Entertainment alle pijlers

Anouk Songfestival

17-10-2012 14:43 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk. Echt, ik hou van je. Wat een heerlijk mens ben je, en wat een topartiest. Maar het songfestival?! Echt? WHY!? Wiens carrière heeft dat goed gedaan de laatste jaren, als je voor Nederland uitkomt?

Anouk op Facebook

Goed idee?

Totaal aantal stemmen: 56

Ja, met Anouk gaan we winnen (30%)
Ja, het zal de bekendheid van Anouk goed doen (4%)
Nee, we verliezen toch weer (48%)
Nee, ik zal met mijn handen voor mijn ogen kijken uit angst (18%)
Ben heel benieuwd. Beroerder dan de 3J's kan het niet gaan, hiermee hebben 'we' tenminste wel weer een act.

Wat ik belachelijk vind, is dat dit nieuws een week of twee geleden al een gerucht was, en dat toen de reactie van Anouk nog behoorlijk denigrerend was als ik me goed herinner. Dan sla je nu wel een flater in mijn ogen...
Wat is je bron Kastanjez?
(dan kan ik zelf even doorgaan met de Mount Everwash opvouwen)
quote:Confiture schreef op 17 oktober 2012 @ 13:58:

Vind het juist wel tof. Ik ben dol op het songfestival. Haha, dat ik dat hardop durf te schrijven. ;)Wil je er over praten Confie
Potverdikkie Frizzy, terwijl jij in de eeuwige sneeuw zit, zit ik dus níet aan mijn scriptie te werken om de door jou gevraagde bronnen te leveren (ik ben toch zeker gekke Henkie niet?? Wel dus) !!

Haar eigen FB pagina op 15 september :

goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het songfestival?

ik zit hier lekker in het zonnetje in LA, en weet van niks.

succes ermee.
quote:missundastood schreef op 17 oktober 2012 @ 14:11:

[...]

Wil je er over praten Confie Zeer zeker niet, ik zit al voor de buis namelijk. Kan niet wachten.
Ik zie niks denigrerends
Nee, die conclusie had ik ook al een beetje getrokken Star. Maar ik vind het wel een lullige reactie op een mededeling van de Tros, dat de besprekingen over deelname van Anouk aan het Songfestival de goede kant op gaan (zoek nu zelf maar een bron! )
Ik vind het ook wel bijzonder dat zij het zo voor elkaar krijgt.. Daar in tegen vind Anouk wel super zangers, dus misschien maakt zij nu wel kans.

Voor de rest vind ik haar een groot bordeline gehalte hebben vandaar dat ik haar ook van mij Fb heb afgegooid. Zat me alleen maar te ergere aan haar berichtjes.
quote:Kastanjez schreef op 17 oktober 2012 @ 14:23:

Nee, die conclusie had ik ook al een beetje getrokken Star. Maar ik vind het wel een lullige reactie op een mededeling van de Tros, dat de besprekingen over deelname van Anouk aan het Songfestival de goede kant op gaan (zoek nu zelf maar een bron! )Ja da's Anouk natuurlijk een beetje
De Tros moet nu niet denken dat ze Anouk ingelijfd hebben
quote:Kastanjez schreef op 17 oktober 2012 @ 14:15:

Potverdikkie Frizzy, terwijl jij in de eeuwige sneeuw zit, zit ik dus níet aan mijn scriptie te werken om de door jou gevraagde bronnen te leveren (ik ben toch zeker gekke Henkie niet?? Wel dus) !!

Haar eigen FB pagina op 15 september :

goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het songfestival?

ik zit hier lekker in het zonnetje in LA, en weet van niks.

succes ermee.

Ik ben intussen op de helft (van de berg da, de rest van het huis is nog een rotzooi). En jij?

Oh, maar die reactie van haar vind ik wel typisch Anouk eigenlijk. Lekker sarcastisch.
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:25:

De Tros moet nu niet denken dat ze Anouk ingelijfd hebben Anouk als peetmoeder van de Grootste Familie.....
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:25:

De Tros moet nu niet denken dat ze Anouk ingelijfd hebben Tssssssk wij zijn het de hele tijd maar eens hier.
Ik hoop dat als we zelfs met Anouk niet door de voorrondes komen (en daar ga ik wel vanuit) dat het dan eindelijk eens genoeg bewezen is dat het songfesival politieke, geldverslindende onzin is die totaal niet gaat over of je wel of geen talent instuurt, maar meer hoeveel buurlanden je als vriendjes hebt.

En dat NL dan ook stopt met meedoen
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
O. Nou zal ik even van mening veranderen dan? Hoe duuuuuuuurft de Tros het aan met die blonde bimbo in zee te gaan??? Dat gaat ze leden kosten! Schande!!!
quote:VlammendeTroela schreef op 17 oktober 2012 @ 14:30:

Ik hoop dat als we zelfs met Anouk niet door de voorrondes komen (en daar ga ik wel vanuit) dat het dan eindelijk eens genoeg bewezen is dat het songfesival politieke, geldverslindende onzin is die totaal niet gaat over of je wel of geen talent instuurt, maar meer hoeveel buurlanden je als vriendjes hebt.

En dat NL dan ook stopt met meedoenEn dat allemaal om die paar centjes?
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:31:

O. Nou zal ik even van mening veranderen dan? Hoe duuuuuuuurft de Tros het aan met die blonde bimbo in zee te gaan??? Dat gaat ze leden kosten! Schande!!!Oh ja daar zeg je wat. Er zijn vast leden die anti Anouk zijn. Leuk.
Weer een reden om niet te kijken, vind Anouk echt een draak van een meid, yegh
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 14:37:

[...]

Oh ja daar zeg je wat. Er zijn vast leden die anti Anouk zijn. Leuk.Daarom hebben ze Paul de Leeuw er toch uitgegooid paar jaar terug?
Huppeldepup (deze wordt samengevoegd met het huidige topic)
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:40:

[...]

Daarom hebben ze Paul de Leeuw er toch uitgegooid paar jaar terug?Oh ja? Kijken wat er nu voor leuk nieuws gaat komen over de leden.
Gestemd
Even wachtuuuuuuhhhhhhhh de mod is em aan het samenvoeguuuuhhhhh!
Dan plakt ze mijn reactie ook er maar bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven