SYTYCD 2012
zondag 23 september 2012 om 20:22
zondag 23 september 2012 om 20:22
zondag 23 september 2012 om 20:23
zondag 23 september 2012 om 20:24
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:22:
[...]
Ik ben extra snel uit Sum-city teruggereden van een feestje dat ik daar had. Nu maar hopen dat ik geen brief van het CJIB binnenkrijg binnenkort
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintje
[...]
Ik ben extra snel uit Sum-city teruggereden van een feestje dat ik daar had. Nu maar hopen dat ik geen brief van het CJIB binnenkrijg binnenkort
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 23 september 2012 om 20:26
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:24:
[...]
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeAls je nou ook even een baan regelt, kom ik meteen hoor
[...]
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeAls je nou ook even een baan regelt, kom ik meteen hoor
zondag 23 september 2012 om 20:27
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:24:
[...]
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeKost zo'n apppartementje dan? Enne, niet onbelangrijk..... hoeveel kamers? Larf moet uiteraard wel een eigen kamertje krijgen.
[...]
Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!
IK zeg, kom gezellig hier wonen.
Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen
Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeKost zo'n apppartementje dan? Enne, niet onbelangrijk..... hoeveel kamers? Larf moet uiteraard wel een eigen kamertje krijgen.
zondag 23 september 2012 om 20:27
zondag 23 september 2012 om 20:28
zondag 23 september 2012 om 20:28