Proefpersoon medisch
vrijdag 5 oktober 2012 om 12:02
Hoi,
Ik ben op zoek naar iets leuks voor bijverdiensten. Ik zou me daarom beschikbaar willen stellen als kandidaat voor medische test. Geen medicijnen, maar testjes. Kreeg van iemand te horen voor een onderzoek voor MRI maar ik heb dus draadjes achter mijn tanden dus dat kan helaas niet
Je kreeg anders 100 euro.
Mijn vraag aan jullie: weten jullie welke sites of op welke manieren ik kan zoeken naar mensen die testpersonen zoeken?
Ik ben op zoek naar iets leuks voor bijverdiensten. Ik zou me daarom beschikbaar willen stellen als kandidaat voor medische test. Geen medicijnen, maar testjes. Kreeg van iemand te horen voor een onderzoek voor MRI maar ik heb dus draadjes achter mijn tanden dus dat kan helaas niet
Mijn vraag aan jullie: weten jullie welke sites of op welke manieren ik kan zoeken naar mensen die testpersonen zoeken?
vrijdag 5 oktober 2012 om 12:37
vrijdag 5 oktober 2012 om 23:19
Je kan dit soort werk niet doen als je een ww of wwb uitkering hebt want dan word het verekend met de uitkering en dan is het geen extraatje meer. Is dus meer voor mensen die werken, studeren, pensionado's of thuisblijfouder zijn.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zondag 7 oktober 2012 om 08:49
ik weet niet waar je woont, maar dit is ook altijd wel een leuke: http://voedingsonderzoek.wur.nl/
zondag 7 oktober 2012 om 09:17