Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 18:41
Ik kan je melden, Stout, dat ik kleine stukjes al wel kan.....heb ik het helaas over 3%, maar het begin is er.
Ik blijf oefenen!
Maya ik snap wat je bedoel hoor en ja ook ik heb mijn dips...soms flinke dips. Het hoort er helaas bij.
Zij....ik weet dat jullie idd ook apart daten, maar ik snap het gewoon niet. Maar als jullie je er goed bij voelen, moeten jullie dat zeker blijven doen. Ik ben het niet met de therapeut eens trouwens.
Ik hoop dat jullie er echt uit gaan komen, zou heel mooi zijn.
Ik blijf oefenen!
Maya ik snap wat je bedoel hoor en ja ook ik heb mijn dips...soms flinke dips. Het hoort er helaas bij.
Zij....ik weet dat jullie idd ook apart daten, maar ik snap het gewoon niet. Maar als jullie je er goed bij voelen, moeten jullie dat zeker blijven doen. Ik ben het niet met de therapeut eens trouwens.
Ik hoop dat jullie er echt uit gaan komen, zou heel mooi zijn.
woensdag 10 oktober 2012 om 20:10
Ook weer thuis aangeland en gegeten, beetje laat, maar dat krijg je als je rond etenstijd bij je moeder gaat koffiedrinken.
Enjoy, Mayatown-Zuid is juist waar ik woon, dus daar ga ik dus niet heen. Ik blijf trouwens thuis, goede vriend komt op bezoek. Ook gezellig!
PP, yep android, dus kom maar op met goede apps-ideeën!
Zij, herkenbaar wat je schrijft over Hij en inderdaad als er maar genoeg leuke dingen tegenover staan... Precies hetgeen waar ik me op dit moment nog aan vasthou.
Dat de therapeut het geen probleem vindt dat daten van Hij, prima. Maar hoe sta jij er tegenover? Ook niet onbelangrijk!
Enjoy, Mayatown-Zuid is juist waar ik woon, dus daar ga ik dus niet heen. Ik blijf trouwens thuis, goede vriend komt op bezoek. Ook gezellig!
PP, yep android, dus kom maar op met goede apps-ideeën!
Zij, herkenbaar wat je schrijft over Hij en inderdaad als er maar genoeg leuke dingen tegenover staan... Precies hetgeen waar ik me op dit moment nog aan vasthou.
Dat de therapeut het geen probleem vindt dat daten van Hij, prima. Maar hoe sta jij er tegenover? Ook niet onbelangrijk!
woensdag 10 oktober 2012 om 20:20
quote:vlammetje_ schreef op 09 oktober 2012 @ 18:20:
Ik heb hem even gezocht, maar hij is hier al een paar jaar niet geweest. Maar dat was voor mij toch echt Tedvrpl! Verder heb ik hier geen 'eigen' hunk rondfladderen. (Al is Stoutje natuurlijk onweerstaanbaar )Inderdaad...waar is good old Tedje eigenlijk? Ik heb hem ooit nog eens tijdens een gezellig samenzijn (dat uiteraard weer enorm uit de hand liep) de hand gedrukt. Jammer dat 'ie hier niet meer is..
Ik heb hem even gezocht, maar hij is hier al een paar jaar niet geweest. Maar dat was voor mij toch echt Tedvrpl! Verder heb ik hier geen 'eigen' hunk rondfladderen. (Al is Stoutje natuurlijk onweerstaanbaar )Inderdaad...waar is good old Tedje eigenlijk? Ik heb hem ooit nog eens tijdens een gezellig samenzijn (dat uiteraard weer enorm uit de hand liep) de hand gedrukt. Jammer dat 'ie hier niet meer is..
woensdag 10 oktober 2012 om 20:21
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:18:
Wees blij...ik heb geen persisch tapijtje hoor, je kan hier gewoon de druppeltjes van de vloer likken.
Al zou ik het wel jammer vinden van de dure champagne....
Druppels is meisjesvocht, en vloer is meisje?
Of is my dirty mind alweer tricks on me aan het playen?
Wees blij...ik heb geen persisch tapijtje hoor, je kan hier gewoon de druppeltjes van de vloer likken.
Al zou ik het wel jammer vinden van de dure champagne....
Druppels is meisjesvocht, en vloer is meisje?
Of is my dirty mind alweer tricks on me aan het playen?
woensdag 10 oktober 2012 om 20:24
quote:stout1975 schreef op 09 oktober 2012 @ 19:56:
Ik maak m'n broek wel vast open.
Oh, ondanks mijn VRESELIJKE dag ben ik vanochtend toch maar gestopt met roken....
Mocht ik ineens heel ongesteld reageren de komende dagen, dan weten jullie waar het aan ligt. Sorry, reeds nu, voor alsdan.Roken is smerig. Respect voor je beslissing en succes met volhouden.
Ik maak m'n broek wel vast open.
Oh, ondanks mijn VRESELIJKE dag ben ik vanochtend toch maar gestopt met roken....
Mocht ik ineens heel ongesteld reageren de komende dagen, dan weten jullie waar het aan ligt. Sorry, reeds nu, voor alsdan.Roken is smerig. Respect voor je beslissing en succes met volhouden.