Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Vrijdagavond?

Effe kijken of ik zebtechnisch kan regelen.



Ien, fijn dat je met een zit. I love it!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 21:33:

Petjes?? Kan iemand mij dat verhaal even mailen?

Goh, ik zit hier ouderwets gezellig met een grijns op de bank zeg

Mooi, ik ben niet de enige die het niet snapt!



Ik ook, geweldig dit!
quote:noppies schreef op 08 oktober 2012 @ 21:33:

[...]





Neeeeee! Ze heeft stiekem engels zitten studeren!!



O shit. Iets met een mand en gevallen.



Keek, mag jij jokken, jij weet dondersgoed waar het over gaat!!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag zou helemaal prima zijn! Kan ook naar jou komen!
Oh fuck Nop, wat nu?! Mijn Duits en Frans zijn niet zo sterk! Taal der Liefde dan maar?



Cake, mis jij Viva taal? Waar wás je dan ook al die tijd? Je had toch geen RL ofzo hè?
Alle reacties Link kopieren
Echt?? Nee echt niet! Wat dan?? Petjes?! Wat voor petjes?!
Ow dat kan ook! Das ook wel een plan.

Vrijdag of zaterdag.
Iets voor op het hoofd lekker ding!!
Alle reacties Link kopieren
zo jullie kletsen er weer op los
Alle reacties Link kopieren
RL?? Nee joh! Doe niet zo gek! Ik ben nog steeds van Viva he, daar doen we toch allemaal niet aan!

Nee, gewoon Viva-moe. Laat staan al het eindeloze gezever dat nooit anders wordt. Kwam wel eens hoor, maar gewoon bijna nooit posten. Maar als ik er nu weer echt ben, hou ik er zo van!
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 21:36:

Oh fuck Nop, wat nu?! Mijn Duits en Frans zijn niet zo sterk! Taal der Liefde dan maar?

Ik kom mee bodielenkwitsjen hoor! Ben ik dol op!
Maar wat stop je in die petjes? Dat is de vraag.

Ach kom Cake, doe eens een leuk rentree verhaal!
Iemands hoofd Ien!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik voor hem zou kopen bedoel je?

Vrijdag zou mij beter uit komen... Kom ik na werk jouw kant op met you know who. Heb jij voorkeur?
Bodielenkwitsjen? Roos, laat de wijn eens staan!!
Alle reacties Link kopieren
Wat Inez zegt Rooss: Laat die wijn eens staan!! Petjes en bodielenkwistjen...



Een terugkomverhaal, ja zeg, moet dat?!
Geen druppel ien, geen druppel.



Kopen? Nee schat ik heb het over je roze lul!!

Ja gezellig.. neem maar mee.

Voorkeur voor wat of wie? D of B?
Zou ik minder moeten gaan wappen? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt heel dom! Ja, petjes!!!

En ja, doe jij eens voorkeur voor wie! Als je mocht kiezen!
Ja, dat moet!



En agenda plannen ergens anders ook. Word ik veel te nieuwsgierig van. En dan moet ik dat weer compenseren met Nop en dat geeft weer gedoe enzo. Hè!
Dan ga ik voor die redelijk onbehaarde!



(echt super nieuwsgierig...)
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik je al zo vaak gezegd, maar met al dat gewap vergeet je dat gewoon...
Waaaat??? Wap jij nu ook al Rooss?

Zie je wel, in groot addergebroed, zo'n pc!
O, we moeten afspraak technisch even metroën keek, anders knapt Ien straks uit mekaar.



Compenseren met Nop? Hoe dat? Jullie meisjes zijn bijna even groot toch?
Alle reacties Link kopieren
Altijd weer dat wappen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven