bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?
zaterdag 19 april 2008 om 01:19
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?
Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
vrijdag 25 april 2008 om 13:51
quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:48:
maar iets klopt er niet, want als ik hem een knabbelstaafje wil geven, wil hij er ook gelijk eentje aan mij geven....is gek tochWelnee: ben jij de enige gelukkige hier met een gelijkwaardige relatie! Wel jammer dat 'ie alleen op komt dagen als het donker is, dat dan weer wel...
maar iets klopt er niet, want als ik hem een knabbelstaafje wil geven, wil hij er ook gelijk eentje aan mij geven....is gek tochWelnee: ben jij de enige gelukkige hier met een gelijkwaardige relatie! Wel jammer dat 'ie alleen op komt dagen als het donker is, dat dan weer wel...
vrijdag 25 april 2008 om 13:51
quote:mastermind schreef op 25 april 2008 @ 13:47:
[...]
Op zich kan dit nog best (hoewel op 't randje hoor!), maarre als die schaduw terug gaat praten dan wordt het denk ik toch wel tijd voor zo'n leuke pyama met heeeeele lange mouwtjes
hahahaa maar even zonder dollen, ze praat idd weleens tegen mij
maar altijd net weer op het verkeerde moment, als ik zit te kijken naar rondom 10 ofzo is.
[...]
Op zich kan dit nog best (hoewel op 't randje hoor!), maarre als die schaduw terug gaat praten dan wordt het denk ik toch wel tijd voor zo'n leuke pyama met heeeeele lange mouwtjes
hahahaa maar even zonder dollen, ze praat idd weleens tegen mij
maar altijd net weer op het verkeerde moment, als ik zit te kijken naar rondom 10 ofzo is.

vrijdag 25 april 2008 om 13:57
quote:mastermind schreef op 25 april 2008 @ 13:36:
[...]
Onderdezon, ik zou 'm inruilen, je baan aan de wilgen hangen, en met een tentje in de voortuin van je vrienden gaan kamperen. Je hebt toch niets meer te verliezen... meid, wat een leven... (want het komt vast toch nooit meer goed)
Ik voel me helemaal keuteltje (en nu moet ik heel hard om mezelf lachen, want ik meen het ook nog ) (misschien is mijn keelontsteking een excuus?).
@Tientje: blij dat ik je nog even op deze dorre aardkloot heb kunnen houden!
Dank jongens, tijd voor lunch. Ik voel me alweer stukken minder zwelgend
[...]
Onderdezon, ik zou 'm inruilen, je baan aan de wilgen hangen, en met een tentje in de voortuin van je vrienden gaan kamperen. Je hebt toch niets meer te verliezen... meid, wat een leven... (want het komt vast toch nooit meer goed)
Ik voel me helemaal keuteltje (en nu moet ik heel hard om mezelf lachen, want ik meen het ook nog ) (misschien is mijn keelontsteking een excuus?).
@Tientje: blij dat ik je nog even op deze dorre aardkloot heb kunnen houden!
Dank jongens, tijd voor lunch. Ik voel me alweer stukken minder zwelgend
vrijdag 25 april 2008 om 14:00
Ja OdZ, je hebt keelontsteking, dan mág je zwelgen... Laat het toe in jezelf, geef je over... Want ook dit gevoel mag er zijn... Aanvaard het, beleef het, (ver)zwelg het...
Enne, beterschap, een paar kilometer verderop zit een lotgenootje van je ook op de bank te hangen (geen keelontsteking, maar een soort buikgriepvirusje)
Enne, beterschap, een paar kilometer verderop zit een lotgenootje van je ook op de bank te hangen (geen keelontsteking, maar een soort buikgriepvirusje)

vrijdag 25 april 2008 om 14:13
Joepie, ik mag zwelgen! Dan ga ik er vandaag toch maar van genieten. Had ik al genoemd dat niet kunnen praten echt bijzonder frustrerend is? Ik kan alleen maar piepen en rochelend hoesten. Ik lijk m'n opa wel.
Maar Mast, buikgriep is eigenlijk veel naarder, dus jij ook heel veel beterschap, daar in die prachtwijk . Ik zal voor je duimen dat het snel weer over gaat!
Maar Mast, buikgriep is eigenlijk veel naarder, dus jij ook heel veel beterschap, daar in die prachtwijk . Ik zal voor je duimen dat het snel weer over gaat!
vrijdag 25 april 2008 om 14:16
Ach OdZ, wat m'n miserabele leven nog enigszins opleukt is het feit dat de buikgripe niet echt door lijkt te zetten... (Afkloppen!!) Had heel erg buikkramp en ben ultiem hangerig, gisteren van koud naar warm en van warm naar koud en weer terug, maar voor de rest voel ik me tot op heden nog best oké... Dus ik laat die Drionpil nog maar ff voor wat 'ie is.
Jij ook veel beterschap, en als je niet kan praten SCHRIJF het maar van je af dan, ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk is om in je eentje te dragen... Wees lief voor jezelf, koester jezelf, ooit op een dag komt het allemaal goed (en zo niet, dan kan je nog altijd 't Schotse boekje bestellen)...
Jij ook veel beterschap, en als je niet kan praten SCHRIJF het maar van je af dan, ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk is om in je eentje te dragen... Wees lief voor jezelf, koester jezelf, ooit op een dag komt het allemaal goed (en zo niet, dan kan je nog altijd 't Schotse boekje bestellen)...

vrijdag 25 april 2008 om 14:41
Halve buikgriep is inderdaad wel beter dan hele. Nu ik er bij nadenk, half ziek zijn is eigenlijk op alle fronten geweldig: alle voordelen en minimale nadelen! Ik hoop voor je dat het nog even zo blijft .
Nu ik eindelijk aan m'n lunch zit gaat het wel beter trouwens. Ik durfde niet naar beneden om eten te halen, omdat de wasmachine-aansluiting-monteur steeds heel hard liep te vloeken (iets met de meterkast; had ik al verteld dat ik in een bouwput woon?). Gelukkig is hij eindelijk weg.
Verder is het natuurlijk enorm zwaar om alles in mijn eentje te dragen. Die baan komt niet meer goed en kamperen lukt nooit met die keelontsteking. Alhoewel, ik ben geen watje natuurlijk. En zo'n Schots boekje is ook voor watjes natuurlijk. We wonen niet voor niets zo dicht bij het station!
Nu ik eindelijk aan m'n lunch zit gaat het wel beter trouwens. Ik durfde niet naar beneden om eten te halen, omdat de wasmachine-aansluiting-monteur steeds heel hard liep te vloeken (iets met de meterkast; had ik al verteld dat ik in een bouwput woon?). Gelukkig is hij eindelijk weg.
Verder is het natuurlijk enorm zwaar om alles in mijn eentje te dragen. Die baan komt niet meer goed en kamperen lukt nooit met die keelontsteking. Alhoewel, ik ben geen watje natuurlijk. En zo'n Schots boekje is ook voor watjes natuurlijk. We wonen niet voor niets zo dicht bij het station!
vrijdag 25 april 2008 om 15:46
@OdZ: dat van dat station is zeer zeker waar, maar aangezien er zo vaak treinen uitvallen durf ik die optie niet aan. Neem je net De Beslissing, rijdt de trein niet! Bovendien moet ik dan eerst 10 minuten lopen, worrik zo moe van....
Halve buikgriep: ja, een halve is idd stuk beter dan een hele! Ben zeer hangerig (lig nog steeds in m'n badjas, maar heb mezelf getransporteerd van m'n bed naar de bank, is al heel wat) en ik denk dat ik zo 'ns lekker in bad ga om m'n kouwe bibbers kwijt te raken.
Arme ik, ben 28 en heb geeneens een kerel die m'n bad vol laat lopen
Halve buikgriep: ja, een halve is idd stuk beter dan een hele! Ben zeer hangerig (lig nog steeds in m'n badjas, maar heb mezelf getransporteerd van m'n bed naar de bank, is al heel wat) en ik denk dat ik zo 'ns lekker in bad ga om m'n kouwe bibbers kwijt te raken.
Arme ik, ben 28 en heb geeneens een kerel die m'n bad vol laat lopen
vrijdag 25 april 2008 om 15:48
Zal ik dan, uit de goedheid van mijn hart je bad vol laten komen kopen?
Wel 2 belangrijke voorwaarden dan he:
1) niet mij bespringen aub, jullie willen allemaal één ding, en dat is prima, maar waarom toch allemaal met mij...
2) Hou je wel een oogje in het zeil? Ik ben zo teneergeslagen dat ik me mischien wel probeer te verdrinken in je bad..
Wel 2 belangrijke voorwaarden dan he:
1) niet mij bespringen aub, jullie willen allemaal één ding, en dat is prima, maar waarom toch allemaal met mij...
2) Hou je wel een oogje in het zeil? Ik ben zo teneergeslagen dat ik me mischien wel probeer te verdrinken in je bad..
vrijdag 25 april 2008 om 15:53
1) Don't worry, ik ben wel ziek maar zó ziek nou ook weer niet... Geijl (van de koorts) blijft nog redelijk binnen de perken.
2) Nee, want als ik ziek ben dan wil ik graag zelf verzorgd worden ipv ook nog eens de verantwordelijkheid voor een ander dragen.
Wil je wel tevens de katten eten geven??
En ik moet nog boodschappen hebben.
Alvast bedankt!
2) Nee, want als ik ziek ben dan wil ik graag zelf verzorgd worden ipv ook nog eens de verantwordelijkheid voor een ander dragen.
Wil je wel tevens de katten eten geven??
En ik moet nog boodschappen hebben.
Alvast bedankt!

vrijdag 25 april 2008 om 16:02
Keutel heeft wel weer wat aangericht, zeg. Depressie troef op dit topic.
Mast, ik vind je echt heel zielig. Niet eens een kerel die je bad laat vollopen... Dat is wel het summum van treurnis. Dan zou ik ook mooi niet naar het station gaan lopen, en ik bedenk me nu dat dat voor jou inderdaad nog best een pesteind is.
Ga maar lekker in bad. En niet stiekem ook het elektrische kacheltje aandoen hè, die combi staat niet in het boekje.
Mast, ik vind je echt heel zielig. Niet eens een kerel die je bad laat vollopen... Dat is wel het summum van treurnis. Dan zou ik ook mooi niet naar het station gaan lopen, en ik bedenk me nu dat dat voor jou inderdaad nog best een pesteind is.
Ga maar lekker in bad. En niet stiekem ook het elektrische kacheltje aandoen hè, die combi staat niet in het boekje.

vrijdag 25 april 2008 om 16:14
Ja idd, Stout!
OnderdeZon, wat heb jij allemaal nodig?
Boodschappenlijst Mastermind:
* geitenwol (kan ik sokken breien)
* tampons (ultrasuper)
* wc-papier
* inlegkruisjes
* olifantenpantoffels, maat 39
* kattengrit
* bier
* m'n lievelingsbladen: Privé en Story
* scheergel plus mesjes (voor m'n snor)
* intiemspray
OnderdeZon, wat heb jij allemaal nodig?
Boodschappenlijst Mastermind:
* geitenwol (kan ik sokken breien)
* tampons (ultrasuper)
* wc-papier
* inlegkruisjes
* olifantenpantoffels, maat 39
* kattengrit
* bier
* m'n lievelingsbladen: Privé en Story
* scheergel plus mesjes (voor m'n snor)
* intiemspray
vrijdag 25 april 2008 om 16:18
quote:Onderdezon schreef op 25 april 2008 @ 13:32:
Ik heb wel een kerel, maar de rest van mijn leven zuigt behoorlijk. Mijn baan is k#t, mijn vrienden wonen op twee uur reizen, mijn huis is een bouwput en mijn kat is er vandoor. Geloof me, een kerel is leuk, maar niet zalig makend.Wat een ellende allemaal als je advies nodig hebt kun je altijd een topic openen he dat weet je.
Ik heb wel een kerel, maar de rest van mijn leven zuigt behoorlijk. Mijn baan is k#t, mijn vrienden wonen op twee uur reizen, mijn huis is een bouwput en mijn kat is er vandoor. Geloof me, een kerel is leuk, maar niet zalig makend.Wat een ellende allemaal als je advies nodig hebt kun je altijd een topic openen he dat weet je.
vrijdag 25 april 2008 om 16:19
quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:37:
maar hoe kan dat dan, dat we allemaal een beetje alleen rondhobbelen, en s'avonds alleen op de bank hangen.
ik zet mijn schemerlampie regelmatig zo dat er een schaduw naast me op de bank valt, en dat vraag ik aan mijn schaduw hoopvol, wil je ook een ook een knabbelstaafje uit mijn zakje.
maar hoe kan dat dan, dat we allemaal een beetje alleen rondhobbelen, en s'avonds alleen op de bank hangen.
ik zet mijn schemerlampie regelmatig zo dat er een schaduw naast me op de bank valt, en dat vraag ik aan mijn schaduw hoopvol, wil je ook een ook een knabbelstaafje uit mijn zakje.

vrijdag 25 april 2008 om 16:26
Ik wil graag:
- Cheese Onion chips, gezinsverpakking
- tissues
- eten voor vanavond, doe voor de verandering maar iets met vitamines (goed tegen m'n scheurbuik)
- Tom Poes kattebrokjes
- whiskey
- hoestdrankjes, veel
En Citroen, ik heb er inderdaad over gedacht, maar Keuteltje was me weer nèt voor... Zoals bijna altijd eigenlijk... Wat ben ik toch een loser... Waar is dat boekje?
- tissues
- eten voor vanavond, doe voor de verandering maar iets met vitamines (goed tegen m'n scheurbuik)
- Tom Poes kattebrokjes
- whiskey
- hoestdrankjes, veel
En Citroen, ik heb er inderdaad over gedacht, maar Keuteltje was me weer nèt voor... Zoals bijna altijd eigenlijk... Wat ben ik toch een loser... Waar is dat boekje?
vrijdag 25 april 2008 om 16:34
quote:Onderdezon schreef op 25 april 2008 @ 16:26:
Ik wil graag:
- tissues
- Tom Poes kattebrokjes
- whiskey
- hoestdrankjes, veel
En Citroen, ik heb er inderdaad over gedacht, maar Keuteltje was me weer nèt voor... Zoals bijna altijd eigenlijk... Wat ben ik toch een loser... Waar is dat boekje?Vervelend Onderdezon heel vervelend
Ik wil graag:
- tissues
- Tom Poes kattebrokjes
- whiskey
- hoestdrankjes, veel
En Citroen, ik heb er inderdaad over gedacht, maar Keuteltje was me weer nèt voor... Zoals bijna altijd eigenlijk... Wat ben ik toch een loser... Waar is dat boekje?Vervelend Onderdezon heel vervelend