uitgerekend april 2008 - deel II

24-10-2007 09:24 1782 berichten
Alle reacties Link kopieren
april-mama's kletsen hier verder!

Eindelijk een nieuwe tabel: dankzij Pink Lady!!
Zo, wat is er veel geschreven, zeg!

Fyrin: wat heerlijk dat jullie zo snel naar huis konden en dat het goed gaat met Florijn!! Een hele fijne kraamtijd gewenst!

kooltje: phew, het houdt niet op he, met die weeen! ik duim voor je dat dit weekend jij je kindje vast kunt houden!

Karen: goed dat je de beslissing hebt genomen om te kolven! Als het een beproeving wordt, zal BV een last zijn! Ik kom zelf ook voor die keuze te staan vw mijn borstoperatie. Julius had dus geen enkele moeite met de speen ipv tepel?

Pink Lady ook een grote van hier, hoor! Kan me je zorgen goed voorstellen! hoe vaak ga je nu naar de VK? nog steeds eens per week, of zie je ze vaker? Sterkte morgen, kun je niet ziek, zwak & misselijkheid faken voor de verjaardag? Je bent per slot van rekening al over tijd, dus niemand verwacht meer iets van je, toch?

Brendy: veel plezier vanavond! en dans ze, he??

Carrrie: ik zal voor je duimen dat het gerommel nu juist even stopt!!

Scoop: slijm- en bloedverlies: dat duidt toch op beginnende bevalling, of kan het dan nog steeds daaagen duren?

Hier nog niets geen gerommel, alleen uitstekende voetjes en billen! Vanmorgen de digitale drukproef van het geboortekaartje gekregen, en ik was zo ontroerd!! Het kaartje is echt PERFECT! Alleen de introtekst is nog niet af (blij met de geboorte van / trots door de geboorte van/ etc...), maar goed, we hebben nog wel even om daarover na te denken...
Daar ben ik weer!

Op 15 april is onze prachtige dochter Florijn geboren. Ze was bij de geboorte 52 cm lang en woog 2960 gram. De bevalling duurde lang en eindigde in een vacuumverlossing, maar gelukkig deed Florijn het meteen goed. Na de geboorte zijn longfoto's gemaakt, waarop de afwijking goed te zien was. Ze is daarom opgenomen op de intensive care, waar bleek dat ze zich toch voldoende van zuurstof kan voorzien. Wel had ze moeite met op temperatuur blijven en was haar glucosepeil heel wisselend. Na vier dagen was dit gelukkig goed genoeg om naar huis te mogen, en nu zijn we weer lekker thuis met z'n drieen. Volgende maand moeten we naar de kinderchirurg voor de bespreking van de operatie die ergens de komende maanden zal moeten worden uitgevoerd. Voor nu gaan we gewoon heel erg van haar genieten. Ik zal een foto in de msn groep zetten.

Liefs!
Fyrin, van harte met jullie dochter Florijn en wat fijn dat alles naar omstandigheden goed is gegaan!!! Geniet ze.

Hier verder niks, behalve een keiharde buik en af en toe wat slijm. Maar niks wat in de verste verte ook maar op een wee lijkt.

Kooltje, jij hebt er zowat al een bevalling opzitten, wat een intzettend gedoe zeg en dan maar 1cm ontsluiting. Wel gek dat ze nog geeneens wilde strippen. Kan me voorstellen dat jij er klaar mee bent. Hopelijk zet het nu eindelijk eens door. Sterkte!!!
Irene gefeliciteerd met Julius!!! Ik hoop dat jullie een fijne kraamtijd hebben!

Fyrin gefeliciteerd!!! Wat fijn dat jullie nu al thuis zijn en dat jullie echt van jullie dochter kunnen genieten! Je hebt gelijk eerst lekker met z'n 3tjes zijn!

Karen met BV kan je in principe niet te veel geven, dus als je laat drinken tot hij genoeg heeft kan het niet fout gaan! Met KV is moet je opbouwen tot 110 a 120 ml, als ik het me goed herinner.

Ik heb het vorig jaar net als jij gedaan hoor! Ik zag het ook echt niet meer zitten, het deed zo'n pijn! Als we klaar waren met voeden kon ik alweer huilen om het idee dat het over een paar uur weer moest. Ik ben toen gaan kolven en heb voorraadjes in de koelkast aangelegd, werkt ook! Daarna gewoon in een flesje au bain marie opwarmen in een pannetje. Is wel intensief trouwens. Misschien kan je aanleggen later nog eens proberen, dat lukte bij mij toen ook nog, maar ik was zo aan het kolven en de flesjes gewend dat ik het zo gelaten heb!

Kooltje wat een verhaal weer, vreselijk! Hij of zij moet nu maar gewoon snel komen!!!

Pink Lady en jij vindt mij krankjorum, maar zelf doe je de hele tuin?! Haha! Kijk daar moet ik dus niet aan denken, laat mij dan maar strijken 's nachts!

Kan je je niet gewoon 'afmelden' voor die verjaardag? Ik zou er ook geen zin in hebben met zulke opmerkingen!

Selma succes met pakken en veel plezier!

Hier geen nieuws, wel veel lichamelijke klachten, vooral rugklachten! Zit daarom dus ook weer weinig achter de computer!

Groetjes
Fyrin heb net Florijn haar foto's gezien, mooi meisje hoor!!!
Fyrin: wat een goed nieuws! Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Florijn. Ik ben blij dat jullie beiden zo snel weer naar huis mochten! En nu genieten!

Mooie foto's! Lekker wakker meisje!
@ karen: je krijgt antibiotica, mag je dan wel borstvoeding geven? Ik heb op mijn werk altijd de regel dat de BV dan gekolfd en weggegooid moet worden. Maar misschien is dat nu anders?

@ Fyrin: gefeliciteerd met je dochter, ga zo even op de MSN kijken naar haar.

Wat goed dat ze zelf voldoende zuurstof kreeg, is toch weer positief. En fijn dat jullie al lekker snel naar huis mochten. Nu lekker genieten van zijn 3tjes en sterkte met de voorbereiding op de operatie.

Hier zit de kleine nog steeds binnen. Heb gister en vannacht ongeveer 6 weeen gehad, goed op te vangen. Verder eigenlijk geen klachten, behalve buikpijn, maar ja, die spieren hebben volgens mij gewoon spierpijn van al dat samengetrek. Gister overdag meerdere keren geslapen, viel gewoon bij tv kijken in slaap en om 21 uur lag ik al weer in mijn bedje. En om 945 uur werd ik door manlief wakker gemaakt. Ben vannacht maar 2x naar toilet geweest. Heerlijk zo'n goede nacht.

Spruit is lekker actief, is wel vermoeiend maar ook erg fijn. Ondanks alles geniet ik toch nog van de kleine intieme momentjes, als ik met zijn voetjes speel of als ik op bed lig en manlief zit met mijn buik te spelen. Maar aan de andere kant mag het van mij ook wel gewoon komen nu. Moet van de vk het rustig aan doen, niet teveel meer fietsen dus ben beetje inmobiel aan het raken.

Ach ja, je kan niet alles hebben. En vandaag besloot onze wasmachine dat hij water lekte. Dus manlief zit nu over de wasmachine gebogen om te kijken waar het vandaan komt en hoe het op te lossen is. Alsof we nog niet genoeg te doen hebben zo op het laatste moment.

Nou, genoeg gezeurd. Kindje vasthouden dit weekend lijkt er niet in te zitten voor mij, dus we wachten af. Moet dinsdag weer naar de vk, toevallig dezelfde als die we vrijdagnacht hadden, dus dat scheelt een hoop uitleggen. Misschien wil ze dan wel strippen, maar doen ze liever vanaf 2 tot 3 cm, dus tja.
Fyrin, gefeliciteerd! wat een mooi meisje, wat kijkt ze al lekker wijs zeg! jammer dat de bevaling niet zo lekker ging, hoop dat je zelf ook snel hersteld, want neem aan dat je er zelf ook niet zonder kleerscheuren van af bent gekomen?

Hier helemaal niks, nada, niente, dus ga er ook maar gewoon van uit dat het na 41 weken komt en ben dus ook maar van alles aan het doen...
@Piba, mijn VK zei tegen mij dat je na een borstverkleining erop moet rekenen dat het moeilijk wordt en dat je vaak bijvoeding moet geven, bijv om dat maar 1 borst het doet ofzo... en wbt tepeverwarring, het is toch juist zo dat ze een speen lekkerder vinden en dat dus de overgang van speen naar tepel moeilijk is en niet andersom?
Fyrin.. gefeliciteerd met Florijn! Prachtige naam en een prachtige dochter!! Wat zie je er fris en goed uit zeg, na je bevalling! Onvoorstelbaar!! Tis echt een plaatje (lijkt ook wel wat op Mara, haha!)!!

Fijn dat jullie al zo snel naar huis mochten zeg! Geniet maar lekker van je meisje.. hoop dat jullie een hele fijne kraamtijd hebben samen!

Voor de andere dames, sorry dat ik even niet zo van het reageren ben. Op t moment draait eigenlijk alles even om Mara, slecht he!?!

Heel veel sterkte allemaal.. op een babyrijke voortzetting van April!!!

Liefs!!
****Inbreekalarm*****

Hoi dames, ik ben de zus van Riantje en kan met trots vertellen dat ik vandaag tante ben geworden van Tomas (zonder -h ja). Tomas is een flinkerd van 4002 gram, bevalling is snel gegaan en ze blijven een nachtje in het ziekenhuis omdat Tomas van het vruchtwater een soort cola had gemaakt. Maar alles gaat goed met iedereen!!!!

Dames met ukken, van harte! (Fyrin, fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat) en dames die nog moeten; toi toi toi!!!

******en ik sluip er weer stilletjes vandoor**********
@ Fyrin: gefeliciteerd! Ik ben heel blij dat alles nog redelijk goed is gekomen en dat er geen acute drang is tot het opreren van jullie kleine. Dat is toch waar je bang voor bent neem ik aan. Nu eerst samen genieten en elkaar leren kennen en dan verder kijken.

@ Riantje: gefeliciteerd! Das een flinke knul, zo net boven de acht pond. En dat vruchtwater, als ze goed hebben uitgezogen direct na de geboorte van het hoofdje gaat het gelukkig meestal goed. Geniet van je kraamtijd!

Hier is het rustig. Hoewel, we hebben gisteren nieuwe nachtkastjes gehaald bij Ikea. De oude moesten natuurlijk weg gehaald worden. Eentje is nu op zolder en doet dienst als ladenkastje voor gereedschap. De ander heb ik vanmiddag op straat gezet met een bordje 'gratis' erop was binnen een uur weg, hahahaha.

Vandaag hebben we de kamer van mijn zoon verder opgeruimd. Daarna zijn we in de tuin begonnen, manlief heeft de hele achtertuin gedaan en ik heb gezorgd voor een natje en een droogje. Wel heb ik nog op de ladder gestaan om de waterborden van de schuur (?!?!?) schoon te maken, was niet gedaan sinds we hier wonen (7 jaar) en MOEST opeens nu natuurlijk. Tja. Hormonen he. Het is wel heel mooi geworden en een genot om weer buiten te kunnen zitten. We hebben een beschutte tuin op het zuiden dus kunnen snel naar buiten, eten daar dan ook veel etc. Heerlijk!

Tot snel, groetjes,

Carrrie.
Fyrin: gefeliciteerd met Florijn!

Riantje: gefeliciteerd met Tomas!

Hier nog steeds NUL aktie. Mijn uitgerekende datum komt steeds dichterbij (donderdag) en ik had echt niet verwacht hem zo dicht te naderen. Wie weet ga ik er nog overheen ook! Gek hoor, ik heb vanaf heel vroeg in de zwangerschap altijd maar gedacht dat ik (veel te) vroeg zou bevallen.

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Ook wij hebben een beschutte tuin op het zuiden dus met een minimaal temperatuurtje en wat zon is het al heel snel warm genoeg voor blote benen, blote voeten en t-shirt. Heb vandaag genoten van de zon en dat is aan mijn gekleurde hoofd heel goed te zien! Ik ben er gewoon super-rozig/moe van dus ga gauw naar mijn bed. Dus even geen reakties op iedereen....
Oh...en vanavond volle maan dus ik bereid me maar vast voor...

En nu *gaaaaaaaaaap* echt naar bed!
Oef, volle maan???

Morgen een volle tabel dan maar??

Hahahahahaha...... welterusten allemaal!

Groetjes,

Carrrie.
een klein berichtje hier...sterkte en succes voor de dames die nu zo op het einde lopen en de jonge moeders! ben echt aan het genieten van Florijn..zal binnenkort weer wat reageren maar de tijd vliegt voorbij met voedingen en luiers
pink lady, zo jij bent nog flink actief geweest in de tuin, en daarna ook nog gelijk aan het winkelen geslagen.Petje af.

Fijn, baby ingedaald.Altijd prettig.hier ook afgelopen vrijdag bij vk.

En idd als je niet zolang wilt wachten gewoon eerder bellen voor een ctg, dat zullen ze wel begrijpen, lijkt mij.

En hoe was de verjaardag vanmiddag??Of ben je toch maar niet meer heen geweest??

Helaas moest je het dus gistermorgen wel een beetje bekopen, knuffel van hier.

Carrie, gelukt dus, gister iniedergeval niet bevallen, goedzo, lastig idd zulke datums.

Halfbroertje van vriends dochtertje is hier 10 mei geloof ik jarig, die datum geloof ik dus ook wel.

Scoop, al iets verder bij jou??

Selma, veel plezier komende week op jullie midweek vakantie..Heerlijk geniet ervan!

Kooltje, dat opmeten klopt, heb ikook nog aan gedacht om dat te laten doen, maar die winkel zat veel verderop in de winkelstraat, en had ik zniet zo'n zin in om helemaal naar toe te lopen....Maar later nog even bij de hema langsgegaan, en daar zat er wel eentje lekker.Dus daar wat van opgehaald.

Wat klote dat het met de weeen eerst echt lijkt door te zetten, als ze vrijdagavond zo vaak kwamen, en dan toch weer niks.

Sterkte en succes voor de komende weeen die je nog moet doorstaan.

Fyrin, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Florijn, super dat ze al op eigen kracht kan ademenen, eigenlijk gelijk al zo te lezen.Das alleen maar positief.Geniet lekker van jullie kraamtijd.Zo te lezen een ''goede'' maar lange bevalling??Hoop ik dan maar, he

Karen, jammer maar helaas van de borstvoeding.Wel een stuk rust voor jullie zo te lezen dus, das al super natuurlijk.Je zegt het idd zelf:de juiste beslissing dus.

Brendy, leuke avond gehad??

Piba, fijn dat jullie kaartje zo geslaagd is.

Riantje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tomas.Super dat alles goed gaat, tot gauw, hoop ik.

Hier weer een flink dagje, vanmorgen er vroeg af, en eerst een paar uur gewerkt, wwarna we verjaardag hebben gevierd van vriend en mijn zus, en toen weer een paar uur werken...En nu wou ik eigenlijk al een paar uurtjes op bed liggen, maar ja, 'even' forum bijlezen,haha.Welterusten
hai

Nee hoor hier nog helemaal niks.

Wel een heerlijk dagje in de tuin gehad, gisteren.

Zus en zwager waren gezellig bij ons en we hebben sinds kort zo'n hoekloungebank in de tuin staan met van die lekkere kussens. Dus terwijl man en zwager nog wat klusjes in de tuin en garage deden, hadden zus en ik ons heerlijk verschanst op de bank in de zon met boekjes, drinken en lekkers erbij. De hele middag gezeten. En zoonlief vermaakte zich ook in de tuin, dus dat was helemaal top.

Weer ontzettend ruk geslapen vannacht, dus ik denk dat nu man en zoon net de deur uitzijn, ik er nog even induik.

En dan straks maar weer lekker buiten gaan zitten, het weer ziet er mooi uit.

Fijne dag!!
Riantje: Gefeliciteerd met Tomas!! Fijn dat nu alles goed is met jou en het Menneke! Je staat ook direct al in de tabel

Scoop: jij mag ook nog helemaal niet bevallen! Ik moet vandaag! Dus ik ga maar op de bank zitten wachten tot het komt ! Vandaag komt mijn moeder en ik heb bedacht dat we maar een sluitlaken gaan kopen bij de gebortewinkel van Beatrijs Smulders.

Lekker weer idd gister! Heb ook even in het zonnetje gezeten bij schoonmama, heeeel erg goed! Ben zelfs iets verkleurd.

Fyrin: wat goed om te lezen dat je aan het genieten bent met Florijn! Ze ziet er prachtig uit op de foto's!

Carrie: de tabel is in elk geval íets voller op het moment, maar of dat aan volle maan ligt...!?

nog even een vraag aan kattenbezitters op dit forum: hoe is combi kat+baby in dezelfde kamer? onze kat slaapt altijd in een mandje op onze slaapkamer, maar de wieg staat daar ook.. nu heeft Beessie een beetje interesse getoond in de wieg, maar aangezien die schommelt, denk ik niet dat ie 'm echt fantastisch vindt, maar ik vind het wel een beetje eng zo vlakbij baby. Hebben jullie tips??
IRENE :gefeliciteerd met de geboorte van Julius !

FYRIN : proficiat met jullie dochter Florijn! Geniet ervan !

RIANTJE : wauw een zoon Tomas ! gefeliciteerd !

groetjes van Leanne
Irene, Fryin en Riantje: gefeliciteerd!

Piba: onze poes is bang voor babies... Ondanks dat slaapt poes als baby geboren is toch tijdelijk niet in onze kamer, je weet het nooit!

Hier lekker voorpret. Gisteren opeens enorme nesteldrang: de keuken moest schoon, prullenbak ook en de vloer moest gedweild.... Daarna regelmatig krampen in buik en rug. Zet alleen niet door dus we wachten af. Hoop stiekem niet dat kind woensdag geboren wordt want dan ben ik zelf jarig, reken er wel op trouwens!

Iedereen sterkte.
Hmmm, dat stukje van zaterdag druipt wel van de kommer en de kwel zeg. Ik vind mezelf nu niet zo zielig meer hoor . Alhoewel ik het nog steeds zat ben natuurlijk! Heb gisteren ook lekker in de opgeruimde tuin gezeten in onze nieuwe zaterdag gekochte tuinset. Heb ook een lekker kleurtje gekregen en de sproetjes zijn ook weer bijgekleurd. Heb trouwens wel last van hooikoorts (met name ogen).

Verjaardag van schoonzus was eigenlijk wel gezellig en iedereen was lief (wil je op deze hoge stoel zitten?). Verder heeft niemand wat over mijn dikke kop gezegd, behalve ikzelf dan. Zoon (bijna 17 mnd) heeft lekker met zijn neef (bijna 2 jaar) gespeeld (lees ruzie om de loopauto). haha. Mijn zoon heeft wel haren op zijn tanden, maar mijn neefje is meer verlegen/bang. Op een gegeven moment zat neefje lief het autootje waarop zoon zat voort te duwen in de veronderstelling dat hij hielp. Maar zoon wil het zelf doen, dus die draait zich verscheidene keren om naar achteren om zijn neef weg te duwen. Op een gegeven moment (neef had het maar niet door) zette zoon een keel op (lees venijnige grauw) en neef rent gauw weg. Later durfde hij amper langs mijn zoon te lopen. Verder hebben ze wel lekker gespeeld hoor. Maar was wel grappig om te zien.

Fyrin gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat je zo goed gaat en dat jullie in ieder geval nu "gewoon" van haar kunnen genieten en dat ze dus niet gelijk geopereerd hoeft te worden! Ben benieuwd naar de foto!

Irene, gefeliciteerd met je zoon!

Riantje, ook jij gefeliciteerd met je zoon!

Selma, ik neem ook nog verlof aan het bevallingsverlof op (max 5 weken). Heb afgesproken dat ik 10 augustus weer aan het werk ga, dus alles wat de baby later geboren wordt, gaat van mijn vakantieverlof af. Dus stel dat de baby vandaag geboren wordt (??), dan neem ik nog maar 4 weken extra verlof op. Dat vind ik gewoon jammer, want je hebt al zo kort...

Gelukkig is Tijn weer op zijn geboortegewicht! Haha, nu moet je inderdaad helemaal veel meenemen als je weggaat! Veel plezier tijdens de midweek weg!

Kooltje, jeetje wat een gedoe zeg! Nou die "voorweeen" van jou, dat moet toch haast wel betekenen dat die kleine er binnen een paar daagjes is. Bij zoon had ik ook weeen op dezelfde manier over 3 dagen (dus ook steeds sneller en heftiger en dan hielden ze gewoon doodleuk op). De krampjes die ik nu heb, zijn toch anders. Dus Kooltje, ik denk (hoop) toch echt dat je nu binnen een paar daagjes bevalt!

Karen, fijn dat jullie de beslissing hebben genomen om te stoppen met aanleggen! Het moet wel leuk blijven en geen continue strijd natuurlijk!

Brendy, dus voor jezelf een trainingsbroek gekocht? hihi, ach de leuke kleding komt vanzelf wel weer! Ik was bij de eerste heel fanatiek: na 2/3 weken wilde ik een nieuwe broek passen...voelde me namelijk weer zo slank. Maar uh, die kreeg ik dus niet over mijn heupen. Een maand later gelukkig wel weer!

piba, leuk dat het kaartje zo goed als af is! Gek idee ook als zodadelijk alles "ingevuld" staat. Ontroerend ook...

brigitte, haha je hebt gelijk, ik ben ook gek! Maar zo ontzettend gefrustreerd dat ik zo stom was om dat alles te doen (maar dan vind ik het ook wel leuk om te doen hoor). Nu gaat het trouwens weer goed met mijn rug en bekken!

kooltje, je hebt antibiotica die mag bij BV, dus ik neem aan dat Karen die ook krijgt. Ik mocht met de antibiotica kuur ook borstvoeding geven.

Polleke, helemaal logisch hoor dat je even niet op iedereen kan reageren en veel met je dochter bezig bent!

Carrrie, lekker he als je weer in een opgeruimde tuin kunt zitten in het zonnetje!
Fyrin, wat een schattige dochter heb jij zeg! En ze ik ook lekker wakker op het moment dat de foto's genomen zijn! Knappe meid!
Riantje: gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat alles goed gaat en dat je snel thuis van elkaar kunnen genieten!

Met jullie als lichtend voorbeeld ben ik gister ook maar actief aan de slag gegaan... Nog even de 'bevalkamer' geschilderd. Vandaag nog een laagje, vanavond de vloer erin en dan is 't ook klaar... Dus dan mag de baby echt komen.

Piba: tja over onze kat maak ik me ook zorgen. Op zich een heel lief beest, totdat dingen niet zo gaan zoals zij het wil...

Box vindt ze niet interessant... Maar het beestje kan niet zo goed met veranderingen omgaan. Goed in de gaten houden...

Maddie: succes met het uitstellen tot na woensdag of het bevallen voor woensdag.

Scoop: hoop dat je een beetje bij hebt kunnen slapen! Geniet van de zon!

Brendy: nog lekker gedanst?

Elmanita: hoe was je eerste avondje uit?

Goofy: lekker doormelken hoor, zolang het nog kan!

Fyrin & Polleke: geniet maar lekker van de dochters!

Ananas: fijn dat je zo hebt genoten van de zon!

tja, de volle maan stemde mij ook hoopvol! Wel krampen, maar volgens mij niets anders dan darmkrampen. Alles lijkt behoorlijk in de verdrukking te liggen, niet fijn!

Na het verven straks lekker met boek, tijdschriften, drinken en lekkers in de zon zitten, ergens uit de wind! (hier was het gister bewolkt...)

Ik zal de schilderkwast ter hand nemen!

Fijne dag!
oehh ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te lezen en we hebben weer verse babies!!

@ Fyrin: gefeliciteerd met jullie mooie dochter Florijn. Een hele aparte naam (heb hem zelf nog nooit gehoord hier!). En wat goed dat ze het zo goed doet! Gelukkig kunnen jullie eerst lekker thuis van elkaar genieten voordat er weer naar het ziekenhuis gegaan moet worden.

@ Riantje: gefeliciteerd met Tomas (en natuurlijk ook de trotse tante gefeliciteerd!). Het is wat he die babies en dat gepoep in dat vruchtwater! Geniet lekker van jullie kleine man!

@ Karen: goede beslissing dus genomen door te gaan kolven en het met de fles te geven. Gelukkig is jullie kleine man hier heel tevreden mee. kan me wel voorstellen dat het toch wel even balen is als je het helemaal zelf wilde doen, maar dit is toch een mooie tussenweg.....

@ Pink: Dikke knuffel van mij en kleine Fynn. Hopelijk gaat het toch echt snel gebeuren nu! Enne ego berichtjes zijn helemaal legaal hier hoor!

@ Piba: succes met wachten vandaag haha. Enne winkelse in de tussentijd!

@ de tuinierders: hier heb ik nog wel een leuke voor en achtertuin voor jullie om onkruidvrij te maken

Vrijdagavond dus naar dat feestje gegaan van mijn man z'n werk. Ging eigenlijk verbazingwekkend goed (al zijn het niet echt mijn soort mensen). Natuurlijk wel tussendoor nog even gebeld naar oma om te vragen of alles nog goed ging daar haha. Toen we thuiskwamen kreeg Fynn net de fles van z'n tante (die was nog even langsgewaaid) en kon ik nog mooi opvangen hoe ze op een mooie golf melk werd getrakteerd door haar neefje hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven