SYTYCD 2012
zondag 14 oktober 2012 om 20:48
quote:cynba schreef op 14 oktober 2012 @ 20:44:
Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen
Heb je het wel geprobeerd? Ik geloof niet dat deze dansers van de ene op de andere dag opeens konden dansen.
Ik zou het ook willen kunnen maar ik heb dan weer niet de moeite ervoor over om er ook zoveel voor te oefenen. En dat ritmegevoel zit er bij mij niet in maar dat is vast ook te oefenen.
Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen
Heb je het wel geprobeerd? Ik geloof niet dat deze dansers van de ene op de andere dag opeens konden dansen.
Ik zou het ook willen kunnen maar ik heb dan weer niet de moeite ervoor over om er ook zoveel voor te oefenen. En dat ritmegevoel zit er bij mij niet in maar dat is vast ook te oefenen.
zondag 14 oktober 2012 om 20:49
quote:cynba schreef op 14 oktober 2012 @ 20:44:
Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken
Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 oktober 2012 om 20:52
zondag 14 oktober 2012 om 20:53
zondag 14 oktober 2012 om 20:55
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2012 @ 20:49:
[...]
ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken Weet ik. 't Is gewoon keihard werken, zelfs als je barst van het talent. Bij mij ontbreekt dat talent zelfs al dus ik kom niet verder dan amateurniveau, maar ik vind het wel heerlijk om te kijken naar mensen die het echt goed kunnen. Ga ook graag naar dansvoorstellingen van Scapino, naar musicals etc.
[...]
ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken Weet ik. 't Is gewoon keihard werken, zelfs als je barst van het talent. Bij mij ontbreekt dat talent zelfs al dus ik kom niet verder dan amateurniveau, maar ik vind het wel heerlijk om te kijken naar mensen die het echt goed kunnen. Ga ook graag naar dansvoorstellingen van Scapino, naar musicals etc.