Slaapkamer spagtelputzen?

24-09-2012 21:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Wij willen graag onze bovenverdieping opknappen, onze slaapkamer, babykamer in spe,washok en hal

Op dit momen zit er op de wanden struktuurverf/vliesbehang.

Beide niet mooi vinden wij.

Laatst hebben we de benedenverdieping laten spagtelputzen, en dit is erg mooi geworden.

Nu zitten we met het dilemma: boven ook spagtelputzen of toch wat anders?

Ik weet het, zwanger.......moeilijk om keuzes te maken
Als je je hele benedenverdieping hebt laten spachtelputsen en je vind het ook nog mooi, dan ben je idd hormonaal belast
ik zou bij spagtelputz op de kinderkamer wel uitkijken, mijn ouders hadden dat vroeger en heb er behoorlijk vaak mijn armen aan open gehaald. Maar ik geloof dat je verschillende soorten spachtelputz hebt, en niet alles 'scherp' is. En als je er beneden heel tevreden over bent, waarom dan niet?
Om eerlijk te zijn, nee, dat zou ik niet doen. Vindt spachtelputz in de slaapkamer niet zo mooi. Zou eerder mooi behang doen of glad laten stucen. Aan de andere kant als jij spachtelputz heel mooi vind moet je dat lekker doen. Muurbedekking is zo smaakgevoelig. Of wil je binnenkort verhuizen en alvast rekening houden met de smaak van eventuele nieuwe bewoners?
quote:Jorina schreef op 24 september 2012 @ 21:06:

Als je je hele benedenverdieping hebt laten spachtelputsen en je vind het ook nog mooi, dan ben je idd hormonaal belast
O en wat hierboven is gezegd, aan spachtelputz haal je snel je handen open.
Ik ben ook (weer) bezig met bedenken hoe ik de babykamer ga inrichten. Ik vind het jammer dat deze niet glad gestuct is. Je bent veel beperkter. Kunt het niet behangen, geen leuke muurschildering, niks.
Ja tuurijk doen! Behang is echt zo vorige eeuw!

Ben op dit moment ook ergens aan 't klussen en daar zaten nog tig lagen behang over elkaar ook. Die zijn er nu af en de muren worden volgende week gedaan. Vergeet niet je radiatoren er af te halen zodat je overal netjes achter kunt werken.
Glad stucen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat Jorina zegt
spagtelWATTES?????
Ik spreek toch geen Chinees?!
TOen ik de topictitel zag dacht ik trouwens dat het ging het om één-of-ander-iets dat met seks te maken had. Het nieuwe swingen/BDSM ofzo Zo van 'wat vinden jullie nou van spagtelputzen? Heb je het wel eens gedaan, wat was je ervaring? Ik zit erover te denken om ons ingedutte seksleven nieuw leven in te blazen'...
Maar even serieus: kan iemand me nog uitleggen wat het betekent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven