Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ja, Dherma, we bijten niet hoor
Ga in therapie!
Attribuutje, ben jij een M*N?

OMG..
Later is nu
Nou remdram, dat wordt een enkeltje richting uitgang vivaforum!

Ik vind het wel fijn, de mannen hier. Anders blijf ik maar een beetje eenzijdig en simpel in mijn eigen gedachtengangetjes en fantasiewerelden kronkelen. Zoals een ArmeMan net zei, ik kwam toch enigszins psychotisch over. Toch fijn dat ik daar op gewezen wordt, nu kan ik hulp inschakelen. Ik zou niet weten wat ik moest zonder mannen op het forum die me de juiste weg wijzen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, ik ga hier morgen tijdens de strijk even over nadenken. Dan ga ik daarna voorzichtig met m'n man hierover praten. Daarvoor een glas sherry, denk ik, want ik vind het eng om te praten tegen m'n man. Misschien dat hij hier als man ook eens rond kan kijken en zien dat het toch redelijk onschuldig is?

Als alle mannen zich nou open en bloot en duidelijk zouden profileren als man, dan zou ik hen kunnen negeren/omzeilen enzo, zeg maar. Zoals ik eigenlijk altijd al met Dextrootje doe. Ik heb het zeker altijd al gevoeld.
Later is nu
Wat zouden jullie ervan zeggen als ik eigenlijk een man was?
O sorry Dreamboat lees nu je post pas. Maar ik ben er dus een en was al de hele tijd naar je aan 't hengelen.
quote:foxytoxy schreef op 04 oktober 2012 @ 23:49:

Wat zouden jullie ervan zeggen als ik eigenlijk een man was?

Weet ik al lang gozer.

Je post tof. Ook zonder tieten.

Leuk. Je laat me de andere kant zien. Zonder chromosomen of hoe heet dat en zonder hysterische uitschieters van al die synchroonmenstrueerders hier.

O sorry Dreamboat lees nu je post pas. Maar ik ben er dus een en was al de hele tijd naar je aan 't hengelen.

Jammer.

Ik ben namelijk al heel lang verliefd op je.

Veel geluk met Stroomstoot.
quote:Maleficent schreef op 04 oktober 2012 @ 22:57:

[...]

Nou ja, wat negatief weer! Is toch hartstikke fijn dat de mannen de tijd nemen om ons, simpele vrouwtjes, het een en ander bij te brengen en en passant gefrustreerde typjes wat aanduwen?Jij snapt het tenminste. Poeh, al die opgewarmde lijken willen gewoon niet reageren op mijn het topic van de eeuw.

Voelen ze zich zeker te goed voor omdat ze hier al jaren hetzelfde blaten, same old, same old

Maar ik ben wederom vertederd door alle constructieve bijdragen van degenen die niet zo infantiel zijn om te reanegeren, sjapoooo!

Fijne nagt lieffies

bel me op: 0900 5275589 LIEFDE
Later is nu
Gebeld. Ben je wel helemaal gezond? Je hijgt zo.
Hoi meiden, wie denkt er mee over een leuk vrijmiboto? Liefst iets met een ongewenste zwangerschap of een inwonende schoonmoeder.

Laterrrs!
Ga in therapie!
Wat dacht je van een jonge knul die een oudere vrouw ontmoet heeft en daar wel mee verder wil - tot groot verdriet van zijn ouders?
En ja drempel, ik ben een man. Je mag het wel gewoon zeggen hoor, het is geen scheldwoord

Tot mijn geluk hebben de meeste forummers inclusief mijn medemannen dat niet door of willen ze er niet aan. Heeft me al menige leuke meatmeet opgeleverd.
Ga in therapie!
Die hadden we op donderdag toch al? Of nee, dat was omgekeerd.

We zouden wel iets kunnen doen met die man met 100 kinderen misschien. Iemand die verliefd is maar denkt dat het haar halfbroer kan zijn of zo. Enige probleem dat die kinderen nog maar een jaar of 10 zijn. Wat denk jij, Fucks?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 05 oktober 2012 @ 10:53:

Hoi meiden, wie denkt er mee over een leuk vrijmiboto? Liefst iets met een ongewenste zwangerschap of een inwonende schoonmoeder.

Laterrrs!Mag een uitkering en verontwaardiging jegens medeforummers omwille van de Nederlandse wetgeving ook? Want het is natuurlijk heel moraalridderig dat je correcte antwoorden krijgt op je vraag. Je wilde eigenlijk gewoon een aai over je bol en toestemming om lekker te frauderen...
Iets zieligs, dat is een goed idee! Maar dan zonder alimentatiegedoe want anders krijg ik die Fanse zange weer op mijn topic.
Ga in therapie!
Tis wel zielig. Want die TO zorgt voor haar ouders en zorgt zelf voor haar gehandicapte kind, dus eigenlijk enorm kostenbesparend.

Misschien komt er in de loop van de middag iets beters.
quote:waarbij schreef op 05 oktober 2012 @ 10:56:

[...]

Mag een uitkering en verontwaardiging jegens medeforummers omwille van de Nederlandse wetgeving ook? Want het is natuurlijk heel moraalridderig dat je correcte antwoorden krijgt op je vraag. Je wilde eigenlijk gewoon een aai over je bol en toestemming om lekker te frauderen...Leuk dat je ernaar vraagt, we zijn al 7 weken heel gelukkig
quote:dubiootje schreef op 05 oktober 2012 @ 10:53:

Laterrrs!

Is dit nou écht niet te combineren?

Inwonend bij schoonloeder kan natuurlijik ook nog, want ongewenste zwangerschap wordt door eigen moeder niet geaccepteerd. De schoonmoeder accepteert in zoverre, dat zij de naam van de baby wil bepalen, bij de bevalling wil zijn én de baas is over de vader van het kind. Daarnaast heeft ze een huis vol katten en het kind is vást allergisch. Die kan helemaal niet tegen kattenvoer, zeker niet zo vroeg in de zwangerschap.

Nouja.. zoiets.. dit was uit de losse pols. Als iemand hier nog wat mee kan?
Later is nu
Oh, en als die schoonmoeder nou ook nog net een heup knieoperatie heeft gehad, dan kan ze zo lekker iedereen rondcommanderen
Later is nu
quote:dreamer schreef op 05 oktober 2012 @ 11:49:

[...]

Is dit nou écht niet te combineren?

Inwonend bij schoonloeder kan natuurlijik ook nog, want ongewenste zwangerschap wordt door eigen moeder niet geaccepteerd. De schoonmoeder accepteert in zoverre, dat zij de naam van de baby wil bepalen, bij de bevalling wil zijn én de baas is over de vader van het kind. Daarnaast heeft ze een huis vol katten en het kind is vást allergisch. Die kan helemaal niet tegen kattenvoer, zeker niet zo vroeg in de zwangerschap.

Nouja.. zoiets.. dit was uit de losse pols. Als iemand hier nog wat mee kan?Vergeet niet dat je eigenlijk zwanger bent van je getrouwde baas, maar dat niemand dat weet.
quote:daikan schreef op 05 oktober 2012 @ 12:05:

[...]

Vergeet niet dat je eigenlijk zwanger bent van je getrouwde baas, maar dat niemand dat weet.Mooi
Later is nu
quote:foxytoxy schreef op 05 oktober 2012 @ 10:17:

Gebeld. Ben je wel helemaal gezond? Je hijgt zo.Sorry, astma speelde weer op. Maar blijf vooral proberen. Liefst 2x per uur langer dan 10 minuten. ♥
Later is nu
quote:dreamer schreef op 05 oktober 2012 @ 12:08:

[...]

Mooi Toevoeging: maar hij kijkt wel altijd 'op zo'n manier' naar je. Zou hij misschien wel zijn vrouw willen verlaten en samen met jou het kindje willen grootbrengen? Je had immers toch al een tijdje wat twijfels over je eigen relatie met al dat gedoe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven