bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?
zaterdag 19 april 2008 om 01:19
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?
Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...

vrijdag 25 april 2008 om 16:42
Ik lust wel Bayley's, dus als OdZ het niet lust dan laat je 't maar bij mij.
Als je dan toch komt, boodschappen meeneemt, m'n bad vol laat lopen en de katten verzorgt, kan je dan niet meteen de strijk even wegwerken? En OdZ woont in een bouwput zegt ze net, dus misschien moet je wat gereedschap meenemen en even de handige bouwvakkerT uithangen daar.
Drinken OdZ en ik ondertussen een biertje (ik) en een whiskey (OdZ)
Goed?
Als je dan toch komt, boodschappen meeneemt, m'n bad vol laat lopen en de katten verzorgt, kan je dan niet meteen de strijk even wegwerken? En OdZ woont in een bouwput zegt ze net, dus misschien moet je wat gereedschap meenemen en even de handige bouwvakkerT uithangen daar.
Drinken OdZ en ik ondertussen een biertje (ik) en een whiskey (OdZ)
Goed?
vrijdag 25 april 2008 om 16:46
Oh My God
Ik heb het verknald bij Stout!!
Oh shit, en ik ben al 28... Waar vind ik zo snel een nieuwe kerel???
HELLUP!!
Ik ben 28, ziek, m'n date is voorbij voordat het ooit een date heeft kunnen worden, en ik heb nog geen nieuwe gegadigden!
OdZ: mag ik, op weg naar het station, nog even afscheid van je komen nemen?
Ik heb het verknald bij Stout!!
Oh shit, en ik ben al 28... Waar vind ik zo snel een nieuwe kerel???
HELLUP!!
Ik ben 28, ziek, m'n date is voorbij voordat het ooit een date heeft kunnen worden, en ik heb nog geen nieuwe gegadigden!
OdZ: mag ik, op weg naar het station, nog even afscheid van je komen nemen?

vrijdag 25 april 2008 om 16:48
Oh Mast, dat klinkt echt ideaal!
Stout, bij deze het lijstje:
- tuin bestraten (want modder)
- plafond in de hal maken en stucen (want ingestort)
- plafonds boven wit schilderen (want roze)
- vloeren leggen in de hal en in de slaapkamers
- electriciteit opnieuw bedraden
- wasmachine naar beneden sjouwen (gelukkig heeft de monteur vanmorgen al een aansluiting gemaakt, dus dat hoef je niet meer te doen )
En terwijl jij hard aan het werk bent, kijken je vrouwtjes gewillig toe. De droom van elke man!
Stout, bij deze het lijstje:
- tuin bestraten (want modder)
- plafond in de hal maken en stucen (want ingestort)
- plafonds boven wit schilderen (want roze)
- vloeren leggen in de hal en in de slaapkamers
- electriciteit opnieuw bedraden
- wasmachine naar beneden sjouwen (gelukkig heeft de monteur vanmorgen al een aansluiting gemaakt, dus dat hoef je niet meer te doen )
En terwijl jij hard aan het werk bent, kijken je vrouwtjes gewillig toe. De droom van elke man!
vrijdag 25 april 2008 om 16:51
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 16:48:
ahhhhhh, dat vind ik wel weer zielig.....
Zal ik dan toch komen? Maar ik ga niet verbouwen hoor, dan wordt mijn pak vies.
Gewoon doen, niet miepen over een beetje vuil. Aan het einde van de dag mag je pak vast wel even in de wasmachine, kan je nog kiezen wiens wasmachine ook. Is dat niet luxe??
En terwijl je pak gewassen wordt, kan je - in je boxer dus- een maaltijd voor ons bereiden, lijkt je dat niet ontzettend kinky? In je boxer rondlopen terwijl er twee vrouwen naar je kijken? (Oh, en een hele zwik katten, want die zullen ook wel nieuwsgierig zijn naar het bezoek, denk ik)
ahhhhhh, dat vind ik wel weer zielig.....
Zal ik dan toch komen? Maar ik ga niet verbouwen hoor, dan wordt mijn pak vies.
Gewoon doen, niet miepen over een beetje vuil. Aan het einde van de dag mag je pak vast wel even in de wasmachine, kan je nog kiezen wiens wasmachine ook. Is dat niet luxe??
En terwijl je pak gewassen wordt, kan je - in je boxer dus- een maaltijd voor ons bereiden, lijkt je dat niet ontzettend kinky? In je boxer rondlopen terwijl er twee vrouwen naar je kijken? (Oh, en een hele zwik katten, want die zullen ook wel nieuwsgierig zijn naar het bezoek, denk ik)

vrijdag 25 april 2008 om 16:52
Jee, terwijl ik mijn lijstje maak heeft Stout er al de brui aangegeven. Lakse hond ben je hoor. Je denkt zeker dat de vrouwtjes zich zomaar aan je voeten werpen. Niks hoor, daar moet je flink voor zweten.
Mast, als je het echt niet meer ziet zitten, kom je maar hier langs om afscheid te nemen. Eén blik op dit huis en alles lijkt echt stukken minder ellendig .
Mast, als je het echt niet meer ziet zitten, kom je maar hier langs om afscheid te nemen. Eén blik op dit huis en alles lijkt echt stukken minder ellendig .
vrijdag 25 april 2008 om 16:58
Hij had zich alweer bedacht OdZ, dus hij komt tóch. Een man een man een woord een woord nietwaar?
Enne OdZ, je hebt míjn huis nog niet gezien:
* lekkende dakgoot
* balkonhek voor suïcidale mensen: oftewel, leun er tegenaan en je gaat er dwars doorheen
* houtrot bij de erkers
* tuin met onkruid dat bijkans drie meter hoog staat
* onafgewerkt gipsplatenplafond
* parket met weggesleten laklaag
Oh en laat ik er vooral nog bij vermelden dat ik al jaaaaaaaaaaren achterloop met opruimen...
Enne OdZ, je hebt míjn huis nog niet gezien:
* lekkende dakgoot
* balkonhek voor suïcidale mensen: oftewel, leun er tegenaan en je gaat er dwars doorheen
* houtrot bij de erkers
* tuin met onkruid dat bijkans drie meter hoog staat
* onafgewerkt gipsplatenplafond
* parket met weggesleten laklaag
Oh en laat ik er vooral nog bij vermelden dat ik al jaaaaaaaaaaren achterloop met opruimen...
vrijdag 25 april 2008 om 17:01

vrijdag 25 april 2008 om 17:07
Goddank dat hij toch komt! Ik was al bang dat ik toch de komende vakantie moest opofferen.
Die dakgoot herken ik! In de mijne laten allemaal stukjes iets los, en het hout eronder ziet er nogal bruin en zompig uit. Maar ik kijk er gewoon niet naar, dan is het er ook niet .
Dat opruimen komt me ook bekend voor. Maar jij hebt toch een vrij royaal huis? Kun je dan niet een of twee kamers volstoppen en de sleutel omdraaien?
Die dakgoot herken ik! In de mijne laten allemaal stukjes iets los, en het hout eronder ziet er nogal bruin en zompig uit. Maar ik kijk er gewoon niet naar, dan is het er ook niet .
Dat opruimen komt me ook bekend voor. Maar jij hebt toch een vrij royaal huis? Kun je dan niet een of twee kamers volstoppen en de sleutel omdraaien?

vrijdag 25 april 2008 om 17:10
'Die probleem' is dat ik verdorie al een jaar bezig ben om van 'die bouwput' een woonpaleisje te maken, maar geen noemenswaardige progressie heb geboekt.
Nouja, de woonkamer is af. En mooi. Maar de rest is een drama. En de CV heeft ook al kuren, want hij houdt niet meer op met verwarmen. Heb net van ellende de stekker uit de ketel getrokken. Grrrr.
Nouja, de woonkamer is af. En mooi. Maar de rest is een drama. En de CV heeft ook al kuren, want hij houdt niet meer op met verwarmen. Heb net van ellende de stekker uit de ketel getrokken. Grrrr.
vrijdag 25 april 2008 om 17:13
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 17:09:
Ik ben meer van de meisjes die al zwijmelend aan mijn voeten liggen zodra ik aanbel hoor.
Dat verbouwen en zo.... ik weet niet of ik daar wel energie voor heb.
Dan drink je maar een blikje Red Bull ofzo... Krijg je energie van.
Enne, zwijmelende blikken? a) Een klussende man kan er zeer sexy uitzien en b) van al dat gewerk krijg je een mooi figuur, dus wat dat betreft moet je dankbaar zijn dat je bij ons mag komen verbouwen!
Ik ben meer van de meisjes die al zwijmelend aan mijn voeten liggen zodra ik aanbel hoor.
Dat verbouwen en zo.... ik weet niet of ik daar wel energie voor heb.
Dan drink je maar een blikje Red Bull ofzo... Krijg je energie van.
Enne, zwijmelende blikken? a) Een klussende man kan er zeer sexy uitzien en b) van al dat gewerk krijg je een mooi figuur, dus wat dat betreft moet je dankbaar zijn dat je bij ons mag komen verbouwen!

vrijdag 25 april 2008 om 17:45
Ai, dan is jouw ketel nog ouder dan de mijne... Maar als hij goed functioneert zal ik niet discrimineren op leeftijd hoor. Mijn moeder zei altijd: ouwe dingetjes piesen ook.
Nestor nog niet gebeld, Kerel gaat er vanavond naar kijken. Hopelijk helpt dat, scheelt weer geld. Maar mocht je toch besluiten om het balkonhekje te nemen, is dat natuurlijk helemaal een makkelijke oplossing .
Nestor nog niet gebeld, Kerel gaat er vanavond naar kijken. Hopelijk helpt dat, scheelt weer geld. Maar mocht je toch besluiten om het balkonhekje te nemen, is dat natuurlijk helemaal een makkelijke oplossing .
vrijdag 25 april 2008 om 17:56
quote:mastermind schreef op 25 april 2008 @ 17:49:
OdZ: is de waterdruk wle goed? Bij mijn ketel was de waterdruk te laag en was het expansievat kapot.Dan moet je even met iets hards tegen het expansievat tikken, hij mag maar met de helft gevukld zijn met water (maximaal) is het meer: nieuw expansievaatje aan laten rukken.
OdZ: is de waterdruk wle goed? Bij mijn ketel was de waterdruk te laag en was het expansievat kapot.Dan moet je even met iets hards tegen het expansievat tikken, hij mag maar met de helft gevukld zijn met water (maximaal) is het meer: nieuw expansievaatje aan laten rukken.