Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:05:

[...]



Heb ik haar op FB???

Really???









Ik weet dat ik foto's van Es en Frizz daar gezien heb, maar zit nu mijn hoofd te breken wie daar dan bij was.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:06:

[...]





nope..... in je berichtjes....Gezien!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:06:

[...]





Leuk he, een kat? Ja, absoluut!!! Sinds vrijdag bij me, moeilijke start gehad, maar ze wijkt niet meer van m'n zij
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:06:

[...]









Ik weet dat ik foto's van Es en Frizz daar gezien heb, maar zit nu mijn hoofd te breken wie daar dan bij was.Toen had ik nog Matthew aan de haak geslagen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk, katten. Kat van vriend was sinds woensdagavond kwijt en kwam vanochtend aanlopen alsof er niets aan de hand was.
Alle reacties Link kopieren
Oh Sol zit te hengelen naar een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig een kitten.
Mijn kat heeft een identiteitscrisis... Kan uuuuuuuuuuuren achter haar eigen staart aan rennen
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:07:

[...]





Toen had ik nog Matthew aan de haak geslagen!....ja, die vage dude!
Alle reacties Link kopieren
Niels is wel goed. Apart.

En Dan gaat er blij van kijken, ook niet onbelangrijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:06:

[...]



Hoe doe je dat?

Mijn 8 weken katje vindt mijn vingers leuk om aan te vallen als ik type of ze loopt zelf over het toetsenbord



Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend

Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!
Alle reacties Link kopieren
Hij IS leuk!!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:08:

[...]





....ja, die vage dude! Echt een dude inderdaad.
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:08:

Gezellig een kitten.

Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...

Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt

Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komen
Alle reacties Link kopieren
Echt zonde van die apple crumble. Ik heb niet eens de helft van mijn schaaltje leeg.



Of was het misschien niet zo'n goed idee dit als avondeten te nuttigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:10:

[...]



Ja, wilde haar nog niet meenemen ivm leeftijd, maar ze werd daar gepest door de kinderen, zat onder de vlooien...

Heb haar opgepakt en meegenomen... Vrijdag hele nacht bezig geweest om haar vertrouwen te winnen.. Is gelukt

Af en toe nog wel bangig, maar dat gaat helemaal goed komenHoe oud is ze dan? En wat voor kinderen pesten een kitten?
Alle reacties Link kopieren
breng maar langs hoor friz, ik lust nog wel wat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Was een heel goed idee Frizz echt....het is een kwestie van doseren

Een gave die ik ook niet helemaal onder de knie heb nog
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:07:

[...]



Gezien!Ik weet het nog niet
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:10:

Echt zonde van die apple crumble. Ik heb niet eens de helft van mijn schaaltje leeg.



Of was het misschien niet zo'n goed idee dit als avondeten te nuttigen?





Klinkt als een super avondeten hoor!

Gewoon nu de koelkast in en morgen weer even opwarmen in de oven.
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 21:09:

[...]





Tja, dat lopen over het toetsenbord is niet te vermijden. De functies die ze uit mijn laptop weet te halen zijn verbazingwekkend

Maar nu heb ik de laptop op m'n buik en kat op schoot. Het is een beetje proppen, maar blijkbaar moest het echt!

Lig nu languit op de bank, poezebeest op onderbenen, laptop op bovenbenen.

Lukt dus wel zo
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhhhhhhh........valt tie!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:07:

[...]





Toen had ik nog Matthew aan de haak geslagen!Huh?
Alle reacties Link kopieren
whahahahahahahahahahah
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
...

Dude!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven