Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
zaterdag 26 april 2008 om 10:42
@He vlinder, wat voor weer is het nu in Israel, studiereis toch?Lekker! Borsten gaan als eerste groeien. En buikje dat is heel verschillend. Beetje verhulldend kleden? Gaan jullie leuke dingen doen?
@plukkie, bijzonder om het voor het eerst te zien he?!
@ Haha Mibb, je klinkt nu net als Liubi een paar weken geleden. Pff die rollercoaster. Na 12/13 weken wordt het beter!
@Pebbles, krijg je iets van fysio voor die bekkenklachten?
@Pluis, hoe voel je je?
@ Freddy, ik schrijf het onduidelijk op geloof ik. Ik ga ook natuurlijk (in mijn wereld) werken! Ik weet alleen nog niet wat. En die kerels denken dat ik me waarschijnlijk wel zal bedenken 'als het eenmaal zover is', tenminste, dat is de ondertoon die ik voel en dat vind ik heel neerbuigend. Ik ben juist erg pro creche.
Althans vijf dagen (ging ik zelf) hoeft niet van mij. Vier dagen is toch mooi, wat erg dat mensen je het gevoel geven dat je je moet verdedigen daarover!
@beer, geniet van je weekje samen. Gaan jullie alleen maar klussen? (uhm dat klinkt heel raar)
Gisteravond heel laat thuis en vermoedelijk teveel gegeten? Enfin, heftige kramp en harde buiken. We moesten wel drie keer gaan zitten voor we bij de fiets kwamen. Ik schrok wel een beetje van het gevoel maar kon het gelukkig wel goed plaatsen.
@plukkie, bijzonder om het voor het eerst te zien he?!
@ Haha Mibb, je klinkt nu net als Liubi een paar weken geleden. Pff die rollercoaster. Na 12/13 weken wordt het beter!
@Pebbles, krijg je iets van fysio voor die bekkenklachten?
@Pluis, hoe voel je je?
@ Freddy, ik schrijf het onduidelijk op geloof ik. Ik ga ook natuurlijk (in mijn wereld) werken! Ik weet alleen nog niet wat. En die kerels denken dat ik me waarschijnlijk wel zal bedenken 'als het eenmaal zover is', tenminste, dat is de ondertoon die ik voel en dat vind ik heel neerbuigend. Ik ben juist erg pro creche.
Althans vijf dagen (ging ik zelf) hoeft niet van mij. Vier dagen is toch mooi, wat erg dat mensen je het gevoel geven dat je je moet verdedigen daarover!
@beer, geniet van je weekje samen. Gaan jullie alleen maar klussen? (uhm dat klinkt heel raar)
Gisteravond heel laat thuis en vermoedelijk teveel gegeten? Enfin, heftige kramp en harde buiken. We moesten wel drie keer gaan zitten voor we bij de fiets kwamen. Ik schrok wel een beetje van het gevoel maar kon het gelukkig wel goed plaatsen.
zaterdag 26 april 2008 om 11:25
Goedemorgen,
even een kort berichtje, ik kom later terug, maar wilde even wat tegen Pluis zeggen.
Jij hebt ook die Matcare testen toch? Als je die hebt wil ik je aanraden een andere te kopen. Ik heb vanochtend nog zo'n matcare test gedaan en het streepje was nog vager dan vorige week zondag!! Terwijl de clear blue vorige week hee duidelijk aangaf dat ik zwanger was. Ik heb zelf dus het idee dat die Matcare testen helemaal niet zo goed zijn... (ik word er zelf ook weer een beetje onzeker van, stom he.)
Doe ermee wat je wilt natuurlijk, maar volgens mij kun je jezelf helemaal gek maken met deze vage testen.
Ik kom later terug om op de rest te reageren.
even een kort berichtje, ik kom later terug, maar wilde even wat tegen Pluis zeggen.
Jij hebt ook die Matcare testen toch? Als je die hebt wil ik je aanraden een andere te kopen. Ik heb vanochtend nog zo'n matcare test gedaan en het streepje was nog vager dan vorige week zondag!! Terwijl de clear blue vorige week hee duidelijk aangaf dat ik zwanger was. Ik heb zelf dus het idee dat die Matcare testen helemaal niet zo goed zijn... (ik word er zelf ook weer een beetje onzeker van, stom he.)
Doe ermee wat je wilt natuurlijk, maar volgens mij kun je jezelf helemaal gek maken met deze vage testen.
Ik kom later terug om op de rest te reageren.
zaterdag 26 april 2008 om 13:42
Jawel! 12 weken en 1 dag! Nog steeds geen buik te zien, maar dat zal in de komende weken wel veranderen. Ben nog steeds een beetje zenuwachtig voor de echo op 6 mei. Ook sinds een dag of 3 hoofdpijn. Weer een nieuwe kwaal?
En...Sinterklaas aka opa aka papa is net weg. Ben aardig verwend. De lijn voor mama van Zwitsal, een boek over zwangerschap in mijn moerstaal, een schattig baby pakje en een knuffel. En verjaardagscadeau's maar die gaan uiteraard pas open op mijn verjaardag (7 mei).
@Dametje, ook niet aardig van die kerels. Kerels, puh!
@Pluis, gefeli met je echo. Leuk altijd he? Ik zou wel veel vaker babytv willen kijken.
@Mibb, hoe is het met jou? Lekker emo? Ik heb er nog steeds last van. Barst nog steeds wel vaak in huilen uit. De ergste moeheid is gelukkig al voorbij.
@Pebbles, 23 weken, lekker snel!
@Freddy, ik zie dat je bijna je 20-weken echo hebt. Spannend. Wil je het geslacht ook weten?
En...Sinterklaas aka opa aka papa is net weg. Ben aardig verwend. De lijn voor mama van Zwitsal, een boek over zwangerschap in mijn moerstaal, een schattig baby pakje en een knuffel. En verjaardagscadeau's maar die gaan uiteraard pas open op mijn verjaardag (7 mei).
@Dametje, ook niet aardig van die kerels. Kerels, puh!
@Pluis, gefeli met je echo. Leuk altijd he? Ik zou wel veel vaker babytv willen kijken.
@Mibb, hoe is het met jou? Lekker emo? Ik heb er nog steeds last van. Barst nog steeds wel vaak in huilen uit. De ergste moeheid is gelukkig al voorbij.
@Pebbles, 23 weken, lekker snel!
@Freddy, ik zie dat je bijna je 20-weken echo hebt. Spannend. Wil je het geslacht ook weten?
zondag 27 april 2008 om 09:49
Mibb dank voor je tip. Ik had al nog 2 extra testen gekocht. Na jou verhaal en nog maar 1 matcare test in huis wilde ik niet op zondag in spanning zitten!
Vanochtend nog wat stress zou ik wel of niet gaan testen (toch bang voor een negatief antwoord)
Uiteindelijk moest ik zo nodig dat ik toch maar wle ben gegaan.
Zowel een matcare test als een kruidvat test in een potje gestopt en daarna wachten maar na enkele seconden was het duidelijk ZWANGER.
Kan het nog niet geloven en pluisman ook niet!
Zelfs de matcare test had nog een duidelijk streepje.
Foto's van testen heb ik even op priveforum gezet.
Vanochtend nog wat stress zou ik wel of niet gaan testen (toch bang voor een negatief antwoord)
Uiteindelijk moest ik zo nodig dat ik toch maar wle ben gegaan.
Zowel een matcare test als een kruidvat test in een potje gestopt en daarna wachten maar na enkele seconden was het duidelijk ZWANGER.
Kan het nog niet geloven en pluisman ook niet!
Zelfs de matcare test had nog een duidelijk streepje.
Foto's van testen heb ik even op priveforum gezet.
zondag 27 april 2008 om 10:01
Mibb: Schrijf hier dan wel niet mee maar lees wel mee. Gewoon bellen hoor meid. Zou wel even naar de gyn. of vk bellen. Vandaag zullen ze niet veel voor je kunnen doen maar misschien kunnen ze wel morgen een afspraak voor je plannen.
Ik weet niet wanneer je naar de vk mag maar elke dag twijfel en spanning is er één teveel in deze periode.
Ik weet niet wanneer je naar de vk mag maar elke dag twijfel en spanning is er één teveel in deze periode.
anoniem_62199 wijzigde dit bericht op 27-04-2008 10:02
Reden: Nog een knuffel voor MIbb
Reden: Nog een knuffel voor MIbb
% gewijzigd
zondag 27 april 2008 om 10:17
Pluis gefeliciteerd meid! Wat fijn dat het toch eindelijk gelukt is!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het is helderrood bloedverlies. Ik sta nog niet ingeschreven bij een vk-praktijk. Kan ik er toch willekeurig 1 bellen? Of dan toch beter de dokterspost die in het ziekenhuis zit.
Mibbman en ik zitten hier allebei een potje te janken, ik vind dit zo K*T.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het is helderrood bloedverlies. Ik sta nog niet ingeschreven bij een vk-praktijk. Kan ik er toch willekeurig 1 bellen? Of dan toch beter de dokterspost die in het ziekenhuis zit.
Mibbman en ik zitten hier allebei een potje te janken, ik vind dit zo K*T.
zondag 27 april 2008 om 10:31
Je kan er willekeurig één bellen. Of meerdere. Om even te vergelijken wat (en vooral wanneer) ze iets voor je kunnen doen. Je kan ook het zkh bellen. En dan de gynaecoloogen-post. Ik weet niet of ze bij jullie ook een afsprakenbureau hebben maar probeer ze rechstreeks te pakken te krijgen. De dames van die afdeling zelf zijn vaak veel meelevender.
zondag 27 april 2008 om 10:38
o mibb wat erg gewoon bellen! Als je niet het goede belt verwijzen ze je vanzelf weer door!
Zocht er net naar op internet en schijnt wle veel vaker voor te komen. Bv. na hard persen voor ontlasting, zwaar tillen of na het hebben van geslachtsgemeenschap.
Baarmoeder mond schijnt heel gevoelig te zijn en daardoor snel te bloeden. Google er maar op.
Sterkte
Zocht er net naar op internet en schijnt wle veel vaker voor te komen. Bv. na hard persen voor ontlasting, zwaar tillen of na het hebben van geslachtsgemeenschap.
Baarmoeder mond schijnt heel gevoelig te zijn en daardoor snel te bloeden. Google er maar op.
Sterkte
zondag 27 april 2008 om 10:42
zondag 27 april 2008 om 10:49
zondag 27 april 2008 om 11:24
O Mibb wat klote, en inderdaad ga niet teveel info zoeken dit maakt je alleen maar meer aan het twijfelen want bij de een gaat het alsnog goed en bij de ander toch niet.
Als je behoefte hebt om te bellen gewoon doen, daar zijn de weekenddiensten voor hoor!
Wens je heel heel veel sterkte ik hoop zo dat het meevalt.
Als je behoefte hebt om te bellen gewoon doen, daar zijn de weekenddiensten voor hoor!
Wens je heel heel veel sterkte ik hoop zo dat het meevalt.
zondag 27 april 2008 om 11:24
zondag 27 april 2008 om 11:27
zondag 27 april 2008 om 11:30
zondag 27 april 2008 om 11:38
Tja wat is veel bloed, ik vind het behoorlijk, het zijn geen 2 druppels ofzo. En dat "propje" waar ik eerder over schreef.
Er staat op hun site: Telefonisch spreekuur:
Voor niet-dringende, medische/verloskundige vragen. Dagelijks van 18.00 uur tot 19.00 uur op telefoonnummer: 06
Maar ja dat duurt nog zo lang he... Maar goed, beter iets dan niets natuurlijk.
Er staat op hun site: Telefonisch spreekuur:
Voor niet-dringende, medische/verloskundige vragen. Dagelijks van 18.00 uur tot 19.00 uur op telefoonnummer: 06
Maar ja dat duurt nog zo lang he... Maar goed, beter iets dan niets natuurlijk.
zondag 27 april 2008 om 11:43
Ja duurt nog wel lang ja...
Ik vind het anders wel een dringende vraag maar goed misschien bedoelen ze met dringend dat je al met persweeen en al klaar ligt.
Summer had ook vk gebeld hoor toen zij bloedverlies had en ze deden heel lief voor haar en dat was ook iin het weekend. Het ziekenhuis deed heel gemeen daar zei iemand op de achtergrond "hier kunnen we dus helemaal niets mee"
Dus als jij er behoefte aan hebt gewoon bellen, daar zijn ze voor dan kun je in ieder geval je verhaal kwijt en zij kunnen vaak ook goed inschatten wat er aan de hand is.
Ik vind het anders wel een dringende vraag maar goed misschien bedoelen ze met dringend dat je al met persweeen en al klaar ligt.
Summer had ook vk gebeld hoor toen zij bloedverlies had en ze deden heel lief voor haar en dat was ook iin het weekend. Het ziekenhuis deed heel gemeen daar zei iemand op de achtergrond "hier kunnen we dus helemaal niets mee"
Dus als jij er behoefte aan hebt gewoon bellen, daar zijn ze voor dan kun je in ieder geval je verhaal kwijt en zij kunnen vaak ook goed inschatten wat er aan de hand is.
zondag 27 april 2008 om 11:52