Elektrische deken..........

26-09-2012 09:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een enorme koukleum en heb me dit jaar maar eens op een elektrische deken getrakteerd.

Gisteren uitgeprobeerd: heerlijk warm. En nog snel ook.

Ik heb één probleem: ik voel de deken. Ik voel de draadjes zitten. Is dit normaal? Moet ik hieraan wennen of ligt het aan het merk/type?

Het is een Inventum 1318.

Is dit bij andere merken ook zo of zijn er "zachtere" dekens? Ik kan 'm nu nog terugsturen........vind het echt niet prettig liggen en hij zal toch wel zo'n half jaar in bed blijven liggen.

Er ligt al een molton en een gewoon hoeslaken op. Anders misschien meerdere moltons gebruiken....hoe doen jullie (koukleumen) dit?

Het is zonde om 'm straks in de kast te gooien; daar is hij te duur voor.
quote:Ratteke schreef op 26 september 2012 @ 18:43:

Of je haalt hem er elke dag onder vandaan. Warm bed, geen draden. Hoe simpel kan het zijn...Tssssssk hoe verzín je het? Wel 80 euro hoor!
80 euro is onzin voor zon ding! Ik heb er 1 van Blokker, geen idee welk merk, voor 25 euro en die is héérlijk. Stevig onder molton en matrashoes zodat ie niet gaat schuiven ook. Had eerst een goedkopere van Kruidvat maar daar voelde ik de draden ook van, heel irritant. Deze voel ik niet.
Wat bedoel je trouwens met draden? Bij mij zitten er een soort platte kabels in, is dat wat jullie bedoelen?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Die van mij kostte 20 euro dus ik heb geen recht van spreken denk ik.
Wat ontzettend overdreven om nu al een electrische deken aan te zetten.

Wat ga je 's winters doen als het koud is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb em alweer weken aan hoor. De verwarming ook trouwens. En als het vriest zet je em óók gewoon aan.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 20:43:

Ik heb em alweer weken aan hoor. De verwarming ook trouwens. En als het vriest zet je em óók gewoon aan.

Weken? Echt?

Ik heb de buitendeur nog open, het grootste deel van de dag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 september 2012 @ 20:45:

[...]

Weken? Echt?

Ik heb de buitendeur nog open, het grootste deel van de dag.

Ik verzucht al evenveel weken dat ik héél graag zou willen dat ik het niet zo snel koud kreeg en dat ik een beter geïsoleerd huis had. Was ik maar zo iemand die prima gedijt bij kou. Maar ja, helaas-pindakaas.

Daarentegen functioneer ik prima als de mussen van het dak vallen. Dan slaap ik ook echt heeeeerlijk.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 20:43:

Echt waar?

De verwarming?

Die krijg ik hier niet eens aan,al zou ik het willen.

Mijn huis is nu nog 22 graden,en als het killig is,zet ik wat kaarsen aan,en kruip onder mijn fleece dekentje op de bank,want als ik de CV aan wil moet hij minstens op 27 wil hij aanspringen.

Elektrische deken haal ik van stal als de klok terug gaat........ ongeveer.

Heb trouwens hier als ik thuis ben ook de achterdeur altijd open.

Heerlijk...
quote:ladytruckster schreef op 26 september 2012 @ 21:12:

[...]

Echt waar?

De verwarming?

Die krijg ik hier niet eens aan,al zou ik het willen.

Mijn huis is nu nog 22 graden,en als het killig is,zet ik wat kaarsen aan,en kruip onder mijn fleece dekentje op de bank,want als ik de CV aan wil moet hij minstens op 27 wil hij aanspringen.

Elektrische deken haal ik van stal als de klok terug gaat........ ongeveer.

Heb trouwens hier als ik thuis ben ook de achterdeur altijd open.

Heerlijk...Tja. Helaas. Mijn huis wordt zonder verwarming gewoon zo'n beetje hetzelfde als de buitentemperatuur.
Waarom neem je geen elektrische bovendeken in plaats van een onderdeken? Hoef je ook niet op draden te liggen en heb je het toch heerlijk warm =)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven