Anouk Songfestival
woensdag 17 oktober 2012 om 14:06
Ben heel benieuwd. Beroerder dan de 3J's kan het niet gaan, hiermee hebben 'we' tenminste wel weer een act.
Wat ik belachelijk vind, is dat dit nieuws een week of twee geleden al een gerucht was, en dat toen de reactie van Anouk nog behoorlijk denigrerend was als ik me goed herinner. Dan sla je nu wel een flater in mijn ogen...
Wat ik belachelijk vind, is dat dit nieuws een week of twee geleden al een gerucht was, en dat toen de reactie van Anouk nog behoorlijk denigrerend was als ik me goed herinner. Dan sla je nu wel een flater in mijn ogen...
woensdag 17 oktober 2012 om 14:15
Potverdikkie Frizzy, terwijl jij in de eeuwige sneeuw zit, zit ik dus níet aan mijn scriptie te werken om de door jou gevraagde bronnen te leveren (ik ben toch zeker gekke Henkie niet?? Wel dus) !!
Haar eigen FB pagina op 15 september :
goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het songfestival?
ik zit hier lekker in het zonnetje in LA, en weet van niks.
succes ermee.
succes ermee.
woensdag 17 oktober 2012 om 14:24
Ik vind het ook wel bijzonder dat zij het zo voor elkaar krijgt.. Daar in tegen vind Anouk wel super zangers, dus misschien maakt zij nu wel kans.
Voor de rest vind ik haar een groot bordeline gehalte hebben vandaar dat ik haar ook van mij Fb heb afgegooid. Zat me alleen maar te ergere aan haar berichtjes.
Voor de rest vind ik haar een groot bordeline gehalte hebben vandaar dat ik haar ook van mij Fb heb afgegooid. Zat me alleen maar te ergere aan haar berichtjes.
woensdag 17 oktober 2012 om 14:24
quote:Kastanjez schreef op 17 oktober 2012 @ 14:23:
Nee, die conclusie had ik ook al een beetje getrokken Star. Maar ik vind het wel een lullige reactie op een mededeling van de Tros, dat de besprekingen over deelname van Anouk aan het Songfestival de goede kant op gaan (zoek nu zelf maar een bron! )Ja da's Anouk natuurlijk een beetje
Nee, die conclusie had ik ook al een beetje getrokken Star. Maar ik vind het wel een lullige reactie op een mededeling van de Tros, dat de besprekingen over deelname van Anouk aan het Songfestival de goede kant op gaan (zoek nu zelf maar een bron! )Ja da's Anouk natuurlijk een beetje
woensdag 17 oktober 2012 om 14:26
quote:Kastanjez schreef op 17 oktober 2012 @ 14:15:
Potverdikkie Frizzy, terwijl jij in de eeuwige sneeuw zit, zit ik dus níet aan mijn scriptie te werken om de door jou gevraagde bronnen te leveren (ik ben toch zeker gekke Henkie niet?? Wel dus) !!
succes ermee.
Ik ben intussen op de helft (van de berg da, de rest van het huis is nog een rotzooi). En jij?
Oh, maar die reactie van haar vind ik wel typisch Anouk eigenlijk. Lekker sarcastisch.
succes ermee.
Ik ben intussen op de helft (van de berg da, de rest van het huis is nog een rotzooi). En jij?
Oh, maar die reactie van haar vind ik wel typisch Anouk eigenlijk. Lekker sarcastisch.
woensdag 17 oktober 2012 om 14:30
Ik hoop dat als we zelfs met Anouk niet door de voorrondes komen (en daar ga ik wel vanuit) dat het dan eindelijk eens genoeg bewezen is dat het songfesival politieke, geldverslindende onzin is die totaal niet gaat over of je wel of geen talent instuurt, maar meer hoeveel buurlanden je als vriendjes hebt.
En dat NL dan ook stopt met meedoen
En dat NL dan ook stopt met meedoen
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
woensdag 17 oktober 2012 om 14:37
quote:VlammendeTroela schreef op 17 oktober 2012 @ 14:30:
Ik hoop dat als we zelfs met Anouk niet door de voorrondes komen (en daar ga ik wel vanuit) dat het dan eindelijk eens genoeg bewezen is dat het songfesival politieke, geldverslindende onzin is die totaal niet gaat over of je wel of geen talent instuurt, maar meer hoeveel buurlanden je als vriendjes hebt.
En dat NL dan ook stopt met meedoenEn dat allemaal om die paar centjes?
En dat NL dan ook stopt met meedoenEn dat allemaal om die paar centjes?
woensdag 17 oktober 2012 om 14:37