Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tzippa2 schreef op 16 september 2012 @ 11:54:

Ik was jullie kwijhijt (

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen namens het groepje, met de verwerking.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:55:

[...]

Nee. De ouderenpartij. Ik ben ook geen 18 meer.Dat was mij reeds bekend. Hebbie ook al last van witte wenkbrauwharen die in één nacht ontstaan?
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 11:56:

[...]

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen namens het groepje, met de verwerking.Grouphug!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:54:

Hebben jullie Astrape onlangs nog gezien? Was die niet helemaal in de bonen vanwege niet afgeleverde bonen ofzoiets? Nou ja...who cares.Dat bedoel ik nou. Ik heb keer op keer verteld dat ik van bonen heel erg winderig word en dat dat een familiekwaaltje is. Wijlen mijn oma had er ook last van. Denk je nou werkelijk dat ik daarvan in de bonen zou raken? Van niet afgeleverde bonen? Melk was het!
Ik denk dat ik een tijdje met het forum moet stoppen. M'n man vint het ongezellig, dat ik steeds achter de computer zit en dat ik nu met hem naar voetbal moet kijken. Anders is het net of hij allenig is met ze hobbie en dat wil ie nie.

Wat moet ik doen?
Later is nu
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 11:56:

[...]

Dat was mij reeds bekend. Hebbie ook al last van witte wenkbrauwharen die in één nacht ontstaan?Nee. Ik heb soms wel helemaal ineens een partijtje witte vloed. Ook erg vervelend. Lig je net te rollenbollen met oud Nederlands elftalspelers ( ik noem geen namen; Bennie, John, ..... ) , voel je zo de klodders en de flossen langs je kuiten omlaag glijden.
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 11:58:

Ik denk dat ik een tijdje met het forum moet stoppen. M'n man vint het ongezellig, dat ik steeds achter de computer zit en dat ik nu met hem naar voetbal moet kijken. Anders is het net of hij allenig is met ze hobbie en dat wil ie nie.

Wat moet ik doen?Simpel. Opzouten dan maar as je je relaasie wilt redden.
Is goed driem'r, tot over een half uur!
Ga in therapie!
Is sabbelmeds een man
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:59:

[...]

Nee. Ik heb soms wel helemaal ineens een partijtje witte vloed. Ook erg vervelend. Lig je net te rollenbollen met oud Nederlands elftalspelers ( ik noem geen namen; Bennie, John, ..... ) , voel je zo de klodders en de flossen langs je kuiten omlaag glijden.

Bianca Wijnstekers! Too much info!

Kan ik niet meer verdragen op mijn oude dag.
quote:tzippa2 schreef op 16 september 2012 @ 12:00:

Is sabbelmeds een man Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ja, net als ik Tippel!
Ga in therapie!
Vooral SanteMetzs mening.. die wisselt
Later is nu
Zappen is het nieuwe wqppen.

Naakt , met een afstandsbediening in je hand, ontstaan de meest intieme momenten.
quote:dubiootje schreef op 16 september 2012 @ 12:03:

Ja, net als ik Tippel!Jeetje, niks is wat ut lijkt op internet...
Ik heb er lang over nagedacht maar ik gooi hem er toch even in:

Ik moet rondkomen van 10 euries per week, met 2 kids, me hubby, en 3 honden.

Hebben jullie nog tips?

Kinderen hebben maat 128 en 164.
Ik heb nog wel wat leuke NOORSE kleertjes liggen ghegheghe.
Ga in therapie!
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 12:06:

Ik heb er lang over nagedacht maar ik gooi hem er toch even in:

Ik moet rondkomen van 10 euries per week, met 2 kids, me hubby, en 3 honden.

Hebben jullie nog tips?

Kinderen hebben maat 128 en 164.

Nou, da's echt zó gek....

Gisteravond ging ik platzak op de hoek van de GJ de Jongweg staan, en vannacht rolde ik mijn huis binnen met een volle portemonnee. Rolde, want lopen ging een beetje moeilijk.

Even een ander vraagje;

Wat moet je doen als er luizen in je onderbroek zitten? Ik kan me niet herinneren dat ik schoolgaande kinderen heb.
O, van die enige grofgebreide truien! Heb je die ook in mijn maat?

Ik heb zelf bijna ook niks meer want 15 kilo ondergewicht door de stress.

Heb zelfs geeneens geld meer om de kabeltruien te breien.
Heppy New Plofkip!!!!
quote:astrape schreef op 16 september 2012 @ 11:52:

Er zit me al een tijd iets dwars en ik ga het hier toch maar neerzetten. Het voelt alsof onze werelden erg ver uit elkaar liggen en daardoor lijkt het lastig om op elkaar te reageren. Leo is natuurlijk een grote filmster, BGB lijkt alles te kunnen en Meds heeft gewoon een grote bek en zelfs dat heb ik niet. Ik werk maar een paar uur in de week bij de Jumbo. Ik mis gewoon gevoel bij jullie reacties naar mij. Gister vroeg Leo hoe het is op de vleesafdeling, terwijl ik al tien keer heb gezegd dat ik op de zuivelafdeling sta. En vorige week, toen ik zo'n stressvolle dag had omdat er geen melk geleverd was, hebben jullie niet eens gevraagd hoe het met me ging. Terwijl ik het zo druk had dat ik er migraine van kreeg! En ik snap het wel, het is hier drukbezocht en je kan niet alles onthouden, maar als het je echt interesseert, dan vergeet je dat soort dingen niet. Dat doet me pijn.

Wat ik hier mee wil? Ik weet het niet. Het moest me van het hart. Ik vind jullie lieve meiden, maar ik weet niet meer waar ik sta. Hier. In dit topic.

Ja dat was mooi ruk Aarstrap, dat er geen melk was bij de Jumbo. Wel raar dat men bij de vleesafdeling zeiden dat je bij zuivelafdeling werkte, dat had je wel even mogen zeggen.

Stond ik daar tegen een gekookte Gelderse worst snijdende middelbare collega van je aan te tetteren over forum dit en forum dat.

Gênant.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:54:

Hebben jullie Astrape onlangs nog gezien? Was die niet helemaal in de bonen vanwege niet afgeleverde bonen ofzoiets? Nou ja...who cares.Wie?
quote:eleonora schreef op 16 september 2012 @ 12:20:

[...]

Stond ik daar tegen een gekookte Gelderse worst snijdende middelbare collega van je aan te tetteren over forum dit en forum dat.

Gênant.

Dat was ik

Het gaat niet zo goed in mijn werkveld dus ik ben de (super)markt alvast wat aan het verkennen.

Ik heb nog staan seinen met mijn rollator maar ja, je pikte het niet op he. Had je die grote zonnebril maar af moeten zetten. Zo overweldigend is je carriere nou ook weer niet.
HELLUUP, ik heb een stuk grond gekocht en nu wil ik daar zelf een huis op gaan bouwen.

Moet ik beginnen met het plafond of toch eerst de elektra aanleggen????? Zal ik het huis van zand, steen of hout bouwen? wat denken jullie?

Wat heb ik eigenlijk nodig om een huis te bouwen, ik weet er zelf dus heel erg weinig van, daarom al deze vragen, maar ik wil het wel heel graag zelf doen en mijn google is stuk
Lekker makkelijk met ze allen weer roddelen als ik even een forumvakantie heb. Pffffffffffft jullie hebben zeker geen leven of verkering. ik lekker wel, al 2 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven