meisjes naam
maandag 17 september 2012 om 22:18
Over twee weken hoop ik te gaan bevallen. Alleen; we hebben nog geen naam. We hadden vanaf het begin wel al een naam, maar na een paar maanden hebben we daar toch van afgezien. Nu zijn we dagelijks voor namen aan het kijken, maar de naam zijn we nog niet tegen gekomen, er zijn wel een paar namen die we leuk vinden, maar wat ik me afvroeg was of je toen je de naam las/hoorde nou het gevoel had van JA! Of dat je allebei zo iets had van mooie naam, er is namelijk wel 1 naam die we allebei erg mooi vinden maar dat JA gevoel ontbreek toch.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 17 september 2012 om 22:48
maandag 17 september 2012 om 22:51
maandag 17 september 2012 om 22:52
quote:norma_jeane schreef op 17 september 2012 @ 22:48:
Ja dat is het ook wel een beetje, ik heb duizenden namen doorgelezen, heel wat boekjes verslonden op een gegeven moment loopt je hoofd echt over. Maar ik denk dat ik nu wel wat zekerder ben!
Ik hoorde laatst bij een bruidsjurkenprogramma (jaja) de verkoopster zeggen: met jurken is het net als met mannen. Als je dé jurk gevonden hebt, moet je stoppen met zoeken.
Zo werkt het met babynamen wellicht ook
Ja dat is het ook wel een beetje, ik heb duizenden namen doorgelezen, heel wat boekjes verslonden op een gegeven moment loopt je hoofd echt over. Maar ik denk dat ik nu wel wat zekerder ben!
Ik hoorde laatst bij een bruidsjurkenprogramma (jaja) de verkoopster zeggen: met jurken is het net als met mannen. Als je dé jurk gevonden hebt, moet je stoppen met zoeken.
Zo werkt het met babynamen wellicht ook
The time is now
maandag 17 september 2012 om 22:54
quote:Banba schreef op 17 september 2012 @ 22:52:
[...]
Zo werkt het met babynamen wellicht ook Die aflevering heb ik ook gezien
[...]
Zo werkt het met babynamen wellicht ook Die aflevering heb ik ook gezien
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 17 september 2012 om 23:12
quote:Banba schreef op 17 september 2012 @ 23:09:
[...]
Volgens mij heb ik ze allemaal gezien (toch jammer dat ik al getrouwd ben )
Ik kon mijn jurk 2 keer aan
1 keer wet op de prille leeftijd van 24, de 2e keer kerkelijk met 27.
Gelukkig dezelfde vent
[...]
Volgens mij heb ik ze allemaal gezien (toch jammer dat ik al getrouwd ben )
Ik kon mijn jurk 2 keer aan
1 keer wet op de prille leeftijd van 24, de 2e keer kerkelijk met 27.
Gelukkig dezelfde vent
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 17 september 2012 om 23:20
Elizya vind ik een mooie naam. Echt heel veel mooier dan de andere sugesties die hier genoemd worden.
Bij mijn zoontje wisten we gelijk een jongensnaam die zowel ik als mijn partner mooi vonden. Het was eigenlijk binnen 5 minuten beslist.
Ik had nog wel zoiets van ja maar zoiets belangrijks kun je toch niet in 5 minuten beslissen moeten we niet nog wat meer namen overdenken. Maar we wisten gewoon geen andere namen die we leuker vonden.
Bij mijn zoontje wisten we gelijk een jongensnaam die zowel ik als mijn partner mooi vonden. Het was eigenlijk binnen 5 minuten beslist.
Ik had nog wel zoiets van ja maar zoiets belangrijks kun je toch niet in 5 minuten beslissen moeten we niet nog wat meer namen overdenken. Maar we wisten gewoon geen andere namen die we leuker vonden.
dinsdag 18 september 2012 om 01:12