Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, komt net een vrouwtje aan de deur of ik mee wil doen aan een luieronderzoek. 2 pakken luiers testen. Uiteraard
Uitwasbare luiers?
Nee dan had ik haar weer weggestuurd
Laat er ook zo´n dame bij mij aan de deur komen!

Ik moet deze week naar Ikea. Ga ik shoppen.

Shit, oudste vent heeft echt een droge hoest. Geen bronchitus aub.
Stuur haar even hierheen!

Krampjes gaat nu echt beter! Gelukkig maar! Met mij ook beter hoor. Af en toe nog erg moe, maar schijnt erbij te horen...
Ja zal ik doen Bridge, ze zocht nog meisjes. Was aan het klagen over de explosie aan babyjongetjes de laatste paar jaren

Wat ga je sjoppen Jin?
Ik ben op vanaf vijf uur vanochtend en ben ook moe Bridges... Ochtendje speeltuin deed wonderen. Heerlijk buiten! Nu wacht ik op Jinnyman, die heeft weer een latertje. Ik ga even een theetje doen beneden (en een zak chips).

Doegie! En fijne avond! Slaap lekker Bridges!
Oeh graag!!!!! ik hou me aanbevolen hoor!

En ideaal al die jongetjes! genoeg keuze voor mijn grietje!

*krijgt visioen van meisje wat als sloerie al die jongens uitprobeert...*
Ehm, een paar dingen. Nieuwe thermoskan, knutselspullen, vingerpopjes, inpakpapier.
Haha ja buitenlucht doet wonderen inderdaad! Wij hebben na het eten flink rondje gewandeld. meisje in draagzak, Ties op zijn nieuwe fietsje heerlijk!!!
Haha Bridges, de sloerie van Bridgesplaats is er dus! Mijn mannen zijn al een paar keer uitgehuwelijkt. Ik pleit dus voor polygamie.
Nee hoor, mijn meisje huwelijk ik maar één keer uit!!! (oei is ook al gebeurd geloof ik...) In ieder geval kan mijn moederhart meerdere schoonzoons over de vloer niet aan...
Jongelui!

Hullow zeg Hellus, een laptoppie, gaaf man!

Lekker op de bank forummen

Avond meissies, alles ok?

Mal, wat balen zeg. Ik hoop met je mee dat het toch ietsje eerder kan. Vakantie een weekje verplaatsen is geen optie denk ik he?

Sterretje, van harte met de kinders! Hoe voelt dat nou? Als een oud wijf?? (geizen je oma-schap dus nu.. )

Zo he, voor de lijners onder u: Kettle-chips en dan met name die met ZeeZout, niet kopen! Te lekker. (Hel, ik moet 20 minuten extra donderdag...)

Amalia, ik heb tuindate schema ingevuld hoor, gezellig!

uhhhhh, verder nog spannende dingen gemist hier?

Reizen kost toch wel echt veel tijd en samen met het sporten heb ik dus een tikkie minder tijd over voor jullie maar met een tikkie mazzel wordt het huis dat ik op de groep gezet heb iets en dan wordt het leven weer een stuk eenvoudiger!

maar eens ff kijken of er nog iemand zit hier of dat ondertussen iedereen op de bank zit te chipsen/zuipen....
Fietst Ties al echt?

Sjopse en snaaise Jin
Jinny, ik kom net op tijd binnen zie ik: wat een sloerie die T! Ik ga er NIET mee accoord: Julia was eerst!
Fietsen?? Zijn er al koters hier die fietsen??? Die van mij snapt er dankzij de fijne duwstop op de driewieler helemaal niks van: die gaat er vanuit dat een fiets vanzelf fiets....
Ja mijn mannetje fietst echt hoor... op een driewieler wel, maar wel echt met de trappers...
Wat goed zeg! Ga je nu snel over op een gewoon fietsje?

Hai trouwens, Bridge . Las dat het allemaal reuze lekker gaat daar en dat je zelfs al even alleen op stap geweest bent? Fijn hoor!
Goedeavond

Lekker genoten van het weer gisteren en vandaag. Ook met Lianne op visite geweest bij vriendin en heerlijk in de tuin gezeten.

Hel, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En hoe is je sollicitatiegesprek gegaan? Heb nog aan je gedacht vandaag.

Amalia, zandbak is leuk. Lianne is er niet uit te krijgen, wil dan zelfs niet eten.

Hé, lekker met B. in het bos geweest.

Star, jeetje, wat een wakkere meid heb je!

Gezellig bij opa geweest (goede opmerking van Ceetje ). Hoe gaat het met hem?

Mal, dus toch aan de buisjes. Snap dat je met de vakantie zit. Hopelijk kan het eerder.

Bridges, eerste keer babymassage, met Ties nooit gedaan? Ook lekker een ontspannend moment voor jezelf denk ik.

Jin, beterschap voor man.

Suze, hoi! Ik ga direct op de groep kijken naar HET HUIS.

Kokos hullo! Wanneer is je echo ook alweer? Ergens deze dagen toch?
Ach wij zijn niet vlot Suus met fietsen en zo. Komt wel. we hebben een loopfiets op zolder en een fietsje waar zijwieltjes op kunnen in de schuur. nog even regelen...
oh ja, loopfiets is ook geinig! Nou dat met die zxijwieltjes wordt een eitje voor Ties als het nu op driewieler al lukt. Leuk!

Zo, morgen om 6.15 uur gaat de wekker dus ik ga lekker slapen.

weltrusten meissies!
welterusten suus en anderen! Ik ga ff finale kijken van mijn tent is top en er ook straks in.
Cin, dikke

Suze, gaaf huis!

Oja, echo (bedankt voor het herinneren). Hi, hi, ik vergeet het nog helemaal. Morgenochtend om 09.15u. Weet je, ik ben er niet zo mee bezig omdat ik nog steeds moe ben en af en toe misselijk. Zit niet zo op een roze wolk, zeg maar. Maar morgenochtend zal het wel anders zijn hoor! Man is vrij en we gaan gelijk door naar mijn ouders na de echo; dus een berichtje zal ik hier in de middag plaatsen.

Ik ga wat drinken en lekker slapen.

Goede nacht!
Haai effe snel, gesprek gisteren ging goedddd! Als ik de baan ook echt krijg heb ik een probleem

Sorry voor de ego weer, drukkig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven