Entertainment alle pijlers

Anouk Songfestival

17-10-2012 14:43 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk. Echt, ik hou van je. Wat een heerlijk mens ben je, en wat een topartiest. Maar het songfestival?! Echt? WHY!? Wiens carrière heeft dat goed gedaan de laatste jaren, als je voor Nederland uitkomt?

Anouk op Facebook

Goed idee?

Totaal aantal stemmen: 56

Ja, met Anouk gaan we winnen (30%)
Ja, het zal de bekendheid van Anouk goed doen (4%)
Nee, we verliezen toch weer (48%)
Nee, ik zal met mijn handen voor mijn ogen kijken uit angst (18%)
Snap het ook niet! Maar wel een reden om weer is naar het liedjes festijn te kijken
Ik hou sowieso niet van Anouk. En ik kan je garanderen dat we ook dít songfestival niet gaan winnen.
Komt goed, komt goed. Blonde haren los en decolleté tot haar navel en hier met die winst
Ja, en zonder voorronde stemmen etc. Pats boem, Anouk heeft haar zin gekregen via drabben en dreinen als een klein kind.

En wat gaat ze er mee verdienen, met dit geintje? En dat er nog steeds subsidiegeld wordt gespendeerd aan een kansloze euro visie songfestival,

Na het indianenlied, sturen ze de tattoo drama queen, die via youtube laat weten dat ze straalbezopen is, half stoned en daarmee moet Nederland punten gaan scoren.

Kansloze missie.
Ik snap het wel. Zet er een topzangeres neer met een topsong en een topact en we maken eindelijk weer een kans!

Kijk naar dit jaar "Euphoria"... terechte winnares, goeie song, tof wijf!
En ... misschien wel het beste aan al dit.. ze mag haar eigen liedje uitkiezen (anders deed ze er niet aan mee)
Kan ze haar gouden tandjes weer in doen, aangezien je de laatste jaren niet meer kan winnen zonder apart uiterlijk... Maar misschien te subtiel
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 13:41:

Komt goed, komt goed. Blonde haren los en decolleté tot haar navel en hier met die winst Pfffff ik hóóp het. Ze verdient het, maar of ze het ook krijgt...
quote:Bergje65 schreef op 17 oktober 2012 @ 13:41:

Ik snap het wel. Zet er een topzangeres neer met een topsong en een topact en we maken eindelijk weer een kans!

Kijk naar dit jaar "Euphoria"... terechte winnares, goeie song, tof wijf!Ja ik vind het ook een goed nummer. Maar toch vind ik het niet echt songfestivalachtig, en geen idee hoe ze eruit ziet (ik keek niet).
Redband hoezo drabben (wat is dat? ) en dreinen? Ze heeft (en terecht) gewoon voorwaarden gesteld.
quote:deeleen schreef op 17 oktober 2012 @ 13:44:

Kan ze haar gouden tandjes weer in doen, aangezien je de laatste jaren niet meer kan winnen zonder apart uiterlijk... Maar misschien te subtielNou oeoeoeoeoeeooeoeoe apart hoor die Zweedse blote voeten.
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 13:47:

Redband hoezo drabben (wat is dat? ) en dreinen? Ze heeft (en terecht) gewoon voorwaarden gesteld.Ja en juist door niet zulke achterlijke voorrondes te doen, scheelt het juist subsidiegeld.
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 13:48:

[...]

Ja en juist door niet zulke achterlijke voorrondes te doen, scheelt het juist subsidiegeld.Ook dat. Bovendien denk ik dat Anouk betere liedjes schrijft dan menig ander.
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 13:41:

Komt goed, komt goed. Blonde haren los en decolleté tot haar navel en hier met die winst

Denk dat ik voor het eerst in mijn leven naar het Songfestival ga kijken!

I Anouk
Ik neem aan dat we ook niet hoeven te verwachten dat er van te voren veel heisa komt over haar outfit. Dat wil ze ook lekker zelf bepalen.
Ik ben benieuwd! En weet je, of ze het nou goed of slecht doet, ik denk eigenlijk dat het Anouk zelf echt geen reet zal schelen.

Het zal ook geen (negatieve) invloed hebben op haar carrière (tenzij ze een Sieneke-achtig lalalala liedje gaat doen..,)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Nou me dunkt dat Anouk geen voorrondes hoeft te doen.

Ik vind het hartstikke leuk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:infojunk schreef op 17 oktober 2012 @ 13:55:

Ik ben benieuwd! En weet je, of ze het nou goed of slecht doet, ik denk eigenlijk dat het Anouk zelf echt geen reet zal schelen.

Het zal ook geen (negatieve) invloed hebben op haar carrière (tenzij ze een Sieneke-achtig lalalala liedje gaat doen..,) Ik zie het voor me, Anouk en een draaiorgel.
Vind het juist wel tof. Ik ben dol op het songfestival. Haha, dat ik dat hardop durf te schrijven. ;)
quote:nouschi schreef op 17 oktober 2012 @ 13:56:

Nou me dunkt dat Anouk geen voorrondes hoeft te doen.

Ik vind het hartstikke leuk!!Maar ook verstandig Nous?
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 13:58:

[...]

Maar ook verstandig Nous?Tuurlijk wel, ik geloof nooit dat ze fans verliest door het Songfestival.
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:02:

[...]

Tuurlijk wel, ik geloof nooit dat ze fans verliest door het Songfestival.Neeeeee tuurlijk niet! Maar ik wil gewoon niet meemaken dat ze straks maar 5 punten krijgt ofzo. Of hoe gaat dat tegenwoordig? Dat ze niet eens de voorrondes doorkomt.
quote:redband schreef op 17 oktober 2012 @ 13:41:

Ja, en zonder voorronde stemmen etc. Pats boem, Anouk heeft haar zin gekregen via drabben en dreinen als een klein kind.

En wat gaat ze er mee verdienen, met dit geintje? En dat er nog steeds subsidiegeld wordt gespendeerd aan een kansloze euro visie songfestival,

Na het indianenlied, sturen ze de tattoo drama queen, die via youtube laat weten dat ze straalbezopen is, half stoned en daarmee moet Nederland punten gaan scoren.

Kansloze missie.Heerlijk, zo'n positieve insteek!
Ik vind Anouk trouwens geweldig. Lekker gek wijf, dat blijkt maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven