Herfsttetters!
zaterdag 13 oktober 2012 om 12:54
Hola!
Wat een herfstweertje, prachtig. Jammer dat ik er nog uit moet voor boodschappen. Net al bij de kapperT geweest (pssst Fantje, ik was in een half uur weer klaar ).
Verder wordt dit een heeeeeeel rustig weekend. Voor jullie ook?
Ratje was al vroeg in de weer zag ik.
Fran, jij lekker tot rust komen?
En Bieb, hoe is het? Foto van de Zoo zag er mooi uit! Is het inmiddels wat gemoderniseerd daar? Wij zitten nu druk te zoeken naar een leuke aanbieding voor volgend weekend.
Borretje, hup, poep dat meiske eruit!
Olijf, Praathoofdje, Tonks, Fiolle, Its (lekkere vakantie gehad verder?), Slof:
Wat een herfstweertje, prachtig. Jammer dat ik er nog uit moet voor boodschappen. Net al bij de kapperT geweest (pssst Fantje, ik was in een half uur weer klaar ).
Verder wordt dit een heeeeeeel rustig weekend. Voor jullie ook?
Ratje was al vroeg in de weer zag ik.
Fran, jij lekker tot rust komen?
En Bieb, hoe is het? Foto van de Zoo zag er mooi uit! Is het inmiddels wat gemoderniseerd daar? Wij zitten nu druk te zoeken naar een leuke aanbieding voor volgend weekend.
Borretje, hup, poep dat meiske eruit!
Olijf, Praathoofdje, Tonks, Fiolle, Its (lekkere vakantie gehad verder?), Slof:
zaterdag 13 oktober 2012 om 13:19
Zeg Bieb, wat ben jij eigenlijk allemaal aan het doen?
http://nos.nl/artikel/428 ... j-diamantroof-belgie.html
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:54
Leuk Bieb, Antwerpen Klinkt goed!
Wij komen er ook wel eens, even een bioscoopje pakken of uit eten ofzo..
Fran; Pas goed op jezelf hè?
Tonks; Haha die Kaat! ik vind het wèl een leuk rokje hoor!
Gelukkig dat het een fout was!
Splint
Zou leuk zijn, ook een weekendje Antwerpen!
Jammer is dat altijd hè met dat soort eten, heb je er precies zin in, valt het vreselijk tegen als je het gaat eten..
Goed bezig Ratteke met je dieet
Lekker hoor, pasta carbonara, voor af en toe dan, ik vind het een beetje machtig en vriend is er niet zo dol op.
die Arizona ice thee ben ik ook zo gek op, bij onze super verkopen ze die linkse groene in anderhalve-liter pakken.
Fant, fijn dat je haar weer mooi is, 7 uur, jeetje wat lang!!
Splint, geen kind nog hier hoor...
Wij komen er ook wel eens, even een bioscoopje pakken of uit eten ofzo..
Fran; Pas goed op jezelf hè?
Tonks; Haha die Kaat! ik vind het wèl een leuk rokje hoor!
Gelukkig dat het een fout was!
Splint
Zou leuk zijn, ook een weekendje Antwerpen!
Jammer is dat altijd hè met dat soort eten, heb je er precies zin in, valt het vreselijk tegen als je het gaat eten..
Goed bezig Ratteke met je dieet
Lekker hoor, pasta carbonara, voor af en toe dan, ik vind het een beetje machtig en vriend is er niet zo dol op.
die Arizona ice thee ben ik ook zo gek op, bij onze super verkopen ze die linkse groene in anderhalve-liter pakken.
Fant, fijn dat je haar weer mooi is, 7 uur, jeetje wat lang!!
Splint, geen kind nog hier hoor...
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:54
quote:Splinter02 schreef op 13 oktober 2012 @ 13:19:
http://nos.nl/artikel/428 ... j-diamantroof-belgie.htmlGehehe
http://nos.nl/artikel/428 ... j-diamantroof-belgie.htmlGehehe
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:21
Wij zijn weer thuis.
Vanmorgen na het heerlijk late ontbijt uitgecheckt en met de auto op pad gegaan,beetje sightseeing in de regen
Mo wilde de havens nog zien. Was niezoveulan en nog even naar een Delhaize omdat ik een voorraad kaaskroketten wilde kopen en richting huus maar weer.
De Zoo vonden wij haske leuk. Niet alle hokken waren even royaal idd maar er was al best wat vernieuwd en alle dieren zaten er mooi schoon en weldoorvoed bij.
De 2 jaguars (zusjes) zelfs iets te goed...wat een dikke plofferds.
En idd mooi station!!
Er zijn sowieso heel veel mooie oide gebouwen daar zeker een stad waar ik nog wel eens naar terug wil.
Gister na de Zoo en het shoppen in een kroegje beland en lekker aan de Belgische biertjes en daarna een echte Belgische pizza
quote:Ratteke schreef op 12 oktober 2012 @ 08:15:
Bieb vanuit het prachtige Antwerpen. *jaloers* Eigenlijk woon ik er maar 2 uur rijden vandaan he. Kom er nooit. Toch maar eens voorstellen.
Hier moest ik even heel hard om lachen...aangezien wij op 2,5 uur rijden wonen. En ik heb het even nagezocht Ratje maar jullie kunnen er in een uur zijn hoor
Kun je zelfs op een zaterdag/zondag even lekker met de auto heen en weer.
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:25
quote:Splinter02 schreef op 13 oktober 2012 @ 12:54:
Wij zitten nu druk te zoeken naar een leuke aanbieding voor volgend weekend.
Al gelukt?
Wij hebben via deze site geboekt: http://www.zoweg.nl/
en dan een Flair aarangement.
Is wel de moeite waard die Flair/Vriendin/Margriet/Viva enz arrangementen even te bekijken.
Echt niet duur (wij hadden ¤70 pp voor 2 nachten incl. ontbijt. Okeeee,daar komen nog boekingskosten a ¤12,50 bij en parkeren ¤25 maar dan nog...)
Wij zitten nu druk te zoeken naar een leuke aanbieding voor volgend weekend.
Al gelukt?
Wij hebben via deze site geboekt: http://www.zoweg.nl/
en dan een Flair aarangement.
Is wel de moeite waard die Flair/Vriendin/Margriet/Viva enz arrangementen even te bekijken.
Echt niet duur (wij hadden ¤70 pp voor 2 nachten incl. ontbijt. Okeeee,daar komen nog boekingskosten a ¤12,50 bij en parkeren ¤25 maar dan nog...)
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:26
quote:Splinter02 schreef op 13 oktober 2012 @ 13:19:
waar zie je me voor aan??
maar wij waren het niet
waar zie je me voor aan??
maar wij waren het niet
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:44
Ja heur, daar ben ik ook eindelijk bij het nieuwe topic aanbeland.
Klinkt als een heerlijk weekendje, Bieb!
Tonks, wat een schrik van die brief. Daar zit je niet op te wachten.
Cis, hoop dat je je snel weer fijner voelt.
Bor, wat spannend nu, die laatste dagen.
Ik ben vandaag voor het eerst in lange tijd de stad in geweest. Kadootjes grkocht voor jarige neef, en voor mezelf bij de Hema twee panty's, een mooie top en een handig badkamermandje.
Helaas is mijn huis nog steeds een puinhoop, en hoe ongelukkig ik er ook van word, ik kan de puf niet opbrengen er iets aan te doen. Grrr, kan dan zo moe worden van mijzelf. Word toch eens volwassen!!
Kan iemand mij schoppen?
Klinkt als een heerlijk weekendje, Bieb!
Tonks, wat een schrik van die brief. Daar zit je niet op te wachten.
Cis, hoop dat je je snel weer fijner voelt.
Bor, wat spannend nu, die laatste dagen.
Ik ben vandaag voor het eerst in lange tijd de stad in geweest. Kadootjes grkocht voor jarige neef, en voor mezelf bij de Hema twee panty's, een mooie top en een handig badkamermandje.
Helaas is mijn huis nog steeds een puinhoop, en hoe ongelukkig ik er ook van word, ik kan de puf niet opbrengen er iets aan te doen. Grrr, kan dan zo moe worden van mijzelf. Word toch eens volwassen!!
Kan iemand mij schoppen?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:45
Het was bijna te toevallig!
Maar jullie hebben je dus wel vermaakt zeg. Leuk hoor. Vooral die terrasjes en het heerlijke eten daar, mjam. Belgisch bier hou ik dan weer niet van.
We zijn nog druk bezig. Net een mailtje gestuurd naar een leuke B&B. Maar het zit best behoorlijk vol al volgend weekend. Misschien is er wel iets te doen dan in de stad.
Ga ook nog eventjes op jouw site kijken! Hoe was het hotel? En een beetje op loopafstand van alles?
Ben wel erg benieuwd naar de Zoo trouwens, kennelijk is het toch wel wat beter geworden. Havens hou ik dan wel weer van, altijd zo'n beetje merkwaardig sfeertje, beetje spooky en industrieel.
Ghe, ja, Rat, zelf bij mij vandaan ben je er in dik een uur. Zou bij jou toch wat sneller moeten kunnen inderdaad!
Maar jullie hebben je dus wel vermaakt zeg. Leuk hoor. Vooral die terrasjes en het heerlijke eten daar, mjam. Belgisch bier hou ik dan weer niet van.
We zijn nog druk bezig. Net een mailtje gestuurd naar een leuke B&B. Maar het zit best behoorlijk vol al volgend weekend. Misschien is er wel iets te doen dan in de stad.
Ga ook nog eventjes op jouw site kijken! Hoe was het hotel? En een beetje op loopafstand van alles?
Ben wel erg benieuwd naar de Zoo trouwens, kennelijk is het toch wel wat beter geworden. Havens hou ik dan wel weer van, altijd zo'n beetje merkwaardig sfeertje, beetje spooky en industrieel.
Ghe, ja, Rat, zelf bij mij vandaan ben je er in dik een uur. Zou bij jou toch wat sneller moeten kunnen inderdaad!
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:55
quote:Splinter02 schreef op 13 oktober 2012 @ 17:45:
Net buiten het centrum maar met de bus en de tram om de hoek (ging ieder kwartier) waren we er zo.
Het hotel is prima,niet supersuperluxe maar gewoon goed (lekker ontbijt) maar er werd wel volop naast het hotel verbouwd dus een beetje een bouwput om te zien buiten.
quote:, ja, Rat, zelf bij mij vandaan ben je er in dik een uur. Zou bij jou toch wat sneller moeten kunnen inderdaad!Mo vroeg al of ze soms op de fiets ging dan
Net buiten het centrum maar met de bus en de tram om de hoek (ging ieder kwartier) waren we er zo.
Het hotel is prima,niet supersuperluxe maar gewoon goed (lekker ontbijt) maar er werd wel volop naast het hotel verbouwd dus een beetje een bouwput om te zien buiten.
quote:, ja, Rat, zelf bij mij vandaan ben je er in dik een uur. Zou bij jou toch wat sneller moeten kunnen inderdaad!Mo vroeg al of ze soms op de fiets ging dan
zaterdag 13 oktober 2012 om 17:58
http://www.zoweg.nl/hotel ... _3_dagen_antwerpen/#hotel
Volgens mij heeft deze een net wat gunstigere ligging dan waar wij zaten
Volgens mij heeft deze een net wat gunstigere ligging dan waar wij zaten
zaterdag 13 oktober 2012 om 18:00
zaterdag 13 oktober 2012 om 18:06
Daar ben ik net aan het kijken! Het vreemde is dat die hotels via andere sites al volgeboekt waren. Maar dit geeft moed!
Fiolletje! Kleine beetje tegelijk doen. Muziekje erbij aan, iets lekkers erbij en ruimen maar. En nee, ik ga je niet schoppen.
Borrie, alles goed nog? Lekker aan het wachten en rommelen? Bij jou vandaan is Antwerpen natuurlijk ook prima te doen! Wij rijden er altijd doorheen als we naar familie in Zeeuws Vlaanderen gaan. Ik hou wel van die stad!
Fiolletje! Kleine beetje tegelijk doen. Muziekje erbij aan, iets lekkers erbij en ruimen maar. En nee, ik ga je niet schoppen.
Borrie, alles goed nog? Lekker aan het wachten en rommelen? Bij jou vandaan is Antwerpen natuurlijk ook prima te doen! Wij rijden er altijd doorheen als we naar familie in Zeeuws Vlaanderen gaan. Ik hou wel van die stad!
zaterdag 13 oktober 2012 om 18:08
zaterdag 13 oktober 2012 om 18:23
quote:biebeliee schreef op 13 oktober 2012 @ 18:08:
http://www.zoweg.nl/hotel ... /century-hotel-antwerpen/
3 sterren helaas maar wel super ligging!Geboekt! Met ontbijt en nog onder de 100 euro. Leuk!
http://www.zoweg.nl/hotel ... /century-hotel-antwerpen/
3 sterren helaas maar wel super ligging!Geboekt! Met ontbijt en nog onder de 100 euro. Leuk!