Proberen vanaf mei 2012!
zaterdag 14 april 2012 om 14:55
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!
Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
zaterdag 22 september 2012 om 07:26
Even een inbraak plegen mbt de kinderopvang:
Als je voor een gastouder wilt gaan let alsjeblieft goed op! Wij hebben er eentje gehad, geen problemen verder mee maar wel met het GO bureau. Wij zijn er compleet ingestonken: bureaukosten van ¤160 per maand! (Per kind wel te verstaan), na de proefberekening en kennismaking bleek GO 100 euro netto duurder dan berekend (door hoger uurtarief dan ze standaard mee rekenen). Gevolg: we hebben bijna een jaar teveel betaald. Feemini gaat nu naar een kdv en dat is 90 euro netto goedkoper per maand.
Moraal van het verhaal: GO is niet altijd goedkoper, kijk goed naar de bureaukosten(en wat ze er allemaal voor doen)
Als je voor een gastouder wilt gaan let alsjeblieft goed op! Wij hebben er eentje gehad, geen problemen verder mee maar wel met het GO bureau. Wij zijn er compleet ingestonken: bureaukosten van ¤160 per maand! (Per kind wel te verstaan), na de proefberekening en kennismaking bleek GO 100 euro netto duurder dan berekend (door hoger uurtarief dan ze standaard mee rekenen). Gevolg: we hebben bijna een jaar teveel betaald. Feemini gaat nu naar een kdv en dat is 90 euro netto goedkoper per maand.
Moraal van het verhaal: GO is niet altijd goedkoper, kijk goed naar de bureaukosten(en wat ze er allemaal voor doen)
zaterdag 22 september 2012 om 09:34
@jayla he bah wat naar lijkt me dat!gelukkig heb je zo'n lieve vriend!toch nog een knuffel voor jou! Ik hoop met je mee voor goed nieuws binnenkort!
@kroes maar goed dat je niet naar haren bent geweest!;) wat een vreselijk asociale bende daar!
@ik heb alleen op de avond van de positieve test sex gehad en daarvoor maandag. Hopelijk is het voldoende!
we shall see!
@kroes maar goed dat je niet naar haren bent geweest!;) wat een vreselijk asociale bende daar!
@ik heb alleen op de avond van de positieve test sex gehad en daarvoor maandag. Hopelijk is het voldoende!
we shall see!
zaterdag 22 september 2012 om 10:11
Hoi allemaal,
Even een berichtje van mij. Ik lees wel elke dag mee, maar
hier gaat het momenteel niet goed. Ik denk dat ik de laatste weken teveel ben doorgegaan en mijn gevoelens heb weggestopt. Nu ik weer aan het werk ben na mijn vakantie krijg ik echt een klap. Dat dit zo'n impact op me zou hebben had ik nooit kunnen voorspellen. Dit doet echt pijn.
Ik denk er steeds aan dat ik mijn kindje nooit leer kennen. Dat ik niet weet of het een jongetje of een meisje was en dat ik nooit zou weten hoe het eruit gezien zou hebben. Zou het op mij geleken hebben of op mijn vriend?
Ik vind het ook heel vervelend dat niemand (vriendinnen die het wel hebben meegemaakt gelukkig wel) nog vraagt hoe het met me is. Mensen gaan er blijkbaar vanuit dat nu het weg is, het voor mij ook wel voorbij zal zijn.
Ik moet hier doorheen en er zal vast iets gebeuren in mijn leven waardoor de pijn minder wordt, maar op dit moment ben ik gewoon nog even heel erg verdrietig.
Samen met vriend besloten nog niet actief op zoek
te gaan naar mijn eisprong, maar dat we ook geen anticonceptie gaan gebruiken.
Ik voelde me vandeweek lichamelijk niet goed, ik kreeg weer alle
herinneringen van de miskraam. Ik merkte toen dat ik nog toe ben aan rust. Ik zie het nog niet zitten om weer in een molen terecht te komen.
Ik vind dat een kindje het verdient dat ik er emotioneel 100% voor
ga en dat kan ik op dit moment nog niet.
Sorry voor mij emopost, maar dan weten jullie even waarom ik wat minder actief ben op het forum.
Even een berichtje van mij. Ik lees wel elke dag mee, maar
hier gaat het momenteel niet goed. Ik denk dat ik de laatste weken teveel ben doorgegaan en mijn gevoelens heb weggestopt. Nu ik weer aan het werk ben na mijn vakantie krijg ik echt een klap. Dat dit zo'n impact op me zou hebben had ik nooit kunnen voorspellen. Dit doet echt pijn.
Ik denk er steeds aan dat ik mijn kindje nooit leer kennen. Dat ik niet weet of het een jongetje of een meisje was en dat ik nooit zou weten hoe het eruit gezien zou hebben. Zou het op mij geleken hebben of op mijn vriend?
Ik vind het ook heel vervelend dat niemand (vriendinnen die het wel hebben meegemaakt gelukkig wel) nog vraagt hoe het met me is. Mensen gaan er blijkbaar vanuit dat nu het weg is, het voor mij ook wel voorbij zal zijn.
Ik moet hier doorheen en er zal vast iets gebeuren in mijn leven waardoor de pijn minder wordt, maar op dit moment ben ik gewoon nog even heel erg verdrietig.
Samen met vriend besloten nog niet actief op zoek
te gaan naar mijn eisprong, maar dat we ook geen anticonceptie gaan gebruiken.
Ik voelde me vandeweek lichamelijk niet goed, ik kreeg weer alle
herinneringen van de miskraam. Ik merkte toen dat ik nog toe ben aan rust. Ik zie het nog niet zitten om weer in een molen terecht te komen.
Ik vind dat een kindje het verdient dat ik er emotioneel 100% voor
ga en dat kan ik op dit moment nog niet.
Sorry voor mij emopost, maar dan weten jullie even waarom ik wat minder actief ben op het forum.
zaterdag 22 september 2012 om 14:09
Sproet: Kan me voorstellen dat je met al die vragen in je hoofd rondloopt.
Maar de andere mensen in je omgeving weten niet wat het is. Wat voor impact het op sommige kan hebben. En staat er daarom niet zo lang meer bij stil. (denk ik)
Fijn dat jullie op een lijn zitten en het er samen goed over kan hebben.
Een dikke knuffel en sterkte!!! Meer weet ik even niet wat ik tegen je kan zeggen.
Maar de andere mensen in je omgeving weten niet wat het is. Wat voor impact het op sommige kan hebben. En staat er daarom niet zo lang meer bij stil. (denk ik)
Fijn dat jullie op een lijn zitten en het er samen goed over kan hebben.
Een dikke knuffel en sterkte!!! Meer weet ik even niet wat ik tegen je kan zeggen.
zaterdag 22 september 2012 om 18:07
Ach lieve Sproet, als ik je bericht lees kan ik je verdriet en al de vragen die je hebt zo goed voorstellen. Een miskraam is een heftig iets en ik denk dat je, als je dat nooit hebt meegemaakt, je niet realiseert wat dat voor een impact heeft.
Ik kan niet anders dan je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kindje. Dat voelt als een dooddoener maar het is wel gemeend.
Wellicht helpt het om dit topic voorlopig even te mijden zodat je niet steeds die confrontatie hebt. Volgens mij schrijf je ook mee op het topic 'verder na een miskraam', kun je daar wellicht wat herkenning en steun vinden?
Een dikke knuffel voor jou
Ik kan niet anders dan je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kindje. Dat voelt als een dooddoener maar het is wel gemeend.
Wellicht helpt het om dit topic voorlopig even te mijden zodat je niet steeds die confrontatie hebt. Volgens mij schrijf je ook mee op het topic 'verder na een miskraam', kun je daar wellicht wat herkenning en steun vinden?
Een dikke knuffel voor jou
zaterdag 22 september 2012 om 20:10
Lieve Sproet, wat een mooie maar verdrietige post... Mooi klinkt misschien een beetje raar maar ik vind het wel heel mooi hoe je het verwoordt en ik denk dat dat op langere termijn ook heel goed is voor de verwerking, al voelt het nu waarschijnlijk niet zo...
Weet je dat je hier altijd terecht kunt met je verhalen!
Liefs Suzy
Weet je dat je hier altijd terecht kunt met je verhalen!
Liefs Suzy
zaterdag 22 september 2012 om 20:20
sproet een mega knuffel voor jou, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik sluit me eigenlijk geheel bij barbabientje aan. Pff wat gaat er een verdriet uit van je bericht en ik vind het echt heel naar voor je. Ik hoop dat je toch bij iemand steun kan vinden. Bij je vriend, hier op het forum of toch bij vriendinnen en familie. Het is inderdaad niet leuk wanneer je omgeving er niet meer naar vraagt. Misschien is dit bespreekbaar met je omgeving? En kun je daarbij aangeven dat je de steun nu juist heel goed kunt gebruiken?
Meid van mij ook een dikke knuffel! ik hoop dat je de rust en een weg kunt vinden om er mee om te gaan. Neem er inderdaad goed de tijd voor.
Meid van mij ook een dikke knuffel! ik hoop dat je de rust en een weg kunt vinden om er mee om te gaan. Neem er inderdaad goed de tijd voor.
zondag 23 september 2012 om 18:20
@ lieve sproet ,
Neem tijd om het te verwerken , bij mij is het ondertussen bijna vier jaar geleden . Maar toch bedenk ik me vaak hoe oud het kindje zou zijn geweest en hoe mijn leven er dan nu zou hebben uitgezien . Je draagt het gewoon met je mee en je moet een manier vinden hoe !
Doe rustig aan wees lief voor jezelf en geef jezelf ook de tijd ( je mag verdriettig / doos zijn !!!!!!
Sterkte xxx
Neem tijd om het te verwerken , bij mij is het ondertussen bijna vier jaar geleden . Maar toch bedenk ik me vaak hoe oud het kindje zou zijn geweest en hoe mijn leven er dan nu zou hebben uitgezien . Je draagt het gewoon met je mee en je moet een manier vinden hoe !
Doe rustig aan wees lief voor jezelf en geef jezelf ook de tijd ( je mag verdriettig / doos zijn !!!!!!
Sterkte xxx
maandag 24 september 2012 om 20:36
@ Sproetje: Meisje toch, wat een verdriet en emoties. Heel erg begrijpelijk, het is allemaal nog maar zo kort geleden, en het is zo'n heftige en emotionele tijd voor je geweest. Het is toch een mooie droom en toekomstbeeld die je ongewild is afgenomen en waar je afscheid van hebt moeten nemen, het kan best nog weleens een poosje duren voordat je dit allemaal een plekje kunt geven. Ik hoop dat je veel steun vindt bij je vriend en je vriendin(nen) die deze ervaring helaas ook hebben gehad, zodat je er over kunt praten en af en toe een stevige knuffel krijgt. In elk geval wil ik je ook een virtuele dikke knuffel geven
Ik zag op een ander topic dit gedichtje en die wilde ik graag voor je posten als hart onder de riem:
Je kunt niet praten
Met iemand die er niet meer is.
Je kunt niet lachen
Je kunt niet huilen
Maar je kunt wel houden
Van iemand die er niet meer is.
Voor altijd in jullie hart
Ik zag op een ander topic dit gedichtje en die wilde ik graag voor je posten als hart onder de riem:
Je kunt niet praten
Je kunt niet lachen
Je kunt niet huilen
Maar je kunt wel houden
Van iemand die er niet meer is.
Voor altijd in jullie hart
maandag 24 september 2012 om 20:36
@ Barba: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, gefeliciteerd ermee! En wat leuk een meisje voor jou! Al was een jongen natuurlijk net zo leuk geweest Had je zelf een voorgevoel?
@ Wiesewies: Jij ook veel succes de echo van donderdag! Hoe is je gevoel? Ben je erg zenuwachtig?
@ Smikkie: Hoe staat het er nu bij jou voor? Waar sta je in je cyclus? Ik zie in de tabel je NOD op 22 sept staan, maar dat klopt denk ik niet of wel?
@ Wiesewies: Jij ook veel succes de echo van donderdag! Hoe is je gevoel? Ben je erg zenuwachtig?
@ Smikkie: Hoe staat het er nu bij jou voor? Waar sta je in je cyclus? Ik zie in de tabel je NOD op 22 sept staan, maar dat klopt denk ik niet of wel?
maandag 24 september 2012 om 20:49
@ Hier: Ik wil héél graag opnieuw zwanger worden, misschien nóg wel meer dan ik de eerste keer had. Nu ik zelf zwanger ben geweest heb ik soms wel een beetje een jaloers gevoel t.o.v. zwangeren in mijn omgeving, zo van 'waarom zij wel en ik niet'. En dan schaam ik me eigenlijk ook wel voor mezelf omdat ik het eigenlijk dan ook zo kinderachtig van mezelf vind & iedereenvan harte een mooie en goede zwangerschap gun!
Ik ben me nu heel erg aan het richten op een nieuwe zwangerschap en haal veel positieve energie uit dit mooie toekomstbeeld (al zal het in werkelijkheid heus niet altijd rozegeur en manenschijn zijn )
Maar soms ben ik ook wel bang dat ik hierdoor te snel over mijn verdriet van de miskraam heen gestapt ben & dan vraag ik me af of ik het nou wel echt verwerkt hebt en een plekje gegeven.
En af en toe ben ik ook wel bang om straks extreem angstig te zijn als ik wel weer zwanger ben, hoe reageer ik er dan op en hoe moeilijk zullen de weken tot aan de eerste echo dan zijn. Maargoed, dat is iets van latere zorg, eerst maar eens zwanger zien te worden.
Ik kom er nu weer achter dat de weken tot aan je eisprong erg saai zijn
Ik ben me nu heel erg aan het richten op een nieuwe zwangerschap en haal veel positieve energie uit dit mooie toekomstbeeld (al zal het in werkelijkheid heus niet altijd rozegeur en manenschijn zijn )
Maar soms ben ik ook wel bang dat ik hierdoor te snel over mijn verdriet van de miskraam heen gestapt ben & dan vraag ik me af of ik het nou wel echt verwerkt hebt en een plekje gegeven.
En af en toe ben ik ook wel bang om straks extreem angstig te zijn als ik wel weer zwanger ben, hoe reageer ik er dan op en hoe moeilijk zullen de weken tot aan de eerste echo dan zijn. Maargoed, dat is iets van latere zorg, eerst maar eens zwanger zien te worden.
Ik kom er nu weer achter dat de weken tot aan je eisprong erg saai zijn
maandag 24 september 2012 om 22:18
Barba: Wat mooi dat alles goed is! Gefeliciteerd! En leuk een meisje! (jongen was ook leuk hoor!) Maar dat jullie het nu weten lijkt me ook bijzonder. Denk dat je dan al weer meer aan je kindje hecht als dat het nog "geslachtloos" is.
Kan je nu lekker los met aankopen doen!
Jayla: Een mooi gedichtje!
En snap jou onzekerheid ook wel weer... mag ik wel weer zo snel denken aan een volgende zwangerschap/ kindje. Maar je moet ZELF doen waar je je goed bij voelt!
Ik loop gelijk met jou cyclus. Had vandaag een mooie slijmdraad tijdens toilet bezoek. (dag 9)
Kan je nu lekker los met aankopen doen!
Jayla: Een mooi gedichtje!
En snap jou onzekerheid ook wel weer... mag ik wel weer zo snel denken aan een volgende zwangerschap/ kindje. Maar je moet ZELF doen waar je je goed bij voelt!
Ik loop gelijk met jou cyclus. Had vandaag een mooie slijmdraad tijdens toilet bezoek. (dag 9)
dinsdag 25 september 2012 om 08:17
@barba: gefeliciteerd met de goede echo! En wat leuk, een meisje! Nu kan het grote genieten echt gaan beginnen!
@Jayla: mooi gedichtje! Ik snap je onzekerheid ook. Maar je voelt wat je voelt, daar is niks aan te veranderen. En iedereen gaat anders om met verdriet en tegenslagen, dus de één is eerder toe aan een volgende stap dan een ander. Het is in ieder geval JOUW (jullie) keuze en dat is toch gewoon goed?
@smikkie: ja ik vraag me nu eigenlijk ook af hoe het zit met je NOD. Als het de 22e was, hoe is het nu dan? Ongesteld? Zonee, al getest?
@suzy: leuk jou weer even hier te zien, is volgens mij al ff geleden, of niet? Hoe is het met jou?
@hier: ik merk sinds deze week dat mijn buik wat aan het groeien is. Ik heb altijd al een buikje gehad (ik ben niet de slankste), dus je ziet nu eigenlijk nog niks aan de vorm van mijn buik. Maar ik voel wel dat het 'harder' wordt. Vooral als ik op mijn rug in bed lig. En mijn broeken beginnen bij de taille (bij de sluiting bedoel ik dus) ook wat krap te zitten. Niet meer zo fijn, vooral 's avonds. Terwijl ze aan mijn billen en benen eigenlijk te los zitten (afgevallen de afgelopen weken).
Deze week toch maar eens positiebroeken gaan passen. Ik hoor van iedereen die al zwanger is geweest dat ze wilden dat ze die broeken eerder hadden aangetrokken, zó fijn zitten ze. Dus ik denk dat het nu een goed moment is. Toch wel een stap, hihi.
@Jayla: mooi gedichtje! Ik snap je onzekerheid ook. Maar je voelt wat je voelt, daar is niks aan te veranderen. En iedereen gaat anders om met verdriet en tegenslagen, dus de één is eerder toe aan een volgende stap dan een ander. Het is in ieder geval JOUW (jullie) keuze en dat is toch gewoon goed?
@smikkie: ja ik vraag me nu eigenlijk ook af hoe het zit met je NOD. Als het de 22e was, hoe is het nu dan? Ongesteld? Zonee, al getest?
@suzy: leuk jou weer even hier te zien, is volgens mij al ff geleden, of niet? Hoe is het met jou?
@hier: ik merk sinds deze week dat mijn buik wat aan het groeien is. Ik heb altijd al een buikje gehad (ik ben niet de slankste), dus je ziet nu eigenlijk nog niks aan de vorm van mijn buik. Maar ik voel wel dat het 'harder' wordt. Vooral als ik op mijn rug in bed lig. En mijn broeken beginnen bij de taille (bij de sluiting bedoel ik dus) ook wat krap te zitten. Niet meer zo fijn, vooral 's avonds. Terwijl ze aan mijn billen en benen eigenlijk te los zitten (afgevallen de afgelopen weken).
Deze week toch maar eens positiebroeken gaan passen. Ik hoor van iedereen die al zwanger is geweest dat ze wilden dat ze die broeken eerder hadden aangetrokken, zó fijn zitten ze. Dus ik denk dat het nu een goed moment is. Toch wel een stap, hihi.
dinsdag 25 september 2012 om 09:37
@sproetje, heel veel sterkte! Neem je tijd, het is ook nogal wat natuurlijk.
@barbabientje, gefeliciteerd met je goede echo! Ontzettend fijn dat alles goed is. En een dochter, jij ook al
Roze rompers inslaan!!
@wiesewies, succes met wachten... Ik weet hoe vervelend dat is.
@schorpioen, vooral gaan shoppen hoor! Ik kocht positiekleding rond 13 weken en hoewel het toen nog niet echt nodig was, ben ik er nu erg blij mee! Je buik heeft gewoon ruimte nodig
@barbabientje, gefeliciteerd met je goede echo! Ontzettend fijn dat alles goed is. En een dochter, jij ook al

@wiesewies, succes met wachten... Ik weet hoe vervelend dat is.
@schorpioen, vooral gaan shoppen hoor! Ik kocht positiekleding rond 13 weken en hoewel het toen nog niet echt nodig was, ben ik er nu erg blij mee! Je buik heeft gewoon ruimte nodig

dinsdag 25 september 2012 om 10:26
@ koehandel, groenk en barba: is het 'anders', nu je weet of er of een jongen of een meisje in je buik rondzwemt?
Ik heb héél veel zin in donderdag, en - niks voor mij - ik ben helemaal niet zenuwachtig of aan het doemdenken. Ben er eigenlijk vrij nuchter onder: ik kan aan het wel of niet gezond zijn nu toch niks meer veranderen.
Gisteravond was zo gaaf: ik lag in bed en voelde 'm schoppen. Ik deed mijn dekbed omhoog en zag mijn buik helemaal op en neer gaan. Gelukkig kon ik nog net mijn vriend waarschuwen die de laatste 'bobbel' nog meekreeg. Was echt even een euforie-momentje!
@ schorpioen, ik hoor ook bij die mensen die zeggen 'had ik maar eerder positiebroeken aangeschaft!' Het zit heerlijk, dus zou er zeker voor gaan.
@ jayla, die onzekerheid lijkt me heel logisch. Het is ook heel dubbel natuurlijk: aan de ene kant wil je heel graag snel zwanger worden, aan de andere kant is het misschoen nog wel spannender dan de vorige keer. Ik hoop voor je dat het heel snel raak is, ik gun het je ontzettend!
Ik heb héél veel zin in donderdag, en - niks voor mij - ik ben helemaal niet zenuwachtig of aan het doemdenken. Ben er eigenlijk vrij nuchter onder: ik kan aan het wel of niet gezond zijn nu toch niks meer veranderen.
Gisteravond was zo gaaf: ik lag in bed en voelde 'm schoppen. Ik deed mijn dekbed omhoog en zag mijn buik helemaal op en neer gaan. Gelukkig kon ik nog net mijn vriend waarschuwen die de laatste 'bobbel' nog meekreeg. Was echt even een euforie-momentje!
@ schorpioen, ik hoor ook bij die mensen die zeggen 'had ik maar eerder positiebroeken aangeschaft!' Het zit heerlijk, dus zou er zeker voor gaan.
@ jayla, die onzekerheid lijkt me heel logisch. Het is ook heel dubbel natuurlijk: aan de ene kant wil je heel graag snel zwanger worden, aan de andere kant is het misschoen nog wel spannender dan de vorige keer. Ik hoop voor je dat het heel snel raak is, ik gun het je ontzettend!