Topic parodie deel twee.
zondag 16 september 2012 om 11:26
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 september 2012 @ 11:24:
Ik vroeg me dus af wat ik verder kan maken met
maggie
aardappelanders
en vermicelli
Aardappel anders mengen met twee liter water. Vermicelli erin, aan de kook brengen, op smaak brengen met Maggi.
Dan noem je het "soep".
maggie
aardappelanders
en vermicelli
Aardappel anders mengen met twee liter water. Vermicelli erin, aan de kook brengen, op smaak brengen met Maggi.
Dan noem je het "soep".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 september 2012 om 11:27
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 september 2012 @ 11:24:
maggie
aardappelanders
en vermicelliKook de vermicelli als spaghetti, warm de AA op, plate als volgt; vermicelli in een kookring, ring weghalen, AA er overheen. Met een zachte kwast een paar streken maggi op de bordrand.
maggie
aardappelanders
en vermicelliKook de vermicelli als spaghetti, warm de AA op, plate als volgt; vermicelli in een kookring, ring weghalen, AA er overheen. Met een zachte kwast een paar streken maggi op de bordrand.
zondag 16 september 2012 om 11:28
zondag 16 september 2012 om 11:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:28:
Beschrijf je laatste keukbeurt.
Ingrediënten ( hoeveelheid, vers ja/ nee )
Nihil
kooktijd
Geen
hulmiddelen ( oven/ gasstel/ magnetron )
Niets
aantal personen ( wie aten er mee )
Niemand
voor herhaling vatbaar ja/ nee.Ja, Is om maaltijden over te slaan, je weet toch.
Beschrijf je laatste keukbeurt.
Ingrediënten ( hoeveelheid, vers ja/ nee )
Nihil
kooktijd
Geen
hulmiddelen ( oven/ gasstel/ magnetron )
Niets
aantal personen ( wie aten er mee )
Niemand
voor herhaling vatbaar ja/ nee.Ja, Is om maaltijden over te slaan, je weet toch.
zondag 16 september 2012 om 11:31
zondag 16 september 2012 om 11:31
zondag 16 september 2012 om 11:36
zondag 16 september 2012 om 11:37
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 11:31:
Die vrouw van Astro TV zegt net dat ik vanavond de man van mijn leven ga ontmoeten. Heeft iemand enig idee hoe je op zondag in het centrum van een wereldstad aan condooms kan komen?
Help!!?
Ik heb het nog veel erger. Ik moet strikt om 1800 uur de stoofpot zonder ui voor me man klaar hebben.
Maar me minnaar wil me ook zien rond die tijd. Want dan heeft ie se vrouw met wie ie het nooit meer doet en die hem niet begrijpt naar Spl gebracht, ze gaat een paar daagjes Lloret de Mar doen met d'r dinnetjes.
Hoe los ik dat op?
HELP!
Die vrouw van Astro TV zegt net dat ik vanavond de man van mijn leven ga ontmoeten. Heeft iemand enig idee hoe je op zondag in het centrum van een wereldstad aan condooms kan komen?
Help!!?
Ik heb het nog veel erger. Ik moet strikt om 1800 uur de stoofpot zonder ui voor me man klaar hebben.
Maar me minnaar wil me ook zien rond die tijd. Want dan heeft ie se vrouw met wie ie het nooit meer doet en die hem niet begrijpt naar Spl gebracht, ze gaat een paar daagjes Lloret de Mar doen met d'r dinnetjes.
Hoe los ik dat op?
HELP!
zondag 16 september 2012 om 11:37
Hè hè zitten jullie hier! Ik het halve forum afgestruind naar men dinnetjes
Ik ben heel petiete van me eigen, ik heb lichte botten zegt de dokter Echt, ik kan eten wat ik wil maar het lukt me gewoon niet om boven maatje 34 te komen
Ik heb nog een blik goelag in de kliko van de buren gevonden dus dan hebben we wel genoeg toetjes, tog?
Ik ben heel petiete van me eigen, ik heb lichte botten zegt de dokter Echt, ik kan eten wat ik wil maar het lukt me gewoon niet om boven maatje 34 te komen
Ik heb nog een blik goelag in de kliko van de buren gevonden dus dan hebben we wel genoeg toetjes, tog?
Ga in therapie!