Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
El torabora, dat heet nou vrijheid van meningsuiting. Geen enkel gevoel voor humor, die heuplims.
quote:dreamer schreef op 28 september 2012 @ 14:21:

HELP

Ik ben een emotiedoos.. Ik huil al als er een lipje van een bierblikje afbreekt. En nou kan ik een baan krijgen bij een begraafplaats. Is dit slim?

Lijkt me wel.

Misschien een goed idee om je emoties te gelde te maken door aan te bieden hard te huilen voor mensen die zelf geen traan kunnen laten om een overlevende.

Gewoon creatief zijn met je janksmoel tranen. Het is crisis.
quote:foxytoxy schreef op 28 september 2012 @ 17:27:

El torabora, dat heet nou vrijheid van meningsuiting. Geen enkel gevoel voor humor, die heuplims.Toe maar, het zegt allemaal meer over jou dan over de heupkapottigen.
Van mij mogen ze allemaal op een eiland gezet worden. Maar dat mag je hier niet zeggen hè.
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 28 september 2012 @ 17:31:

[...]

Lijkt me wel.

Misschien een goed idee om je emoties te gelde te maken door aan te bieden hard te huilen voor mensen die zelf geen traan kunnen laten om een overlevende.

Gewoon creatief zijn met je janksmoel tranen. Het is crisis.

Daar heb ik serieus wel eens over gedacht. Geen klapvee maar jankvee. Zou daar nou markt voor zijn?

maar goed, het was semi-serieus.. baan lijkt me leuk, maar kan ik het aan.. dilemma..
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 29 september 2012 @ 00:45:

Van mij mogen ze allemaal op een eiland gezet worden. Maar dat mag je hier niet zeggen hè.Nee, je mag alles zeggen over de volledig heupigen, maar ohwee als je wat zegt over een heupledige, dán is het gelijk weer ellende dit en ellende dat.. Iedereen heeft toch wel wat pff.. ze voelen zich gelijk zo aangesproken.
Later is nu
Later is nu
Ik vind het een plan! Bied je diensten aan bij rampen (vliegrampen, overstromingen e.d.). Om de doden loopt iedereen te janken maar niemand die een traan laat om de overlevenden. Ik zeg: discriminatie! En: gat in de markt!
Ga in therapie!
Hmm, maar ik kan alleen goed janken om/met de overlevende. Als de overlevende zelf zo'n (semi-)sterk persoon is, ga ik sterk mee zitten doen. Er moet wel een jankstart zijn.

Zal ik een topic openen met een poll, kijken of er markt voor is?
Later is nu
quote:dreamer schreef op 29 september 2012 @ 00:53:

[afbeelding] dat mensen zulke dingen plaatsen. Is toch te verschrikkelijk voor woorden. Krijg er gewoon migraine van!
Later is nu
Ik zeg: doen! Als je een emo-kameleon bent moet je dat werk niet doen. Daar moet je echt sterk voor naast je schoenen lopen.

Op zich is een dode een goede jankstart. Misschien samenwerken met iemand die je op dat vlak kan helpen? Als er nog geen zijn, bedoel ik.
Ga in therapie!
uien snijden werkt ook wel als jankstart. Kun je daar wat mee?

Eevn ontopic: heeft iedereen zijn groen-paarse broekrok al aan? Geen slippers omdat die muts van het tenenforum erg, uh, snel op haar tenen getrapt was. En geen oranje vest voor bewustwording over het koninklijk huis, dat doen we in april wel.

Lelo, zeur niet zo, neem nog wat morfine, want van dat afbouwen van de medicatie wordt je bokchagerijnig. We maken geen grappen ten kosten van heuploze mensen, we leven juist intens mee. (pfff die handicappi's zijn echt niet te pruimen, alsof ze ik weet niet wat is aangedaan. Get a life)
quote:dreamer schreef op 29 september 2012 @ 00:53:

[afbeelding]

Gruwelijk die glitterplaatjes.

Wie vindt dát nou leuk.
quote:Starshine schreef op 29 september 2012 @ 09:06:

uien snijden werkt ook wel als jankstart. Kun je daar wat mee?

Eevn ontopic: heeft iedereen zijn groen-paarse broekrok al aan? Geen slippers omdat die muts van het tenenforum erg, uh, snel op haar tenen getrapt was. En geen oranje vest voor bewustwording over het koninklijk huis, dat doen we in april wel.

Lelo, zeur niet zo, neem nog wat morfine, want van dat afbouwen van de medicatie wordt je bokchagerijnig. We maken geen grappen ten kosten van heuploze mensen, we leven juist intens mee. (pfff die handicappi's zijn echt niet te pruimen, alsof ze ik weet niet wat is aangedaan. Get a life)

Ik leef al een week in de groen-paarse BR, iets anders kan ik niet om mijn heuploze romp verdragen.

Star, een verslaafde aanmoedigen drugs te nemen is natuurlijk not done. Maar inderdaad, ik neem er nog een. Afkicken doe ik nog wel eens.
BellaNora, Afkicken is zó 1988.

Ik vind het tijd voor een nieuwe hobby, dus had wat bedacht. Fingercrossing. Dat je met iedereen in de wereld 'De Vinger' uitwisseld. Ik denk: een gat om te vullen op het digitale sociale leven. Wat denken jullie?
Later is nu
quote:eleonora schreef op 29 september 2012 @ 11:14:

[...]

Ik leef al een week in de groen-paarse BR, iets anders kan ik niet om mijn heuploze romp verdragen.

Star, een verslaafde aanmoedigen drugs te nemen is natuurlijk not done. Maar inderdaad, ik neem er nog een. Afkicken doe ik nog wel eens.

afkicken legt grote druk op de omgeving. Zo'n afkicker krijgt allerlei bijwerkingen die door drugs gedempt werden en dat is gewoon heul lastig. Ook voor de afkicker hoor, dus niet dat je denkt dat ik alleen maar voor mijn eigen comfort en rust ga.

Ik zeg maar zo: geef de junk gewoon gratis spul en moet je eens zien hoeveel problemen je oplost.

Ik noem:

- criminiminaliteit

- dealers in je portiek

- zwervende junks in je portiek

- spuiten op het speelplein

- gejatte autoradio's

- te veel versneden coke

etc etc

Veel mensen weten dit niet en roepen maar wat vanuit de onderbuik over drugs. Ik denk dat het tjd is voor een bewustwordingsactie. Wat zullen we doen? Allemaal een dag met een tourniquet om de arm lopen of je huis make-overen in de kraakpand in de late 80's stijl?
Je bedoelt deze vinger Reamder?

Welke vinger je maar wilt, Spartrein

Zoals deze waarschuwende vinger..

Later is nu
Maar goed, ik ben er weer even klaar mee, dus ik ga weer TV kijken hoor. Tja.

Tot over 3 seconden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
SYTYCD of MVVVV, CV?
Ga in therapie!
Hoi! Ben ik weer
Ga in therapie!
Klopt, kan het nu weer over mij gaan?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben aromatisch biseksueel; ik wil mijn vriendin niet ruiken als ik sex met haar heb.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeee, ik ben dr weer!
Ga in therapie!
Waar het Vivaforum al niet goed voor is. Ik ben er net achtergekomen dat het accent in parodie op de o ligt. Altijd verkeerd uitgesproken
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven