Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
@marels

Bedankt! Spaar gewoon door, anders kan ik er vast wel iemand anders blij mee maken.
Alle reacties Link kopieren
Eef gaat er zeker blij mee zijn Shen!

Ze heeft zelf geen C1000 in de buurt en haar zoontjes zijn er zo weg van dat ze ze zelfs van hun zakgeld kopen enzo
668, the neighbour of the Beast
Wie spaart er DE punten trouwens?
quote:ayla2 schreef op 29 september 2012 @ 23:11:

[...]

Oh, wat vervelend.... ik heb inderdaad geen mail ontvangen..... had je belang bij meiden of jongensspul? Dan houd ik je een volgende ronde gewoon in het achterhoofd

Was jij dan ook degene die op zoek was naar patroontje van gehaakte bloemetjes???Ik heb je net een mailtje gestuurd. Laat je het even weten als hij is aangekomen?
Ik spaar DE punten Marels! Is er iets dat jij spaart? Misschien kunnen we een ruil maken?
Ik spaar niks Choc. Zelfs geld sparen is bij mij een hopeloze missie.

Doe me je adres nog eens via de mail?

marelsmarels@gmail.com
Het zijn er volgens mij 124 overigens, de DE punten. 31 dingsjes van 4 punten.
Geld sparen wil bij ons ook niet lukken haha.. Ik ga je mailen!
sparen? wat is dat?

Marels ik zit in regio Oosterhout NB
quote:Essie78 schreef op 27 september 2012 @ 22:21:

[...]

Herkansingsmail heb ik gekregen. En je hebt mail terug. Hopelijk gaat 't lukken met onze Jozef.De kassamensen van het museum vonden het wel grappig. Boek van provincie A naar provincie B vanwege belangstelling in provincie C
quote:Shenandoah schreef op 29 september 2012 @ 21:15:

Ook nog aangeboden. pakje stopcontactbeveiligers. wij hebben al beveiligde stopcontacten. Er zitten er 9 in.

Als dat door de brievenbus past heb ik wel geinteresseerde familie

watervrouw2 atgmailpuntcom

(en als je toevallig in de buurt/op de route woont is er vast wel een neefje voor die gogo('s).)
quote:Marels schreef op 30 september 2012 @ 14:17:

Eef gaat er zeker blij mee zijn Shen!

Ze heeft zelf geen C1000 in de buurt en haar zoontjes zijn er zo weg van dat ze ze zelfs van hun zakgeld kopen enzo

Jaaaaa , dankje Marels! Shenandoah heeft inmiddels mail ontvangen.

De C1000 serie is extra speciaal want weer anders...

Ze hebben allemaal verschillende namen en de jongens kennen ze alllemaal , het lijkt wel af en toe of ze in geheimtaal praten
Heb eefje inmiddels terug gemaild.

Vriendlief werkt bij de gogo's, zoals onze buurjongen zo leuk roept. Misschien dat ie nog wat mee kon nemen van zijn werk.

Hij werkt op het distributiecentrum van.
@watervrouw2

you've got mail. gogo's zijn al voor eefje. :P
Als iemand nog gogo's heeft heb ik hier 2 mannetjes die daar erg blij mee zijn!

Ik heb ook nog een boodschappenmandje vol romannetjes liggen voor de liefhebster.
Ik heb ook nog optimelcodes in de aanbieding (voor de Vivadames dan )
Watervrouw2: Haha! Ik vond het ook wel erg grappig. Bij het verlaten van het museum zag ik dat het boek weg was. Fijn dat we allebei anoniem zijn gebleven, maar wel grappig dat ik nu bij iedereen in het museum de gedachte had: ben jij Watervrouw?

En: Hoe toevallig dat we allebei nèt deze dag hadden uitgekozen om naar het museum in provincie C te gaan!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
hmm Essie en Watervrouw, dit klinkt als een filmscript... spionagepraktijken en mysterieuze boeken....
ik heb nog wat jurkjes en tuniekjes maat 48 liggen. Iemand intresse?
a docter a day keeps the apple away
@mamak77, essie en watervrouw

idd, het lijkt wel een spionagefilm zo ;P

Ik denk dat het om zo'n bookcrossing achtig iets gaat? Dat je een boek achterlaat zodat iemand anders het mee mag/kan nemen en het de hele wereld rond gaat ?
Ja, dat hebben ze een tijd geleden ook bij de NS gelanceerd toch?
quote:Shenandoah schreef op 02 oktober 2012 @ 11:59:

@mamak77, essie en watervrouw

idd, het lijkt wel een spionagefilm zo ;P

Ik denk dat het om zo'n bookcrossing achtig iets gaat? Dat je een boek achterlaat zodat iemand anders het mee mag/kan nemen en het de hele wereld rond gaat ?

Haha, daar lijkt het inderdaad wat op! Nee, het ging om het boek 'de verdwenen Jozef' die Watervrouw graag van mij over wilde nemen. We wonen totáál niet bij elkaar in de buurt, maar bleken op dezelfde dag in dezelfde stad (ook weer heel ergens anders) te gaan zijn. En vlak nadat ik had besloten om die dag naar een bepaald museum te gaan, kreeg ik een mail van haar dat zij daar die dag ook heen zou gaan! Heel toevallig allemaal.

Watervrouw kan in ieder geval weer lekker lezen nu.
En Ayla: Ik mail je straks nog even. Is het goed als het donderdag wordt voor de boeken? Kan ik meteen even shoppen.
Marmul ik heb wel interesse in jurkjes en tuniekjes in maat 48! Zou je me willen mailen?

x_angela1993@hotmail.com
quote:Essie78 schreef op 02 oktober 2012 @ 18:46:

[...]

Haha, daar lijkt het inderdaad wat op! Nee, het ging om het boek 'de verdwenen Jozef' die Watervrouw graag van mij over wilde nemen. We wonen totáál niet bij elkaar in de buurt, maar bleken op dezelfde dag in dezelfde stad (ook weer heel ergens anders) te gaan zijn. En vlak nadat ik had besloten om die dag naar een bepaald museum te gaan, kreeg ik een mail van haar dat zij daar die dag ook heen zou gaan! Heel toevallig allemaal.

Watervrouw kan in ieder geval weer lekker lezen nu. Dat is zeker handig idd. Scheelt toch weer verzendkosten. En erg grappig dat jullie precies op dezelfde dag naar hetzelfde museum gingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven