Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hoi
Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb:

http://youtu.be/J_kmvDpY3nU
Mijn wormen zijn allemaal weggetrokken uit Naarden.. mag ik dan hier wel meedoen?
Jij wel.

Heb je wel nieuwe?
Gatverdamme Roos, moest dat Stouteriaanse broekjesgeklets er ook in? Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook een van zijn hulpverloofdes bent geweest??
Aaah, die speurtocht is juist zo leuk!



Libel, iemand moet het zijn, toch? Volgens mij heeft Ien daar lintjes voor gebatikt. Als je een week De Forumslet bent, krijg je er eentje.



Ehm, ik twijfel tussen het krieltje en de zelfontslagnemer. Die laatste hoef je dan wrs niet terug, denk ik? Als hij bevalt kan ik die dan iig even houden.
Nog niet! Mijn schop staat nog in de grond, ze komen nog niet zo gauw. Volgens mij zijn ze massaal verhuisd..
Alle reacties Link kopieren
Zo, gaan we hier weer lekker verder kletsen.
Moet ik alweer een nieuwe batikken? Zeg, kan dat ff wat minder met al dat gesloer?? Ik batik me een slag in de rondte. Kom zelf niet eens aan neuqen toe. Dat was niet de bedoeling hoor!
Ik gebruik expres niet het woord charmeren Inez, heel heel expres!
Alle reacties Link kopieren
Dat was nummer 3 hoor!
Zo beter, Ien, ik sta open voor suggesties!



Ha die Keek!
Kletsen is net zo erg. Zo is schroeien.

Mwah, ik vind hem matig. Had meer erotische porneauverhaal verwacht.
Batik dan eens wat sneller! Je kunt best EN porno kijken EN batikken tegelijk.



Goh, dat is nog eens een goed idee, Ien.

Nu maar hopen dat Casher niet uitgeput is van al dat gesport en getrain.
quote:CCake schreef op 08 oktober 2012 @ 21:08:

Dat was nummer 3 hoor!Niet waar trouwens, het was 5!!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik ooit nog eens hier zou posten



Maar dan nog, ere wie ere toekomt, het was Meesteres 3! Vijf was al weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2012 @ 21:10:

[...]



Niet waar trouwens, het was 5!!Echt echt echt niet!!! Drie heeft zelfs nog meegeschreven toen! Kwam af en toe kletsen!
Hey keek!

Nee, 5 toch?



Rooss, mwah, beter.. Vind het nog niet helemaal des Rooss..
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 21:09:



Mwah, ik vind hem matig. Had meer erotische porneauverhaal verwacht.Ja eeeh, doe het effe zelf dan! Jij mag 46 doen!
Alle reacties Link kopieren
Rooss, goed gedaan, ik mis wel een beetje de bankjes waar we samen op kunnen hangen, maar bij deze beloof ik plechtig dat ik niemand uit zijn bovenkleding zal trachten te kletsen...!
Enfin, zit ik nog vrolijk te lezen en reageren in deeltje 44... Sugt.
Alle reacties Link kopieren
ik ben topfit noppies
Alle reacties Link kopieren
Hey Inez, so good to see you!



Nee, echt Drie!!! Moet ik nu echt op zoek naar de allereerste?! Geen idee hoe ik dat ga vinden...
Nee hoor. Ik pieker er niet over. Heb nog nooit een klets geopend en dat ga ik ook niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven