Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen
Alle reacties Link kopieren
Duub, ik had even geen tijd om te kijken

Ga ik in de volgende reclame doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Duub, Summer gaat al kijken dus dan hoef ik het niet meer te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo'n Loft!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:cynba schreef op 14 oktober 2012 @ 20:44:

Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen

Heb je het wel geprobeerd? Ik geloof niet dat deze dansers van de ene op de andere dag opeens konden dansen.



Ik zou het ook willen kunnen maar ik heb dan weer niet de moeite ervoor over om er ook zoveel voor te oefenen. En dat ritmegevoel zit er bij mij niet in maar dat is vast ook te oefenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynba schreef op 14 oktober 2012 @ 20:44:

Zo jaloers op de kansen die de dansers krijgen. Ik wil ook zo goed kunnen dansen ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 20:48:

Ik wil zo'n Loft!Alles in één ruimte?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 20:48:

Ik wil zo'n Loft!Die ramen zijn zo gaaf, lijkt me heerlijk zo wakker worden!
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad verdacht weinig kleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 oktober 2012 @ 20:49:

[...]



Alles in één ruimte?

Ja lijkt me geweldig!

Een vriend van mij heeft zoiets in Den Haag

Zo gaaf!



Alleen de badkamer en het toilet zijn apart, de rest is allemaal 1 ruimte...

MET inderdaad die hoge ramen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Leuke kleding hoor.
Alle reacties Link kopieren
Oh...zonder publiek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zag ik nu al een van de meisjes met de verkeerde vingers haar hoed vasthouden voor de foto? Oh o!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 20:52:

[...]



Ja lijkt me geweldig!

Een vriend van mij heeft zoiets in Den Haag

Zo gaaf!



Alleen de badkamer en het toilet zijn apart, de rest is allemaal 1 ruimte...

MET inderdaad die hoge ramen! Die hoge ramen ed is idd wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd.....



Wauw, mannen met doorkijkshirts....
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, de jury is ook publiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 20:53:

Nou ja, de jury is ook publiek.Puntje....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ooooo, niet eens voor een volle zaal
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2012 @ 20:49:

[...]



ik denk dat als je echt iets wil bereiken, je er niet komt met alleen maar goed kunnen dansen. Je hebt zoveel doorzettingsvermogen en kracht en discipline nodig, daar kan ik me niet eens een voorstelling van maken Weet ik. 't Is gewoon keihard werken, zelfs als je barst van het talent. Bij mij ontbreekt dat talent zelfs al dus ik kom niet verder dan amateurniveau, maar ik vind het wel heerlijk om te kijken naar mensen die het echt goed kunnen. Ga ook graag naar dansvoorstellingen van Scapino, naar musicals etc.
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
die Amerikaanse moet dit nu dus tig keer opvoeren he, top dat ze hier aan wil meewerken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Jeff voor leuk ding om haar nek hangen... hoort dat bij haar trui?
Alle reacties Link kopieren
Dan moet er wel verstand van hebben, die komt van Broadwayouders meen ik en heeft er zelf ook gestaan.
Alle reacties Link kopieren
Zingen ging slechter dan het dansen vind mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Echt goed hoor! In 1 dag, ben onder de indruk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven