik praat wel vrij open over sex met vriendinnen, maar meer algemeen. gooi niet mijn assortiment trucs op tafel bijv.
wij slapen nooit.
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2012 @ 23:26:

[...]

En..dus.. dan is het dus gek/stom/raar/droef/sneu als anderen het wel doen?Nee, zo bedoelde ik het niet. Vroeg me alleen af waar die behoefte vandaan komt. Maar blijkbaar is het bij veel dames een populair gespreksonderwerp.
Hoezo plotseling? Is het iets nieuw op het forum?
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:37:

[...]

Nee, zo bedoelde ik het niet. Vroeg me alleen af waar die behoefte vandaan komt. Maar blijkbaar is het bij veel dames een populair gespreksonderwerp.Niet bij dames, bij mensen. ;)
Kan best zijn TO maar ik proef toch een klein ondertoontje in je woorden. Je vindt het best een beetje stom en sneu allemaal hè?
Ik denk dat je 3 groepen hebt hier (wat betreft seks dan). Groep met problemen. Groep waar het -gewoon- lekker loopt. En groep die het van de daken wil schreeuwen.
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2012 @ 23:42:

Kan best zijn TO maar ik proef toch een klein ondertoontje in je woorden. Je vindt het best een beetje stom en sneu allemaal hè?Nee, zeer zeker niet. Ik respecteer ieder zijn mening.
Ik praat over en ben nieuwsgierig met alles en dus ook zeker over seks. Als je leest hoeveel mensen nog veel niet weten over hun eigen lichaam of dat van een ander en met vragen, problemen of leuke nieuwe oplossingen komen, kan er wat mij betreft nog lang niet genoeg over gepraat worden.

Hij is te lang en nu doet het pijn, hoe kan je hiermee het beste omgaan?

We doen het nauwelijks nog, ik heb al vanalles geprobeerd, weet iemand misschien een andere benadering om ons seksleven weer op de rit te krijgen? Want zonder seks leven we nu als broer en zus i.p.v. als partners.

Ik pak haar bij haar borsten en kont maar ze heeft dan nooit zin in seks, wat moet ik nu?

Reuze interessant, leerzaam, grappig, triest, apart.

Seks is een mooi onderwerp en het is vervelend als mensen het daarin samen niet leuk hebben. Terwijl het juist zo leuk of fijn (of geil) kan zijn. Daarom schrijf ik over seks.
En mensen van de laatste groep zijn dus bijzonder enthousiast en zijn de eersten die bij een hoe-vaak-doe-jij-het-Topic? willen delen dat ze het elke dag doen.
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:44:

[...]

Nee, zeer zeker niet. Ik respecteer ieder zijn mening.

Daar twijfelde ik aan bij de opening post!

Goed, wij swingen en het is een geweldige ervaring maar niet iets wat je zo maar deelt. Wij allebei vinden het fijn om ervaringen op dit forum te delen. Kan gewoon niet privé helaas. Te veel vooroordelen. Ik moet zeggen dat ik hier erg veel aan gehad heb en nog steeds.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven