Plasseks hoe doe je het.
maandag 8 oktober 2012 om 12:28
Hoi allemaal, ik heb sinds kort een vriendin ( beiden zijn in de 40 ) en beiden getrouwd. Het is onvoorstelbaar hoe wij op seksgebied volledig bij elkaar passen. We doen geen enkele moeite ons aan te passen en kennen geen taboo's in het bespreken van dingen. Nu hebben we het al een tijdje over plasseks en willen er dolgraag iets mee doen maar het lukt haar niet te ontspannen. Als ze opgewonden is lukt het niet te plassen. Hierdoor komen we te veel in "ons hoofd" te zitten en stort de lust wat in.
Zijn er vrouwen die tips hebben??
Groet
Zijn er vrouwen die tips hebben??
Groet
maandag 8 oktober 2012 om 12:55
quote:sprokkelientje schreef op 08 oktober 2012 @ 12:48:
Je bent net lid geworden en dan meteen een dergelijk topic openen...je bent gewoon op zoek naar ruk-materiaal als je het mij vraagt...
Als ik zo'n vraag zou stellen zou ik ook een nieuw anoniem account aanmaken.
Tips hierover moet je denk ik in de bdsm hoek zoeken. Niet in de gewone seks, en laten we daar eens een plasje bij doen.
Je bent net lid geworden en dan meteen een dergelijk topic openen...je bent gewoon op zoek naar ruk-materiaal als je het mij vraagt...
Als ik zo'n vraag zou stellen zou ik ook een nieuw anoniem account aanmaken.
Tips hierover moet je denk ik in de bdsm hoek zoeken. Niet in de gewone seks, en laten we daar eens een plasje bij doen.
maandag 8 oktober 2012 om 12:55
maandag 8 oktober 2012 om 12:57
maandag 8 oktober 2012 om 13:02
maandag 8 oktober 2012 om 13:19
quote:easylivin schreef op 08 oktober 2012 @ 13:01:
Ben inderdaad al tijdje lid van viva en mijn vriendin ook, dus ja nieuw anoniem topic en niet op zoek naar rukmateriaal. Is gewoon een serieuze vraag. En Rob bedankt voor tip had die over het hoofd gezien.Omdat ik me altijd afvraag waarom mensen doen wat ze doen: waarom stel je hier niet gewoon een vraag over plassex, waarom noem je het vreemdgaan erbij? Daardoor weet je, dat je geen normale reacties krijgt
Ben inderdaad al tijdje lid van viva en mijn vriendin ook, dus ja nieuw anoniem topic en niet op zoek naar rukmateriaal. Is gewoon een serieuze vraag. En Rob bedankt voor tip had die over het hoofd gezien.Omdat ik me altijd afvraag waarom mensen doen wat ze doen: waarom stel je hier niet gewoon een vraag over plassex, waarom noem je het vreemdgaan erbij? Daardoor weet je, dat je geen normale reacties krijgt
maandag 8 oktober 2012 om 13:26
quote:dgdgdg schreef op 08 oktober 2012 @ 12:31:
Je hebt sinds kort een vriendin en beide getrouwd??
Vraag het dan inderdaad aan je eigen vrouw!
Nee natuurlijk niet, gekkie.......zijn eigen vrouw is er voor het huishouden, en verder alle andere lasten terwijl meneer zijn lusten elders botviert.
TIP: elkaar gewoon onderzeiken en niet zo moeilijk doen.
Zeikende zeurpiet. En wil je vriendin niet piesen, gewoon vol laten lopen met water en op haar blaas duwen/zitten/slaan/schoppen. Klaar. Net een fontein.
Je hebt sinds kort een vriendin en beide getrouwd??
Vraag het dan inderdaad aan je eigen vrouw!
Nee natuurlijk niet, gekkie.......zijn eigen vrouw is er voor het huishouden, en verder alle andere lasten terwijl meneer zijn lusten elders botviert.
TIP: elkaar gewoon onderzeiken en niet zo moeilijk doen.
Zeikende zeurpiet. En wil je vriendin niet piesen, gewoon vol laten lopen met water en op haar blaas duwen/zitten/slaan/schoppen. Klaar. Net een fontein.
maandag 8 oktober 2012 om 13:43
[img]http://betterlifestylesinc.com/images/p ... Image2.jpg[/img]
Isn't she lovely
Isn't she wooooonderful
Isn't she precious
Although the seat is cooold
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely made from love
Isn't she lovely
Isn't she wooooonderful
Isn't she precious