Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Las net een stukje dat Rutger hauer in seizoen 6 een vast rol gaat spelen in TB, als zijnde eem mysterieus persoon die verweven is in de levens van Sookie en Jason!
De Nederlandse acteur Rutger Hauer gaat een vaste rol spelen in het zesde seizoen van de succesvolle HBO-serie True Blood. Dat melden diverse Amerikaanse media.

De 68-jarige Hauer gaat een personage spelen dat een mysterieuze band heeft met Sookie en Jason Stackhouse, de twee hoofdpersonages uit de serie.

Synthetisch bloed

True Blood is gebaseerd op de boeken van schrijfster Charlene Harris en speelt zich af in de nabije toekomst. Een bedrijf is er in geslaagd synthetisch bloed te maken, zodat vampieren niet meer op mensen hoeven te jagen en zich dus gewoon aan de mensheid kunnen openbaren.

Hauer is overigens niet de eerste Nederlander die een vaste rol krijgt in een HBO-serie. Acteur Michiel Huisman draait al drie seizoenen mee in de serie Treme, over een groep mensen in New Orleans die na de orkaan Katrina een nieuw leven proberen op te bouwen. En Carice van Houten is vorige jaar toegevoegd aan de cast van de fantasy-serie Game of Thrones.
Oh leuk dat Hauer in de serie gaat spelen!
Het Viva forum is papaja.
Heerlijk, ik heb net de laatste aflevering van seizoen 5 gekeken... tooooooof!

En nu weer wachten tot het zomer 2013 is...
Hmm, ben nu net begonnen in het laatste vertaalde deel (van dood tot erger) en daar komt de elfenovergrootvader van Sookie in beeld. Zoals ze die beschrijven, moet ik meteen aan /rutger Hauer denken. Lijkt me ook echt een rol voor hem. Ik hoop dus dat het zoiets wordt.
Aargh, fecking Bill! Zal er verder wegens spoilers maar niets over zeggen maar man man man.

En nee, Hauer wordt niet Nial, dat weet ik zeker.

(Seizoen 6 heb ik het nu over trouwens)
Ik ben net pas begonnen aan seizoen 3, dus heb nog wat te gaan. Ben benieuwd welk personage dan naar voren wordt geschoven.

Hoe was seizoen 5 eigenlijk? Wat was de grote lijn? En wat is met Bill?
Als je met "wat is met Bill?" mijn post bedoeld: Ik was aan het godverren over iets wat hij in seizoen 6 doet dus wat er precies is zeg ik niet, wil het niet voor anderen verpesten.

Nu moet ik zeggen dat ik Bill sowieso een vreselijk karakter vind. Doe mij Eric maar
Seizoen 6 moet toch nog worden opgenomen, of vergis ik me daarin? en wat voor personage gaat Rutger spelen?

Hmm, ik vind Bill eigenlijk wel leuk, vooral omdat hij moeite doet om een stukje menselijkheid te bewaren. Eric is natuurlijk een heel ander verhaal (een lekker verhaal.... haha).
Argh, je hebt gelijk, ik heb me vergist. Seizoen 5 zit ik nu dus hehe.
Ik vond het einde van serie 5 wel erg open.

En te weinig sex in serie 5.
Na de VD nu ook begonnen met Tb en wauw ik ben om,ben nu pas bij seizoen 2 ,maar ik lees dat er nog veel spannends komt .Ik ben helemaal om.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven