Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!

Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Hè BN wat ontzettend kl*te voor je!! Sterkte met alles.. Knuffel voor jou!
Blomster, wat fijn dat alles goed is! Succes met uitzoeken van kraamzorg & kdv.

Ka_Bo, wat jammer dat je het zwanger worden nog even moet gaan uitstellen. Maar het klinkt wel als een verstandige keuze. Begrijp ik er een beetje uit dat je nu te weinig weegt? Misschien is het dan zo dat als je een beetje (gezond) aankomt dat je cyclus dan ook regelmatiger (en korter) wordt. Ik hoop het voor je! Wil je wel in de tabel blijven?

Schorpioen, alweer week 14 voor jou! Gaat hard he? Is iedereen in je omgeving inmiddels op de hoogte?
Sann en Loisje, hoe waren jullie afspraken bij de verloskundige en gynaecoloog?

@ Hier: ik begin eind november met een zwangerschapscursus. Ik wil ook graag zwangerschapspilates doen, maar ondanks dat ik in een grote stad woon wordt dat bijna hier niet gegeven en alleen op een dag dat ik niet kan. Ik heb ook zwangerschapsyoga overwogen, maar dat is me toch echt te zweverig (wat ik erover hoor). Verder zwem ik nu 1x per week. Doen jullie al iets/gaan jullie wat doen?
sproetje: wat goed dat je ongesteld bent geworden!! Dat je zo blij kunt zijn met ongesteld worden he, haha :-)

bn: voor jou heel veel sterkte meid!!

blomster: fijn dat de combitest goed was, geeft toch even wat meer zekerheid he. Probeer er nu maar lekker van te genieten!!

wiesewies: zwangerschapspilates wordt bij ons via de thuiszorg/kraamzorg organisatie gegeven. Wellicht dat dat bij jullie ook mogelijk is?

@hier: zoooo zenuwachtig!! We gaan het vanavond aan m'n ouders vertellen en morgen aan m'n schoonouders! Ben zo benieuwd naar de reacties!! Eigenlijk weet ik dat iedereen er wel super blij mee zal zijn maar toch....het is wel spannend!

Ik weet dat m'n ouders het heel graag willen. M'n schoonouders zijn er nog helemaal niet bezig (kleinkinderen enzo) dus voor hen wordt het iets meer een "shock" denk ik haha. Zin in weekend!!! Fijn weekend ladies.
wiesewies, laat me nog maar even in de tabel staan je weet maar nooit!

Nee ik weeg eigenlijk net iets te zwaar 72 kg bij 168 dus dat is licht overgewicht.

Ik heb een haat/liefde verhouding met eten, ik ben heel veel afgevallen een aantal jaar geleden en probeer het nu in de gaten te houden wat best moeilijk is.

Ik eet dus schijnbaar niet gevarieerd genoeg en krijg veel te weinig vitamines binnen waardoor ik erg moe ben en waardoor misschien mijn hormonen ook op hol geslagen zijn.

Heb er niet zo veel verstand van maar ben bereid om alles te proberen om te stoppen met ongesteld zijn zit nu op 8 weken ongesteld aan een stuk..
Ik ben weer thuis we hebben een heerlijke vakantie gehad!

@ Dreamzzz: Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk! Hoe hebben je (schoon)ouders gisteren gereageerd?

@ Bn: Wat een ophoping van verdrietige gebeurtenissen bij jou zeg de laatste tijd, sterkte ermee

@ Ka_bo: Wat jammer dat het zwanger worden beter even uitgesteld kan worden, maar ik vind het wel een begrijpelijke en ook knappe keuze die je maakt. Wat betreft dat gezonder eten, misschien een idee om naar een diëtist te gaan?

@ Wiesewies: Lijkt me leuk zo'n zwangerschapscursus, en dat zwemmen kun je natuurlijk in principe ook de hele zwangerschap blijven doen. Goed om lekker fit te blijven Hoe voel je je nu geestelijk gezien? Heb je inmiddels al wat meer vertrouwen dat je lijf het gewoon allemaal goed gaat doen?

@ Kroes: Superleuk zeg dat jullie binnenkort ook al gaan beginnen! En het zou leuk zijn als je ook in de tabel komt, je hoort er tenslotten helemaal bij als onze trouwe meelezer en schrijver

@ Sproetje: Wat fijn zeg dat je cyclus weer zo snel op gang is, veel succes de komende maand!

@ Sann: Hoe is de echo gegaan?

@ Loisje: Wat een rotsituatie zeg, wat goed zeg van jullie dat jullie hier hulp bij hebben gezocht. Heel veel sterkte toegewenst en voor jou ook een Hoe was de echo gegaan?

@ Hier: Ik denk dat ik twee weken geleden op zo/ma mijn ei-sprong gevoeld hebt, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Omdat ik deze week wat tekentjes had die ik de vorige keer de week voorafgaand aan de positieve test ook gehad heb, kon ik het niet laten om vanmorgen (eigenlijk 1-2 dagen te vroeg dus...) een test te doen. In eerste instantie was die negatief, maar toen ik een half uur later nog eens ging kijken zag ik een héééél licht streepje. Pfff, zou dat nou een 'opdroog'-streepje zijn, nog een klein beetje HCG van na mijn miskraam of ben ik gewoon heel pril zwanger. Ik hoop heel erg hard op het laatste, maar het zullen nog wel even spannende dagen worden. Vanmiddag nog maar even wat nieuwe testen halen
Hoi meiden!

@jayla2: zou het? Ik ben heel benieuwd! Laat het ons zsm weten!

@loisje: jeetje wat een heftige situatie zeg! Goed dat jullie hulp zoeken. Ik kan alleen maar zeggen: sterkte! Knuffel!

@ka_bo: pffff echt alweer 8 weken ongesteld? Meid, ik hoop dat het snel over is. En gevarieerder eten, dat is nog altijd beter dan hormonen of zware medicijnen slikken, denk ik zo. Wie weet, werkt het.

@dreamzzz: en hoe reageerden je ouders? Veel plezier met het vertellen aan je schoonouders vandaag!

@blomster: fijn dat de uitslag van de combinatietest goed was! Weer een zorg minder.

@bn1987: meid wat een tegenslagen. Sterkte met alles. En ben je al ongesteld, of kunnen we nog duimen voor je?

@sann21: kop op meid! Probeer ook te genieten, want de tijd vliegt om!

@kroes: jaaa,doe mee in de tabel, dan hebben we misschien over een tijdje nog meer juichende poppetjes!

@wiesewies: zo te lezen geniet je nu volop van je zwangerschap. Ik ben me nu aan het oriënteren op zwangerschapsgym of - yoga of iets dergelijks. Schijnt dat je je daar op tijd voor moet aanmelden, anders zit het vol.... In mijn omgeving is iedereen inmiddels op de hoogte, leuk en fijn dat het nu geen geheim meer is.

@Hier: agfelopen week ook een vriendin met een echo waaruit bleek dat het hartje niet meer klopte. Ik moet er veel aan denken, erg heftig.

Verder alles goed. Afgelopen donderdag weer op controle geweest bij de verloskundige. Het hartje gehoord, erg leuk. Verder zijn we bij de gemeente geweest, voor de erkenn8ng van de ongeboren vrucht. Het wordt allemaal steeds officieler en echter....

Zijn jullie al bezig geweest met (ideeën voor) de babykamer?
@Jayla Vanmiddag een test halen?? Ik zou het NU doen als ik jou was:)) ik hoop zo voor je dat het weer raak is! Vond jij het uiteindelijk ook zo snel gaan allemaal? Over anderhalve week heb ik alweer mijn eisprong!

@ka_bo wat jammer dat je je kinderwens nog even moet uitstellen! En 8 weken ongesteld! Jeetje ik kan me voorstellen dat je wilt dat het stopt! Heb je al een idee hoe je dat vitaminetekort kunt oplossen?

@ bn jeetje het zit jou niet mee! Ik weet hoeveel een kat voor je kan betekenen. Veel sterkte met alles!

@sann heb je je echo al gehad?

@kroes Leuk als je 'officieel' mee komt schrijven!

@loisje veel sterkte met de hele situatie!

@schorpioen Fijn dat je echo goed was! Eb wat vervelend van je vriendin. Is het ook lastig om haar op te vangen als je zelf zwanger bent?

@dreamzz hoe ging het vertellen aan ouders/schoonouders?

@hier We zijn officieel weer begonnen! Spannend wanneer mijn eisprong weer is! Het is een heftige periode geweest, maar de gedachte aan zo'n kleintje maakt me zoooo blij!
@dreamzz: hoe reageerden je ouders op het nieuws??? Veel plezier met het vertellen aan je schoonouders!

@ jayla: jezus wat spannend!! Ik gun het je ontzettend!! Hoop dat die test snel flink positief wordt!!

@ sproetje wat fijn dat jullie ook weer gaan beginnen!!

@ ka_bo wat een invloed eten dan heeft zeg! Wel een goede beslissing en ik hhetoop echt voor je dat
Het gaat helpen!

Sorry kan niet zo goed mobiel reageren!

@jayla fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad!

@blomster goed nieuws van je combinatietest!

@sann hoe was de echo?hopelijk 2 kloppende hartjes??

Hier zijn mijn vruchtbare dagen aangebroken.

Fijn weekend allemaal!
@ Sproetje: Ik heb de testen inmiddels al in huis gehaald hoor Volgens mij heeft het niet zoveel zin om nu alweer te gaan testen... Dus ik ga op zijn vroegst morgenochtend weer een test doen, in de hoop dat ie weer ietsie donkerder is.

En wat klinkt je positief over een nieuwe zwangerschap en een kindje, fijn! Volgens mij stond je er 1/2 weken geleden er nog afwachtender in (ook wel logisch hoor), maar wat leuk dat je er nu weer enthousiast over kunt zijn!

@ Oempa: Wat doe je hier eigenlijk? Volgens mij hoor jij nu met hele andere dingen bezig te zijn Veel succes de komende dagen!

@ Schorpioen: Heftig hoor van je vriendin, ik kan me indenken dat je er mee bezig bent en je er ook meer in kan verplaatsen nu je zelf zwanger bent. Fijn dat jouw controle deze week goed was!
Lekker vaag, maar de test was nu negatief... Ik 'hoop' dan maar vandaag ongesteld te worden, dan weet ik waar ik aan toe ben & kunnen we een nieuwe poging wagen. En anders ga ik a.s. donderdag maar weer een test doen. Want het liefst zou ik natuurlijk gewoon zwanger zijn
Ahh Jayla...wat vervelend die onzekerheid! Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Maar goed, nog geen ongesteld kan natuurlijk nog steeds goed nieuws worden uiteindelijk. Ik hoop het zo voor je!!

Wij hebben ouders en schoonouders ingelicht inmiddels.iedereen was erg blij met het nieuws, leuke reacties.

Merk dat ik wel erg onzeker ben! Vooral omdat ik dus nog geen zwangerschapskwaaltjes heb. Ik weet dat de meeste dan zeggen, geniet ervan.....maar dat kan ik dus niet. Behalve dat ik slecht slaap en soms een moeheids aanval heb, voel ik nix!! Geen misselijkheid en nog steeds kleine borsten. Geen pijn...niets. Ik wordt daar echt onzeker van! Ik las namelijk dat door de snelle stijging van je hcg je misselijk kan worden. Ik ben dan dus bang dat mijn hcg niet voldoende stijgt ofzo.

Bah....die onzekerheid. Eerst over het zwanger worden en dan over het zwanger zijn!
Ka_Bo Wat vervelend....8 week ongesteld!

En misschien wat al eerder gezegd is. Kan een diëtiste je niet wat adviezen geven?

Jayla: Goed te horen dat jullie een goede vakantie gehad hebben! Jammer dat de test negatief was... er is nog hoop! We wachten met je af...

Schorpioen: Oei das wel even schrikken als je vriendin slecht nieuws krijgt...

Hopelijk kan je wel genieten van je zwangerschap. En was de controle goed! Geeft vast weer wat vertrouwen.

Sproetje: Veel plezier en succes komende maand! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je ei.

Dreamzz: Vervelend die onzekerheid! Gelukkig kan je die hier kwijt er zijn er vast dames die je wat gerust kunnen stellen.

Hoop dat je wat afleiding hebt.

Maar wel ontzettend leuk al die reacties op jullie nieuws!

Sterkte met het wachten de komende 3 week. Hoop dat je ondertussen een beetje zwangerschapskwaaltjes mag hebben!

Hier:

8 okt slik ik een maand foliumzuur vanaf dan gaan we starten.

de 17okt is volgens Ptracker app dan mijn eerste menstruatiedag van de nieuwe cyclus. Zit nu op een gem. cyclus van 30 dagen. En als t goed is wordt ik morgen ongesteld.

Gister nog op een feestje geweest en nog lekker van wat wijntjes genoten.
@ jayla ooh wat jammer! Dan maar hopen dat je snel ongesteld wordt!

@ kroes spannend een officieel begin:)

@dreamzz inderdaad dan ben je zwanger en heb je dan de onzekerheid! De meeste zwangerschappen verlopen goed en kwaaltjes zeggen niet alles!
even vlug vandaag.. morgen meer hihi

bij de gyn was alles goed. het kindje was 15 cm en heb een leuke foto meegekregen dat maakt het weer even goed. 16 weken nu ik verplaats op zaterdag.. 4 oktober moet ik naar de verloskundige,( we doen om en om ) 15 okober de 20 weken echo. mijn man had een zusje met een waterhoofd en open ruggetje dus wel spannend...

inmiddels wel wat rustiger thuis.. voor zover het er nu uitziet vult bedrijf de ww aan zodat we in elk geval een jaar lang nog volledig inkomen heeft.. gelukkig is manlief handig en zullen we de overstap gaan maken naar een eigen bv ook nog ff

manlief heeft wel toegezegt dat rustig aan op te bouwen.. voordat hij daaraan begint word er eerst in en om huis verbouwd en al het achterstallig onderhoud en klusjes gedaan

ontslag stiekem toch nog ergens goed voor....

posititief denken he helpt wel....

kus voor jullie
Hè meiden even een opdate van mij . Maar eerst gefeliciteerd Dreamzz!!!

Ik heb het super super dure vandaar dat ik zo lang heb gewacht .

Ik ben voorge week begonnen met mijn nieuwe opleiding . Mijn vriend en ik hebben besloten dat we deze maand nog niet zwanger willen worden ( ik wil best zwanger naar school , maar bevallen in schooltijd vind ik niet zon handig idee .

Veder:

Heb maandag mijn paard na 13 jaar naar de nieuwe eigenaar gebracht . Wo was ik jarig .

Donderdag heb ik bij een heel leuk huurhuis gekeken . Alleen gaf de eigenaar mij aan dat de Buuren hell beuren waren . Dus heb ik net het huis toch maar afgeblazen ( ik wil niet ik het programma beuren ruzie zitten ;)

Zo dit was even snel mij : dat ik er nog ben , vanavond reageer op op jullie.

Dikken kus xx
@BN, wat een heftige periode voor je, alle ellende komt tegelijk. Een dikke knuffel voor jou . Zorg goed voor jezelf! Ik hoop dat er snel betere tijden aan komen.

@Jayla, goed te horen dat jullie een goede vakantie hebben gehad! En wat spannend zijn deze dagen gelijk al weer. Ik hoop voo je dat het toch raak is. En anders is het misschien goed te weten dat alles weer normaal functioneert.

@Sproet, ook heel fijn dat jouw lichaam weer helemaal op orde is. Lijkt mij een prettig gevoel. Succes maar weer!

@Oempaloempa, goed gebruik kunnen maken van je vruchtbare dagen??

@Dreamzzz, ik hoop dat ik je wat gerust kan stellen. Ik had de eerste 6 weken ook helemaal GEEN kwaaltjes. Geen gevoelige borsten en geen misselijkheid, gewoon niks. Deze kwaaltjes zijn pas na week 6 gekomen. En dan nog worden heel veel vrouwen gewoonweg niet misselijk! Deze weken blijven altijd een onzekere periode, maar probeer jezelf ook niet gek te maken.

Leuk dat jullie ouders het weten!

@Loisje, fijn om te horen dat jullie er nu wat positiever instaan en dat jullie kansen aangrijpen. Veel succes deze periode. De baby komt dan tenminste in een huis dat af is om maar even positief te blijven! En wat mooi dat alles goed is met de kleine!

@Kroes, geniet nog even van je wijntje nu het nog kan!

@Schorpioen, wat sneu voor je vriendin.

Gek he, dat het nu allemaal steeds officieler wordt! Geniet van alle grote gebeurtenissen.

@zwangerschapsgym/yoga, ik ga sinds 2 weken naar zwangerschapsgym, vooral om gewoon zo fit mogelijk te blijven. Erg fijn en gezellig! Daarnaast ga ik met mijn vriend zwangerschapshaptonomie doen. Dit klinkt misschien wat zweverig maar is vooral bedoeld om beter te kunnen ontspannen tijdens de zwangerschap en de bevalling en is heel partnergericht; opbouwen van een band tussen vader en kind door bijvoorbeeld het kind in de buik al te kunnen masseren en hoe hij mij tijdens de bevalling kan ondersteunen door bijvoorbeeld rugmassage. Hier gaan we binnenkort mee starten.

@hier, nieuwe onzekerheden breken aan. Vorige week heb ik een hele middag echt last/pijn gehad aan mijn buik. Geen prettig idee. De docent van de zwangerschapsgym zei dat ik waarschijnlijk te druk ben geweest. Merk nu vaker dat ik mijn buik voel na lichamelijke inspannng, dus ik probeer maar wat rustiger aan te doen.

Verder leuk druk met allerlei dingetjes regelen; voor de babykamer en binnenkort trouwen!
Vraag: Welke multivitaminetablet slikken jullie nu??? Slik nu foliumzuur met mijn normale multivitamine. Maar wil graag overstappen op één voor zwangeren.

Ben ook begonnen in het lezen van het boek "zwanger worden" van Mariël Croon. Staan veel nieuwe dingen voor mij in. En vind het net even wat prettiger lezen dan allemaal internet sites.
Hoi meiden!

@sproetje: ik vind het niet zo lastig om haar op te vangen. Ik weet namelijk dat ik echt de enige ben die het weet van de miskraam, dus probeer er voor te zorgen dat ze ook iemand heeft om mee te praten. Ik vind het nu wel lastig om met haar over míjn zwangerschap te praten, die vooralsnog gewoon goed gaat.

@oempa-loempa: flink aan het genieten van je vruchtbare dagen?

@Jayla: Ben je inmiddels ongesteld geworden?

@loisje: Fijn dat alles goed is met de kleine! En ik vind dat jullie alles heel positief oppakken nu. Zoals barbarientje ook zegt: kansen pakken! Goed hoor!

@smikkie: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat voor opleiding ga je doen?

@barbarientje: leuk leuk, trouwen! Wanneer is het zover? Enneh, doe rustig aan, klinkt best logisch, dat je last van je buik hebt na een drukke dag.

@hier: vandaag weer begonnen met werken. Ik ben alweer helemaal gewend, dat gaat zo snel, hihi.

Verder gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje. Geen echt nieuws.
@ Jayla: heb je al nieuws?

@ Dreamzzz: knuffel voor jou! kan me voorstellen dat je onzeker bent. Helaas kun je niet veel doen dan afwachten, heb je de verloskundige al gebeld?

@ Loisje: wat fijn dat alles goed was bij de gyn en dat het wat rustiger is geworden bij jullie. Natuurlijk helpt positief denken!

@ Barba: dat klinkt wel interessant, zwangerschaps haptonomie. Ben benieuwd naar je ervaringen. Wanneer kun/ga je daarmee beginnen? En wat leuk trouwen!! Een leuk vooruitzicht dus!!Wanneer is de grote dag? Wel goed naar je lichaam luisteren he!

@ Kroes: ik heb de multivitamine 'Zwanger worden'van Etos gehad. Die moet je 2 x per dag innemen. Ik ben ermee gestopt omdat ik het telkens vergat en neem nu kleine foliumzuur tabletjes. Dat boek lijkt mij ook wel interessant. Eens kijken of ze die bij de bieb hebben.

@ Schorpioen: fijn voor jouw vriendin dat jij er zo voor haar bent. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om over je eigen zwangerschap te praten.

Hier nog geen eisprong gespot met de ovulatietesten dus we gaan nog vrolijk even door.
Even een snelle reactie: ik ben gisteravond ongesteld geworden! Stiekem toch wel een beetje jammer, maar aan de andere kant heel erg blij dat mijn lichaam en cyclus weer op gang zijn. Nieuwe ronde, nieuwe kansen nieuwe NOD 15 oktober
Dag eerder ongesteld geworden dan dat ik dacht. (afgelopen zondag)

Vanaf 8 okt slik ik 1 maand foliumzuur.

Heb dan net de week ervoor mijn ei volgens de app. (1 okt)

Theoretisch gezien is dan 15 okt (ook) mijn NOD

Qua vitamine: Heb vitaal zwanger gekocht bij de KV.

Was ook in de aanbieding 2+1 (dus heb nu 270 tabletten!)

= precies voor 9 maand, haha.

Wiesewies: Wanneer je het schema weer aanpast mag je mij er ook wel in zetten.
Hoi meiden,

Het is vrij rustig hier. Hoe is het met jullie allemaal?

@kroes: gezellig dat je meedoet. Ik duim voor je, hopelijk hebben we op of na 15 oktober weer goed nieuws! Succes!

@Jayla: jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Maaaarrrr, alles werkt weer! Dus toch ook een beetje goed nieuws. Ook voor jou ga ik weer duimen. Hee, ik zie dezelfde NOD als Kroes!

@oempa-loempa: nog geen ovulatie? Hopelijk komt 'ie snel!

@hier: Gisteren heb ik een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo: 1 november. Op 11 oktober heb ik weer een controle bij de verloskundige.
@ Jayla, wat fijn dat je er weer bent!! En ook dat je vakantie zo leuk was natuurlijk. Wel dubbel dat je nu ongesteld bent geworden. Jammer omdat je nog niet zwanger werkt, maar het is denk ik ook wel prettig om te weten dat alles zo snel weer werkt!

@ Ka_bo, ik kan me voorstellen dat je bereid bent om ‘alles’ te proberen. Ik hoop echt dat het werkt!

@ Schorpioen, wat verdrietig van je vriendin… Hoe ver was ze? Ik begin me langzaam een beetje te oriënteren op de babykamer. We hebben al wel een commode uitgezocht (de welbekende Hemnes van Ikea, is officieel geen commode maar wordt wel vaak zo gebruikt), weten alleen nog niet welke maat. We zetten verder een (familie-)wiegje op onze slaapkamer en een ledikantje op de babykamer, en ik wil er een schommel- of leunstoel in. Qua kleuren heb ik nog geen idee, we willen er wel kleur in maar het wel zo rustig mogelijk houden.

@ Sproetje, jeee! Wat leuk dat jullie weer begonnen zijn! Veel succes!!

@ Oempa, succes met de vruchtbare dagen

@ Dreamzzz, leuk dat je ouders en schoonouders enthousiast waren! Onzekerheid is (helaas) herkenbaar. Heb dus ook geen tips, behalve wegblijven bij alle zwangerschapsboeken, -tijdschriften en –fora Daar lees je zoveel verhalen dat het misgaat, dat was (en is soms nog steeds) voor mij echt funest.

@ Loisje, fijn dat alles goed is!

@ Smikkie, heftige week voor jou! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie maand, september

@ Barba, zwangerschapshaptonomie klinkt inderdaad zweverig maar daar is niks mis mee hoor! Leuk juist dat jullie zoiets samen kunnen doen. Mijn vriend houdt veel van me maar ik zou hem met geen 10 paarden daar mee naartoe krijgen. Wel vervelend dat je zo’n last had van je buik. Niet teruggekomen hoop ik? Kan me ook voorstellen dat een bruiloft regelen best veel stress met zich meebrengt!

@ Kroes, leuk dat jullie gaan beginnen! Ik zet je in de tabel. Hoe oud ben je?

@ Koehandel, morgen je echo! Spannend, of niet? Je wil wel weten wat het wordt toch?

Hier geen nieuws! Voel me goed, alleen wel heel moe. Dat wordt ook niet minder. Ik droom ook heel actief ’s nachts (mijn vriend heeft het al zo’n 7x uitgemaakt, we zijn getrouwd, mijn oma is overleden, we verhuisden naar de VS etc etc) en moet ook vaak naar de wc. Overigens ben ik er inmiddels van overtuigd dat ons kind een jongen is, mijn vriend dat het een meisje is. Ik ben benieuwd wie er volgende week donderdag gelijk gaat krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven