Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Ooohhhh ja sex!!! Ik kan ook bijna weer!! zou ik nog weten hoe het moet??
Alle reacties Link kopieren
@aanleggen: ook hier een mannetje wat soms maar blijft klooien met aanleggen. Als het te lang duurt naar zijn zin, gaat hij overstrekken. Bij mij werkt om hem heel stevig onder z'n hoofd en heup beet te pakken. En zoals maat zegt, de tiet in z'n gezicht duwen.

Beppe, wat shit dat de test negatief was. Hele dikke knuffel van mij.

@zivaa: krijg soms wel het idee dat ha van alles

verzinnen om meer controles te kunnen doen. Als

jij toch al zeker weet dat je de spiraal wilt?

@maat: tip. Parkeer aan de rand van de stad, Haren of Hoogkerk en ga met de bus de stad in. Is zoveel

makkelijker. En lekker restaurant: http://www.viaromanica.nl/boccaccio/index.php De leukste straat is de Folkingestraat, met sieraden, antiek en marrokaanse winkeltjes.
Vonden jullie boer zoekt vrouw ook zo saai gisteravond? Er gebeurde helemaal niks!
@ann&maat: als het goed is zijn de winkels zondag 7 okt open. Volgende zondag is namelijk nog september!

@beppe:
Mart, nou idd, ik was ook eigenlijk te flabbetgasted om er wat van te zeggen. Heb al eerder zo'n ding gehad, als ik dat nou wil!!? Djiez
😜 maat ik vraag me hetzelfde af....
@ martje, we zitten in Roden, is het vanaf daar ook te doen met de bus? Boer zkt vrouw, niet gezien.

@ anne, waar zullen we afspreken 7 oktober?
Ff snel! Tipje voor onrustige bv baby's tijdens het drinken.. Als uk wakker begint te worden dus beetje rekken beetje kreunen al aanleggen! Dan dinken ze een groot deel van de voeding slapend! Ging hier net echt super met als gevolg, onwijs relaxed en slapend rammeltje!
@maat: roden-groningenn is goed te doen met de bus, maar je kunt beter naar hoogkerk met de auto en dan de citybus pakken. Die rijd vaker en dan hoef je niet over te sytappen maar kun je direct in het centrum eruit. Als het goed is rijd die ook op koopzondag

@rammel: dat is een goeie tip!

@mart: ik moet bzv nog terug kijken...ik kijk tijdens de nachtvoeding vaak uitzending gemist of gtst op mobiel

@ziv: wat een gezeik zeg van je huisarts! Mijne belt morgen om te vertellen wanneer ik de spiraal mag laten zetten. Niks gehoord over urinetest oid...Raar he dat ze overal wat anders doen, vooral als de gyn groen licht geeft!

@toet: hoe is het afgelopen bij de huisarts?
Wat een K-app!

Hier een super lief ventje die me lekker heeft laten poetsen, de was laten doen en ik kon nog douchen ook! Ik merk dat hij steeds meer wil spelen, ik moet hem echt vermaken als hij wakker is. Wel gezellig! Hij lacht ook veel, net als bij jou bub.

Jeetje ziva wat een domme ha.

Anne

Toch een nieuwe kinderwagen? Fijn dat ie zo goed bevalt. Ga je die andere nog op mp zetten?

Maatje

Super foto's!!!

Ik ga nu even met mini aan de wandel.
@ bubb. Thanx. nog een tip waar ik kan parkeren? Verder nog iets waar ik echt geweest moet zijn??
Volgens internet is de koopzondag de laatste zondag van de maand..

Ziev wat n dom mens. Ik heb morgen afspraak voor informatie. Ik zie eigenlijk wel een beetje op tegen het plaatsen en de eventuele bij werkingen.

Ik pak mini altijd op als ze begint te jammeren om eten. Zodra ze gaat huilen ben ik eigenlijk al te laat dan lurkt ze als n malle met als gevolg een onrustig kind wat veel te snel weer komt.

Liz zodra ik de wagen bak van de oude wagen niet meer gebruik gast hij op mp

Maat zeg maar wanneer

Mini spuugt laatste tijd vee meer dan normaal straks maar eens een fles met jbpm.
@maat: bij afslag hoogkerk is een mega parkeerplaats, gratis, staat nooit vol

@anne: we denken erover minimart op de babykamer te laten slapen 's nachts. Hij piept zoveel. Maar hoe hoor je dan de eerste hongersignalen?
Mart ik heb de babyfoon op hoogste standen de deur van onze en baby open. Ik zet ook nog de wekker een halfuur voor de tijd dat ze normaalongeveer komt
Is te proberen met deuren open. Maar wekker zetten lijkt me niet handig, ik wil meer slaap, niet (nog) minder.
Meld meiden moet nog wel bijlezen.

Mart en Anne,zo herkenbaar dat jullie alles willen kunnen horen van die kleine en de wekker,dat had ik bij de eerste ook. Ieder zuchtje,kreuntje en steuntje hoorde ik. Nu knal ik die deur dicht,slaap zelf heerlijk en hoor m toch wel als ie honger heeft. Vind een 2e zoveel relaxter nu.

Yeah maat aftellen nu enne t is net als fietsen hoor dat verleer je ook niet

Zoon weet opeens hoe poopen werkt,2 dagen thermometer en meneer denkt no way dat dat ding er weer in komt
Ja vind t ook waardeloos van ha. Dacht nog morgen gelijk urine brengen en wo nog afspraak plannen maar ze sturen t op voor onderzoek dus dat zal dan nooit op tijd zijn. Idd niet een erg kundige assistent hier helaas :(.

Slapen, ik slaap nu ook door veel meer geluid heen dan bij oudste. Omdat mini nu nog zo vaak drinkt s nachts hou ik haar liever vlakbij. DAn word ik zelf zo weinig mogelijk echt wakker, en slaap ik snel verder.

Zo ff lekker uurtje geslapen nog. Nu zit ik echt rond te kijken van 'waar zal ik s beginnen' met poets/opruimen haha
Oo maar ik ben heel relaxed hoor, puur eigen belang dat voeden voor t krijsen en dus de wekker etc anders slaapt ze niet meer en tuft ze steeds de speen eruit. Ik heb er ook weinig moeite mee, slaap prima en oom als ik na de voeding weer ga liggen ven ik zo weg.
Ziva waarom moet je in godsnaam een soa test?? Je bent net bevallen, waar zou je die soa vandaan moeten halen dan?? Geeez wat een onzin zeg!

Zo de eerste fles met jbpm zit erin. Netjes 20 min zonder steeds terug halen en wachten. Ze is nu wakker maar wel rustig en heeft maar een beetje terug gegeven.
@ann: dan is dat veranderd van die koopzondagen! ik zou dan op internet afgaan want ben ik niet zo up to date van mn woonplaats

@maat: folkingestraat zoals martje zei. Verder zit er op de meubelboulevard een babydump en prenatal. Verder vind ik G niet echt bijzonder maar dat komt denk ik omdat ik er woon. Stadspark is ook leuk om te wandelen en zit een mooi chinees restaurant om uit eten te gaan.

Ik moet zo boodschappen doen en nog koken...heb zo geen zin met dit weer!
Goedemorgen,

We hebben het huis! Straks even bijlezen, nu midden in het ochtendritueel.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Gefeliciteerd!!
Chryssa gefeliciteerd!! Fijn gevoel lijkt me dat jullie nu weten waar je terecht komt.
@ chryssa! Super! Gefeliciteerd!
Maat 6 okt ook koopzondag in G en volgende week de 29ste ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven