Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

24-09-2012 22:05 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren vond ik ze verschrikkelijk, maar krijg meer de neiging om er deze winter aan toe te geven.. Wat vinden jullie van Uggs?
Ster jammer: het zijn echt hele mooie UGGs. Mooi leer, ook een beetje bomber achtig..komt tot net boven de enkel..ik denk dat ik ze mezelf kadoo geef. Wel een beetje prijzig, bijna 300 dollar..

Niks lomp ofzo. Heeft niks met de suede versie te maken, die ik trouwens vreselijk lelijk vind.
Hoeveel scheelt het trouwens als je in Amerika Uggs koopt? Of blijven ze dan gewoon idioot duur
quote:Ivetje schreef op 24 september 2012 @ 22:46:

sara_aras : die site van uggoutlet is fake. Die uggs met hakken hebben een label eraan en dat doet ugg australia nooit. Maar er zijn idd hele mooie laarzen met hakken van ugg australia alleen weten veel mensen dat niet en die kennen alleen die lompe laarzen Ik ken die site niet, had ooit eens hakjes van Uggs gezien in een winkel en heb ze proberen te googlen dit leek er het meest op. Er zijn ook met plateauzolen die zijn ook best mooi
Ik heb dus zulke: http://www.squiresny.com/ESW/Images/ugg_jillian.jpg
Wat onelegant, opgeprikt.
Ik heb vanalles, maar geen met hakken helaas. Toch voornamelijk van die lompe laarzen, maar heb ook de roseberry en die vind ik heel mooi. Zie je ook niet vaak, dus dat is wel leuk
quote:rococo schreef op 24 september 2012 @ 22:52:

Wat onelegant, opgeprikt.

Wat onaardig, rococo

Elegant is leuk maar ik heb nogal veel problemen met mijn voeten dus als ik veel moet lopen gaat comfort voor, en dan vind ik dit nog helemaal niet zo onelegant.

Deze vind ik leuk!
http://www.padutchcountry ... /Deerskin_leather_Ugg.jpg

Ik denk dat deze wel heel leuk op een jeans zouden staan

https://lsh507.securepod. ... ads/BLACK%20UGGS-TALL.jpg

hahahha zou ik?? Vind ze wel iets hebben! (al kan ik niet met woorden uitleggen wat juist)
Ik vind het ook niet charmant, toch toen ik in Berlijn was en het echt ijskoud werd kon ik niks anders . Heb geen Uggs, heb een Bear Paw paar. Waren 90,- en heb na 2 jaar er nog steeds geen spijt van. Zelden kom ik er mee buiten, alleen bij flinke kou, heb ze in huis als sloffen aan :-). Heeeeerlijk!
uggs, afkorting van "ugly"? Ik vind ze aartslelijk. Maar ik heb ze wel hier voor binnen!. Tegen koude voeten. En daar zijn ze goed voor.

Maar ik ga er niet mee over straat.
Sara : die eerste (gebreide) heb ik in aqua. Zien er heel leuk uit, maar lopen niet echt lekker ze zitten vrij los, omdat de stof geen stevigheid geeft. Je sloft er dus echt in. En ze zijn koud in de winter! Het waait er zo doorheen haha! Is ook mijn minst gedragen paar uggs. Miskoop wil ik het niet noemen, maar er zijn fijnere te koop
quote:Ivetje schreef op 24 september 2012 @ 23:13:

Sara : die eerste (gebreide) heb ik in aqua. Zien er heel leuk uit, maar lopen niet echt lekker ze zitten vrij los, omdat de stof geen stevigheid geeft. Je sloft er dus echt in. En ze zijn koud in de winter! Het waait er zo doorheen haha! Is ook mijn minst gedragen paar uggs. Miskoop wil ik het niet noemen, maar er zijn fijnere te koop

Jammer(maar niet voor men bankkaart)

Ze lijken ook leuk voor binnenshuis. maar dan misschien liever nep als het toch maar is om thuis te dragen.
Begin maar niet over de bankkaart nee ik heb een verbod van mijn man om nog schoenen van ugg australia te kopen haha! De kast puilt uit inmiddels...maar ze zijn zo mooi en fijn
Ooit 9 jaar geleden 1 paar gekocht, maar ik draag die dingen te weinig. Eigenlijk alleen als het gesneeuwd heeft.
Voor de dames die uggs willen. Zijn jullie alleen geinteresseerd in uggs van uggsaustralia of mag het ook een ander merk zijn met echt schapenwol?
Ik vind ze wel mooi en ze zitten heerlijk. Ik heb al jaren een paar Cardy's, misschien dat ik er dit jaar nog een paar classic shorts bij ga kopen. I love Uggs!
Ik heb al jaren twee paar classic Chestnut. Een paar voor binnen en een paar voor buiten en ik heb ze nu alweer binnen aan. Heerlijk warme voetjes en wat anderen ervan vinden maakt mij echt niet veel uit.
quote:sweetgirl8 schreef op 24 september 2012 @ 22:35:

Ik heb ook de Bailey Button met 3 knopen (die dus door 1 man sexy werden bevonden)Haha, mijn vriend vind het helemaal geweldig dat ik deze Uggs heb gekocht. Hij vind het leuk staan en daar ben ik wel blij mee.
quote:opgeprikt schreef op 24 september 2012 @ 22:50:

Ik heb dus zulke: http://www.squiresny.com/ESW/Images/ugg_jillian.jpgHoe heten die? Ga ik vanmiddag ff googlen.
Vaughn : ik heb alleen ugg australia. In Nederland word EMU ook verkocht, maar die zool vind ik niet mooi. En volgens mij kan je ook LFA kopen, maar die vind ik te opzichtig qua bontrand en frutsels eraan. En die zijn ook nog duurder. Goedkope uggs zonder merk koop ik niet.
Een bespaartip voor de dames die niet op al te grote voet leven ;): ik heb normaal maat 37/38, maar pas perfect in Uggs maat 36. En laten die nu als kindermaat te koop zijn (bespaarde mij ¤50)
Ik kan niet zonder heb er echt heel veel in verschillende kleuren ik zeg gewoon kopen!!!
Er zijn tig andere laarzen die ook warm zijn, dus waarom zoiets onflatteus dragen, enkel omdat er meerdere mensen in lopen?

Als je het koud hebt kan je ook hemdjes dragen en thermo sokken... Toch?
quote:Ratteke schreef op 25 september 2012 @ 09:01:

[...]

Hoe heten die? Ga ik vanmiddag ff googlen.Jillian, weet niet of ze nog in de huidige collectie zitten maar ze zijn vast nog wel te vinden. Mijne kwamen van shoe-store.net

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven