Open over seks
donderdag 13 september 2012 om 23:23
Ik vind het zelf een nogal uitgekauwd gespreksonderwerp.
Seks is iets tussen mij en mijn partner en als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.
Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.
Seks is iets tussen mij en mijn partner en als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.
Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.
donderdag 13 september 2012 om 23:25
donderdag 13 september 2012 om 23:25
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:23:
Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.Ik citeer een vriendin van mij die zei " al neuk ik me de hele dag suf dan praat ik nog over sex"
Ik zou alleen over seks praten om te klagen of te compenseren. Waar de mond van vol is, is de broek van leeg... dat idee.Ik citeer een vriendin van mij die zei " al neuk ik me de hele dag suf dan praat ik nog over sex"
donderdag 13 september 2012 om 23:26
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:23:
als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.
En..dus.. dan is het dus gek/stom/raar/droef/sneu als anderen het wel doen?
En als je nou een prangende vraag hebt over hoe of wat iets aan te pakken?
Dan kan het toch behoorlijk verrijkend zijn hoor!
als ik tevreden ben heb ik niet de behoefte om er ook nog eens dagenlang over te beppen.
En..dus.. dan is het dus gek/stom/raar/droef/sneu als anderen het wel doen?
En als je nou een prangende vraag hebt over hoe of wat iets aan te pakken?
Dan kan het toch behoorlijk verrijkend zijn hoor!
donderdag 13 september 2012 om 23:37
donderdag 13 september 2012 om 23:45
Ik praat over en ben nieuwsgierig met alles en dus ook zeker over seks. Als je leest hoeveel mensen nog veel niet weten over hun eigen lichaam of dat van een ander en met vragen, problemen of leuke nieuwe oplossingen komen, kan er wat mij betreft nog lang niet genoeg over gepraat worden.
Hij is te lang en nu doet het pijn, hoe kan je hiermee het beste omgaan?
We doen het nauwelijks nog, ik heb al vanalles geprobeerd, weet iemand misschien een andere benadering om ons seksleven weer op de rit te krijgen? Want zonder seks leven we nu als broer en zus i.p.v. als partners.
Ik pak haar bij haar borsten en kont maar ze heeft dan nooit zin in seks, wat moet ik nu?
Reuze interessant, leerzaam, grappig, triest, apart.
Seks is een mooi onderwerp en het is vervelend als mensen het daarin samen niet leuk hebben. Terwijl het juist zo leuk of fijn (of geil) kan zijn. Daarom schrijf ik over seks.
Hij is te lang en nu doet het pijn, hoe kan je hiermee het beste omgaan?
We doen het nauwelijks nog, ik heb al vanalles geprobeerd, weet iemand misschien een andere benadering om ons seksleven weer op de rit te krijgen? Want zonder seks leven we nu als broer en zus i.p.v. als partners.
Ik pak haar bij haar borsten en kont maar ze heeft dan nooit zin in seks, wat moet ik nu?
Reuze interessant, leerzaam, grappig, triest, apart.
Seks is een mooi onderwerp en het is vervelend als mensen het daarin samen niet leuk hebben. Terwijl het juist zo leuk of fijn (of geil) kan zijn. Daarom schrijf ik over seks.
donderdag 13 september 2012 om 23:49
quote:abominabel schreef op 13 september 2012 @ 23:44:
[...]
Nee, zeer zeker niet. Ik respecteer ieder zijn mening.
Daar twijfelde ik aan bij de opening post!
Goed, wij swingen en het is een geweldige ervaring maar niet iets wat je zo maar deelt. Wij allebei vinden het fijn om ervaringen op dit forum te delen. Kan gewoon niet privé helaas. Te veel vooroordelen. Ik moet zeggen dat ik hier erg veel aan gehad heb en nog steeds.
[...]
Nee, zeer zeker niet. Ik respecteer ieder zijn mening.
Daar twijfelde ik aan bij de opening post!
Goed, wij swingen en het is een geweldige ervaring maar niet iets wat je zo maar deelt. Wij allebei vinden het fijn om ervaringen op dit forum te delen. Kan gewoon niet privé helaas. Te veel vooroordelen. Ik moet zeggen dat ik hier erg veel aan gehad heb en nog steeds.
It's never too late start living!