Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:19:

IK KEN RIKKIE!!!



Uit de kroeg!neeeee
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:twilight123 schreef op 23 september 2012 @ 20:21:

[...]





GAAAAAAF! Dat wil ik nou ook wel eens. Dat ik gewoon iemand ken die meedoet.dat wil je niet altijd hoor, ik kende een volksdansende mevrouw bij HGT, die had ik liever niet willen kennen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:17:

[...]





Ieuw nee, laat em dat lekker bij Sum ofzo doen.Gekkie
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:20:

Ik zat al een half uur vantevoren klaar Es Ik ben extra snel uit Sum-city teruggereden van een feestje dat ik daar had. Nu maar hopen dat ik geen brief van het CJIB binnenkrijg binnenkort
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister naar Beat The Best gekeken voor Timor.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:20:

[...]





Ja! Maar nu is het al opgelost heur.
Alle reacties Link kopieren
quote:twilight123 schreef op 23 september 2012 @ 20:21:

[...]





GAAAAAAF! Dat wil ik nou ook wel eens. Dat ik gewoon iemand ken die meedoet.

Nou tis ook weer niet zo dat we wekelijks bij elkaar op de koffie komen hoor

We komen in dezelfde kroeg...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 23 september 2012 @ 20:22:

[...]





dat wil je niet altijd hoor, ik kende een volksdansende mevrouw bij HGT, die had ik liever niet willen kennenO ja, die
Alle reacties Link kopieren
Hessel, ga rechtop staan!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, zonder t-shirt.
Alle reacties Link kopieren
hallow hapje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:23:

[...]





[afbeelding]Gullukkug heb ik dit forum nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:23:

[...]



Nou tis ook weer niet zo dat we wekelijks bij elkaar op de koffie komen hoor

We komen in dezelfde kroeg...Maar toch.. Je kan het wel zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:22:

[...]





Ik ben extra snel uit Sum-city teruggereden van een feestje dat ik daar had. Nu maar hopen dat ik geen brief van het CJIB binnenkrijg binnenkort

Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!

IK zeg, kom gezellig hier wonen.

Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen

Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat een smal mannetje is dit.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft me iets te veel wapperarmen!

Its, zeg maar tegen Itsman dat hij dat niet moet doen, das nie sexy nie...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:24:

[...]



Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!

IK zeg, kom gezellig hier wonen.

Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen

Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeAls je nou ook even een baan regelt, kom ik meteen hoor
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit vond ik niets. Het leek er meer op dat hij hoog probeerde te trappen maar dat niet haalde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:25:

Hij heeft me iets te veel wapperarmen!

Its, zeg maar tegen Itsman dat hij dat niet moet doen, das nie sexy nie...Ja, die armen irriteerden mij ook een beetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:24:

[...]



Wat heb jij toch een hoop feestjes in mijn stadje!

IK zeg, kom gezellig hier wonen.

Ik probeer Soleil ook al deze kant op te krijgen

Staan hartstikke leuke appartementjes te koop hier bij mij op het pleintjeKost zo'n apppartementje dan? Enne, niet onbelangrijk..... hoeveel kamers? Larf moet uiteraard wel een eigen kamertje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, weer een uitstekend momentje om te vertellen dat ik vroeger Vincent begeleid heb. Toen 'ie nog een puber-dansertje was



Ik heb m alleen nog niet gezien dit seizoen. Maar ik zeg het lekker toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:25:

Hij heeft me iets te veel wapperarmen!

Its, zeg maar tegen Itsman dat hij dat niet moet doen, das nie sexy nie...ik heb voorzichtig geopperd dat hij daar misschien net te oud voor is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:27:

Ah, weer een uitstekend momentje om te vertellen dat ik vroeger Vincent begeleid heb. Toen 'ie nog een puber-dansertje was



Ik heb m alleen nog niet gezien dit seizoen. Maar ik zeg het lekker toch!

Oooh, je kent Vincent!



Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:27:

Ah, weer een uitstekend momentje om te vertellen dat ik vroeger Vincent begeleid heb. Toen 'ie nog een puber-dansertje was



Ik heb m alleen nog niet gezien dit seizoen. Maar ik zeg het lekker toch!







Dat bedoel ik. Je kan het toch lekker zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven