VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nathje, van harte gefeliciteerd met Japie!!!! Time flies zeg... Sneu dat hij ziek is...

En Suske en Wiske ook alweer bijna jarig.
Zo, net definitieve aangifte kinderopvangtoeslag over 2007 elektronisch ingediend, als het goed is krijgen we nog ongeveer 1150 euro terug. Toch lekker!
Jeetje, dat is veel Drop! Ik moet die aangifte nog invullen, maar kan me niet herinneren dat ik de jaaropgave van de NSO langs heb zien komen. Ze sturen die dingen niet op, maar leggen ze in een soort postvakje (Jootje en Mootje delen een bakje met nog een ander kindje). Helft van de keren komt het spul dus nooit aan hier. Doe het dan desnoods per mail ofzo.
gatver, dat moet ik ook nog doen: definitieve kinderopvangtoeslag. Maar volgens mij moet je dan ook je verzamelinkomen van 2007 weten en die weten we pas als we aangifte van 2007 hebben gedaan.

Bij ons is de correspondentie met het KDV ook zo als bij jullie Meave. Ook regelmatig iets gemist dus.

Wat is het lekker weer he? Vandaag met de kindjes naar het strand geweest, was leuk. Ik ben heel de dag single mom. Aap is naar zijn moeder, fluiten bij de hockey, zelf hockeyen en dan the dansant dus die zie ik voorlopig nog niet.
Heerlijk weer inderdaad. Familie-partijtje dochter kon dus in de tuin en schoonmoeder schitterde door afwezigheid. Idioot mens. Was blijkbaar zo boos over gedoe over fietsen. Schoonvader was er wel en ik heb niet eens geinformeerd waarom schoonmoeder er niet was.

We hebben zelfs buiten gegeten vanavond, wat kan ik daar toch van genieten!
Nah Lien, dat meen je niet! Wat een kinderachtige reactie zeg van je schoonmoeder op de verjaardag van haar kleindochter notabene.

Maar fijn dat jullie feest geslaagd was en dat het schitterend mooi weer was.

Drop, wat heerlijk dat jullie zoveel terug krijgen. Ik denk dat wij ook nog niet eens de jaaropgaaf van de kinderopvang hebben? Ik kan me namelijk niet herinneren dat we die hebben ontvangen, maar met de administratie van Huize Vrolijk hoeft dat niets te betekenen. Al denk ik niet dat wij echt wat noemenswaardig terugkrijgen want op 1 of andere manier zijn wij altijd wel heel accuraat met alles schatten.

Ook voor de dolle tweeling dus een geslaagde dag gister en vandaag ook nog feeststemming. Heerlijk mooi weer ook voor jullie, dus lekker buiten dollen op de schommels. Wat ga je eigenlijk trakteren?

Iemand trouwens ervaringen met rugdrager op vakantie met 2 jarige?
O ja, CdS was echt super! We hebben echt met open mond zitten kijken en het was een waanzinnige show. Loeder vond het helemaal fantastisch en die heeft ook echt alleen maar zitten genieten. Wat een geweldig concept zeg.
Nah.. wat raar dat schoonmoeder er niet was joh! Heeft vent het zijn vader ook niet gevraagd. Ik zou daar écht niet tegen kunnen hoe erg ik het mens ook vind. Het gaat om haar kleindochter niet om jullie. Heeft dochter haar niet gemist? Was het verder leuk? En lekker in de tuin. Heerlijk!

Nathje, nog gefeliciteerd met Japie! Was hij vandaag weer beter? Fijn voor het ventje.

Hier ook een heerlijke dag gehad! Zoontje van vrienden vierde vandaag zijn verjaardag en die wonen vlakbij (20 minuten afstand) Linneaushof (meteen een seizoenskaart gekocht, na 3 keer heb je hem er uit) dus zijn we daar eerst heen geweest. Was leuk! Bries heeft geen moment in zijn kinderwagen gezeten en alleen maar gespeeld, gelopen en genoten. En KW was helemaal door het dolle heen. Wat kunnen die kindjes dan genieten en wat genieten wij daar dan weer van! We konden lekker zonder jas in het zonnetje. Door naar verjaardag en was ook gezellig en terug boven de A4 bij Schiphol een hapje gegeten uitkijkend op de auto's. De kinderen vonden het geweldig!

Wat een heerlijke dag!

Ik kijk zo uit naar nog maar van dit soort zonnige dagen.

Jullie ook genoten?
Oh ja... uitslagen bloed en foto van vinger waren beide negatief. Dus weer geen jicht, reuma of afwijking van het bot. Moest het het weekend aankijken, maar is alleen maar erger geworden, en moet dinsdag terug naar huisarts en dan weer doorverwijzing naar reumatoloog.
Hé Vrolijk! Vergeet elke keer te zeggen dat je vent weer superwerk levert! Wat wordt het toch weer mooi.

We zijn bezig met een nieuwe site met een andere naam.
Kwartet!
Nah Wind, ik zal het zelfs erger vertellen, ik wist dat echt veeeeeel later pas! Hij vertelt me ook niets he? Maar het word echt een leuke site zeg. Ik ben zo benieuwd naar jullie kaartjes!

Balen dat je niets concreet uit de testen hebt gekregen. Dus dinsdag naar de reumatoloog? Hmm..ik hoop dat je snel antwoorden krijgt.

Ik ga gelijk eens googlen op Linaeshof, klinkt goed. Wij gaan ons abonnement op de dierentuin verlengen, maar Loeder's verjaardag komt er ook weer aan, dus daar kijken we ook maar voor.

Gister zijn wij lekker gaan zwemmen en Loedertje kan al zo goed op haar rug zwemmen met plankje! Mormel vind het ook echt geweldig, dus het vroege opstaan is wel voor een goed doel. Daarna kindjes op bed gegooid, lekker naar kinderboerderij geweest en bij ouders gegeten. Mormel heeft daar geslapen en wij zijn vandaag dus met 1 kind op stap geweest. Erg gezellig, maar gek :-)

Vriendin is ook lid geworden van sportschool, dus morgen met 3-tjes sporten. Gezellig! Ook vakantiedatum staat vast, we gaan van 11 tot 29 juni weg.

Verder ben ik helemaal idolaat van Charlie & Lola net als de kindjes, dus ik zit eraan te denken om een Charlie & Lola taart te maken voor Loeder's verjaardag.
Wind, nog steeds zere vinger dus. Balen!

Vrolijk, CdS, was dus geslaagd. Helemaal leuk dat Loedertje er zo van genoten heeft.

Nathje en Dropje, gefeliciteerd met jullie kroost.

Wat gaat de tijd toch hard...

En Dropje, wat goed dat de kinderen het zo goed doen met zwemmen (loeder ook al!), leuk joh! Zootje gaat niet zo snel hoor, die dobbert nog steeds in het pierebadje, hihi.

Zo. Wisten jullie al dat Zorro een vieze knie heeft??
Een vieze knie? Hmpf, ik had wat ander nieuws verwacht na jullie romantische uitstapje... Hoe was het shoppen en kasteeltje?
Een vieze knie.... ik had je wat alerter ingeschat, Vrolijk!!
Een vieze knie? Een vieze aanzoeksknie?

WHOEHAHAHAHAHAHAHA!!!

écht? Wanneer?

Vertel, vertel!
quote:Elyane schreef op 20 april 2008 @ 21:27:

Een vieze knie.... ik had je wat alerter ingeschat, Vrolijk!!

ECHT? Dat meen je?

Ik dacht dat hij het juist niet had gedaan en jij hem namelijk een enorme schop had verkocht met je voetbalbenen
quote:vrolijk schreef op 20 april 2008 @ 21:30:

[...]

ECHT? Dat meen je?

Ik dacht dat hij het juist niet had gedaan en jij hem namelijk een enorme schop had verkocht met je voetbalbenen

Joeheee..............

Elyane is binnenkort een eerbare vrouw!
Vertel, vertel!!!!
Schiet op, schiet op..

Vertel, vertel....
NEEEEEEEE, ECHT????
Wauw!!!!!
KNAP

(van nieuwsgierigheid)
Er komt nu zeker een heeeeel lang verhaal
quote:Morrie schreef op 20 april 2008 @ 21:40:

Er komt nu zeker een heeeeel lang verhaal

Dat mag ik hopen!

Anders laat ze ons namelijk erg lang wachten omdat ze een kleine sadist is hahahahahaha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven