Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grin, verkering op onze leeftijd, bestaat dat nog? Klinkt wel leuk overigens.

Je bent idd niet de oudste, ik ben een ietsiepietsie ouder.
quote:Mayaelf schreef op 22 oktober 2012 @ 21:08:

Ik ben een beetje wattig, hé, door die verkoudheid.Pfffff, ja he? Ik word d'r inmiddels stapelgek van!
Alle reacties Link kopieren
quote:flirtatious schreef op 22 oktober 2012 @ 21:24:

[...]





Euh....is het geven van je maten onderdeel van het inwijdingsritueel hier?Nee hoor, maar dat wist Casher niet denk ik.
quote:Mayaelf schreef op 22 oktober 2012 @ 21:24:

verkering op onze leeftijd, bestaat dat nog? Klinkt wel leuk overigens.We gaan daar gewoon een nieuwe trend van maken!
Alle reacties Link kopieren
Verkering... Brrrrrrr...

Moet er niet aan denken niet. Vind dat echt een eng woord hoor!



goedeavond trouwens en welkom flirt...
Alle reacties Link kopieren
quote:libelle69 schreef op 22 oktober 2012 @ 21:22:

Stout, we moeten toch eens een belgisch biertje gaan drinken samen, eens kijken of we elkaar live ook niet begrijpen Neem maar mee naar onze gezamenlijke vriend
Alle reacties Link kopieren
SWV, ik hoop er toch echt weer snel van af te zijn, vandaag kon nog wel even, maar morgen toch weer genoeg te doen.
Alle reacties Link kopieren
hoi sam.





Cupmaten melden is verplicht!
quote:xsxaxmx schreef op 22 oktober 2012 @ 21:30:

Verkering... Brrrrrrr...

Moet er niet aan denken niet. Vind dat echt een eng woord hoor!





Jij bent dan ook nog maar een snotneus he :p



Het is alleen voor de 40+'ers hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:casher schreef op 22 oktober 2012 @ 21:33:

hoi sam.





Cupmaten melden is verplicht!In welk deel van dit topic kan ik jouw maat terugvinden?
Alle reacties Link kopieren
Nee, SWV, de snotneuzen zijn wij
Alle reacties Link kopieren
quote:flirtatious schreef op 22 oktober 2012 @ 21:37:

[...]





In welk deel van dit topic kan ik jouw maat terugvinden? die is al algemeen bekend
Alle reacties Link kopieren
quote:casher schreef op 22 oktober 2012 @ 21:40:

[...]





die is al algemeen bekendMaar mij niet....
Sjjjjjjjssssststttttt Stout, wat hadden we nou afgesproken.....quote:stout1975 schreef op 22 oktober 2012 @ 21:23:

[...]





Die kontfoto van Peno, dat is hij dus helemaal niet..



Alle reacties Link kopieren
SWV ik ben misschien een snotneus maar ik weet tenminste wat ik niet wil
Alle reacties Link kopieren
Avond, ff bijgelezen, ga weer terug onder een steentje....
Alle reacties Link kopieren
Zij dikke
quote:Mayaelf schreef op 22 oktober 2012 @ 21:38:

Nee, SWV, de snotneuzen zijn wij



Pfff, ja. En dan in bed liggen en niet door je neus kunnen ademen, uitgedroogde mond.



IK BEN ER ZO KLAAR MEE.
quote:xsxaxmx schreef op 22 oktober 2012 @ 21:53:

SWV ik ben misschien een snotneus maar ik weet tenminste wat ik niet wil Jaja. Ben daar inmiddels ook druk mee bezig. Beter laat dan nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoor je mij ook niet zeggen SWV, soms zou ik best willen dat ik eerst een gezin had gekregen en dit alles later ontdekt had,

maar heee, het gaat zoals het gaat en ik ben gelukkig dus ik doe het er maar mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken maar weinig vrouwen zoals sam



(positief bedoeld)
Alle reacties Link kopieren
Dank je Cash, het enige jammere is, je kent me nog niet
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Maar het beeld hier op viva:)
Alle reacties Link kopieren
Was maar een grapje Cash

Ach alles in het leven kent zijn eigen nuance en dat is maar goed ook.
Alle reacties Link kopieren
Casher, voor je info, Sam is irl ook zo leuk !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven