Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!

Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
voor in het tabel

Leeftijd: 26

1e kind

NOD 15 okt

Start okt

cd 32/27/30/29

@Wiesewies: Dat is wel naar dat je zo heftig droomt. Er gebeurt nu ook veel natuurlijk. Waarschijnlijk ben je dat allemaal aan het verwerken in je slaap.

Leuk dat je al bezig bent met de babykamer.

En donderdag de 20 weken echo! Wauw wat spannend!

Ik hoorde van de week dat ik een nichtje krijg in feb.

@Koehandel: Jij hebt morgen de 20 weken echo! Spannend Veel plezier samen! Heb je hem 3d??
Ja aaah heel spannend! Ik moest uitgebreid aan mijn moeder uitleggen dat deze echo niet voor de lol is .. Maar nu snapt ze het wel.

Ik wil wel weten of het een jongen of een meisje is (ik denk een meisje, we zullen zien), maar pas als alles verder goed is. Er zitten wel wat nare dingen in de familie, dus extra spannend...

@wiesewies, die dromen zijn wel normaal geloof ik. Ik ben in mijn dromen ook al beroofd, vreemdgegaan, miljonair geworden, verlaten door mijn vriend, afgekeurd als moeder... Best heftig!

@Kroes, een SEO in 3d? Ik wist niet dat dat kan, hier doen ze dat in elk geval niet volgens mij. Leuk dat je nu 'officieel' gaat beginnen trouwens!
@Koehandel: Ja, veel die ik ken krijgen hun 20 weken echo in 2 en 3D. En krijgen dit als ze willen voor 10 euro op een dvdtje mee. Ik woon niet meer in die woonplaats dus even kijken/ horen wat ze hier doen.

Spannend als er wat dingen zijn voorgekomen in de familie... In het boek van "zwanger worden" komen deze dingen ook goed naar voren.

Ik duim voor jullie voor een gezond kindje! :D
Hihi

Hier weer even een berichtje van mij...

Ik zit achter amper de computer...doordat ik na m'n werk erg moe ben,en alleen maar hang op de bank..dus sorry

Vorige week 12 weken echo gehad...en afgelopen maandag naar gyn geweest en die had weer ff naar de kindjes en hartjes gekeken,alles is goed.. Volgende echo bij 16 weken en daarna krijg ik om de twee weken een echo..dus heeeeel veel echo,s..

Natuurlijk wel erg leuk...hier alleen nog wel beroerd..buikpijn..moe...en ja dat van snachts er vaak uitmoeten ken ik...pffff na 19.00 drink ik niets meer anders moet ik snachts wel 4 à 5 keer...

Uitgerekende datm is nog steeds 30 maart..maar ze hebben me verteld dat ik waarschijnlijk week 36/37 ga bevallen..

Zondag ben ik 13 weken...

Groetjes
Even een kort bericht: Koehandel veel succes morgen!! Ik hoop dat alles goed is.
Je laat ons in spanning Koehandel
Jaaa alles is goed! Wat een opluchting weer zeg!

En... Het is een meisje! Ik wist het :-)
Wat ontzettend fijn Koehandel!!! Gefeleciteerd!! Leuk hoor, een meisje!

Maandag ben ik aan de beurt, spanning begint langzaam toe te nemen.
Ja spannend he barbabientje! Ik was ook flink zenuwachtig. En ik was zoo blij toen alles goed was, dat ik niet eens dacht aan het geslacht.. Gelukkig vroeg de echoscopiste of we het wilden weten :-)
Koehandel, wat geweldig! Gefeliciteerd!!
Koehandel wat leuk! Gefeliciteerd! Kunnen jullie nu weer verder lekker genieten!
Joepie!!koehandel gefeliciteerd!wat leuk een meisje en super dat alles goed is!

Sann fijn dat bij jou ook alles goed is met de kleintjes!

Ik heb gisteren en vanmorgen een positieve ovulatietest!gisteravond gelijk het bed in gesprongen!:)

Duimen jullie met mij mee?;)
Had bedoel ik!haha
Goedemorgen!!

Koehandel: wat fijn dat alles goed is! En een meisje, leuk zeg! Zat je toch goed met je gevoel!

Barba: kan me voorstellen dat je toeleeft naar maandag. Toch spannend. Heb je zelf een gevoel wat het wordt?

Oempa: Veel plezier deze dagen!! Ik duim zeker met je mee!!

Misschien een stomme vraag (heb ik waarschijnlijk gemist) maar wat betekent SEO in de tabel? Zal wel staan voor iets van de 20 weken echo neem ik aan maar ik ken het alleen als de afkorting voor Search Engine Optimalisation, in relatie tot zoeken/google. Maar dat is het vast niet haha.

Hier alles goed! Ik doe nu ook mee aan Moeders voor Moeders. Toch wel even spannend als zij nog een test doen (stel dat ik dan ineens niet zwanger ben haha). Gelukkig sprong het teststreeptje direct van het scherm, fieuw! Morgen al weer 6 weken....gaat toch best nog wel snel. Ik merk dat ik nu redelijk rustig ben onder het zwanger zijn. De eerste week stond ik er mee op en ging ik ermee naar bed. Nu is het wat rustiger in m'n hoofd en is er ook ruimte voor andere dingen. Dat vind ik wel fijn!! Ik merk wel dat vriend en ik allebei erg toeleven naar 5 oktober. Gelukkig schiet het al weer op!

Vandaag nog even lekker aan het werk en dan genieten van het weekend! Zin in!!

Fijn weekend allemaal!
Even snel, want ik kende SEO ook alleen van Search Engine Optimalisation, maar in dit geval staat het voor Structureel Echoscopisch Onderzoek! Geen stomme vraag dus

Goed dat je meedoet met MvM!
Wies mijn Nod mag verzet worden naar 6 oktober

Haha dat dacht ik ook altijd van die SEO!
Hahaha, ik vroeg me ook al altijd af wat SEO betekende. Blij dat Dreamzzz het vroeg, hihi!

@koehandel: gefeliciteerd, dat is goed nieuws! En een meisje, echt heel leuk!

@oempa-loempa: fijn, een positieve ovu-test! Gelijk gebruik van gemaakt, hihi! Nou, ik ga duimen voor je!

@Dreamzzz: heel herkenbaar, dat het langzaamaan weer wat rustiger wordt in je hoofd. Goed dat je meedoet voor moeders voor moeders!

@hier: ik ben nu bijna klaar met Moeders voor moeders. En ik heb het ook wel gehad. Klinkt misschien niet echt eerbiedig, maar ik ben wel klaar met het plassen in een kannetje. En waar ik in het begin geen moeite had met die flessen vol te krijgen, lukt het me nu echt niet. Ik zal wel te weinig drinken ofzo...

Ik denk dat we nu maar eens moeten gaan bellen voor kinderopvang... Zwangere dames, hebben jullie dit al geregeld?
Oempa: En herken je nu ook lichamelijke tekenen van een eisprong? Nu je gister positief teste?

Was het de eerste cyclus dat je een ovu test deed?

Veel plezier nog!

Dreamzz: En voel je verder al iets van zwangerschapstekenen?

Wat goed dat je mee doet aan Moeders voor Moeders!

Heb SEO ook moeten googlen hoor maar deed dit in combinatie met echo en toen kwam ik bij 20w echo uit

Gaat er iemand vanavond naar t project X feest ??
@schorpioen, kinderopvang heb ik in week 13 'geregeld'. Tenminste, toen heb ik ons kind ingeschreven op de wachtlijst van twee kdv's. Drie weken later kreeg ik van eentje al bericht dat ze plek hadden voor 5 dagen per week... Hoezo wachtlijst? Helaas was dat qua locatie onze 2e keus, dus ik wacht nog op de andere. Maar eigenlijk wil ik het liefst een gastouder. Ook maar eens naar kijken binnenkort...

@Kroes, Haren is een beetje ver voor mij, dus ik vier hier wel een feestje. Ga jij wel?
Nee, ik ga niet.

Qua opvang gaat onze keuze ook uit naar gastouder.

In huiselijke kring en net wat flexibeler in uren en goedkoper!
@ Koehandel: Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt, gefeliciteerd! En nu lekker op je roze wolkje kruipen
En volgende week Barba en Wiesewies ook een SEO (ik wist ook niet wat dat was hoor...), meiden veel succes! Willen jullie weten wat het wordt/is?
@ Hier: Er komt net een vriend vertellen dat ze in april hun tweede kindje verwachten. En dat is al de derde zwangerschapsaankondiging van deze week... Ik ben heel blij hoor voor ze, maar het komt wel even hard binnen, ik had het zelf ook zo graag gewild
@ nogmaals hier: Ik ben alweer over de eerste schrik heen. Toen zijn vriend weg was (die met het blijde nieuws kwam) heeft mijn vriend me platgeknuffeld Hij verwachte al dat het me wel een beetje verdrietig had gemaakt, het is een lieve schat! We hebben er fijn over kunnen praten, en ik hoop gewoon dat wij binnenkort ook zulk leuk nieuw aan onze familie kunnen vertellen, dat zal vast goed komen!
@ Kroes: Wat leuk dat je er nu ook voor gaat en in de tabel staat, hopelijk staat er snel zo'n gezellig juichend poppetje achter je naam!

@ Oempa-loempa: Goed gebruikt gemaakt dus dan je vruchtbare dagen :-) Top! Ik ga zeker heel hard voor je duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven